Teraz jest 22 lis 2024, 11:18

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2003, 11:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
A ja wogle nie moge włączyć BC bo kiedy wybieram moda to wywala mnie z niego

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2003, 17:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:36
Posty: 367
Lokalizacja: Krakuff
Bedziecie musieli jeszcze dosc dlugo poczekac na Warszawke, bo niebawem wyjezdzam i wracam dopiero...no nawet nie wiem dokladnie kiedy. Przez ostatnie dni tez nie mialem czasu sie za nia brac, bo przyjaciel przyjechal i wogole... Cierpliwosci prosze :wink:


Pozdrawiam,
Than


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2003, 23:24 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2003, 23:17
Posty: 27
Lokalizacja: Mysłowice
mam mały problem z edytorem, mianowicie nakładając textury(trawa, pustynia, itd..) w "MATERIAL MAPPER" wszystko wygląda spox ale gdy przechodze do np. "OBJECT MAPPER" wszystko jest zółte w czarne kropki a w testowaniu mapy wszystko ma jedną tekstóre:( jak nałożyć te textury na mape???????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2003, 23:53 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Jak masz mniej więcej ukształtowany teren mapy, znajdź ikonkę "Surface Map Assigments", tam zaznacz na zółto kratki z obszaru twojej mapy (jak masz np. jakąś wysepkę na morzy po środku mapy to zaznacz tylko te kratki które obejmują tą wysepkę-nie musisz zaznaczać wszystkich kratek), dajesz OK i z zakładki tools dajesz "Generate Surface Maps" i czekasz aż mapa zostanie obrobiona. Teraz pojawią ci się teksturki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: art(zn)
PostNapisane: 26 lip 2003, 00:31 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2003, 23:17
Posty: 27
Lokalizacja: Mysłowice
wielkie dzięki:) ale ojawił mi sie nowy broblem coś mi sie stało z BF bo mi sie włączyć niechce;/ ale jak tylko sie włączy to se zrobie jakąś konkretnom mape <lol>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: wiem ze...
PostNapisane: 26 lip 2003, 00:48 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2003, 23:17
Posty: 27
Lokalizacja: Mysłowice
wiem ze to początkowa wersja edytora, ale czy są już gdzieś dostępne jakieś dodatkowe obiekty???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2003, 22:27 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
halo halo !!
potrzebuje pomocy! jak podnosi sie poziom wody ? bo coś nacisnąłem i połowa rzeki mi wyparowała!!! 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2003, 22:32 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Wojtek_POLAND napisał(a):
halo halo !!
potrzebuje pomocy! jak podnosi sie poziom wody ? bo coś nacisnąłem i połowa rzeki mi wyparowała!!! 8)


naciskając PgUp/PgDn regulujesz poziomem wody.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2003, 22:35 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
DZIĘKI !!!!
co za szybka odpowiedź :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2003, 22:37 
Offline

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:48
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Wojtek_POLAND napisał(a):
DZIĘKI !!!!
co za szybka odpowiedź :D


akurat byłem przejazdem :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2003, 10:39 
Offline

Dołączył(a): 22 cze 2003, 02:48
Posty: 116
Lokalizacja: SANOK
czy możeci daj mi adest ty samples czy cos takiego bo robie mp za jakis tydzen bedze albo 2 sam nie wiem jak sie bedze nazywaci to jest w skuruci cos takiego pustynia 2 bazy na szczytak dolina po sierdoku
a w doilnie miasto oczywisci monsty beda : ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2003, 12:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
BIEPIO ćpałeś coś przed napisaniem tego posta ?? a może klawiaturka ci siada ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2003, 17:27 
Offline

Dołączył(a): 22 cze 2003, 02:48
Posty: 116
Lokalizacja: SANOK
coś się zdymało sorry ale dajcie adres do tego serwera ze stemplami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lut 2004, 22:43 
Offline

Dołączył(a): 22 paź 2003, 15:23
Posty: 19
Lokalizacja: Katowice
cze a ja jestem poczatkujacy w twozeniu leveli i chcial bym sie dowiedziec gdzie mam wrzucic sample (51MB) prosze odpowiedzcie:)


sorki widze ze to sa stare posty ale coz moze mi ktos tu pomoze:)(oby pomogl)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2004, 01:05 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2003, 14:09
Posty: 218
Lokalizacja: Katowice
w glownum katalogu BFa tworzysz katalog "StandardMesh" i tam wrzucasz sample.

_________________
"Nie ma regół ponad te, które sam stworzysz. W Sieci każdy jest tym, co robi. A to co ty robisz, zależy tylko od ciebie".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL