Teraz jest 29 lis 2024, 04:02

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 paź 2005, 21:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2004, 16:34
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
Poker te same linki sa na battlefield.pl ale powiedz mi jedno
co ma znajomosc angielskiego do linkow?D:

_________________
United For Eternity Mod DEV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 00:33 
Offline

Dołączył(a): 4 sty 2004, 12:46
Posty: 292
Lokalizacja: Kraków
MacGyver napisał(a):
Poker te same linki sa na battlefield.pl ale powiedz mi jedno
co ma znajomosc angielskiego do linkow?D:


Poker to poker nie zadawaj pytań tylko mu pomóż :P hehe


P.S on zawsze zadawal głupie pytania :oops:

_________________
Polish soldier fights for the freedom of other nations but dies only for Poland


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 00:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2003, 11:56
Posty: 1060
Lokalizacja: Lębork
xxxxxxxxxx :wink:


Ostatnio edytowano 30 paź 2005, 10:50 przez JAKUBASS, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 00:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Zostawcie Pokera :roll:

Przynajmniej nie tworzy nowych tematów żeby zadać pytanie :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 16:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Czy mi, sie wydaje, czy zamienili zajeb.ta mapke Battle Of Foy na gniota z cyklu zajmij flagi 1,2,3,4,5? Tak ogolnie to nowe mapki nie powalaja, a wrecz sa słabe jesli chodzi o gre:

Pegasus: kamperka Axis na maxa - mozdzierze na respa bazowego zza rzeki, bunkier z mg i chatki, brak mozliwosci przeplyniecia rzeki, nawet jak Allied zajma pierwsa flage to to potem mega lamerskie strzelanie przez most i rzeke do siebie - bo nie da sie przejsc.

Nastepna zjeb.. mapa to Battle Of Pavlov, poprzednia duzo lepsza z 6 flagami, teraz jedna w srodku i znowu kampa Axis czolgiem.

Ramelle, Axis nie wychodzi z bazy pry duej ilosci grajacych, znowu mega kampa na pierwszej fladze tym razem dla odmiany Allied.

Dzwięk Thompsona - tragedia :)

Do plusow zaliczam mape Saipan, nawet ciekawa, narazie nie widzialem wszystkiego, ale ogolnie jestem zdegustowany tym patchem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 16:37 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
CloneTrooper napisał(a):
Czy mi, sie wydaje, czy zamienili zajeb.ta mapke Battle Of Foy na gniota z cyklu zajmij flagi 1,2,3,4,5? Tak ogolnie to nowe mapki nie powalaja, a wrecz sa słabe jesli chodzi o gre:



a tego nie bylo w 0.67??/ bo mi sie wydaje ze tak

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 17:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Jestem tego pewien.

Poczekamy na Realism moda i będzie ok z dzwiękami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 18:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
w/g mnie najbardziej zrypali te celowniki bazook/panzerfaustów/piatów..niewiadomo kiedy celownik jest stabilny kiedy nie,stojąc i leżać tak samo wygląda,zero drgań etc,trzeba będzie chyba paść na glebe i liczyć potem strzelać,Clone takie Foy było właśnie w 0.67 jako następca Foy classic,w/g mnie pierwsze Foy miało lepszy klimat,nowe midway..hmm mapka taka nijaka,zero jakiejś akcji, okrętami nieda się w okolice wyspy wpłynąć,Pavlow też za mała spawn pointy za blisko środka,zbyt łatwo kampić,a miotacz ognia może grupkami killować

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 18:33 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2005, 21:48
Posty: 203
Lokalizacja: Noobowice koło Lamowa
co do dźwięku thompsona słyszałeś kiedyś ten dźwięk na żywo , czy swoją wypowiedź opierałeś na filmach i inych grach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 18:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
...
Mam nadzieję, że CloneTrooper żartował, bo jeśli nie, to chyba nie należy do czołówki polskiej inteligencji (ładniej?)

Primo - dźwięk Thmopsona jest dokładnie taki sam, jaki był w realism modzie do 0.67 - czyli słuszny. To ten orginalny z 0.67 był kompletnie do niczego i przypominał raczej podskakiwanie metalowej płytki na wietrze.

Secundo - Battle of Pavlov - nie było jej w poprzednich wersjach, więc nie wiem, o czym mówisz
Cytuj:
poprzednia duzo lepsza z 6 flagami, teraz jedna w srodku

Kiedyś była jedna nieco podobna mapa, aczkolwiek sprowadzała się ona do biegania w kółko celem zajęcia flag, aż do momentu, kiedy jedna z drużyn zaczynała kampić bazę drugiej. Battle of Pavlov jest IMO jedną z najlepszych map w nowym FH, gdzie nie ma mowy o kampie czołgiem (na mapie jest przynajmniej 5 rusznic ppanc, które w rękach umiejętnych graczy wykańczają czołg w kilkanaście sekund), wlaki są wyjątkowo zaciekłe, jest ograniczona ilość pistoletów maszynowych i trzeba umieć sobie radzić z karabinem. W dodtaku kiedy jedna strona umocni się w domu gra naprawdę nabiera sensu i zaczyna się jatka w stylu Omaha Charlie Sector. Dla mnie bomba.

Tertio - Battle of Foy - widać, że dawno nie grałeś w FH - Foy wygląda tak jak wygląda od wersji 0.67 i faktycznie nie jest zbyt udana, aczkolwiek jeśli nie trafisz na bandę spawncampiących debili u niemców, to gra się całkiem przyjemnie. Wersja Foy z 0.65 przypominała mi nieco Bocage z vanilli - bezmyślną napierdalankę bez wyraźnego celu, bliższą Quake'owi niż FH.

No i po czwarte - Pegasus - zagraj więcej niż raz, to może znajdziesz sens tej mapy. Mi zdarzyło się grać raz w sytuacji, gdzie rzeczywiście niemcy zlockowali aliantów, ale to był jeden przypadek. Innym razem anglikami bez problemu zdobyliśmy obie flagi i dzielnie odpieraliśmy szturmy z obu stron. Jeszcze innym razem niemcami udało nam się ustawić obronę z niemieckiej strony mostu i dzięki ogniowi zaporowemu moździeży zatrzymaliśmy angoli po ich stronie, aż do końca rundy. Mapa chyba po prostu nie jest przystosowana do udziału noobów, dlatego niekiedy może wydać się bezsensowna.

A po piąte - Ramelle - nie wiem, o jak dużej ilości ludzi mówisz, ale do 40 gra się wyjątkowo przyjemnie, a większość walk toczy się w okolicach mostu. Jeśli niemcy zajmą pozycje po drugiej stronie rzeki, mapa robi się nieco nieprzyjemna dla aliantów. Znów jest to mapa nie tolerująca noobów kampiących spawny.

No i wreszcie szóste - nowy Saipan - moim zdaniem największa porażka nowego FH - mapa tnie się nawet przy niezbyt dużej ilości graczy (30-40). Odległości między flagami (szczególnie 4 i 5) są okropnie duże i najcześciej przebywa się je tylko po to, żeby zginąć. Konieczne jest dłuuuugie płynięcie barką desantową, żeby stworzyć spawn bliżej wroga. Mapa okropnie nudna, zawalona zbędnymi obiektami (miasteczko, w którym ani nie ma flagi, ani nie przebiaga przez nie droga między żadnymi, więc nikt tam nie wchodzi) i strasznie lagotwórcza - musiałem na niej zmniejszyć detale do minimum, a i tak się cięła (pdobnie jak Eastern Blitz).

To by było na tyle.

Edit @ MK - nowe celowniki są bardzo dobre, wymagają tylko nieco przyzwyczajenia. I trzeba pamiętać, że nadal celownik musi "się sciągnąć", tylko teraz tego nie widać. Po prostu trzeba chwilę odczekać, zanim się strzeli.
A co do Midway - IMO zdecydowanie najlepsza mapa w nowym FH (może dlatego, że lubię latać) - wymga cholernego zgrania każdej z drużyn i nieco umiejętności lotniczych. A lotniskowców najlepiej wcale nie ruszać, bo wtedy są w miare bezpieczne. Im bliżej są sił wroga, tym szybciej zatoną.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 30 paź 2005, 21:30 przez Greyman, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 19:05 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2005, 21:48
Posty: 203
Lokalizacja: Noobowice koło Lamowa
nic dodać nic ująć.Grałem na pegasus tylko raz i to aliantami i było bardzo ciężko do zajęcia bunkra.Ramelle też raz i to nie od początku i stwierdzam że to najlepsza mapa w jaką grałem szczególnie po stronie allies.Pavlov to ogólnie mistrzostwo.Midway i berlin streets jeszcze nie grałem ,ale dzisiaj nadrobie straty...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 19:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Greyman napisał(a):
Edit @ MK - nowe celowniki są bardzo dobre, wymagają tylko nieco przyzwyczajenia. I trzeba pamiętać, że nadal celownik musi "się sciągnąć", tylko teraz tego nie widać.


fajnie,ale pod ostrzałem jak jest gorąco traci się wyczucie czy już strzelać czy nie,np. jesteś w domq i zbliża się czołg,możesz walić tylko z okna z bazooki klęcząc..wiesz ile odczekać aby skutecznie trafić?każdy strzał jest na wegę złota,w/g mnie to powinni poprawić poprzez drgania,mogli zostawić ten element z poprzedniego FH i dodać te celowniki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 20:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
Zdenerwoway żołnierz to zły żołnierz. Uważasz, że w Normandii mieli wielkie krechy przed oczyma pokazujące im, jak bardzo się ręce trzęsą?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 20:45 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2005, 21:48
Posty: 203
Lokalizacja: Noobowice koło Lamowa
pociesze Cie że celownik stabilizuje sie szybciej :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
Chciałbym się dowiedzieć, kto mi tak ładnie posta zedytował? Bo to trochę niekulturalnie nie przedstawiając się... Szczególnie zwracając się do mnie "kolego"...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL