Teraz jest 4 mar 2025, 22:48

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 11:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2006, 14:26
Posty: 158
Kilka rad od desha
gram niecały miesiąc a mam już dość dobre wyniki (wczesniej 2000 godzina w AAO)

1. Prone na SPACJE, to bedziesz wciskał zawsze jeśli przeciwnik jest na 10+ metrów od ciebie
Praktycznie wciskasz jednoczesnie: Spacje, Prawy i lewy przycisk myszy

2. Jeśli masz mysz z 5 przyciskami -
- Skok i trzecia broń na klawisze boczne
- 4 broń na przycisk rolki
Dzięki temu bedziesz bardzo szybko przełączał single/auto/burst (wciskanie broni nr 3)

3. Graj wyłacznie na serwerach gdzie masz poniżej 100ms ping

4. strzelaj singlem/burstem/bardzo krótkimi seriami - każdy nabój seri jest coraz bardziej niecelny

5. Gracz z 80+ FPS ma wielka przewage nad takim z 30 FPS wiec zadbaj o wydajność kompa ( wiecej klatek = łatwiej celować. masz wiecej obrazów na sekunde w których ustawiasz celownik)

6. Poćwicz na serwerach Karkand ONLY - samo strzelanie, zero latania i znikoma ilość pojazdów

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 12:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2005, 12:35
Posty: 60
Lokalizacja: Sieradz
Deshroom napisał(a):
Kilka rad od desha
gram niecały miesiąc a mam już dość dobre wyniki (wczesniej 2000 godzina w AAO)

1. Prone na SPACJE, to bedziesz wciskał zawsze jeśli przeciwnik jest na 10+ metrów od ciebie
Praktycznie wciskasz jednoczesnie: Spacje, Prawy i lewy przycisk myszy

2. Jeśli masz mysz z 5 przyciskami -
- Skok i trzecia broń na klawisze boczne
- 4 broń na przycisk rolki
Dzięki temu bedziesz bardzo szybko przełączał single/auto/burst (wciskanie broni nr 3)

3. Graj wyłacznie na serwerach gdzie masz poniżej 100ms ping

4. strzelaj singlem/burstem/bardzo krótkimi seriami - każdy nabój seri jest coraz bardziej niecelny

5. Gracz z 80+ FPS ma wielka przewage nad takim z 30 FPS wiec zadbaj o wydajność kompa ( wiecej klatek = łatwiej celować. masz wiecej obrazów na sekunde w których ustawiasz celownik)

6. Poćwicz na serwerach Karkand ONLY - samo strzelanie, zero latania i znikoma ilość pojazdów


Ustawienia rzecz indywidualna, ale jeśli mogę radzić to wg mnie przycisk rolki doskonale się sprawdza do otwierania spadochronu

_________________
Pozdrawiam Romek Stępniewski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 13:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
skoro rolką można zmeniać broń (opróc standarwoych klawiszy 1-9) to zwalnia się klawisz F (który domyślnie też cyklicznie przełącza broń)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 13:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Kolec napisał(a):
skoro rolką można zmeniać broń (opróc standarwoych klawiszy 1-9) to zwalnia się klawisz F (który domyślnie też cyklicznie przełącza broń)


Skoro klawisz F jest wolny to wygodnie jest przypisać mu spadochron. F leży blisko WSAD-u i bardzo wygodnie jest nim otwierać spadochron(rozwiązanie porzetestowane :wink:).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2006, 14:28 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
nigot napisał(a):
Czesc!
Sciagnalem demo btf2 i mam problem, bo nie moge nikogo zabic... :] Strzelam headshooty ze snajpy, wale m16 w brzuch i nic... czasem ktos padnie. Czy to tylko w demie tak jest, czy w pelnej wersji tez??? Bo jesli tak, to chyab kiepsko, co..?


Bo to własnie był zamysł EA na gre zespołową. Celność broni jest koszmarnie loteryjna przez co 1 gość nie skosi 1 serią 5-ciu. Strzelasz 1 na 1.. masz 50% szans ze wygrasz.. strzelasz 1 na 2.. masz 25% szans ze zabijesz jednego zanim Cię zabije drugi.. Jak w totolotku.. zależy jak obstawisz.. prawdopodobieństwo wygrania rośnie wraz z liczbą zakupionych przez Ciebie kuponów..8) Wszystko po to, żeby ludzie łazili w kupie :wink:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 14:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
chyba że opanowałeś n00bt00bing
wtedy 1on1 i masz 100% :lol:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 14:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
celonsc jest bardzo dobra,przyrzad mierniczy fatalny
nie masz kropki ani innych typowych celownikow.
a pociski leca dokladnie tam gdzie mierzysz,nie ma trajetkorii
lub loteri.
trzeba wyczuc gdzie jest srodek na szczerbince.kazda bron ma inne ustawienia tego punktu.
jak to opanujesz to G36C grasz jak snajpa
tak samo pistoletem mozesz sciagac gosci z kazdej odlegosci
kwestia wyczucia i treningu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 15:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
90s napisał(a):
celonsc jest bardzo dobra,przyrzad mierniczy fatalny
nie masz kropki ani innych typowych celownikow.
a pociski leca dokladnie tam gdzie mierzysz,nie ma trajetkorii
lub loteri.
trzeba wyczuc gdzie jest srodek na szczerbince.kazda bron ma inne ustawienia tego punktu.
jak to opanujesz to G36C grasz jak snajpa
tak samo pistoletem mozesz sciagac gosci z kazdej odlegosci
kwestia wyczucia i treningu

:lol:
Chociaz moze masz racje, te wszystkie smieszne gowienka strzelaja prawie jak railgun. Jednak ze strzelaniem z normalnych broni ma to malo wspolnego :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 15:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Zawsze istnieje broń ze 100% skutecznością :twisted: NÓŻ :twisted: Jeden cios=jeden kill :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 16:13 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:40
Posty: 281
Zamiast noża można też użyć granatu :) A najlepiej się gra z zamkniętymi oczami - niesamowite są wtedy statsy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 16:22 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Pocisk czołgowy jest całkiem celny :roll: :twisted:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 16:24 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:40
Posty: 281
Właściwie to wszystko jest na swój sposób celne. Może defibrylator jakby trochę mniej, ale też nigdy nie przykładałem się do testowania go na wrogach. Szkoda, że defibrylatory nie działają na pojazdy (a powinny chyba :D)...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 16:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
90s napisał(a):
celonsc jest bardzo dobra,przyrzad mierniczy fatalny
nie masz kropki ani innych typowych celownikow.
a pociski leca dokladnie tam gdzie mierzysz,nie ma trajetkorii
lub loteri.
trzeba wyczuc gdzie jest srodek na szczerbince.kazda bron ma inne ustawienia tego punktu.
jak to opanujesz to G36C grasz jak snajpa
tak samo pistoletem mozesz sciagac gosci z kazdej odlegosci
kwestia wyczucia i treningu


hmmm twoja teoria niestety jest nielogiczna

widać to na równankach parametrów broni

każdy strzał ma tzw. zakres maksymalnego odchyłu od trajektrii wzorcowej (railgun'a)
do tego dochodzi jeszcze odrzut broni jeżeli strzela się częściej lub serią
zresztą o ile sobie przypominam to Ognacy coś wspominał że ten mechanizm nieco utrudnia stworzenie perfekcyjnego aimbota
:roll:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 17:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
A i ten odchyl od standardowego toru lotu pocisku zwieksza sie po kazdym strzale, niezaleznie od odrzutu. Dodajmy do tego niesamowicie spieprzony system kolizji pocisk - cel, co spowodowane jest standardowo juz gubiacym i opozniajacym pakiety kodem sieciowym, czy czyms tam (wiadomo, wielka mapa i multum ludzi tudziez sprzetu nie umozliwia takiej dokladnosci jak w grach czysto inf) i wychodzi nam loteria.
O ile przy strzelaniu do gracza, ktory stoi czy lezy problemow zbytnich nie ma, to zabawa zaczyna sie przy robieniu roznych dziwnych ruchow. Znany wszystkim przyklad to np wstawanie i kladzenie sie przy przeszkodach, co przeciwnik widzi jako strzelanie przez sciane.
Gdy kladziemy sie, przez jakies pol sekundy jeszcze licza sie hitboxy z poprzedniej pozycji. Czesto giniemy od pierwszej kuli (ak) podczas chaotycznych unikow, kiedy wycelowanie w glowe jest niemozliwe. Z tym ze przeciwnik trafia nas jeszcze w stojaca dretwo sylwetke z przed sekundy. A calosc przy twoim i jego pingu 40, czyli lopatologicznie opoznieniu 80ms.

Calosc imho i z czystej praktyki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sty 2006, 17:31 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2005, 15:34
Posty: 1988
Lokalizacja: Rzeszów>Woliczka :)
I tu racje ma Splinter nie raz Biegniesz na kolesia on do ciebie strzela zostaja ci 4 kreski kladziezs sie za jakimis workami z piaskiem aw tu nagle death bo zliczylo hitboxy :wink:

_________________
...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL