Teraz jest 25 lis 2024, 12:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 00:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, 19:58
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
robal napisał(a):
PS. Nie rozumiem jednego - czy ci z hakami i gazami lzawacymi beda mnie atakowac gazem na serwach postawionych na podstawce?

Ja na pewno przyjde żeby ci haka zasadzic :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 00:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Gonzales napisał(a):
A mnie ubawiła numeracja kolejnych patchy. Skad im sie wzielo 1.12 nie lepiej byloby zrobic po 1.3 - 1.4
:shock:
Imho jedyny plus tego zamieszania to nowe giwerki, zaloze sie ze wystające nogi ze scian i inne top bugi jak byly tak będą dalej.

Boże ludzie może i tankowałem, ale niektóre rzeczy jeszcze kojarze. Było 1.0 1.01 1.02 1.03 i teraz 1.12 a nie jakieś 1.3 i 1.4. Sprawdźcie coś zanim napiszecie głupote.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 00:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
groszeka napisał(a):
robal napisał(a):
PS. Nie rozumiem jednego - czy ci z hakami i gazami lzawacymi beda mnie atakowac gazem na serwach postawionych na podstawce?

Ja na pewno przyjde żeby ci haka zasadzic :lol:


Dziecko, nie rozśmieszaj mnie ;-)

30%, pozostalo 6godzin

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 00:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
LUDZIE czy to takie trudne? :D

Patcha MUSI zassac KAZDY !!

Instalacja ma wygladac tak:
BF2->BF2:SF->Patch 1.12

OT cala filozofia...

Unlocki nr 2 z tego co sie orientuje beda do odblokowania dla panow z Sf jednak my bedziemy mogli je po nich zebrac. Na starych mapach beda mogli grac i jedni i drudzy JEDNOCZESNIE(tak to rozumiem) i dlatego obie wersje musza byc kompatybilne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 00:54 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 21:20
Posty: 309
Lokalizacja: Poland[Europe]
PotulnY napisał(a):
Gonzales napisał(a):
A mnie ubawiła numeracja kolejnych patchy. Skad im sie wzielo 1.12 nie lepiej byloby zrobic po 1.3 - 1.4
:shock:
Imho jedyny plus tego zamieszania to nowe giwerki, zaloze sie ze wystające nogi ze scian i inne top bugi jak byly tak będą dalej.

Boże ludzie może i tankowałem, ale niektóre rzeczy jeszcze kojarze. Było 1.0 1.01 1.02 1.03 i teraz 1.12 a nie jakieś 1.3 i 1.4. Sprawdźcie coś zanim napiszecie głupote.


oki bylo 1.01 1.02 1.03 rzeczywiscie straszną glupote palnolem piszac 1.1 1.2 1.3 a teraz jest 1.12 (a nie lepiej 1.04) moze i tankowalem ale dla mnie to dalej jakies nielogiczne :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 00:54 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
PotulnY napisał(a):
Gonzales napisał(a):
A mnie ubawiła numeracja kolejnych patchy. Skad im sie wzielo 1.12 nie lepiej byloby zrobic po 1.3 - 1.4
:shock:
Imho jedyny plus tego zamieszania to nowe giwerki, zaloze sie ze wystające nogi ze scian i inne top bugi jak byly tak będą dalej.

Boże ludzie może i tankowałem, ale niektóre rzeczy jeszcze kojarze. Było 1.0 1.01 1.02 1.03 i teraz 1.12 a nie jakieś 1.3 i 1.4. Sprawdźcie coś zanim napiszecie głupote.


Tak uściślając to ostatni patch to było 1.1, a nie 1.03.

Gonzales - nie bierz się za logike - zmiany typu 1.x -> 1.x2 to hotfixy bez nowych map. Patche typu 1.x do 1.x+1 to większe zbiory poprawek z nowymi modelami i mapami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 00:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Dobra poczytałem sobie po inglishu i niestety ja też musze to gówno ściągnąć :(

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 01:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2005, 20:07
Posty: 19
Lokalizacja: Szczecin
Noooo panowie teraz trzeba mieć..... 3000MB wolnego mniejsca na dysku :lol: żeby odpalić patch :lol: mmmm kochane EA :D
Ale "Wielkie czyszczenie" czeka mnie jutro :] DOBRANOC :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 01:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
lol...mam 190MB :D wolnego na C:\

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 01:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Lailonn napisał(a):
LUDZIE czy to takie trudne? :D

Patcha MUSI zassac KAZDY !!

Instalacja ma wygladac tak:
BF2->BF2:SF->Patch 1.12

OT cala filozofia...

Unlocki nr 2 z tego co sie orientuje beda do odblokowania dla panow z Sf jednak my bedziemy mogli je po nich zebrac. Na starych mapach beda mogli grac i jedni i drudzy JEDNOCZESNIE(tak to rozumiem) i dlatego obie wersje musza byc kompatybilne.

Tak patcha musi zssać każdy.
Nie unlocki będą dostępne dla wszystkich.
A tak właściwie to tylko dla podstawki. Ponieważ te same bronie są na uzbrojeniu podstawowym (nie unlockowanym) SF. I tak np mech SAS ma w SF mp7 jako podsawową giwerę. BFHQ SF NIE POKAZUJE żednej poza jackhammerem do odblokowania.
Ale jak wejdziemy w BFHQ na mech np marines, MECu, Chunoli to ma od DWE giwery do odblokowania. Jachammera i właśnie MP7
Tak samo jest ze szturmanem. W SAS ma podtawową F2000 (czy jakoś tak) Natomiast w starym BF2 szturman ma dwa unlocki. G3 oraz F2000.
Podobnie jest z komandosem i z medykiem (nie pamiętam już nazw giwer.

Jeśli wprowadzą haki, liny, gaz, flashbangi w podstawowym BF2 to będą one dostępne dla WSZYSTKICH. Nie będzie takiej możliwości że koleś z SF wpada na serwer z postawką i gazuje wszyskich jak meksykaniec po buritto. A oni nic nie mogą mu zrobić. Min. dlatego ten patch tyle waży.
Kurdę mam nadzieję że w miarę jasno to wszystko napisałem.
I sory za literówki ale nie chce mi się już poprawiać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 01:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Jak ktoś ma xp i 2gb wolnego to jeszcze da rade zyskać 1gb przez ograniczenie pliku stronicowania do 500mb ale żeby mieć 190mb wolnego:) ROSZADY CZAS ZACZĄĆ ;)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 01:13 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 21:20
Posty: 309
Lokalizacja: Poland[Europe]
@Hynol ok sprawa numeracji wyjsniona :D Szczerze mówiac nie wiedzialem jakie są reguły numeracji (pewnie jak wiekszość ludzi na forum i ogólnie grających w BF2)
Imho EA powinno jednak zachowac zmiany o których piszesz jako swoja numeracje roboczą, a oficjalnie podawac kolejne numery tak byloby prościej dla wszystkich.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 01:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
Jeśli wprowadzą haki, liny, gaz, flashbangi w podstawowym BF2 to będą one dostępne dla WSZYSTKICH. Nie będzie takiej możliwości że koleś z SF wpada na serwer z postawką i gazuje wszyskich jak meksykaniec po buritto. A oni nic nie mogą mu zrobić. Min. dlatego ten patch tyle waży.


Nie dodadza nam lin etc. Bo po co bylby komu wtedy dodatek? Dodali te elementy, ktore musieli-czyli nowe giwery bo SF je maja i jesli sf maja grac z nami to my tez MUSIMY. A linki etc pewno beda tylko na SF mapkach. Ale to sie okaze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 01:23 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Gonzales napisał(a):
@Hynol ok sprawa numeracji wyjsniona :D Szczerze mówiac nie wiedzialem jakie są reguły numeracji (pewnie jak wiekszość ludzi na forum i ogólnie grających w BF2)
Imho EA powinno jednak zachowac zmiany o których piszesz jako swoja numeracje roboczą, a oficjalnie podawac kolejne numery tak byloby prościej dla wszystkich.


Ale przecież jest prosto :). Zresztą ten sposób numeracji to nie jest wymysł EA tylko reguła którą stosuje całkiem sporo firm. Cały bałagan panujący na forum jest nie do ogarnięcia i prostowanie błędów nie przynosi efektów. Więc siedze sobie nieopodal i patrze na ten cały chaos z lekkim uśmieszkiem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 01:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
[Nabijam posty bo się mi nudzi]Dobra ciągnie się jeszcze 30min i będzie patch.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL