Cytuj:
Niezupelnie... Po prostu zmieni się trochę jego rola i zadania. Niektórzy trochę źle to rozumieli mówiąc "heli szturmowe", kiedy to helikoptery BOJOWE są pojazdami wsparcia przecież.
No w rzeczywistosci to jest przeciez heli szturmowe. Ono wkracza do akcji przed czolgami bo jakos watpie by gdy toczy sie walka pancerniakow to nagle nad nimi lataly heli i strzelaly sobie ot tak...Friendly fire is not friendly jak to ktos ma w podpisie ;] A z doniesien z ostatnich wojenek wynika jasno, ze i bez mieszania w rolach pojazdow FF jest czestym zjawiskiem ^_^
Takie heli np patroluja strefe i jesli zauwaza np wrogi konwoj to obstzreliwuja tym co maja(a maja duzo tego

) i leca dalej...Sprowadzanie heli do roli trzymajacego sie z tylu urzadzonka, ktore niszczy tylko dzieki TV to cos tu nie tak. Bo kto normalny bedzie latal z rakietami pilota na wroga? (zakladam, ze skoro po raz 2 poprawiaja AA oraz oslabia pancerz heli to zrobia to na tyle, ze nie bedzie mozna ignorowac obstrzalu z ziemi)
Cytuj:
Przede wszystkim heli nie będzie traktowane jak samowystarczalna armia, która ma głęboko wszystkich innych wojaków i lata jak głupia po całej mapie "łapąć fragi" i przejmując flagi za linią frontu.
Jak nie heli stworzone do niszczenia celow naziemnych to kto? Watpie by w realu(a chcesz realizm) czolgi uganiaja sie za helikopterami. Podejrzewam, ze spieprzaja gdzie pieprz rosnie szukajac schronienia...
Cytuj:
Jeśli chodziło ci o mnie, to jesteś w głębokim błędzie. Moim zdaniem powinno się osłabic wszystko poza siłą broni, a porzede wszystkim skrócić trochę pasek życia wojaków.
To wyobraz sobie na FFA bieganie przez 5m po to by zginac od 2 kul. Takie mniej wiecej jest OF i jakos mega hitem nigdy nie bylo(do suckesu bf2 to juz totalnie mu daleko) nie kazdy lubi taki gameplay
Cytuj:
Dodanie minusowych punktów za KAŻDĄ śmierć (nie każde padnięcie na ziemię, ale za zupełną śmierć) też było by dobrym posunięciem. Wtedy może gracze baliby się bezmyslnych szarż na wroga i nie biegaliby sami po mapie bez medyków.
To sprawiloby, ze gracze umiejacy uzywac np pojazdow woleli by kisic ogora z oddali walac do wszystkiego co sie rusza bo po co ryzykowac? Nie oszukujmy sie 80% free playowcow gra w duzej mierze dla punktow. Zabiloby to rozgrywke. Co wiecej nie oczekuj teamplay'a na FFA bo to nie wykonalne...Zreszta po co medyk skoro po 15s jestes znowu ? :> Na klanowkach malo kiedy widzi sie medyka m.in. z tego powodu.
Cytuj:
Ale to nie ja kuran tworzę te gierkę...
No offence ale cale szczescie bo chcialbys przerobic te gre. A ci ludzie kupili ja i graja wlasnie dlatego, ze jest jaka jest i dlatego tez na wiesc o zmianach w 1.2 taki poploch nastapil. To tak jakbys kupil NFS:MW liczac na scigalke jak poprzednie czesci a po patchu(wymaganym) dostal gre trudniejsza poziomowo od colina np bo nagle tworcy postawili na realizm...