Teraz jest 14 lis 2024, 19:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 09:02 
Offline

Dołączył(a): 3 wrz 2003, 14:06
Posty: 371
przy okolo 30 graczach serwer wysyla ~10kB/s na slot, nie wiem jak przy 64 - zapewne wiecej. dane z naszego serwera klanowego monitorowanego przez mrtg 24/7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 09:54 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2003, 16:02
Posty: 375
Lokalizacja: Poznań
Lailonn napisał(a):
64 mapki chdoza zle nawet i na amerykanskich ranked serwerach.

Grywam sobie ostatnio w SF na angielskich serwerkach 64 (EAUK i inne) i nie zauawżyłem większych problemów. Lag jest sporadyczny, ping oki i wszystko poprawnie śmiga, a podobno SF chodzi gorzej niż podstawka. IMHO serwer i łącze dobrze skrojone pod 64 graczy nie sprawiają problemów.

_________________
Sukces marketingowy BF2 wcale mnie nie cieszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 10:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
a podaj jeszcze swoje lacze i kompa ;> problem jest i to na tyle duzy, ze na forum EA postanowili o tym rozmawiac. I to oni a nie gracze. A to juz o czyms swiadczy nie? :}


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 13:27 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2003, 16:02
Posty: 375
Lokalizacja: Poznań
Lailonn napisał(a):
a podaj jeszcze swoje lacze i kompa ;>
A proszę! Kabelek od ICPNet 2000/256, AMD64 3000+E6@2600MHz, 2x1GB Patriot 2,5-3-3-10(1T)@240MHz, Saphire X800GTO2@X850XT PE, SB Audigy
Bez rewelacji, jak widać 8)
W gierce grafę mam tak: 1280x1024, Terrain: High, Effects: Medium, Geometry: High, Texture: Medium, Lighting: Low, Dynamic shadows: Low, Dynamic Light: Off, AA: x6, AF: High, View: 100%.
Lailonn napisał(a):
problem jest i to na tyle duzy, ze na forum EA postanowili o tym rozmawiac. I to oni a nie gracze. A to juz o czyms swiadczy nie? :}

Niby tak, ale problem dotyczy raczej optymalizacji samej gierki. Napisałeś, że:
Cytuj:
64 mapki chdoza zle nawet i na amerykanskich ranked serwerach.

IMHO nie problem w serwerach, bo da się na takich grać. Wygląda na to, że mapki w wersji 64 windują wymagania w kosmos. Wprowadzili zróżnicowanie wielkości mapek (IMHO chybiony pomysł), ale zapomnieli zoptymalizować gierkę pod tym kątem. Masz babo placek.

_________________
Sukces marketingowy BF2 wcale mnie nie cieszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
są już demka ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 15:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
A proszę! Kabelek od ICPNet 2000/256, AMD64 3000+E6@2600MHz, 2x1GB Patriot 2,5-3-3-10(1T)@240MHz, Saphire X800GTO2@X850XT PE, SB Audigy
Bez rewelacji, jak widać Cool


LOL to faktycznie masz przecietny sprzet i lacze :lol:

Cytuj:
Niby tak, ale problem dotyczy raczej optymalizacji samej gierki


oto mi wlasnie chodzilo. Gierka najwidoczniej wysyla za duzo danych i gracze tego nie wyrabiaja. A przykaldem dalem USA server bo przoduja w technologi :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 15:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lip 2005, 10:21
Posty: 147
Lokalizacja: Legionowo
Ubi napisał(a):
są już demka ?



http://www.enclave.pl

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 16:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Lailonn napisał(a):
Zapominacie o jednym. 64 mapki chdoza zle nawet i na amerykanskich ranked serwerach. Na forum EA sa juz 2 ankiety z tym zwiazane. Mozna wnioskowac, ze EA chce zajac sie optymalizacja gry bo poki co wyniki ankiet dowodza, ze na 64 choc wielu chce grac to po prostu nie moze z powodu pingow...


Ja na 64kach grac nie moge, bo mi skacze i trudno w cos trafic, zwlaszcza w bliskim zwarciu. Zdarzaja sie jakies cofki, albo syutuacje gdy nawalam do gościa z kałacha z odległości 2 metrow a on nie ginie. Problemem nie jest tu rozmiar mapy, ale ilosc graczy.

Moja teoria jest taka, ze to raczej kwestia CPU po stronie klienta, a nie serwera. Teorie bazuje na tym, ze kolega ze skladu, ktory ma jakis tam szybki procek, nie narzeka na zadne lagi gdy mi po prostu skacze. Pingi nie maja tu chyba nic do rzeczy, ja wszedzie w Europie mam 30-50ms a i tak na 64kach w pelni obsadzonych nie moge praktycznie grac. Mam Bartona 2800+ i 9800PRO@XT, 1,75GB RAMu i dzwiek sprzetowo przez X-Fi - wiec pomijajac proca wszystko w miare znosne.

pozdr,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 17:19 
Offline

Dołączył(a): 20 lip 2005, 10:00
Posty: 511
Lokalizacja: Koronowo
90s napisał(a):
Mowisz ze 10mbit to tez za malo?


5Mbit/s to aktualnie obciążenie 32slotowego serwera GamesNET.pl. 40 slotów wymaga już 6Mbit/s. 10Mbit/s dla 64 slotów z voipem powinno wystarczyć. Do tego można voip zhostowac na innym łączu i maszynie tylko nie wiem czy jest sens. Kiedyś testowaliśmy 32sloty z voipem i bez voipa. W obu przypadkach efekt był taki sam. 32sloty pożerały całe 5Mbit/s.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 17:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
*CQF*Dr4go napisał(a):
90s napisał(a):
Mowisz ze 10mbit to tez za malo?


5Mbit/s to aktualnie obciążenie 32slotowego serwera GamesNET.pl. 40 slotów wymaga już 6Mbit/s. 10Mbit/s dla 64 slotów z voipem powinno wystarczyć. Do tego można voip zhostowac na innym łączu i maszynie tylko nie wiem czy jest sens. Kiedyś testowaliśmy 32sloty z voipem i bez voipa. W obu przypadkach efekt był taki sam. 32sloty pożerały całe 5Mbit/s.


czyli z tego co piszesz 10bit jest w sam raz.

jak wypali z gamesnetem to poznamy dokladne informacje jakie lacze jest potrzebne i jaka maszyna

bardzo sie ciesze ze ich zaciekawila ta propozycja
dzis napisalem tez do EA w tej sprawie
jak i oni zglosza swoje zainteresowanie to bedzie dobry serek.

bedzie mozna zagrac rewanzyk:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 17:28 
Offline

Dołączył(a): 20 lip 2005, 10:00
Posty: 511
Lokalizacja: Koronowo
90s napisał(a):
czyli z tego co piszesz 10bit jest w sam raz.

jak wypali z gamesnetem to poznamy dokladne informacje jakie lacze jest potrzebne i jaka maszyna

bardzo sie ciesze ze ich zaciekawila ta propozycja
dzis napisalem tez do EA w tej sprawie
jak i oni zglosza swoje zainteresowanie to bedzie dobry serek.

bedzie mozna zagrac rewanzyk:)


bez sponsora może być problem. 10Mbit/s synchronicznego łącza "po drodze nie chodzi".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 17:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
ognacy napisał(a):
Lailonn napisał(a):
Zapominacie o jednym. 64 mapki chdoza zle nawet i na amerykanskich ranked serwerach. Na forum EA sa juz 2 ankiety z tym zwiazane. Mozna wnioskowac, ze EA chce zajac sie optymalizacja gry bo poki co wyniki ankiet dowodza, ze na 64 choc wielu chce grac to po prostu nie moze z powodu pingow...


Ja na 64kach grac nie moge, bo mi skacze i trudno w cos trafic, zwlaszcza w bliskim zwarciu. Zdarzaja sie jakies cofki, albo syutuacje gdy nawalam do gościa z kałacha z odległości 2 metrow a on nie ginie. Problemem nie jest tu rozmiar mapy, ale ilosc graczy.

Moja teoria jest taka, ze to raczej kwestia CPU po stronie klienta, a nie serwera. Teorie bazuje na tym, ze kolega ze skladu, ktory ma jakis tam szybki procek, nie narzeka na zadne lagi gdy mi po prostu skacze. Pingi nie maja tu chyba nic do rzeczy, ja wszedzie w Europie mam 30-50ms a i tak na 64kach w pelni obsadzonych nie moge praktycznie grac. Mam Bartona 2800+ i 9800PRO@XT, 1,75GB RAMu i dzwiek sprzetowo przez X-Fi - wiec pomijajac proca wszystko w miare znosne.

pozdr,
Ognacy


Ja mam AMD Athloon 2800+ (Barton), GeForce 6800LE@6800/6800GT (16p, 5v), 512 MB RAM DDR-333 i AC'97 gram na ustawieniach graficznych nisko-średnich (brakuje RAMu :( ) i na 64 slotowych serwach działa mi tak samo jak na serwach z mniejszą ilością slotów...ogólnie wszystko działa płynnie :D .

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 17:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
*CQF*Dr4go napisał(a):
90s napisał(a):
czyli z tego co piszesz 10bit jest w sam raz.

jak wypali z gamesnetem to poznamy dokladne informacje jakie lacze jest potrzebne i jaka maszyna

bardzo sie ciesze ze ich zaciekawila ta propozycja
dzis napisalem tez do EA w tej sprawie
jak i oni zglosza swoje zainteresowanie to bedzie dobry serek.

bedzie mozna zagrac rewanzyk:)


bez sponsora może być problem. 10Mbit/s synchronicznego łącza "po drodze nie chodzi".


wiem wiem
dlatego EA bede krecil by sponsorowali
GamesNET mysle ze tez cos dolozy no i my serwa.

jak dla mnie to moze sie to udac.

wiesz moze ile takie lacze mniej wiecej kosztuje??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 17:45 
Offline

Dołączył(a): 20 lip 2005, 10:00
Posty: 511
Lokalizacja: Koronowo
90s napisał(a):
wiesz moze ile takie lacze mniej wiecej kosztuje??


nie pamiętam dokładnie i mogę się mylić. GamesNet przelicza cenę slotu na podstawie chyba ok 1000zł miesięcznie za 10Mbit/s.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2006, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
TomekDeF napisał(a):
Ja mam AMD Athloon 2800+ (Barton), GeForce 6800LE@6800/6800GT (16p, 5v), 512 MB RAM DDR-333 i AC'97 gram na ustawieniach graficznych nisko-średnich (brakuje RAMu :( ) i na 64 slotowych serwach działa mi tak samo jak na serwach z mniejszą ilością slotów...ogólnie wszystko działa płynnie :D .


Hmm.. w sensie, na serwerach gdzie jest 64 graczy na raz? Bo "64 slotowy" to trochę niejednoznaczne. No ale jeśli tak, to burzy moją teorię o CPU :-) A i dobrze, bo już chciałem kupić :-)

pozdr,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL