Teraz jest 5 mar 2025, 21:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 603 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 gru 2005, 23:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 15:35
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem o co wam chodzi z tą mapką (Iron Gator). Nikt nie mówił że jest prosta. Wiem że jest to bodaj najbardziej obciązająca (kompa) mapka w całym BF2 (mnie osobiście doprowadzają do białej gorączki sienie :evil: ).
ALE: Ta mapka IMHO jest najbardzie drużynowa. Nie ma bezmyślnego ganiana (co niestety większość robi :( ). Nie ma (co mnie osobiście cieszy :D ) granatników.
Wydaje mi się że jak ludzie się oswoją z nią (nie będą się gubić jak czasami ja :oops: ) bądzie to co najmniej tolerowana mapa (16 wymiata 8) ).
Więc proszę jej nie wywalać z ASTERA puki co.
nie poddawajmy się bez wali Panowie 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 gru 2005, 08:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2005, 09:46
Posty: 500
Lokalizacja: Olsztyn
Mam problemik.Zainstalowałem SF i NIC dalej nie robiłem.Wszedłem do gry,próbuje wejsc na serv,a tu komunikat "Tena server nie dopuszcza graczy z modyfikacjami" czy cos podobnego.Moje pytanie brzmi.Jeśli Mialem wczesniej podstawkę,nalozylem na nia 1.12,a potem Sf,to musze jeszczze raz zainstalowac patcha,zeby ten durny komunikat nie wyskakiwal i żebym mol normalnie grac?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 gru 2005, 08:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2005, 19:32
Posty: 50
To już było wcześniej, tak musisz jeszcze raz zainstalować patcha 1.12.

Ja robie tak: bf2 -> sf -> 1.12 i wszystko śmiga jak należy.



miłego grania

_________________
Prawo Łoma:
Uderzony łomem, nie ma prawa wstać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 gru 2005, 08:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2005, 09:46
Posty: 500
Lokalizacja: Olsztyn
thomasg73 napisał(a):
To już było wcześniej, tak musisz jeszcze raz zainstalować patcha 1.12.

Ja robie tak: bf2 -> sf -> 1.12 i wszystko śmiga jak należy.



miłego grania


Wiem,że było wcześniej,chciałem się tylko upewnić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 gru 2005, 14:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 15:58
Posty: 76
Lokalizacja: Stolica
Witam :)
Trochę mnie nie było (praca, kobieta, załatwianie spraw z postawieniem serwera na stronę o grach) i jak usiadłem sobie do czytania owego topic-a to zajęło mi trochę czasu hehehe (niezłą księgę napisaliście :) )
Czyli podsumowując BF: SF z topic-a :
- 8 map
- kilka nowych broni
- brak samolotów :D (respekt dla pilotów ale nienawidzę tej broni juz od bf42)
- noktowizor
- w odwrotności do podstawki, BF: SF ma przewagę po stronie Amerykańskiej
- dodane haki do wspinaczki
- nowe odznaczenia
- nie dodali ustawień czułości dla Joystick ‘a
- patch w podstawce poprawia tylko 1 funkcje
- cena nieadekwatna do dodatku

- jak o czymś zapomniałem to przez nadmierną ilość informacji w tym topic'u ;)

Hmmmm .. trzeba by zagrać by sprawdzić co i jak ( ale jak na razie wydatek to hosting na stronę ).

Ale z tymi ustawieniami czułości dla Joysticka to znów mnie zawiedli :(

Pozdro
Seba_PL

_________________
Obrazek
Kto pod kim dołki kopie, ten jest grabarzem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 gru 2005, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
imo BF:SF gdyby wyszedl jako darmowy mod ( w takiej postaci w jakiej wyszedl w rzeczywistosci) jakiejs grupy zapalencow, dostalby opinie, "niezle na poczatek, tylko to poprawcie bo na razie jest malo odkrywcze, zeby nie powiedziec senno-denne".
tyle ze BF:SF wyszedl jako pelnoplatny, komercyjny produkt i jest kolejnym dowodem na potege marketingu EA ktory potrafi wylansowac takie nic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 gru 2005, 22:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2005, 09:53
Posty: 38
Lokalizacja: Podkarpacie
Dodatek mam od 2 dni, jak narazie mi się nawet podoba :) Mapki wymiatają :) Fajnie atakuje się na mapie Iron Gate lotniskowiec helikopterem, w środu toczą się walki niczym z Counter-Strike'a :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 gru 2005, 22:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
jarken napisał(a):
Dodatek mam od 2 dni, jak narazie mi się nawet podoba :) Mapki wymiatają :) Fajnie atakuje się na mapie Iron Gate lotniskowiec helikopterem, w środu toczą się walki niczym z Counter-Strike'a :D
sa podobnie ale mapka i tak jest najgorsza przez te wymagania :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2005, 02:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2005, 20:58
Posty: 155
Co wy z tymi wymaganiami?? Mapka (IG) rzeczywiście szału nie czyni ale nie chodzi gorzej niż inne...
Dla mnie olbrzymi mankament całego sfa to brak samolotów i fatalny pomysł z odznaczeniami - linka, harpun, granat - do pełni szczęścia brakuje jeszcze odznaczenia za jazdę wózkiem widłowym - 4500 h proponuję na odznakę eksperta - wynik - stanie sobie statsiarz w kącie i miota granaty albo zjeżdża ze schodów na lince i włazi z powrotem. Czas gry w poszczególnych zespołach na medale też odwalili w kosmos - pewnie wyjdzie patch który to zredukuje tak jak w podstawce....

_________________
Obrazek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2005, 03:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Co do wymagan Iron Gator - ta gra ma to do siebie, ze
proporcjonalnie, im wiecej jest wyswietlanych nickow na ekranie
tym wolniej gra chodzi... Iron Gator ma to do siebie, ze cale skupienie
wojsk znajduje sie na stosunkowo malym obszarze, wiec chcac
nie chcac mamy na ekranie od 16 do 32 niebieskich napisow, plus
ew, kilka czerwonych...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2005, 09:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 15:35
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Mr Groch napisał(a):
Co do wymagan Iron Gator - ta gra ma to do siebie, ze
proporcjonalnie, im wiecej jest wyswietlanych nickow na ekranie
tym wolniej gra chodzi... Iron Gator ma to do siebie, ze cale skupienie
wojsk znajduje sie na stosunkowo malym obszarze, wiec chcac
nie chcac mamy na ekranie od 16 do 32 niebieskich napisow, plus
ew, kilka czerwonych...

Nie bardzo się zgodzę z Tobą. IMHO jest to najbardziej skąplikowana mapa z punktu widzenia technicznego (wiele poziomów). Np. sama obsługa dźwięków wg mnie jest tu problemem (lata sobie taki heli za ścianą i strzela w burtę lotniskowaca, a ja biedny żuczek muszę to słyszeć będąc pod pokładem :( ). Nie ma X-Fi Fatality i tak to wygląda. Problem dźwięku oczywiście nie jest jedynu. Przyznaje że generowanie kolorowych nicków (czasami nadal z błędami :evil: ) też musi mieć wpływ, lecz uważam że lekko przesadzasz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2005, 10:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2005, 09:53
Posty: 38
Lokalizacja: Podkarpacie
Ja wczoraj dla żartu ustawiłem najwyższe detale i poszłem grać na IG :) Grało się dużo lepiej, niż wcześniej :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2005, 10:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 15:58
Posty: 76
Lokalizacja: Stolica
A nie zastanawiali się wać panowie dlaczego w podstawce BF2 nie ma tak dużo budynków z otwartymi drzwiami jak w BF1942 ?? Nie mówię że ich nie ma, ale ich ilość jest prowizoryczna w BF2. Pół roku przed premiera czytałem gdzieś że BF2 ma nie mieć lokalizacji w środku budynku, gdyż silnik gry jaki jest stworzony nie jest przystosowany do takich rzeczy. A tu czytam o mapie na lotniskowcu, do tego kilku poziomowym i że bardzo obciąża komputer. Tak się zastanawiam że chyba to co wtedy czytałem to jednak była prawda.

p.s. Do osób które również były na premierze BF2, czy w czasie prezentacji nie było mowy że cała bojówka ma być na zewnątrz budynków, że zrezygnowali z walki w budynkach z powodu obciążeń komputera przez grę ?? Bo coś mi tam myka po głowie że tak.


Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Kto pod kim dołki kopie, ten jest grabarzem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2005, 13:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Z tymi pomieszczeniami to tez prawda, ale ja odczuwam najwiekszy spadek
wydajnosci jak mam wiecej nickow na ekranie... Zauwazylem, ze
spawnujac sie pod pokladem na samym poczatku rundy, gdzie jescze
malo osob sie zdazylo dolaczyc to chodzi bardzo plynnie nawet na 64
osobowych serwerach, widze wtedy na ekranie ok 3-4 nickow. Stojac
w tym smaym miejscu, im wiecej pojawia sie tych niebieskich napisow
to gra chodzi coraz gorzej - juz przy 20 napisow na ekranie FPSy
spadly do ok 10 :/

I mam tak na kadzej mapie - nie musi byc nic skomplikownaego do
wystweitlenia na ekrnaie - starczy, ze jest duzo nickow i gra sie
coraz bardziej przycina... do 40 osob na serwerze jeszce jest ok..

Wywnioskowalem z tego, ze im wiecej ludzi tym mocniejszy wymagany
jest procesor - karta grafiki Radeon 9800 Pro nie jest tutaj waskim
gardlem

(Obserwacje przeprowadzone takze u 2 kumpli :P )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2005, 16:54 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Wiadomo - animacje szkieletów wiszą na procku. Zresztą jak wszystkie podstawowe transformacje. Co do pomieszczeń to może być wadliwe bsp tree - chyba dlatego zrezygnowali z pomieszczeń w podstawce.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 603 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL