Teraz jest 25 lis 2024, 11:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 09:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
W czasie sobotniego meczu transfer był mniej więcej 7 - 10 Mbit, więc 5 raczej nie wystarczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 09:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2005, 00:06
Posty: 101
Lokalizacja: Łódź
Ekhmm.. powiecie mi jak odtworzyć te demka :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 09:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Blood napisał(a):
W czasie sobotniego meczu transfer był mniej więcej 7 - 10 Mbit, więc 5 raczej nie wystarczy.


Mowisz ze 10mbit to tez za malo?
a moze serwer byl slaby sprzetowo?
ten co on podal ma wysoka konfiguracje

5mib to suma jaka podal gosciu z gamesNETu

musze wasza opinie poznac nim zaczne pisac do EA
czy chcecie takiego serwa?czy zgadzacie sie na skladke?

wie ktos ilu jest polskich graczy bf2 ?
ciekaw jestem po ile by wyszlo,aby mozna kupic serwer za 4tys.
lacze niech sponsoruje EA i czensc GamesNET

mysle ze to mogloby sie udac.
wasze opinie po meczu podalem gosciowi wiec wszystko co tu jest i bedzie pisane zapewne zostanie przez nich przeczytane

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 10:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
Nasz serw ma identyczną konfigurację:
Pentium 4 3GHz
1 GB RAM

W czasie meczu użycie procesora było na poziomie 50 - 60% więc sprzętowo serwer wyrabiał. Zajętej pamięci było coś około 360MB.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 10:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Blood napisał(a):
Nasz serw ma identyczną konfigurację:
Pentium 4 3GHz
1 GB RAM

W czasie meczu użycie procesora było na poziomie 50 - 60% więc sprzętowo serwer wyrabiał. Zajętej pamięci było coś około 360MB.


to jakie lacze proponujesz Blood?
ciekaw jestem jak to wyglada na innych serwach 64slotowych

popytalby sie ktos o ich konfiguracje i lacze
sam bym to zrobil ale slabo wladam angielskim

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 10:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
Myślę, że 10Mbit powinno dać radę, ale nie wiem, czy takie łączę wystarczyłoby też na voipa. Sobotni mecz był moim jedynym doświadczeniem związanym z zarządzaniem 64 osobowym serwerem i tak na prawdę, to wiem niewiele więcej niż Ty, 90s.

Mam jeszcze taką spiskową teorię, że pewna nieodpowiedzialna osoba zalogowała się w trakcie meczu na 'zdalny pulpit', co dobiło serwer, ale to tylko podejrzenia, bo dowodów nie mam. W każdym razie w pewnym momencie na serwie było około 60 osób i wszystko śmigało, a później nagle się zkrzaczyło...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 11:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Blood napisał(a):
Myślę, że 10Mbit powinno dać radę, ale nie wiem, czy takie łączę wystarczyłoby też na voipa. Sobotni mecz był moim jedynym doświadczeniem związanym z zarządzaniem 64 osobowym serwerem i tak na prawdę, to wiem niewiele więcej niż Ty, 90s.

Mam jeszcze taką spiskową teorię, że pewna nieodpowiedzialna osoba zalogowała się w trakcie meczu na 'zdalny pulpit', co dobiło serwer, ale to tylko podejrzenia, bo dowodów nie mam. W każdym razie w pewnym momencie na serwie było około 60 osób i wszystko śmigało, a później nagle się zkrzaczyło...


Z tego co mowiles to taks spiskowa teroria jest calkiem mozliwa.

co do serwa to ja przy ilosci 28graczy mialem wachania pingu od 40 do 100
ale to byla sobota wieczorem wiec mogl tez moj dostawca miec ciezko z laczem
ale patrzylem na twoje pingi i caly czas 20.

Co do zarzadzania to sie spisales a ten incydent z karkandem jako druga mapa to napewno nacisk klanowcow:)

Napisalem do GamesNETu zobaczymy co odpisza w sprawie lacza.
jest tez siec pifpaf mam kumpla ktory siedzi dalej na scenie UT wiec wypytam o ich zaplecze serwerowe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 11:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
90s napisał(a):
Co do zarzadzania to sie spisales a ten incydent z karkandem jako druga mapa to napewno nacisk klanowcow:)


W czasie meczu Uza zmieniał mapki, więc wszelkie zażalenia proszę zgłaszać do niego :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 15:58
Posty: 76
Lokalizacja: Stolica
Tez mnie zastanawial jeden fakt, mialem ping 17-20 a lag taki ze osoby z bliskiej odleglosci z JackHammer-a trafic nie moglem, ktora jak pokazywała gra stal przedemną :shock:

Nie wiem na czym to polegało (napewno żaden hack lub aimbot czy cokolwiek), bo za 2 sek, widziałem jak nagle stoje obok tej osoby i ona mnie rozwaliła.

I całą gre tak :cry:

Przynajmniej jak jeździłem z C4 to coś tam dla zespołu uciułałem :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Seba_PL napisał(a):
Tez mnie zastanawial jeden fakt, mialem ping 17-20 a lag taki ze osoby z bliskiej odleglosci z JackHammer-a trafic nie moglem, ktora jak pokazywała gra stal przedemną :shock:

Nie wiem na czym to polegało (napewno żaden hack lub aimbot czy cokolwiek), bo za 2 sek, widziałem jak nagle stoje obok tej osoby i ona mnie rozwaliła.

I całą gre tak :cry: (

Miałem tak samo. Niskie pingi. Niezłe fpsy i lagi. Serwer się gubił.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 16:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 01:08
Posty: 1842
Lokalizacja: Myslovitz
90s napisał(a):
Co do zarzadzania to sie spisales a ten incydent z karkandem jako druga mapa to napewno nacisk klanowcow:)


dokladnie :P


Blood napisał(a):
W czasie meczu Uza zmieniał mapki, więc wszelkie zażalenia proszę zgłaszać do niego :P



mailto: uza@enclave-clan.de :)

_________________
my eyes, my evidence


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 20:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Zapominacie o jednym. 64 mapki chdoza zle nawet i na amerykanskich ranked serwerach. Na forum EA sa juz 2 ankiety z tym zwiazane. Mozna wnioskowac, ze EA chce zajac sie optymalizacja gry bo poki co wyniki ankiet dowodza, ze na 64 choc wielu chce grac to po prostu nie moze z powodu pingow...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2006, 20:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
90s napisał(a):
Blood napisał(a):
W czasie sobotniego meczu transfer był mniej więcej 7 - 10 Mbit, więc 5 raczej nie wystarczy.


Mowisz ze 10mbit to tez za malo?


Zapomniałem dodać, że to był chyba transfer całkowity (upload + download) - na serwerze oprócz menadżera zadań windows 2000 nie ma nic innego do pomiaru aktualnego ruchu w sieci, więc do podanych przeze mnie liczb trzeba podejść z dużą dozą niepewności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 01:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
na chwilę realną z shooterów mało która gra jest na wiecej niż 30 slotów. CS, Q4, CoD itp itd max 20-30 slotów

a wiadomo iż im wiecej luda tym wieksze wymogi.

BF2 jest wymagającą grą tego nie można ukryć.

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 08:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
e? Joint Operations - 128 i 0 lagow(optymalizowali gre w patchu pod to z tego co wiem)
Tu mamy 64 i o dziwo to nie mapy obciazaja graczy bo te chodza kazdemu prawie. To serwery nie wyrabiaja. Mam nadzieje, ze ea rozwiaze ten problem...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL