Teraz jest 25 lis 2024, 04:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 sie 2003, 15:51 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
Mam moda, który daje B-17na części plansz, łodzie podwodne i okręty wojenne. Ale problem. Nie znam angielskiego na tyle dobrze, żeby to zainstalować. Czy ktoś mógłby mi przetłumaczyć readmy. Byłbym wdzięczny 8) 8) 8) 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sie 2003, 16:32 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
stary ale ty sobie lubisz utrudniać
załóż sobie server gry lokalnie w trybie coop i będzie miał i boty i łodzie podw. i B17 na wszystkich planszach an których występują


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sie 2003, 19:44 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
stary :D na Midway łodzie mam tylko w tym trybie bez botów. A B-17 w Gazali i na Midwayu czy innych planszach nie ma normalnie. to jak przetłumaczysz plis 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sie 2003, 20:22 
Offline

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:49
Posty: 273
Lokalizacja: Gdynia
Moze wklej tutaj ten text readme i jakas dobra duszyczka go przelumaczy :wink: .

_________________
http://r10.bloodwars.interia.pl/r.php?r=1250


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sie 2003, 21:13 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
no dobra oto on:
Bombers and Battleships

A single player mod.

This mod adds the B-17 to the single player Bocage, Market Garden, Gazala, Iwo Jima and Midway games. As you know, the B-17 was originally only in one single player map for some reason, although it is in several of the multi-player maps. I'm not sure why EA/DICE made this choice in the final game, as the B-17 is really fun in the single player maps as well, and the whole point of single player is to practice for MP, right? The bots will eagerly fly the B-17 and bomb away - I like to jump on as gunner, when I'm not carpet bombing, that is.

I've tried to use default multiplayer locations for the B-17, except in the Midway and Iwo Jima maps, where it isn't in the multi games. The B-17 replaces a Torpedo or Dive Bomber in these maps, and only spawns when the Allies have the control point. I added it to the Midway map because historically B-17's were used in one of the initial attacks on the Japanese fleet IIRC on my history. You also get the battleships added in this Midway mod as well, what can I say, I like big bombs and guns ;-)

Iwo Jima gets the B-17 as a surrogate for B-29's, which flew in to the airbase shortly after it's capture. The Corsair that normally spawns at the Iwo airbase when it is under Allied control is replaced with a Mustang, which flew in with the B-29's as escort and did operate from Iwo on missions to Japan the last few months of the war. The Mustang pilots had to fight off Japanese soldiers attacking their sleeping quarters at one point - the island hadn't even been fully captured when they were flying in. The Corsair still spawns at the carrier.

I also tried to get the B-17 into the Wake Island map, just for the heck of it, but there just isn't enough runway space to take off without hitting a building, tree or something else.

To use, you will need to unzip the .rfa files into, in my case for example, D:\games\bf1942\mods\bf1942\addons\levels. Add a corresponding line to init.con to point to the "addons" (or whatever you call it) folder to make it look like this (note it needs to be BEFORE that 3rd line below):

game.setCustomGameName BF1942
game.addModPath Mods/BF1942/Addons/
game.addModPath Mods/BF1942/
game.setCustomGameVersion 1.2
game.setCustomGameUrl "http://www.battlefield1942.com"

Game.setMenuMusicFilename "music/slaughter4.bik"
Game.setLoadMusicFilename "music/vehicle4.bik"
Game.setWinMusicFilename "music/vehicle3.bik"
Game.setLoseMusicFilename "music/menu.bik"
Game.setCampaignLoseMusicFilename "music/theme2.bik"
Game.setDebriefingMusicFilename "music/briefing.bik"


Please distribute this freely or use what's included in your own mods, but I would appreciate credit for the work.

My credits and props to: Moseley (RFA Extractor), shrp77 (gmakeRFA program, based on Moseley's work), Ryan (helped me get the mod into a manageable download size), all the BF1942 sites and forum posters/FAQ's/how-to's where I got info, and mostly to DICE/EA for a kick ass game, and the 1.2 version, which makes modding a snap.

Enjoy.

- psychoslaphead

Problems, issues, suggestions, help:

triptherift@yahoo.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2003, 13:01 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
no i gdzie ta dobra duszyczka :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2003, 13:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2003, 17:57
Posty: 3602
Lokalizacja: Warszawa
Yankes13 napisał(a):
no i gdzie ta dobra duszyczka :(

brak, ja za 1500 znakow biore 30 zeta 8)

_________________
http://www.bravo-company.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2003, 14:00 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
15 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sie 2003, 15:24 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
albo przetłumacz samą instalację:))))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 09:17 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2003, 20:48
Posty: 107
Lokalizacja: Gliwice
Pojedynczy mod gracza.

Ten mod dodaje B17 do pojedynczego gracza Bocage, Operation Market Graden, Gazala, Iwo Jima i grom Midway. Ponieważ wiesz,B17 był pierwotnie tylko w jednej pojedynczej mapie gracza dla jakiegoś powodu, chociaż to jest kilka wielo - - mapy gracza. Nie jestem pewny, dlaczego EA / KOŚĆ zrobił ten wybór w końcowej grze, jako B17 jest naprawdę fajny w pojedynczych mapach gracza także i cały punkt pojedynczego gracza ma ćwiczyć dla MP, dobrze? Bots niecierpliwie będzie leciał B17 i zbombarduje daleko - I lubię skoczyć na jako kanonier, kiedy I jestem nie wyłożyć dywanami bombardowania, to jest.

Spróbowałem użyć miejsc multiplayer zaniedbania dla B17, oprócz w Midway i Iwo Jima rozplanowuje, gdzie to nie jest wielo - gry. B17 zastępuje Torpedo albo nurkujący samolot bombowy w tych mapach i tylko mnoży się kiedy Allies mają punkt kontrolny. Dodałem to do mapy Midway, ponieważ historycznie B17 został użyty w jednym z początkowych ataków na Japanese flocie IIRC na mojej historii. Też dostajesz okręty wojenne dołączone tego mod Midway także, co I mogę powiedzieć, I lubię dużych zbombardować i pistolety

Iwo Jima dostaje 17 B jako namiastka dla 29's B, który leciał w do airbase wkrótce, gdy to jest schwytać. Corsair ten normalnie mnoży się w airbase Iwo kiedy to pod jest były Allied kontrola jest zastąpiona z Mustang, który leciał w z 29's B jako eskorta i obsługuje od Iwo na misjach do Japan kilka miesięcy wojny. Piloci Mustang musieli odpierać Japanese żołnierzy atakujących ich nasenne ćwiartki o jednym punkcie - wyspa nawet w pełni nie została schwytana kiedy oni lecieli w. Corsair nadal mnoży się w roznosicielu.

Też spróbowałem dostać 17 B do Wake mapę Island, tylko dla heck tego, ale tylko nie ma wystarczającej przestrzeni pasa startowego, by wystartować bez uderzania budynku, drzewa albo czegoś jeszcze.

Aby użyć, będziesz potrzebował rozpiąć .pliki rfa do, w moim przypadku na przykład, D:\ gry \ bf1942 \ mods \ bf1942 \ addons \ poziomy. Dodaj odpowiednią linię do init.nabierać wskazać do "addons" (albo jakikolwiek, którym nazywasz tego) folder, by zrobić to spogląda w to sposobić (notatka to potrzebuje być WCZEŚNIEJ, że 3rd kreskować poniżej):

gra.setCustomGameName BF1942
gra.addModPath Mods / BF1942 / Addons /
gra.addModPath Mods / BF1942 /
gra.setCustomGameVersion 1.2
gra.setCustomGameUrl "http://www.battlefield1942.com"

Gra.setMenuMusicFilename "muzyka / slaughter4.bik"
Gra.setLoadMusicFilename "muzyka / vehicle4.bik"
Gra.setWinMusicFilename "muzyka / vehicle3.bik"
Gra.setLoseMusicFilename "muzyka / menu.bik"
Gra.setCampaignLoseMusicFilename "muzyka / theme2.bik"
Gra.setDebriefingMusicFilename "muzyka / odprawa.bik"


Proszę rozprowadź to swobodnie albo użyj czego jest włączony do twojego własnego mods, ale I doceniłbym kredyt dla pracy.

Moje kredyty i podpórki by: Moseley ( Extractor RFA), shrp77 ( program gmakeRFA, oparty na pracy Moseley), Ryan ( pomógł mi dostawać mod do kierowalnej wielkości pobierania), wszystkie BF1942 miejsca i plakaty forum / FAQ / jak - do gdzie I dostałem informację i głównie UKROIĆ W KOSTKĘ / EA dla gry dupy kopnięcia i 1.2 wersji, które robią, że modding jest pstryknięciem.

Uciesz się.

Nie chcialo mi sie tego tlumaczyc wiec wrzucilem to do Translatora :wink:
moze nie jest dokladnie przetlumaczony ale jak sobie to ladnie poskaldasz to cos z tego wyjdzie

_________________
C'est un dédale inextricable
Impénétrable aussi


Ravenelle Renouveau...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 09:52 
Offline

Dołączył(a): 9 mar 2003, 17:38
Posty: 609
Lokalizacja: Radom
DICE=kostka do gry
BONE=kość :!:

_________________
[swf width=300 height=100]http://www.iadurobros.friko.pl/varia/iadur.swf[/swf]
[FS] Iadurobros


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 10:40 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
no dzięki WIELKIE DZIĘKI. Naprawdę, zaraz wypróbuję:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 10:55 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
mi nie działa!!! Ale jak ktoś chce mogę mu podać link i sam spróbuje :(


Ostatnio edytowano 13 sie 2003, 17:08 przez Yankes13, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 11:02 
Offline

Dołączył(a): 2 lut 2003, 14:02
Posty: 684
Lokalizacja: Omaha beach
"gra.setCustomGameVersion 1.2"

moze dlatego nie działa...

_________________
"I rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sie 2003, 13:21 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2003, 12:21
Posty: 198
Lokalizacja: Poznań
no ja mam versję 1.4. Ale to by było nie w porządku, że działa tylko na 1.2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL