Teraz jest 25 sie 2025, 23:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2005, 09:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2005, 09:01
Posty: 215
Lokalizacja: Radom
nom4k napisał(a):
moim skromnym zdaniem wywalanie do przeciwnej drużyny na 5 min przed końcem rundy nie ma sensu bo nawet największy as nienadrobi straconych kuponów,podobnie ma sie sprawa do commandera: wbijam sie na serva,nie ma komendanta więc ja zajmuje jego stanowisko,pod koniec rundy widać że będe na 1 miejscu i że moja drużyna wygra a tu wszyscy członkowie z mojego teamu robią na mnie głosowanie,dlaczego????aby mieć x2 punktów .to był taki mały off ale powinno sie ustawić np: na iles tam minut przed końcem rundy aby niewywalano do innego teamu i podobnie z głosowaniem na za wyrzuceniem commandera


Ćwoki nie wiedzą że i tak nie będą mieć...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2005, 09:57 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2005, 11:47
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Lisek_M36 napisał(a):

zawsze mozna powiedziec Druzyna to JA :D i wtedy nie ma znaczenia po ktorej stronie barykady stoisz, wazne jest tylko to czy strzelasz w dobra strone:D


A ja naiwny myslalem, ze chodzi tu o wspolna zabawe... E - to wracam do hl2 i doom'a. I to w singlu.... Szkoda kasy na internet i gry...
A powaznie - wczoraj mialem przyjemnosc gry na jakims serwerze .NL. Oczywiscie - moje ulubione Gulf of Oman. Wszedlem do druzyny gdzie Leaderem byl Niemiec i byl tam chyba najlepszy Comm jakiego dotychczas spotkalem. Taki zestaw - to miod nie gra. Gdy w krzakach schowal sie MEC - od razu mialem UAV. Gdy podjezdzalismy pod flage MEC - najpiew arty potem UAV. Gralo sie ekstra - az do momentu gdy polowa moje druzyny wyladowala po przeciwnej stronie. W tym momencie - gra sie przestala kleic i wiekszosc po prostu wyszla z gry. Nie dziwie sie tamtym.... Nabiegali sie - a tu gdy do konca MECom zostalo 10 pkt laduja u nich /my mielismy prawie 170 - czyli przewaga nie do odrobienia/.
Moze by wyslac jakiegos mailika do EA by ktos ruszyl tam glowa? Bo jesli tak dalej bedzie to BF2 bedzie zwykla lupanka FPP.... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2005, 14:59 
Offline

Dołączył(a): 5 wrz 2005, 11:08
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Takie przenoszenie do przeciwnego teamu w trakcie rundy jest rzeczywiście bez sensu. EA powinno wziąć przykład z CS:S :) tzn. jeżeli w jednej drużynie jest o 2 graczy więcej niż w przeciwnej to nowi gracze nie mogą się do niej przyłączać, jeżeli w trakcie rundy kilka osób z jednej drużyny odłączy się od serwera to dopiero na początku następnej rundy (jeżeli oczywiście nikt nowy się nie podepnie lub sami gracze nie zmienią drużyny) włączany jest team autobalance i w tym momencie trzeba by się tylko chwilę zastanowić kogo można przenieść do drugiego teamu - można zacząć od niezrzeszonych, a potem np. squad leaderów bez squadu :) i dopiero w ostateczności członków drużyn ... Ale oczywiście wszystko zależy od EA.

_________________
Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu z Twojego komputera ... i vice-versa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2005, 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2005, 11:42
Posty: 170
Lokalizacja: WWA
CS to nie bf2 ;] Ale przenoszenie JEST wkurzajace... MAsz swoj team zgrales sie i tu nagle BACH ladujesz po drugiej stronie ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2005, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 19:06
Posty: 241
Lokalizacja: Platoon
JacekQ napisał(a):
Takie przenoszenie do przeciwnego teamu w trakcie rundy jest rzeczywiście bez sensu. EA powinno wziąć przykład z CS:S :) tzn. jeżeli w jednej drużynie jest o 2 graczy więcej niż w przeciwnej to nowi gracze nie mogą się do niej przyłączać, jeżeli w trakcie rundy kilka osób z jednej drużyny odłączy się od serwera to dopiero na początku następnej rundy (jeżeli oczywiście nikt nowy się nie podepnie lub sami gracze nie zmienią drużyny) włączany jest team autobalance i w tym momencie trzeba by się tylko chwilę zastanowić kogo można przenieść do drugiego teamu - można zacząć od niezrzeszonych, a potem np. squad leaderów bez squadu :) i dopiero w ostateczności członków drużyn ... Ale oczywiście wszystko zależy od EA.

podałeś przykład cs gdzie runda trwa 5 min a w bf2 30 min 8) jest mała różnica.wkurza gdy pod koniec rundy ludzie z przegrywającego teamu uciekają z serva :roll:

_________________
Rangers lead the way.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 11:12 
Offline

Dołączył(a): 5 wrz 2005, 11:08
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
podałeś przykład cs gdzie runda trwa 5 min a w bf2 30 min jest mała różnica.wkurza gdy pod koniec rundy ludzie z przegrywającego teamu uciekają z serva


Runda w BF2 trwa dłużej ale przy podawanych przezemnie przykładów nie ma to znaczenia, a to że gracze uciekają z przegrywającego teamu jest problemem "jakości" graczy ... ale uważam, że niektóre rozwiązania z CS:S-a sprawdziłyby się w BF2

_________________
Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu z Twojego komputera ... i vice-versa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2005, 12:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
niekoniecznie - trafiają się i rundy krótsze niż 5 albo i 3 minuty
mapa 16-tka i zgrany team robi blitzkrieg'a

a co do wychodzenia graczy to statsiarzy obchodzi "win:loss ratio" który jest potrzebny do pewnej odznaki
mi się czasami zdaża zmienić tema lub wyjść z servera po tym jak wbiłem się do czołówki w punktacji dokładając się wymiernie do zwycięstwa zespołu a tu mnie przerzuca do gości których właśnie gnębiłem :roll:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2005, 00:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2005, 17:25
Posty: 254
Lokalizacja: Olsztyn
Najciekawsze jest to że byłem przerzucany przeważnie jak grałem w squadzie i dobrze nam to wychodziło :? Ale to pewnie tylko zwykła złośliwość rzeczy martwych :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lis 2005, 16:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2005, 12:23
Posty: 111
Lokalizacja: Ostrów WLKP
Mi daje się we znaki ten głupi autobalance ostatnio jak grałem to mnie przeżucilo 10 sek. przed końcem a miałem najwięcej pkt.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2005, 20:30 
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2005, 18:22
Posty: 280
Kolec napisał(a):
z tego co ja zaobserwowałem to gra niebalansuje teamów o różnym poziomie skilla a jedynie wtedy gdy jest nierówna ilość graczy
przyczym w takim wypadku przerzuca pierwszą osobą która zginie (z pominięciem squad leaderów i komandera)


i datego lepiej nie ginąć w takich momentach a najlepiej nieginąć wogóle :wink:

Skoro już byłó par potwierdzeń tej tezy to też to potwierdzam.
Żem sobie pstatsił
Ops pozjadałem parę literr :oops: :lol:


Ostatnio edytowano 15 lis 2005, 20:39 przez pitermaster, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2005, 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
No to ja tez sie zastatsze :D
POPIERAM PRZEDMOWCE :p





a rozwiazanie jest proste :D WYLACZYC AUTOBALANCE :))))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2005, 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Cytuj:
a rozwiazanie jest proste :D WYLACZYC AUTOBALANCE :))))


To tez nie jest dobre rozwiazanie bo tworza sie teamy 20vs10, ale czasami milo jest pograc w takim teamie ;-)

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2005, 21:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
robal napisał(a):
Cytuj:
a rozwiazanie jest proste :D WYLACZYC AUTOBALANCE :))))


To tez nie jest dobre rozwiazanie bo tworza sie teamy 20vs10, ale czasami milo jest pograc w takim teamie ;-)


heheh nie ma jak rzez :D :twisted: :twisted: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2005, 21:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2005, 19:37
Posty: 108
Lokalizacja: okolice Gliwic
Kolec napisał(a):

a co do wychodzenia graczy to statsiarzy obchodzi "win:loss ratio" który jest potrzebny do pewnej odznaki



Tak, ale ciemniaki nie wiedzą, że nawet jak wyjdą z serva to i tak im zaliczy przegraną :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2005, 08:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, 14:56
Posty: 202
Lokalizacja: Kraków
Mi osobiście to nie przeszkadza...i tak zawsze przenosze się do słabszej drużyny..nie wiem czemu ale uwielbiam bronic falgi przed nacierającymi hordami wroga... :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL