Teraz jest 25 lis 2024, 12:24

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 21:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005, 21:28
Posty: 94
Heh wedlug mnie powinno sie usunac celowniki w wszystkich broniach.
I wedlog mnie dobrze zrobili ze zmienili celowanie w bazookach i w mg.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 22:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2004, 16:34
Posty: 211
Lokalizacja: Poznań
a mi tam się kangury podobają:Dfajnie głosy mają:D

_________________
United For Eternity Mod DEV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 22:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
OY!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 22:38 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Greyman napisał(a):
Chciałbym się dowiedzieć, kto mi tak ładnie posta zedytował? Bo to trochę niekulturalnie nie przedstawiając się... Szczególnie zwracając się do mnie "kolego"...


Ja edytowałem. Coś jeszcze?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
MK napisał(a):
w/g mnie najbardziej zrypali te celowniki bazook/panzerfaustów/piatów..niewiadomo kiedy celownik jest stabilny kiedy nie,stojąc i leżać tak samo wygląda,zero drgań etc,trzeba będzie chyba paść na glebe i liczyć potem strzelać,


Trzeba ustabilizować celownik na karabinie. Przełączyć na panzer faust i strzelać.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2005, 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
lumpy napisał(a):
co do dźwięku thompsona słyszałeś kiedyś ten dźwięk na żywo , czy swoją wypowiedź opierałeś na filmach i inych grach?


Hehe to musisz miec jakies 80 lat skoro slyszales dzwiek Thompsona na zywo :). A ty gdzie slyszales oryginalny dzwiek Thompsona? Tez opierasz sie na filmach...

Greyman, wszystko jedno czy 0.67 czy 0.7 poprzedni Foy byl bardzo dobra mapa, nie rozumie dlaczego nie moga byc rownoczesnie. Chyba warto zmieniac zle na lepsze, i dodawac nowe pozycje, a nie kasowac dobrych map.

Kazda mapa z cyklu 1,2,3,4,5 powoduje to ze na kolejnych flagach robi sie wkurzajaca kamperka. Kilku gosci lezacych w krzakach z mg42 (przewaznie gram allied), bo przeciez "tu przyjda", kilku z bazzoka, bo "przeciez przyjada" troche spłaszcza tą gre. Wole sobie troche pokombinowac, obejsc przeciwnika bokiem, wyjsc gdzie sie nie spodziewa, nawet gdyby to mialo trwac pare minut.

Szczytem bylo niedawno to, ze na Gold Beach szarzylem 2 flage, Niemcy odbili pierwsza i zabily mnie pojawiajace sie przy fladze zasieki :D.


Greyman napisał(a):
Kiedyś była jedna nieco podobna mapa, aczkolwiek sprowadzała się ona do biegania w kółko celem zajęcia flag, aż do momentu, kiedy jedna z drużyn zaczynała kampić bazę drugiej.


I nazywala sie Battle Of Pavlov i miala 5-6 flag wszystkie do przejecia, bez baz glownych, i byla bardzo dobra mapa dla assaltow. Wiec chyba ty dawniej nie grales w FH...

Greyman napisał(a):
Battle of Pavlov jest IMO jedną z najlepszych map w nowym FH, gdzie nie ma mowy o kampie czołgiem (na mapie jest przynajmniej 5 rusznic ppanc, które w rękach umiejętnych graczy wykańczają czołg w kilkanaście sekund),


Wchodze wczoraj na niemiecki serwer 64 osoby, flaga jest ruskow, chyba PIII stoi niedaleko budynku. Gosciu ma wynik 60/2 i wycina z pewnej odleglosciu wszystko co sie rusza w budynku. Jakos ciezko ruskom podbiec z rusznica skoro z tego samego respa niemcow co 30 sek wybiega 30 graczy atakujacych budynek.

Greyman napisał(a):
No i po czwarte - Pegasus - zagraj więcej niż raz, to może znajdziesz sens tej mapy.


Pierwsza gra: gram Allied chwile atakujemy pierwsza flage - zajmujemy, ataki na druga Niemcy wycinaja w drodze przez most, wiec wiekszosc Allied siedzi i strzela sie przez most. Tu nie chwale sie, ale dzieki temu ze probuje jakos ten most przebiec udaje mi sie zajac flage za mostem. Wypieramy ich z budynkow - wychodza z bazy. Za jakis jednak czas odbijaja flage i juz do konca gry odchodzi strzelanie przez rzeke. Most jest waskim gardlem i gdy strzela do ciebie 30 osob + czolg nie ma szansy go przebiec.

Druga gra: nie udaje sie sie przejac pierwszej flagi na poczatku. 3 cieci z Axis ustawia ogien z moździeży na respa Allied (gdzie po kazdym respie zostaje tylko polowa allied) reszta siedzi w budynkach, bunkrze, w krzakach i wycina reszte atakujacych. Tak wiec extra sie gralo w tym przypadku :|.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2005, 00:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Wygląda na to, że w 0.7 najbardziej dupę dostali supporterzy i antitanki. Celowniki są fajne i owszem, ale w praktyce gdy przeciwnik ma celownik standardowy, nie bardzo powalczysz.

Próbowałem dzisiaj grać z MG42 - niestety, ale nie jestem w stanie na odległość namierzyć gościa - nie mam krzyżyka, nie mogę go najechać, a strzelać w to co się rusza nie mam ochoty. Najeżdzanie tym nowym celownikiem jest upierdliwe niemożebnie - po prostu każdy ruch drobny powoduje, że celowniku ucieka na bok i już nie można gościa nacelować ani żeby sprawdzić ani zeby trafić.

Oczywiscie w drugą stronę to nie działą w związku z tym od razu zostaje trafiony przez przeciwnika z mosinem czy innym tego typu syfem.

W praktyce całe moje umiejętności gry MG zdobywane przez rok czy półtora mogę sobie wsadzić w dupę.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2005, 09:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Przyznam, że stary Foy był lepszy.

I muszę się zgodzić z KuKiem. Powinno nie być celowników tylko świetnie zrobione ironsighty. Z drugiej strony ludzie zaczęli by sobie robić kropki na środku ekranu :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2005, 09:53 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2005, 21:48
Posty: 203
Lokalizacja: Noobowice koło Lamowa
CloneTrooper napisał(a):
Hehe to musisz miec jakies 80 lat skoro slyszales dzwiek Thompsona na zywo :). A ty gdzie slyszales oryginalny dzwiek Thompsona? Tez opierasz sie na filmach...


Tak sie składa że miałem przyjemność strzelania z thompsona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2005, 10:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2003, 12:45
Posty: 527
Lokalizacja: Warszawa
moje odczucia- pojawiło sie wiecej noobów ktorzy zabieraja ci sprzet jak naprawiasz komus innemu ,biora samoloty poto by sie rozbic o budynek przy starcie itp


a jezeli chodzi o mape pegasus, to da sie przeplynac Axisami pod mostem na drugi brzeg(po przeplynieciu ma sie cala energie), niewiem jak to wyglada u allied

spodobały mi sie nowe obiekty typu budynek z piewnicą (dobrze napisałem? :D piewnicą?)

mam dziwne wrazenie ze samoloty sa wolniejsze ale moge sie mylic

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2005, 11:01 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2005, 21:48
Posty: 203
Lokalizacja: Noobowice koło Lamowa
prawda jest bolesna...nooby były , są i będą!!

Można wogóle z wody wyjść na pegasus bridge?

Co do samolotów to nie zauważyłem różnicy...zawsze spadają tak samo :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2005, 12:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2005, 15:41
Posty: 138
Lokalizacja: stolica
CloneTrooper napisał(a):
Szczytem bylo niedawno to, ze na Gold Beach szarzylem 2 flage, Niemcy odbili pierwsza i zabily mnie pojawiajace sie przy fladze zasieki :D.


jestes pewny?bo na mapach typu push nie ma mozliwosci odbicia raz zajetej flagi (pamiatam mecz z ETCS :) jak probowali przejac taka flage :) )


mnie najbardziej draznie ze teraz na siedzaco mozna strzelac z brena lub bara i rozrzut maleje zamiast rosnac :/ - w praktyce ful auto i oprozniamy magazynek a skupienie idealne lol

_________________
Pain Is Weakness Leaving The Body
http://bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2005, 12:22 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
[SBS]PPone napisał(a):
bo na mapach typu push nie ma mozliwosci odbicia raz zajetej flagi (pamiatam mecz z ETCS :) jak probowali przejac taka flage :) )


heh, dobre :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2005, 12:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
A moja opinia o Clonie leży i kwiczy, chyba zaraz pójdę ją dobić... Tak to jest jak ktoś gra na Pavlovie na 64 graczy... Coś jak grać w BF2 na małych mapach na 64 graczy...
Prawda jest taka, że jedyną poważną udręką wszystkich FH są nooby. Sad but true... (smutny but prawdy, gdyby ktoś nie wiedział) No i jeszcze pushe, które właściwie nie zostały chyba przewidziane przez twórców gry, rzeczywiście nie są zbyt dopracowane pod względem technicznym (mówię o tych wyskakujących znikąd zasiekach i o sytuacjach, kiedy atakujący zajmą np. flagę nr3, a obrońcy w tym czasie nr2 - wtedy nie można zająć żadnej flagi). Możemy tylko mieć nadzieję, że w FH2 będzie to działało lepiej.

No i celowniki w MG - rzeczywiście nieco nietenteges nie wyszły. Dopiero niedawno miałem okazję używać. Da się, aczkolwiek jest to dość uciążliwe...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 paź 2005, 12:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2004, 22:35
Posty: 184
Lokalizacja: Wszawka
Szczerze to dla mnie celowniki p'faustow, bazook i innego to (niestety= tragedia. Czemy? Bo robie zblizenie, jak dla mnie wszystko jest fajnie i stabilnie, odpalam a pocisk leci gdzie chce. A cholera widok broni jest stabilny. Jak dla mnie to w takim momencie wprowadza sie jezdzenie broni w kolko (jak przy PTRS), a nie takie cos.

Foy - jest taki badziew od 0.67. I od 0.67 jak go wrzuca to zmieniam sobie serva.
Pavlov - mapka o ktorej mowi Clone byla lepsza, strasznie ja lubilem, ale ta nie jest zla.
Midway - naprawde spoko ja zrobili. Podoba "mnie sie".
No i chociaz mojej ulubionej Operation Nordwind nie spieprzyli


P.S To samo mamy grajac w BF2 przy broni supportera - walimy przyblizenie , namierzamy muszka po czym pocisk leci w inna strone.

_________________
"Nie podoba sie? Nie czytaj!" :P
http://www.hattrick.org <- klikac!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL