Teraz jest 4 mar 2025, 20:13

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lis 2005, 18:58 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Jak pomnożycie razy 5 to będziecie mieli w procentach życia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2005, 17:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
zreszta to ze niszczy sie czolg strzelajac mu w gasienice to nie jest zbyt realistyczne w prawdziwym zyciu jest inaczej :D

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 gru 2005, 17:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
DARK KNIGHT napisał(a):
zreszta to ze niszczy sie czolg strzelajac mu w gasienice to nie jest zbyt realistyczne w prawdziwym zyciu jest inaczej :D


no bo tak patrząc obiektywnie na battlefielda2 to to niejest realistyczna gra
ona poprostu niejest absurdalna z założenia jak coponiektóre inne tytuły (z quad jumpami np.)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2005, 20:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
taki fan realistyki jestem :) a nie wiem co to znaczy te "quad jumpy"...
Moze powiesz co to jest??

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2005, 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
DARK KNIGHT napisał(a):
zreszta to ze niszczy sie czolg strzelajac mu w gasienice to nie jest zbyt realistyczne w prawdziwym zyciu jest inaczej :D


Jak ktoś już napisał strzelając w gąsiennice niszczy się ją. Dotego pancerz za gąsiennicą jest cienki bo chronią go koła prowadzące gąsiennice.

[u=http://www.greendevils.pl/t_h_c/lekcje_niszczenia/thc_lekcje_2.html]>> to jest moja biblia niszczenia czołgów w Bf 2. Pomaga << [/u]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 gru 2005, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
tak ale w abramsie stosowany pancerz wielowarstwowy... i na pewno konstruktorzy pomysleli o tym miejscu... zwlaszcza ze abrams byl modernizowany przez jakies 20 lat... ale mniejsza z tym... chodzi mi o strzal z przodu w gasienice.... albo np. walac jeepowi w CKM'a :) mozesz go zniszczyc... to sie nazywa REALISTYKA!!!!! :D

PS: jestem fanem BF'a (z modami mi BF 1942 zajmuje prawie 20 GB) i realistyki, dlatego raza mnie takie glupie niedorobki. Oczywiscie gram w BF2 :P

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Ostatnio edytowano 17 gru 2005, 20:05 przez DARK KNIGHT, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2005, 19:34 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
lkasprzak napisał(a):
Poszperajcie na http://www.secretsofbattlefield.com
macie tam dział Anti-tank Hitpoints.

Gram sobie, gram i nawet zacząłem coś podejrzewać. Rzut oka pod podany link i oczy mi wypadły. To jakaś paranoja jest. Czołg jest bardziej wrażliwy na ostrzał z ręcznej broni ppanc niż APC? To jest deczko nierealistyczne nawet jak na standardy EA i teamu twórców BF2....

Nawiasem mówiąc zniesmacza też skuteczność TOW przeciw piechocie - chybienie o metr-półtora oznacza, że piechociarz w celowniku nie odnosi szkody. Ciekawe jakby wyglądał gość który to wymyślił, jakby 3 kg materiau wybuchowego eksplodowało półtora metra od niego.

No i armaty w APC... kurcze, współczesna amunicja 25-30 mm to ma penetrowalność rzędu 100+ mm. Pojedynczy strzał powinien przewiercić dowolny helikopter WZDŁUŻ. A tymczasem z APC do heli trzeba strzelać, strzelać, strzelać... zamiast tych armatek w wieżach, to mogli w ogóle proce dać.


Ostatnio edytowano 17 gru 2005, 19:49 przez gregolec, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2005, 19:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2005, 01:29
Posty: 670
Lokalizacja: Rzeszów
lkasprzak napisał(a):
Specyfik napisał(a):
HisZPaN napisał(a):
Hehe… niezłego hitboxa znalazłem 2 strzały i po czołgu :twisted: :mrgreen:


hehe ja znam lepszego.. jeden strzał i po czołgu hehe...


Hej podzielcie się swoją tajemnicą!!! :D :D :D


Niemowcie bo on ma wtyki w EA i powie im o co chodzi no i wtedy zbanuja wszystkich :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2005, 20:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
gregolec napisał(a):
lkasprzak napisał(a):
Poszperajcie na http://www.secretsofbattlefield.com
macie tam dział Anti-tank Hitpoints.

Gram sobie, gram i nawet zacząłem coś podejrzewać. Rzut oka pod podany link i oczy mi wypadły. To jakaś paranoja jest. Czołg jest bardziej wrażliwy na ostrzał z ręcznej broni ppanc niż APC? To jest deczko nierealistyczne nawet jak na standardy EA i teamu twórców BF2....

Nawiasem mówiąc zniesmacza też skuteczność TOW przeciw piechocie - chybienie o metr-półtora oznacza, że piechociarz w celowniku nie odnosi szkody. Ciekawe jakby wyglądał gość który to wymyślił, jakby 3 kg materiau wybuchowego eksplodowało półtora metra od niego.

No i armaty w APC... kurcze, współczesna amunicja 25-30 mm to ma penetrowalność rzędu 100+ mm. Pojedynczy strzał powinien przewiercić dowolny helikopter WZDŁUŻ. A tymczasem z APC do heli trzeba strzelać, strzelać, strzelać... zamiast tych armatek w wieżach, to mogli w ogóle proce dać.


Może APC jest taki wytrzymaly,bo jak dostanie kulke (20kg) to ona go przebija na wylot... a poza tym mu sie duzo nie dzieje :D

PS:TOW to nie pocisk burzacy... tylko przeciwpancerny, a to znaczy ze nie wybucha...

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2005, 20:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
raczej kumulacyjny - tzn. wybucha ale energia jest skierowana w jednym kierunku


gregolec - zajrzyj sobie to tematu o nowym patchu co EA nad nim pracuje i zobacz jaki popłoch wśród pilotów heli czynią wzmianki o większej skuteczności dział, działek i karabinów na celach latających ;)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 gru 2005, 20:38 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2003, 23:54
Posty: 119
DARK KNIGHT napisał(a):
Może APC jest taki wytrzymaly,bo jak dostanie kulke (20kg) to ona go przebija na wylot... a poza tym mu sie duzo nie dzieje :D

Jakoś we wszystkich innych przypadkach amunicja armatnia w BF2 ma właściwości odłamkowo-burzące. I poważnie wątpię, by APC (albo ktokolwiek w jego wnętrzu) przeżył trafienie penetratorem APFSDS lecącym z prędkością 7 Machów.
DARK KNIGHT napisał(a):
PS:TOW to nie pocisk burzacy... tylko przeciwpancerny, a to znaczy ze nie wybucha...

Skoro tak, to dwa pytania - po co mu 6 kg materiału wybuchowego w głowicy i w jaki sposób bez eksplozji uzyskiwany w nim jest efekt kumulacyjny?
Kolec napisał(a):
raczej kumulacyjny - tzn. wybucha ale energia jest skierowana w jednym kierunku

Może większość energii, ale sporo ucieka na boki. A 3 kg m.wyb. to 12 granatów. Powinno zabijać na wiele metrów wokół.
Kolec napisał(a):
gregolec - zajrzyj sobie to tematu o nowym patchu co EA nad nim pracuje i zobacz jaki popłoch wśród pilotów heli czynią wzmianki o większej skuteczności dział, działek i karabinów na celach latających ;)

Też mnie to dziwi. Klanówek nie gram i może dlatego morderczej skuteczności nkmów na jeepach przeciwko przez helikopterom, szeroko obserwowanej przez przedstawicieli lobby pilotów, jakoś nie dane mi było zobaczyć na oczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2005, 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
Skoro pocisk jest odłamkowo- burzacy to jaki cudem niszczy czołg? :D

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 gru 2005, 23:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2003, 13:43
Posty: 399
Lokalizacja: Tarnów
echh po co się SPRZECZAĆ :) ja mam pytanie

interesuja mnie hitboxy w smiglowcach bo nigdy nie wiem w jaki punkt tego latajacego malaxera strzalc ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2005, 01:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
eniax napisał(a):
echh po co się SPRZECZAĆ :) ja mam pytanie

interesuja mnie hitboxy w smiglowcach bo nigdy nie wiem w jaki punkt tego latajacego malaxera strzalc ?


A proszę Cię bardzo:
http://www.secretsofbattlefield.com/heli1.jpg
http://www.secretsofbattlefield.com/cobrahit1.jpg
http://www.secretsofbattlefield.com/apachehit.jpg
http://www.secretsofbattlefield.com/hindhit.jpg

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2005, 11:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2003, 13:43
Posty: 399
Lokalizacja: Tarnów
thx 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL