Teraz jest 25 lut 2025, 21:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 lis 2005, 09:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
Witam was ponownie
W koncu kupilem sobie 6600 gt leadteka i mam pare pytan

Taki mam sprzet

plyta: MSI 865PE Neo2-P
ramy: 2x512 goodram pc400
procek: Celeron D 3,06 GHz
grafika: GF 6600 GT leadteka 500/900

I jakie ustawienia mam ustawic w BFie?? wzialem ogolne na medium i gram spokojnie

Ale wy na bank wiecie co moge zmniejszyc/wylaczyc a gdzie dodac zeby gra chodzila lepiej i wygladala ladniej niz ze wszystkim na medium

LICZE NA WAS!!!!!!!!


edit:

I jeszcze jedno jest jakis sposob zeby po wlaczeniu bfa z 1.03 patchem nie bylo tej reklamy i tym samym zebys dzialal All seeing eye ?? bo mnie denerwuje juz to dlugie logowanie potem esc jak na cos zacznie wlazic i jeszcze ta reklama!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 13:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2005, 17:25
Posty: 254
Lokalizacja: Olsztyn
Co do "reklamy" to o ile wiem to ona w niczm nie przeszkadza. Nie trzeba nic z nią robić. Klikasz na co chcesz i już. Nawet nie musisz jej zamykać, po wyborze jakiejś opcji ona sama zniknie. A ASE ona też nie przeszkadza. Wiem, bo uzywam ASE i podczas logowania przez moment widac ekran początkowy z reklamą a później automatycznie przechodzi do wybranego serwera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 14:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
to ciekawe bo mi ASE nie chce laczyc po tym patchu

A co z tymi moimi ustawieniami??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 18:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2005, 12:40
Posty: 419
Lokalizacja: Legionowo
Co do ASE, to musisz zmienić ścieżkę do pliku bf2.exe
Otwierasz ASE wchodzisz w ustawienia, zakładka games, wybierasz bf2 z listy
i do ścieżki dodajesz
" (...) BF2.EXE"+playerName Twój login +playerPassword Twoje hasło

Było już o tym na forum w conajmniej dwóch tematach.
Reklamy EA nie da się usunąć.

A co do ustawień, to pokombinuj sam. Zacznij od ustawień medium.
Przeczytaj też te dwa tematy:
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?t=12976

http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?t=12966


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 20:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
Ok zrobilem zara poprobuje A na forum nie bylem przez 3 miesiace bo tyle w bfa nie gralem bo mnie fx5200 moja wkurzala i czekalem na nowa i nie wiedzialem

A co to vsynch i jak to zmienic?? Bo przy wysokim odswiezaniu (85 Hz) troche sie przycina a jak zmienie na 60 to idealnie i czytalem ze to o to chodzi!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lis 2005, 11:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2005, 12:40
Posty: 419
Lokalizacja: Legionowo
Synchronizację pionową musisz wyłączyć sprzętowo.
Wchodzisz w ustawienia sterowników (zakładam, że wiesz jak 8) ) zakładak "ustawienia wydajności i jakości" wybierasz z listy "synchronizacja pionowa" i zaznaczasz "wyłącz".

Jak już dojdziesz do optymalnych ustawień, to podziel się wnioskami.
Do mierzenia FPS najleipiej użyć Fraps'a - ale to pewnie wiesz 8)

Powodzenia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2005, 14:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
A wiec tak:

teren , geometria , efekty wysokie

oświetlenie , dynamiczne światła , filtrowanie tekstur średnie

tekstury , dynamiczne cienie niskie

AA wylaczone

W sterownikach w systemie wlaczone AA x 4 Anizo x 8 (jak wlacze x16 to gra sie nie tnie ale cos sie pieprzy i widze polowe ekrany na czarno druga polowe zamiast ziemi wode itp )


Gra lazi super ZADNYCH przyciec nawet przy 64 osobach i najwiekszej zadymie


JEZELI KTOS MA JAKIES SUGESTIE CO BYM MOGL ZWIEKSZYC JESZCZE BO NIE OBCIAZA MOCNO KOMPA to poprosze o napisanie tu !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2005, 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
a czy tak trudno samemu zrobić testy i sprawdzić jakie ustawienia najbardziej obciążają kompa?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2005, 17:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Ale tekstury na LOW wygladaja tak brzydko...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2005, 18:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2005, 12:40
Posty: 419
Lokalizacja: Legionowo
A jaka rozdzielczość??
Jeśli 1024x768, to podnieś do np. 1280X1024 i wyłącz AA (albo zmniejsz do x2)- efekt będzie podobny, a może zyskasz kilka FPS.

Co do tekstur to podnieś na medium i zobacz czy dysk się nie dławi podczas gry ( ustaw odpowiednio pamięć wirtualną ).

Teren na medium - różnica w tym co widać niewielka, a w FPS znaczna.

O tym ostatnim punkcie i kilku innych rzeczach przeczytasz tutaj:
http://hardware.gamespot.com/Story-ST--2147-x-x-x

Zmierz i podaj ilość FPS, szczególnie podczas "zadymy" na ekranie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2005, 21:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
Nie widze na tej stronie nic o ANIZO a przed chwila (mam na x8 ) tez mi sie tak spieprzylo ale restart BFa pomogl ale przy x16 ciagle tak mam HELP !! zaraz sprawdze to co powiedziales i zedytuje tu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lis 2005, 22:24 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Chcesz coś o anizotropowym filtrowaniu tekstur? Nie za bardzo rozumiem. Masz ochote zrozumieć sposób działania czy chodzi o wydajność? Jeżeli o wydajność to stestuj sam jak chodzi na twoim kompie. Podczas gry nie zwrócisz uwagi na AF powyżej x4 jeżeli nie będziesz oczu wysilał. AF generalnie powoduje korekcje wyświetlania tekstury w przypadku gdy normalne poligonów nie są prostopadłe do płaszczyzny kamery.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2005, 10:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
ja chce zrozumiec dlaczego BF 2 sie mi pieprzy jak wezme na 16 a zadna inna gra nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2005, 19:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Prawdopodobnie dlatego że jest dużo multiteksturowanych obiektów wykorzystujących jednocześnie wiele tekstur w wysokiej rozdzielczości. Poza tym to ekstrema jakaś - 16 stopniowy sampling to jest sens używać renderując hiresy w 3D Studio. Czyli softwarowo, bo hardware jak widać się męczy a efekt niewidoczny w grze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2005, 21:53 
Offline

Dołączył(a): 7 lip 2005, 14:47
Posty: 72
Lokalizacja: Olsztyn
Ja mam w BF2 i dodatek Special Forces tak oto:
VideoSettings.setTerrainQuality 3
VideoSettings.setGeometryQuality 3
VideoSettings.setLightingQuality 3
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 3
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 3
VideoSettings.setEffectsQuality 3
VideoSettings.setTextureQuality 3
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 3
VideoSettings.setResolution 1280x1024@75Hz
VideoSettings.setAntialiasing 4Samples
VideoSettings.setViewDistanceScale 1
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3

Dodam, że w dodatku nie da się trójek zamienić na czwórki tak jak to było można w podstawowej wersji.

A w sterach gforca tak :
Ustawienia wygładzania obrazu - 8xS,
Filtr Anizotropowy - 16x,
Wydajność systemu - wysoka jakość,
Synchronizacja pionowa - włącz
Wymuś mipmapy - trzyliniowy,
Prawidłowe ujęcie faktury - włącz,
Granica rozszerzania - wyłącz,
Przyspieszenie sprzętowe - wyświetlacz pojedyńczy
Optymalizacja tryliniowa - wyłącz
Optymalizacja anizotropowa filtra mip - wyłącz
Anizotropowa optymalizacja próbki - wyłącz
Właściwe wygładzanie krawędzi Gamma - włącz,
Przezroczyste wygładzanie krawędzi - Próbkowanie super,
Potrójne buforowanie - wyłącz,
Stan ujemnej kompensacji poziomu szczegółów- zezwól


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL