Teraz jest 4 mar 2025, 18:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 lut 2006, 16:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
http://www.youtube.com/w/Battlefield-2? ... search=bf2

Streszczenie:

Heli wybucha po 4 rakietach z wrogiego heli
Heli wybucha po 2 AT
Heli wybucha w ciagu 1 "zgrzania" ckmu na jeepku
Heli wybucha po 1 strzale z czolgu
UAV mozna zestrzelic 1 magazynkiem z karabinu
UAV samo rozbija sie o np kominy :o
Granatnik z malej odleglosci odbija sie jak pileczka(to juz bylo wiadome ale tu dokladnie widac how to)
C4 bez skakania mozna wyrzucac na okolo 5m(przelatuje wszerz ulice na karkandzie przy hotelu) czyli jakies 2-3 razy dalej niz dotychczas

EA chyba sobie kurde jaja robi :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 17:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Lailonn napisał(a):
EA chyba sobie kurde jaja robi :shock:


Rzeczywiście ostro przedobrzyło z niszczeniem heli :shock:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 lut 2006, 17:06 przez Yamsza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Ciekawe,ciekawe :)

Pierwszy raz widzialem UAV:)
dostaje sie ptk.za jego zestrzelenie?

co do zniszczenia smiglowca bojowego dwoma Eryxami to nic trudnego.
BH wiem jak zniszczyc tez dwoma pociskami
albo Hamera jednym.

ta technika z C4 to moze byc alternatywa jak zablokuja mozliwsoc skakania po nowym patchu.wiec warto potrenowac:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
juz sie nie moge doczekac Patcha 8) nareszcie bedzie mozna NORMALNIE zmienic z C4 w DETONATOR :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 17:16 
Offline

Dołączył(a): 8 maja 2004, 10:48
Posty: 339
Lokalizacja: SzczeciN
wreszcie sie kolejki na helipadach skonczą :lol: ^^

_________________
open'er 2007! [top dawgz] 4 life


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 17:18 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2006, 17:45
Posty: 27
i bardzo dobrze że Heli można rozwalić 1 strzałem z czołgu. Witamy w świecie REAL WAR. Skończy się w końcu wiszenie Heli nad flagą [ bo gówno można mu było zrobić ]. Tera każdy pilot będzie bardzo zajęty obserwacją terenu, by mu ktoś w zadek nie zapakował.

Co do UAV moim zdaniem przesadzone 1 magazynek i po nim [ i to 1 człowiek ] Klient puszcza UAV nad flagą, przeciwnik go dostrzega i w mgnieniu oka grupka ściąga go z nieba no i ten fakt, że UAV rozbija się o komin [ muahahha ].

_________________
Polska to mało im z księżycem sie udalo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 17:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
60s to mlodszy brat 90s? :P A na powaznie...

Cytuj:
i bardzo dobrze że Heli można rozwalić 1 strzałem z czołgu. Witamy w świecie REAL WAR. Skończy się w końcu wiszenie Heli nad flagą [ bo gówno można mu było zrobić ]. Tera każdy pilot będzie bardzo zajęty obserwacją terenu, by mu ktoś w zadek nie zapakował.


REAL WAR ? O czym ty mowisz? gdyby to mialo byc realne to heli by mialo wiecej rakiet. TV by mialo wiekszy zasieg + komputerowe namierzanie a nie reczne. Do tego pare rodzaji amunicji tak by rozpruc wszystko co tylko sie pojawi w zasiegu wzroku. Mialoby tez wbudowany radar etc etc.

Ta gra nie ma nic wspolnego z realizmem. Ale jedno jest pewne. Skoro wystarczy 7s w jeepku aby starcic heli to nie jest dobrze. Jeepek moze byc wszedzie(np za drzewem) widzi heli duzo szybciej niz heli jeepka(tak ta gra jest zrobiona) zanim wiec heli zlokalizuje zrodlo ataku oraz znajdzie sie w obszarze skad moze zniszczyc dany jeep bedzie mialo max 1/4hp ...

Juz nie wpsomneo tym, ze teraz samoloty nawet nie beda musialy zwalniac by z karabinu stracic heli ;o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 17:45 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Aj.. podoba mi sie to C4 :twisted:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 17:49 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2006, 17:45
Posty: 27
A właśnie, że powinni BF 2 sprowadzić do tego stopnia.

