Zaxz napisał(a):
Ad1. Po pierwsze, lepiej leżeć niż stać, w pozycji stojącej,kucnięciu i w pozycji leżącej jest inny rozrzut,tłumienie odrzutu itp. co ogolnie daje celność dla każdej broni(nie tylko snajperskiej).
EA niepodało różnicy w celności snajperek dla poszczególnych postaw więc teoretycznie niema różnicy czy stoisz czy leżysz - i jak dlamnie to prawda - ja różnicy nie widzę
Zaxz napisał(a):
Wszystkie przedmioty,postacie,pociski itp. wykorystują algorytmy Havoc'a(Fizyka), więc każdy przedmiot ma swoją masę,prędkość,tarcie więc kwestia gdzie celować w przypadku snajpera jest ciężką sprawą do opisania. Jak ktoś już wspomniał na tym forum, tor pocisku jest parabolą, więc pocisk opada , nie leci prosto. Jeżeli programiści byli bardzo dokładni to niewykluczone,że grając M24 i np. M95 będzie innaczej ze względu nie tylko,że zasięg,celność, odrzut jest inna dla każdej broni, ale właśnie dlatego, że masa samego pocisku jest inna i ewentualnie prędkość początkowa(o ile uwzględniona). Nie gram dużo M95 więc nie wiadomo mi czy jest to prawdą, ale prawdopodobnie tak, bo w grze S.W.A.T która także wykorzystuje algorytmy Havoc'a można było w plikach *.ini zmieniać parametry typu masa pocisku itp. dla każdej broni.
Co do gry snajperem to jest mały bug jaki zauważyłem grając M24,M95.Nie jest to LAG, sytuacja: wrogi snajper leży prostopadle na jakimś wzniesieniu, odległość nie jest zbyt duża(ok 50-70 metrów) , wieć głowa w celowniku jest odpowiednio duża by nie spudłować, więc celuję,strzelam... i nic, dopiero za 4 razem. Przeciwnik w tym czasie się nie ruszał a kula przelatuje "przez jego głowę". Miałem taką sytuację kilka razy, a wczoraj nawet problem z granatami które nie eksplodowały(3 sztuki po kolei).
bardzo ale to bardzo wątpię by w grze pociski istniały jako trójwymiarowe obiekty dla których obliczana jest normalna fizyka w grze
to by tylko niepotrzebnie zjadało moc obliczeniową stanowiąc kompletnie niewidoczny bajer
skłaniałbym się bardziej ku teori że tor lotu pocisku został wyliczony dla każdej broni i przy każdym strzale gra poprostu sprawdza czy ta krzywa dotyka modelu postaci do której strzelano i jeżeli tak to zalicza trafienie
zdecydowanie przeceniasz programistów z Dice
a co do M95 to ta broń poprostu cierpi a taką przypadłość w grze
choć może to być wynik jej celności poprostu - parametry ma takie same jak Type-88 i SWD (cieszysz się PotulnY ?

) a z tamtych snajperek jak strzelam na odległość ponad 150m to też zdaża się pudło mimo że gościu był dokładnie przymierzony i się nie ruszał
a co do tego przestrzeliwywania szyb w heli to teoretycznie tylko M95 ale:
Kolec napisał(a):
Ps. byłem ostatnio świadkiem jak jakiś koleś z kampującej na lotnisku PLA ekipy olli'iego_255 na mapce Daquiq Oilfields wyjął ze startującego bojowego heli pilota za pomocą M24
z jeepa jeszcze nigdy nie udało mi się wyjąć kierowcy za pomocą M95
