Teraz jest 28 cze 2025, 20:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 09:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2005, 20:17
Posty: 308
Incremental Patch 1.12 - 1.2 (87 MB)

http://www.bf-news.de/downloads.php?go=saugen&lid=2512

http://rapidshare.de/files/13228674/BF2 ... 2.exe.html

http://www.bf2.se/page.php?id=584&a=dl

http://www.dannyburkland.com/Danny/bf2/ ... _-_1.2.exe

http://bf2-mods.de/Downloads_3,42.html

http://skorchedearth.com/files/BF2_112_12.exe

http://www.teamwbr.net/afo/BF2_Incremen ... _-_1.2.exe

http://www.aford.de/vwar/news.php?newsid=127

http://www.kdu-clan.de/BF2_Incremental_ ... xe.torrent (Torrent Download)

FULL PATCH

http://www.bf-news.de/downloads.php?go=saugen&lid=2513

http://www.suyinchen.de/Don/BF2_Patch_1.2.exe

DLA tych co nie zdazyli
_________________

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 10:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2004, 15:16
Posty: 617
Mr Groch a grałeś na tym Patchu :?:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 10:26 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Kufa :/ Siedze w budzie i nie moge zapuścić sciągania przez remote console :/ Ciekawe kiedy dodadzą jakieś nowe oficjalne mapy do BF2? ( darmowe ofcorz :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 10:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2005, 09:34
Posty: 38
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Ja sie jednak wstrzymam ze sciaganiem.
Poza tym nie ma plikow serwerowych.

edit:
na bf2player.com juz dodali nowe bronie do unlockow :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 10:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2005, 19:27
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Ja sciagnalem, a z instalka wstrzymam sie az zobacze wielkosc oficjalnego patcha... jak bedzie ta sama to laduje to co sciagnalem 8) przynajmniej nie bede sie musial bic z milionami BF-owcow o lacze 8)

Mysle ze poprostu EA miala przeciek a patch jest dobry 8) Widzialem juz pare osob grajacych na serwerach 1.2 (narazie 2 znalazlem takie serwery). Wczoraj juz EA podawala ze patch bedzie o 18, potem to usuneli, ale mysle, ze dlatego zeby wlasnie uniknac takiego przecieku 8) Wiadomo, ze jakikolwiek produkt jest gotowy na kilka godzin/dni przed premiera, wiec jezeli za kilka godzin pojawi sie nowy patch to znaczy, ze wszystko jest ok, ty(L)ko EA slabo pilnuje swoich plikow :wink:

_________________
"Zabił (L)egionista smoka... Smocza śmierć-rycerska rzecz"
Team SPQR | #spqr.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 10:54 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Ja narazie nie sciagam, wole zassac juz po oficjalnym info:) Byc moze wprowadza jakies drobne poprawki.


Ostatnio edytowano 14 lut 2006, 11:00 przez eJay, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 10:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2005, 12:40
Posty: 419
Lokalizacja: Legionowo
* All support kit weapons have been adjusted
* All Sniper rifles have been adjusted
* Sa80 has been adjusted
* Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced.
* Grenade launcher projectiles now have a minimum distance.

Wynika z tego, że trudniej będzie zginąć od ładunków wybychowym, ale łatwiej od strzałów z karabinu.

* Damage decreased from M134
Podoba mi się pomysł ze zminiejszeniem mocy minigun'a, czas wyrównać szanse między krową i jastrzębiem 8)

* Dolphin Diving is no longer possible
* Players can no longer jump and shoot at the same time

Ciekawie będzie obserwować jak ludzie się do tego przyzwyczajają.
Sam też muszę się przyzwyczaić 8)

* Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
Chyba na plus
* TV-Guided missile now have a shorter range
A to z kolei na minus

* Fixed a bug in terrain rendering with night vision, whereby terrain was still dark in dark areas.
* Performance gain found in static mesh rendering.

Nie uwierzę do póki sam nie zobaczę.

* Being able to pass through walls using a spinning tank turret has been fixed. It has also been address on all rotating vehicle positions just to be safe.
Ta opcja mi się podoba. Ostatni loeżałem na Karkandzie przy hotelu, a czołg lufą przez ścianę o mało mi wszystkich zębów nie wybił.
NIe wspominając jak kuriozalnie to wyglądało.

* The Red/Blue nametag bug has been addressed
Nie za bardzo rozumiem sens użycia słowa "addressed", wolał bym
"fixed". Nawet sprawdziłem w słowniku, ale nic nie wskazuje żeby chodziło o naprawienie tego buga. Bardziej o to. że odnotowali jego istnienie 8)

* The distance for throwing hand grenade, ammo packs, and health packs has been increased
Ogólnie fajnie, tylko żeby granatnika nie zastąpiło "rzucane C4"


Ostatnio edytowano 14 lut 2006, 11:02 przez drapichrust7, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 11:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Meewosh47 napisał(a):
Ciekawe kiedy dodadzą jakieś nowe oficjalne mapy do BF2? ( darmowe ofcorz :D )


Darmo darmowej mapy czekac od EA:)
choc fajnie by bylo.

jak serwy przejda na nowego patcha to wtedy zassam.narazie nie widze potrzeby

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 11:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
2.13.06
Community Update
We have some great news for you regarding the upcoming patch. 1.2 is in the final stages of its release cycle. This means you need to keep an eye on this web space for further info and a release date.

wiec to jest bez problemu ten patch

podobno Granatnik ubezpiecza się po przeleceniu hmm metra w grze.

zaraz zainstaluje i sprawdze (jak co czeka mnei reinstalacja bf2)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 11:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2004, 11:53
Posty: 552
Lokalizacja: Żory
Ja to dopiero za tydzień muszem instalować, bo z UKFem gramy coś i musi być na 1.12 :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2006, 11:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 wrz 2003, 16:04
Posty: 1480
Lokalizacja: Kraków
do usuniecia

_________________
gry komputerowe
Obrazek


Ostatnio edytowano 14 lut 2006, 11:44 przez RedStar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 11:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Krzyczałem żeby nie instalować ale sam zainstalowałem. I tak format się zbliża wielkimi krokami :lol:

Granatnik: Od ścian się odbija ale jak walniesz pod nogi w ziemię to wybucha :shock: Ale nie do końca przetestowane czy da się to przeżyć.
Nie da się skakać i strzelać. Nie da się skakać i rzucać C4. Zasięg rzutu C4 się nie zmienił.
Granatem można rzucać chyba nawet celniej niż strzelać z granatnika :shock:
P90 - chyba żadna rewela.
Gra mi się zwiesiła jak próbowałem zrobić nowy unlock.
Gra mi się zwiesiła jak próbowałem wyjśc z serwera.
Działają w końcu filtry w przeglądarce (chyba).
Innych rzeczy jeszcze nie zdążyłem porządnie sprawdzić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 11:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2006, 16:34
Posty: 436
Lokalizacja: Kraków
Vesp3r napisał(a):
podobno Granatnik ubezpiecza się po przeleceniu hmm metra w grze.


e to luzik bo i tak z granatnika najczesciej wale na duze odleglosci, a ja sie juz tak martwilem o moj ukochany granatniczek, wiec wychodzi na to, ze bede dalej mogl karmic mojego pupilka ludzkimi ofiarami :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 12:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2004, 15:16
Posty: 617
działa i gra się chyba lepiej stopnie nowe dają :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 12:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
pasqdnick napisał(a):
Zasięg rzutu C4 się nie zmienił.


Jeśli to prawda to Yuppi... :lol: nie będzie rzucana C4 przez pół mapy.. sprzęt pancerny miałby wtedy #$*(&@# :evil:

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL