Teraz jest 29 lis 2024, 04:25

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
zauważcie że niektóre bronie zadają inne obrażenia w zależności do czego strzelają

granatnik jeepki rozwala odrazu podczas gdy APC jest prawie nie draśnięte
napisali jedynie że zmniejszą ilość HP helikopterom - ale być może zmniejszyli przy tym trochę obrażenia od broni małokalibrowej przy okazji
wtedy z stacjonarnego CKMa trzeba by pakować tyle ile teraz, a czołg jak i rakieta AA rozwałaby heli jednym trafieniem (albo "prawie" rozwalał)

pozatym taka jest już kolej rzeczy że się ginie, respawnuje, wisiada i leci jeszcze raz
zdecydowanie niewidzę powodu dla którego bojowe heli miało by mieć wiekszą żywotność (w gameplay'u) w grze od czołgu

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 14:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Kolec napisał(a):
zauważcie że niektóre bronie zadają inne obrażenia w zależności do czego strzelają

granatnik jeepki rozwala odrazu podczas gdy APC jest prawie nie draśnięte
napisali jedynie że zmniejszą ilość HP helikopterom - ale być może zmniejszyli przy tym trochę obrażenia od broni małokalibrowej przy okazji
wtedy z stacjonarnego CKMa trzeba by pakować tyle ile teraz, a czołg jak i rakieta AA rozwałaby heli jednym trafieniem (albo "prawie" rozwalał)

pozatym taka jest już kolej rzeczy że się ginie, respawnuje, wisiada i leci jeszcze raz
zdecydowanie niewidzę powodu dla którego bojowe heli miało by mieć wiekszą żywotność (w gameplay'u) w grze od czołgu


w sumie masz racje.jesli by zachowali damage jakie zadaje bron malokalibrowa.a zwiekszyli za trafienie z czolgu to mialo by to sens.w koncu trafiajac z armoa w heli to jak head shot wiec nagroda sie nalezy:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 14:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 20:23
Posty: 60
Lokalizacja: 18°41' E - 50°13' N
Ze zwyklego kalacha takze powinno sie dac ustrzelic BlackHawka.

Panowie, bedzie jak bedzie - pozyje sie i zobaczymy. Sam w wiekszosci tez latam heli i jakos po patchu 1.03 wciaz latam BlackHawk'iem na Mashtur City - nie przeszkadza mi to iz nie da sie naprawiac go od srodka a jak sie ma dobre gunnera to i zabardzo ani jakis jeepek cie nie sciagnie bo zawsze uciec mozna a co do rakiet to pamietacie scene z BHD? :wink:
Inna bajka to juz zdobywanie flag na takim Ghost Town :D

Latalem, latam i bede latac heli a i czasam mozna z heli samolocik zdjac nawet 8)

Marudzicie i tyle :P

_________________
The war aint finished yet!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 14:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
dlatego nie rozumiem wypowiedzi niektorych z was, ze samolot to takie cos, czego nie da sie zestrzelic -- oczywiscie, ze sie da -- np: Kubra Dam, homebase UMSC , 3 stanowiska AA +mobilne AA = 10 rakiet ,zawsze jakas trafi, a wystarcza dwie............


super..jednego czlowieka musi ganiac 4 aby MOZE go chociaz raz trafic :lol:

Co do zmian to powtarzam. Heli oslabione jesli chodzi o rakiet-ok. Pancerz...will see zoabczymy jak to dokladnie rozwiaza.

Mowicie, ze wkurza gdy nie mozecie zniszczyc heli. 1-2 jeepy robia to wystarczajaco skutecznie. Starczy umiec. Wiekszosc osob co cieszy sie na udupienia innych profesji to bezklanowcy, ktorzy o teamplay'u slyszeli tylko w legendach i nie wiedza jak wyglada normalna gra...

Po raz 2 udupiaja heli(poprzednie polepszenia AA tylko w heli uderzyly bo samolotom dalej nic nie robia) nie koniecznie wiem po co.

Niby heli za mocne do walki z naziemnymi...ale teraz czolgi beda za mocne. Nie dosc, ze lepszy pancerz to do tego brak mozliwosci skakania i strzelania sprawi, ze nie bedzie sie dalo inaczej niz od boku, z zaskoczenia strzelic w czolg. Na karkandzie bedzie istna rzez 3x wieksza niz teraz...

Argumentujecie tez to, ze czolg walacy w heli powinien je bez trudu stracic(aktualnie i tak to robi bo pocisk zabiera 80% hp a karabin reszte) Bo tak jest "logicznie". Dla mnie logiczne jest to, ze w realu te heli maja duzo wiecej rakiet. Gunner ma lepsze ammo do tego "TV" sterowana jest laserowo a nie recznie. Przeciez heli do tego zostalo stworzone. Miazdzyc cele naziemne. Pancerniaki maja walczyc z piechota a nie lotnictwem...Ale coz poczac skoro Free Playowcy nie widza ogolnego balansu i sensu a jedynie swoj czubek nosa, ktory gdy iedza w czolgu zostaje odstzrelony przez heli-udupic heli. Jak zaczna was masowo miazdzyc czolgi to tez bedziecie plakac. Daje sobie o to glowe uciac...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2004, 21:15
Posty: 57
Lokalizacja: e-g
Kirq napisał(a):
Snail ... Ghost Recona z BF2 nie zrobisz 8) [...]


poczekamy na GR X i miejmy nadzieje, ze nie bedzie takich frustracji podczas grania jak w bf2 ;)

Jeszcze co powinni poprawic to zatrzymywanie sie przed schodkami kiedy podchodzimy do nich z boku. Dziwne ze postac (zolnierz ;p) nie potrafi sobie samodzielnie poradzic z wejsciem na 2-3 schodki probujac wejsc prostopadle na nie. Noo ale to taki OT bo tu topic o nowym patchu, sry :)

_________________
† Dum vita est, spes est... †


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 16:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Lailonn napisał(a):
Cytuj:
dlatego nie rozumiem wypowiedzi niektorych z was, ze samolot to takie cos, czego nie da sie zestrzelic -- oczywiscie, ze sie da -- np: Kubra Dam, homebase UMSC , 3 stanowiska AA +mobilne AA = 10 rakiet ,zawsze jakas trafi, a wystarcza dwie............


super..jednego czlowieka musi ganiac 4 aby MOZE go chociaz raz trafic :lol:

Co do zmian to powtarzam. Heli oslabione jesli chodzi o rakiet-ok. Pancerz...will see zoabczymy jak to dokladnie rozwiaza.

Mowicie, ze wkurza gdy nie mozecie zniszczyc heli. 1-2 jeepy robia to wystarczajaco skutecznie. Starczy umiec. Wiekszosc osob co cieszy sie na udupienia innych profesji to bezklanowcy, ktorzy o teamplay'u slyszeli tylko w legendach i nie wiedza jak wyglada normalna gra...

Po raz 2 udupiaja heli(poprzednie polepszenia AA tylko w heli uderzyly bo samolotom dalej nic nie robia) nie koniecznie wiem po co.

Niby heli za mocne do walki z naziemnymi...ale teraz czolgi beda za mocne. Nie dosc, ze lepszy pancerz to do tego brak mozliwosci skakania i strzelania sprawi, ze nie bedzie sie dalo inaczej niz od boku, z zaskoczenia strzelic w czolg. Na karkandzie bedzie istna rzez 3x wieksza niz teraz...

Argumentujecie tez to, ze czolg walacy w heli powinien je bez trudu stracic(aktualnie i tak to robi bo pocisk zabiera 80% hp a karabin reszte) Bo tak jest "logicznie". Dla mnie logiczne jest to, ze w realu te heli maja duzo wiecej rakiet. Gunner ma lepsze ammo do tego "TV" sterowana jest laserowo a nie recznie. Przeciez heli do tego zostalo stworzone. Miazdzyc cele naziemne. Pancerniaki maja walczyc z piechota a nie lotnictwem...Ale coz poczac skoro Free Playowcy nie widza ogolnego balansu i sensu a jedynie swoj czubek nosa, ktory gdy iedza w czolgu zostaje odstzrelony przez heli-udupic heli. Jak zaczna was masowo miazdzyc czolgi to tez bedziecie plakac. Daje sobie o to glowe uciac...


dlatego wlasnie nie powinni tego zmieniac.
heli teraz jest dobre.prawda czolgi,ups i reszta ulegaja mu ale taka jest hierarchia.samolot jest pierwszy pozniej heli tank i upc.tak bylo,tak jest i tak bedzie.
lotnictwo jest bardzo silne.kiedys bardzo dawno temu zeszczeliwalem je z naziemnejA a teraz jedynie moge popikac sobie i powkurzac pilota nic wiecej.i jakos nikt aferty nie robi ze dobry pilot rozwala wszystko!!! nawet sprzet dowodzenia!!
zreszta jak juz ktos powiedzial pozyjemy zobaczymy.

nie ma co sie rozwodzic nad czyms czego nie ma.

osobiscie chcialbym by znalazla sie tam jakas nowa mapa
moze byc przerobka z bf1942

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2005, 17:36
Posty: 309
Lokalizacja: Warszawa
Forrestal napisał(a):
(...). Sam w wiekszosci tez latam heli i jakos po patchu 1.03 wciaz latam BlackHawk'iem na Mashtur City - nie przeszkadza mi to iz nie da sie naprawiac go od srodka(...)

BlackHawk'a da sie naprawiac od srodka chociaz zdazaja sie takie kiksy ze machasz kluczem a pancerz "nie napelnia" sie.

_________________
Choćbym kroczył ciemną doliną, zła się nie ulękne.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
ale zauważ jaki wpływ na to co się dzieje na ziemi - czyli najważniejszą cześć rozgrywki bo to od niej zależy zwyciestwo - mają wpływ samoloty a jaką bojowe śmigła

jeżeli jeden lotniak w swoim J-10 zdominował niebo to wrogi team nadal może wygrać rundę - ba! ma nawet nie takie małe szanse
a jak wpadło 2 mistrzuniów w dajmy na to Mi-28 i ciągle neka naziemnych którzy z jakiś tam przyczyn są mu bezradni (lotnisko pod obstrzałem)... to co się dzieje ?
Mooo0oooN.S.T.E.R___K.I.L.L

żaden pojazd się nie uchowa a piechociaże przechodzą ostrą regulację populacji

w realu śmigłowce wykorzystują naturalne ukształtowanie terenu aby się kryć i wykonują głównie ataki z zaskoczenia (wyleci z za góry lub gęstej chaszczy wysokich drzew)
a w BF2 narazie mamy tak żę nie nekane przez konkurencję bojowe smigło wisi sobie po środku mapy i jest bogiem dla wszystkiego co się rusza
a do tego nawet jak ktoś je pomaca to przeważnie jest w stanie się odwrócić, oddać i odlecieć na helipad w celu naprawy

czołgi niemają tego luksusu - jak oberwałeś to żadko się zdaża że dane ci będzie się jeszcze naprawić

IMHO obecny balans jest taki że na mapach z helikopterami czołgi są mało przydatne (zakładając że w powietrzu jest jakiś ruch)



jak wpłynie na to patch to się dopiero okaże ale niewidzę narazie powodów do narzekania

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Cieszy :>
PostNapisane: 15 gru 2005, 16:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2005, 09:20
Posty: 31
Lokalizacja: Polska -> Śląsk -> Chorzów
Mie cieszy tylko to że nareszcie nie bedzie mozna strzelac i skakać, skakać i kłaść sie cigle, moze wreszcie to bedzie realniej wyglądać na pole walki a nie jak aren cyrkowa z podskakującymi klaunami :> i moze jeszcze to ze APC moze bedzie rainc przez płoty... no oraz leprze rakiety AA... :>

A cała reszta poprawek mnie nie interesuje, bo gram komandosem a śmigłowcem nie latam.....

Pozdro :)

_________________
"Tu Orzeł-1! Nie mam dostępnych jednostek by wesprzeć twoją pozycje! I nie obchodzi mnie jak, ale cele mają zostać spełnione!"
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cieszy :>
PostNapisane: 15 gru 2005, 17:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2005, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Kraków
Barthez-PL napisał(a):
Mie cieszy tylko to że nareszcie nie bedzie mozna strzelac i skakać, skakać i kłaść sie cigle, moze wreszcie to bedzie realniej wyglądać na pole walki a nie jak aren cyrkowa z podskakującymi klaunami :> i moze jeszcze to ze APC moze bedzie rainc przez płoty... no oraz leprze rakiety AA... :>

A cała reszta poprawek mnie nie interesuje, bo gram komandosem a śmigłowcem nie latam.....

Pozdro :)

tak , nareszcie koniec z goścmi odpie********mi pajacyki i inne akrobacje
tylko dla tej poprawki warto zainstalowac nowego patcha ,jednak bez problemów sie pewnie nie obejdzie :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 17:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
a może powstanie rozłam i czesć sceny zatrzyma się na 1.12 :twisted:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 17:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2005, 18:06
Posty: 255
Lokalizacja: Łódź
Jesli helikopter bedzie tak słaby to nigdzie nie znajdzie spokoju. Na dole rozwala go rakiety i piechota waląc z czego popadnie. A latajac wysoko dosiegnie go zguba samolotow ktore tera będą bez problemów tepic heli. Nie trzeba bedzie się zdradzac na rakiety tylko zniszczy sie taki helikopter seria z karabinu. Nie rozumiem tego, bo według mnie nie ma sensu robic z BF2 gry realnej i upodabnjac jej do AA bo to niezda egzaminu, nie wyobrazam sobie ze BF2 stanie się grą pozycyjna tak jak AA gdzie karzdy ruch to w grom przemyslen tam kilka metrow sie przechodzi jak najmniej sie wychylajac, za kazdego rogu sie wychylasz i niec nie robisz pospiesznie, bardzo duzo czekanja w miescu gdyż bezmyslny atak to smierc. Pasuje mi tylko opcja pozbycja sie tego glupiego skakanja.

_________________
A gdy wróg poszedł do nieba. Ja pozostałem w piekle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 17:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
jeżeli jeden lotniak w swoim J-10 zdominował niebo to wrogi team nadal może wygrać rundę - ba! ma nawet nie takie małe szanse
a jak wpadło 2 mistrzuniów w dajmy na to Mi-28 i ciągle neka naziemnych którzy z jakiś tam przyczyn są mu bezradni (lotnisko pod obstrzałem)... to co się dzieje ?
Mooo0oooN.S.T.E.R___K.I.L.L

żaden pojazd się nie uchowa a piechociaże przechodzą ostrą regulację populacji


Czyli wedlug ciebie samolot latajacy 3-4 razy szybciej niz heli ma mniejsze mozliwosci nekania CALEJ mapy niz heli? Heli moze na raz byc w 1 miejscu. Zanim doleci chwile trwa. Samolot pokonuje dystanse bez problemu. Bombarduje i strzela. Do tego NIE DA SIE GO ZESTRZELIC inaczej niz samolotem a jesli nie ma dobrego pilota to cya...

Cytuj:
w realu śmigłowce wykorzystują naturalne ukształtowanie terenu aby się kryć i wykonują głównie ataki z zaskoczenia (wyleci z za góry lub gęstej chaszczy wysokich drzew)


Tak tylko w realu heli ma TV sterowane laserem. Dziesiatki rakiet i amunicje, ktora czlowieka nie zastrzeli lecz poszatkuje(tak samo pojazdy)

Cytuj:
a w BF2 narazie mamy tak żę nie nekane przez konkurencję bojowe smigło wisi sobie po środku mapy i jest bogiem dla wszystkiego co się rusza
a do tego nawet jak ktoś je pomaca to przeważnie jest w stanie się odwrócić, oddać i odlecieć na helipad w celu naprawy


Bojowe smiglo wiszace wysoko mzoe gnebi czolgi i APC ale jeepow juz nie daje rady ganiac. Do tego z wysoka nie ma szans nekac piechoty!! A jak podleci to dostaje z AA i jeepow...

Cytuj:
czołgi niemają tego luksusu - jak oberwałeś to żadko się zdaża że dane ci będzie się jeszcze naprawić


LOL :D

Cytuj:
IMHO obecny balans jest taki że na mapach z helikopterami czołgi są mało przydatne (zakładając że w powietrzu jest jakiś ruch)


OMFG czlowieku. Nie znam cie wiec moze strzele gafe...W jakim klanie ty grasz/grales i ile meczy rozegrales, ze gadasz takie rzeczy? Poogladaj demka lub sam zagraj a zdziwisz sie tym co ujrzysz...wedlug ciebie gdy wrog ma heli a ty nie to mozna pojazdy odstawic...fajnie wiedziec ale jakos ZADEN klan NIGDY tak nie zrobil nawet RAZ. Moze cholerka nie umieja grac? :lol: Tekst o napraiwaniu czolgow potwierdza to co wyzej napisalem czyli ,ze masz male doswiadczenie...

HELI MAJA MIAZDZYC wszelki ruch naziemny. Taka jest ich zakichana rola!!! To nie maja byc cele do ataku dla czolgow!!! Najwiekszy debilizm jaki w zyciu slyszalem!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 17:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
CS_JUBY napisał(a):
Jesli helikopter bedzie tak słaby to nigdzie nie znajdzie spokoju. Na dole rozwala go rakiety i piechota waląc z czego popadnie. A latajac wysoko dosiegnie go zguba samolotow ktore tera będą bez problemów tepic heli. Nie trzeba bedzie się zdradzac na rakiety tylko zniszczy sie taki helikopter seria z karabinu. Nie rozumiem tego, bo według mnie nie ma sensu robic z BF2 gry realnej i upodabnjac jej do AA bo to niezda egzaminu, nie wyobrazam sobie ze BF2 stanie się grą pozycyjna tak jak AA gdzie karzdy ruch to w grom przemyslen tam kilka metrow sie przechodzi jak najmniej sie wychylajac, za kazdego rogu sie wychylasz i niec nie robisz pospiesznie, bardzo duzo czekanja w miescu gdyż bezmyslny atak to smierc. Pasuje mi tylko opcja pozbycja sie tego glupiego skakanja.


poprostu strach będzie grać :!:
a heli będzie nasłabszym pojazdem w grze i mysl żę teraz rzesze "sępów" czekających na lotniskowców na BH lub samolot będzie omijać AH-1Z jak trędowate g.

zresztą po co czekać na tego patcha -> może lepiej już przestańmy grać, mniejsze rozczarowanie bedzie :twisted:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 gru 2005, 17:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
tak jak myslalem :D Kolec to czolgista,snajper(patzrac na statsy) czyli dokladnie to co mowilem. Free Playowcy patrza w swoj biznes majac gdzies ogolny balans. Jezdze czolgiem i mnie heli zabija a ja mu nie moge oddac to udupmy heli! Ale teamplay wymaga tego by ktos inny wsiadl w jeepka i zaczal gnebic heli lub samolot/heli Ale nieee o tym nie myslmy... Masz k/d ratio w czolgu ponad 3 !!! Na litosc boska czy dopioki kiedy gra pozwoli ci z palcem w dupie miec je na poziomie 10 uznasz, ze gra jest zbalansowana? n/c


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL