Teraz jest 25 lis 2024, 14:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

MEDYK w PR
Ankieta wygasła 14 lut 2006, 16:40
nie powinien móc leczyc siebie samego 4%  4%  [ 1 ]
nie powinien móc rzucac apteczki, tylko je trzymac 15%  15%  [ 4 ]
powinien mieć ograniczoną "amunicję" do defibrylatora 8%  8%  [ 2 ]
wszystkie 3 powyżej 31%  31%  [ 8 ]
powinien zostać taki jaki jest 42%  42%  [ 11 ]
Liczba głosów : 26
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 lut 2006, 16:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Wpadłem na taki pomysł. Co tydzień będę tu dawał nową ankietę dotyczącą PR. Po tygodniu nie będzie można już głosować, ale dyskusja na dany temat i inne mu bliskie będzie mogła być oczywiscie kontynuowna.

Moźliwości zbudowania dobrej ankiety troche ogranicza samo forum, bo nie mozna zanzaczac kilku punktow na raz, ale jakos ten problem ominiemy...:wink:


Pierwsza ankieta i dyskusja ma temat: MEDYK W PROJECT REALITY

Wyraźcie swoje zdanie na ten temat. Niedługo wersja 0.3. Może będziecie mieli wpływ na jego wygląd! -> Wasze propozycje przekażę do twórców PR.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 16:51 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Wg. mnie powinien miec ograniczona liczbe rzucanych apteczek ;]

Chociaz tak jak jest tez jest dobrze wiec daje zeby zostalo

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 16:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Ja bym nie kazał mu rzucać apteczek, widziałeś keidyś by medyk rzucał apteczki ????

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 16:53 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Vesp3r napisał(a):
Ja bym nie kazał mu rzucać apteczek, widziałeś keidyś by medyk rzucał apteczki ????


ja widzialem :lol: :lol: :lol:







U nas w Harcerstwie :lol: :lol:

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 16:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
gdyby medyk nie mogl rzucac apteczek, to by nie biegal jak szalony, tylko by musial przy kazdym rannym sie zatrzymac na te 15 sekund. To by dodalo wiele do realizmu.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 17:59 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 21:20
Posty: 309
Lokalizacja: Poland[Europe]
Imho medyk w PR powinien zostać tak jak jest. Jakiekolwiek ograniczenia mogą prowadzić do zniechecenia do gry tą klasą co w efekcie może dać bardziej kamperski obraz gry. Straci dynamika rozgrywki i teamplay.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 20:46
Posty: 705
Lokalizacja: Zielona Góra
Killerek_pl napisał(a):
Wg. mnie powinien miec ograniczona liczbe rzucanych apteczek ;]

Chociaz tak jak jest tez jest dobrze wiec daje zeby zostalo


Popieram ;)

_________________
Tylko Battlefield! www.linkinpark.com & www.fortminor.com
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 19:23 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2006, 20:17
Posty: 6
Lokalizacja: sulęcin [lubuskie]
wybralem 1. opcje, choc sklanial bym sie bardziej do tego, zeby leczyl sie wolniej. co do apteczek, to wystarczy wydluzyc ich czas... respawnu. (?) poza tym podnioslo by to wartosc medyka i jesli dodatkowo ograniczyc ich ilosc w jednym skladzie, moglo by byc ciekawie. tylko pozostaje sprawa game play'u.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 23:22 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Wtedy nikt by juz cie nie leczył, bo bałby sie że jak wyjdzie do ciebie na te 10-15 sec to dostanie kulke w łeb. Jest jak jest i jest dobrze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2006, 01:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Ja zaznaczyłem wszystkie 3. Dlaczego? Pójście w strone realizmu okazało się genialnym posunięciem. Dlaczego niby nie pójść o krok dalej? Gdyby moda nie było i ktoś by powiedział, że zamierza osłabić tak czołg, że wybucha od jednego celnego strzału z Eryxa, a rannym żołnierzom zabierać stopniowo te ostatnie Hp też byście go wyśmiali i powiedzieli, że te zmiany zabiły by grywalnośc i teamplay. Okazało się coś zupełnie przeciwnego!

Ja OGRANICZYŁBYM możliwość samoleczenia się medyka. Zabroniłbym mu rzucania apteczek. Musiałby wtedy przy każdym rannym wojaku odstać te naście/dziesiąt sekund. A do tego Ograniczyłbym mu ten defibrylator dając baterie. 1 bateria - np. 4 "bzzzz" Medyk nosiłby 3 baterie. Dodatkowo częściej bym uśmiercał żołnierzy zamiast przenosić ich do "stanu krytycznego". Wydłużenie czasu respawnu do 45 sekund też było by dobrym posunięciem... :twisted:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2006, 01:33 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 21:20
Posty: 309
Lokalizacja: Poland[Europe]
Wujek tylko przecholowanie w strone realizmu może wcale nie wyjść na dobre rozgrywce. Stanie przy rannym kilka/kilkanaście sekund to na 90% kulka - ludzie szybko się zniechęcą do gry medem.
Samoleczenie meda czy inaczej sobie rzucanie apteczek to imho pewna rekompensata stosunkowo słabego wyposażenia w stosunku do innych klas.
A z tymi bateriami do defibrylatora hehe, idąc tym tokiem powinni też się dobrać do du#& supportowi żeby nie miał w nieskończoność ammo, że o mechaniku, któty w kilka sekund naprawia czołg na polu bitwy nie wspomne :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2006, 09:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Gonzales napisał(a):
A z tymi bateriami do defibrylatora hehe, idąc tym tokiem powinni też się dobrać do du#& supportowi żeby nie miał w nieskończoność ammo, że o mechaniku, któty w kilka sekund naprawia czołg na polu bitwy nie wspomne
He he... w wersji 0.3 pewnie jeszcze tego nie będzie, ale w DEVs chyba cos mowili o udupieniu supporta i dodaniu pojazdów z zaopatrzeniem. Turbo-klucz mechanika tez obiecywali osłabić jeżeli nie rozwiązać tego problemu w zupełnie inny sposób.

Wracając do medyka. Najlepiej by było gdyby takiego rannego można było złapać na szelki i pod osłoną np. granatów dymnych czy supportów wyciągnąć delikwenta te 4/5 metrów za murek/róg budynku i tam bezpiecznie go opatrzyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2006, 15:43 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Dobrze... jak mamy isc w strone realizmu to moze zrobimy to tak... Klikajac na LPM (Lewy przycisk myszy) leczymy tego kto jest na hudzie, czyt. na srodku ekranu. tak jak to bylo w bf1942 jak pamietam. nie mogl by zucac ani automatycznie leczyc. Bo chyba w prawdziwym zyciu nie staniesz sobie obok medyka i bedziesz sie automatycznie leczyl tylko on musi sie toba zajac. A co do tych bateri bo wujek spomnial to moglo by to byc ale pod warunkiem ze Suport mial by je i mogl je uzupelniac... Zreszta ja juz jestesmy przy suportcie to u niego tak samo. LPM i daje ammo. Wtedy nie trzeba by bylo ograniczac ilosci apteczek i samo leczenia. bo by nie mogl. Musial by namierzyc kogos i dac mi ammo albo go uleczyc. A sam sobie by nie mogl dac... chyba ze spojzal by sie w lustro ;)

EDIT:

Cytuj:
Wracając do medyka. Najlepiej by było gdyby takiego rannego można było złapać na szelki i pod osłoną np. granatów dymnych czy supportów wyciągnąć delikwenta te 4/5 metrów za murek/róg budynku i tam bezpiecznie go opatrzyć.


Wg. mnie bardzo dobry pomysl (chyba wujka pierwszy dobry pomysl :P*) Fajnie by bylo nawet zwykly zolniez swojego dowodce zaciagnac za rog zeby go medyk opatrzyl...

*- oczywiscie zartuje :P

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2006, 17:12 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Killerek_pl napisał(a):

EDIT:

Cytuj:
Wracając do medyka. Najlepiej by było gdyby takiego rannego można było złapać na szelki i pod osłoną np. granatów dymnych czy supportów wyciągnąć delikwenta te 4/5 metrów za murek/róg budynku i tam bezpiecznie go opatrzyć.


Wg. mnie bardzo dobry pomysl (chyba wujka pierwszy dobry pomysl :P*) Fajnie by bylo nawet zwykly zolniez swojego dowodce zaciagnac za rog zeby go medyk opatrzyl...

*- oczywiscie zartuje :P


Raczej nie do zrealizowania - fizyka, engine i inne pierdoły. Zapomnij.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2006, 17:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Meewosh47 napisał(a):
Raczej nie do zrealizowania - fizyka, engine i inne pierdoły. Zapomnij.
Nie byłbym taki tego pewny. Skoro ranny dalej reaguje na artlerie, jak rzucisz w niego apteczka to potrafi przeleciec ze 3 metry :lol: , to mysle ze dalo by sie zrobic jakas animacje tego co ciągnie i "przykleic do jego reki/rąk samego rannego. Problem pewnie by sprawil sam ranny, ktory badac ciagniety zaczepialby co rozne bryly. (Moze ktos pamieta tance trupów ciągnietych przez Hitmana? :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL