Powiem tak > różnica polega na tym,czy jest sie lokujacym czy lokowanym.Jesli zagoniło sie przeciwnika do jego bazy, to gra staje sie malo przyjemna dla zlokowanego przeciwnika, ktory jest pod obstrzalem czolgow,wespy czy katiusz, a z powietrza samolotow.Sytuacja bez wyjscia. Co innego gdy gramy np. mecz ,chodz i tu ustala sie pewne sprawy.Sa tez takie sytuacje ,kiedy jest po 4 graczy i ustalaja, ze graja bez czolgów np. stalin >wchodzi gostek patrzy a czolgi stoja,wiec szybko gugi gugi jezor wywalony, sasapany pedzi po czolg,a tu wszyscy sie drą ,ze bez tankow a gostek nic wiec kick i tyle.Kradzież sprzetu tez nie jest mile widziana,poniważ mapy zostaly tak zrobione np.OMG czy Bulge,że braki sprzetowe zostaly wyrównane flagami i tiketami(Bulge) lub posiadaniem samolotów i mozliwoscia szybkiego przejecia flag, i tiketami (OMG).Przykładem beznadziejności jest mapa Berlin na której sypią sie granary na spawn aliedów,praktycznie bez mozliwosci dojscia do czolgów.Wiadomo wszystkim ,że axis maja jeden czolg i 3 flagi a alied 2 czolgi i 0 flag i to sie nazywa wyrównanie szans.Ostatnio walka na tej mapie trwala 1.5 minuty!!!
Rasumujac > w dobrym tonie jest nie lokowac i nie podjeżdzac czolgami za blisko do nieprzejmowalnej flagi wroga po to, by przeciwnik mogł sie przegrupować i za atakowac flagi przejmowale.Wiem,że jest to dosc trudne dla niektórych graczy klanowych ,bo kdr spadnie lub cos tam cos tam i jak to moze byc ze nie beda najlepsi , bo byc 3 to siara.Gracza z klasa poznac po tym jak gra, a nie po zajetym miejscu na koniec rundy.I na koniec przykład > strzelam z AA , samolot płonie i spada jakie pare sekund,pilot nie skacze , po chwili okazuje sie ze to Konewa z 3C > spadł i zabil sie > pisze> dzieki< a on na to> ??? < odpowiadam, że za to, ze nie skoczyłes.I prosze można grać z klasa ??? a no można.
I na koniec prośba do ludzi posiadajacych adminki o nie banowanie tylko o kickanie,bo w ten sposob szybciej sie garcze nowi ucza, a banowac tylko graczy klanowych, bo ci to raczej juz powinni juz umiec grac i znac zasady.