Większy zasięg , a moze teraz ma krótki zasięg. I tak prawie pól mapy ta rakieta przelatuje.

Bodajże MAstur CITY [ jeśli myle mapy to sry ] . Heli na badynku USA i Heli u MEC. Praktycznie wystarczy, że heli USA się obróci i już można walić z TV na HELIPAD MEC.
Powinni o ciut troche zasięg zmniejszyć TV.

Z tym osłabieniem Heli tak jak piszesz powinni temu co operuje TV automatycznie oznaczać cele tak jak to jest w przypadku bombowców.

Mnie ciekawi jak wypadną na tym tle baterie AA v samolot :] . Oby nie było, że 1 rakieta i bay bay Cansas :/.


Co do samolotów to masz racje. Heli będzie niemalże ściągany za każdym razem w rękach w miare sprawnego pilota samolotu i to jak wspomniałeś na max prędkości bez zwalniania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Chcesz realizmu? Sciagnij sobie moda(project reality i jest w dziale MODY) Tak. TV mna duzo wiekszy zasieg niz w BF2 A to, ze mapy sa male to nie wina graczy...
Mylisz mapy. To sharqi penisula i to juz nie bedzie mozliwe po patchu(skroca zasieg TV) Ale chcesz realizmu to skad pomysl ze zmniejszaniem?

Jak wypadnie samolot vs AA ? Teoretycznie powinien spadac po 1 trafieniu (teraz spada po 2) tylko to bez znaczenia. AA nie sa w stanie trafic samolotu bo przy max speedzie nie zdarzy sie zlockowac. No i bez problemu omija rakiety. Jedyne przypadki gdy sam bylem stracany z AA(a pilot samolotu ze mnie taki jak z kaczynskiego baletnica) to gdy lecialem w lini prostej NA AA czego normalnie sie nie robi.

Nie wyobrazam sobie heli po tych zmianach. Np taki wake. Mnostwo AA, jeepkow i samolotu. USA nie dostanie sie na wyspe...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 18:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Ej a jak ten samolot jakis lecial i z karabinu z jednego strzalu zostal sciagniety - co to bylo? Jak to sie nazywa na chlopski rozum? ;]
Heli rzeczywiscie szybko odpada z gry, i tak jak mowisz - na Wake ciezko bedzie na wyspe w ogole doleciec.

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 18:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Lailonn napisał(a):
USA nie dostanie sie na wyspe...


USA zawsze ma w odwodzie... motorówki :!: :lol: Czyli na Wake o zrównoważeniu sił możemy zapomnieć...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 lut 2006, 18:40 przez Yamsza, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 18:16 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:40
Posty: 281
No ale może dzięki temu motorówki będą bardziej popularne :) Dotąd traktowano je po macoszemu. Następny patch powinien dodać motorówkową odznakę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 23:28
Posty: 94
Lokalizacja: Chełm
Bardzo dobrze ze ten patch wyszedl. EA poszlo wkoncu po rozum do glowy 8)
Narescie heli nie bedzie rzadzil na polu bitwy tak jak to bylo wczesniej. Byl wstanie zniszczyc praktycznie wszystko ( poza samolotami) przejac flage i do tego mogl kampic nad baza wroga. Dotego byl wbrew pozorom bardzo trudny do stracenia jedynie co w zasadzie powstrzymywalo heli przed beztroska sieka to wrogie heli i tyle , bo o obronie przeciw lotniczej na dzien dzisiejszy mozna zapomniec.
Zapomnijcie o realizmie w grze wazny jest balans bo realizm jest trudny do odwzorowania ( za duzo czynnikow). Lailon cos mowil ze rakiety maja za maly zasieg i ze to nie realistyczne. Moze i w rzeczywistosci maja 5 kilometrow zasiegu ale obszar dzialan to 100 (dane zmyslone chodzi o sens) kilometrow kwadratowych wiec wiesz. Ja bynajmniej nie chcialbym tak jak w Operation Flashpoint jechac pol godziny na bitwe transporterem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lut 2006, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
To ten patch juz wyszedl?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 174 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL