Teraz jest 4 mar 2025, 20:07

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
LipToN
pogrom ruskich czołgów w Groznym niejest zbyt dobrym przykładem

tam było ogromne przesycenie bronią przeciwpancerną u Czeczeńców (ale raczej nie c4)
a ruskie popełniły kardynalny błąd - puściły same czołgi, bez wsparcia piechoty

a w BF2 mamy "modern warefare by EA" - więc niema co się doszukiwać porównań z rzeczywistością



i niewiem dlaczego w wyniku zmniejszenia zasięgu rzutu c4, czołgi na karkandzie mają tak wymiatać
w 90% gdy jako pancerny ginę na tej mapie to od wrogiego czołgu, APC albo AT

spec z c4 z założenia ma się "podkraść" i niezauważony przykleić cukierki
a nie wybiegać na wprost czołgu i z okrzytkiem berserkera frontalnie szturmować żółwia
więc chyba wszystko jest na swoim miejscu... (a może coś przegapiłem ?)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Co Wy za bzdury gadacie o tych czołgach? Wystarczy ekipka 2 dobrych eryksiarzy i czołg (nawet z paczką) może sobie pojeździć .. ale w zaświatach.

I to mnie niepokoi.. eryxy wzmocniono :/ (To teraz 1 eryx i po czołgu? 2? czy może 3? - sprawdzał ktoś?)

Co do C4... to nie jest antitank.. wiec dobrze jest jak jest.

Ogólnie bardzo podobają mi się zmiany z 1.2. Chociaz dopiero wieczorem będe osobiscie testował...

ps. Kolec masz racje

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Ostatnio edytowano 14 lut 2006, 14:36 przez calavero, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:35 
Offline

Dołączył(a): 20 lip 2005, 10:00
Posty: 511
Lokalizacja: Koronowo
Ściągajcie, ściągajcie tego patcha. Polskie serwery (bynajmniej GamesNET.pl) będą dzisiaj na wersji 1.2.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lis 2005, 11:43
Posty: 63
Lokalizacja: Zielona Góra
Vesp3r napisał(a):
puchaty oni powinni zrobić jak w COdzie, że nie wszędzie da się położyć.



Powinni, ale ten koleś o któym pisałem to stał i wystawała mu noga i ręka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
calavero napisał(a):
Co Wy za bzdury gadacie o tych czołgach? Wystarczy ekipka 2 dobrych eryksiarzy i czołg (nawet z paczką) może sobie pojeździć .. ale w zaświatach.

I to mnie niepokoi.. eryxy wzmocniono :/ (To teraz 1 eryx i po czołgu? 2? czy może 3? - sprawdzał ktoś?)

Co do C4... to nie jest antitank.. wiec dobrze jest jak jest.

Ogólnie bardzo podobają mi się zmiany z 1.2. Chociaz dopiero wieczorem będe osobiscie testował...

ps. Kolec masz racje


Eryxa wzmocnili minimalne.


co do C4 teraz na zagranicznych forach się odezwały rzesze "pr0" graczy którzy narzekają na zniszczenie spec opsa -_-

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2005, 09:34
Posty: 38
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kolec ma racje Ruskie zrobili wiele bledow lacznie z tym ze pancerni nie mieli nawet map miasta wiec sa filmy jak blakaja sie po miescie. A brak piechoty to straszny blad.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 14:46 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2006, 23:56
Posty: 137
E tam powinno być tak, że jeśli trafisz bazooką w tył czołgu tam gdzie ma baki z paliwem to powinno się to kończyć natychmiastowym wybuchem bądź jaraniem się puszki. A co do wystających kończyn to zgadzam się z vesperem.Ilekroć gram w COD 2 i chcę się położyć trochę bliżej ściany to wyłania mi się komunikat "czołganie zablokowane" i tak powinno być w BF'ie !
PS: Drago a o której godzinie dokładnie będzie ten nowy patch na gamesnecie?

_________________
"Wojna jest wspaniała-według tych którzy nigdy jej nie zaznali" Erazm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
Kilka spostrzerzeń po pierwszej grze na nowym patchu:

1. Heli bardzo łatwo ściągnąć.
2. Rakiety TV w heli mają krótszy zasięg (ok 400m) i wolniej reagują na zmianę kierunku.
3. Broń supporta jest o wiele celniejsza - nadchodzą lepsze czasy dla tej specjalizacji.
4. Snajperki też chyba poprawili.
5. Wydajność gry znowu spadła (debile, no po prostu debile i niedorozwoje pracują w tym dice)
6. UAV łatwo ściągnąć z samolotu. Z ziemi trochę trudniej, ale wszystko jest do zrobienia, zwłaszcza po krótkim treningu.
7. Kładzenie się / wstawanie - trochę wolniejsze, ale w ferworze walki różnica jest praktycznie niezauważalna.
8. Granatnik na miękkim podłożu nadal wybucha pod nogami tyle, że pół sekundy po uderzeniu w ziemię, a nie od razu. Od twardych powierzchni odbija się i wybucha gdzieś daleko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:18 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2006, 23:56
Posty: 137
Wydajność gry spadła :shock: to teraz już w ogóle będe miał lagi jak cholercia :evil:

_________________
"Wojna jest wspaniała-według tych którzy nigdy jej nie zaznali" Erazm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Qbek1 napisał(a):
E tam powinno być tak, że jeśli trafisz bazooką w tył czołgu tam gdzie ma baki z paliwem to powinno się to kończyć natychmiastowym wybuchem bądź jaraniem się puszki.


Pograj w bf42:)

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:21 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2006, 23:56
Posty: 137
No ja właśnie kierowałem się tym co było w bf 1942 i tak powinno być w bf 2 (jeśli chodzi o wytrzymałość czołgów)
PS: damn, zanosi się na kolejny upgrade sprzętu :(

_________________
"Wojna jest wspaniała-według tych którzy nigdy jej nie zaznali" Erazm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Blood napisał(a):
Kilka spostrzerzeń po pierwszej grze na nowym patchu:

1. Heli bardzo łatwo ściągnąć.
2. Rakiety TV w heli mają krótszy zasięg (ok 400m) i wolniej reagują na zmianę kierunku.
3. Broń supporta jest o wiele celniejsza - nadchodzą lepsze czasy dla tej specjalizacji.
4. Snajperki też chyba poprawili.
5. Wydajność gry znowu spadła (debile, no po prostu debile i niedorozwoje pracują w tym dice)
6. UAV łatwo ściągnąć z samolotu. Z ziemi trochę trudniej, ale wszystko jest do zrobienia, zwłaszcza po krótkim treningu.
7. Kładzenie się / wstawanie - trochę wolniejsze, ale w ferworze walki różnica jest praktycznie niezauważalna.
8. Granatnik na miękkim podłożu nadal wybucha pod nogami tyle, że pół sekundy po uderzeniu w ziemię, a nie od razu. Od twardych powierzchni odbija się i wybucha gdzieś daleko.


u mnei nadal tak samo jest newiem może na mneijszych mapach zobacze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:36
Posty: 367
Lokalizacja: Krakuff
Blood napisał(a):
. Wydajność gry znowu spadła


co prawda juz sciagnalem, ale poczekam cierpliwie do wieczora... cholera wie, czy to nie jakis bubel. Ale jak bedzie chodzilo gorzej niz dotychczas to chyba rezygnuje z BFika :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lip 2005, 19:37
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań
FPSY SPADLY MI O 10-15 !!!!


A rakiety w samolocie(te co sie naprowadzaja) leca PRAKTYCZNIE PROSTO!! Minimalnie moga skrecic ale ogolnie to tam gdzie strzelisz to tam leca :( lekki ruch w bok i juz nie trafiasz , CZYLI DOBRE CZASY DLA BOMBOWCOW (tych 2 osobowych) ALE NIE DO KONCA BO AA SA TERAZ BOSKIE , 2 strzaly i potobie, a do tego zawsze trafiaja, a ja zadnego "lvla" wyzszego nie dostalem wiec nie mam snajpy :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Ja *********... wszystkim fpsy spadaja... nie wiem co za idioci tam pracuja omg!!! z patcha na patch wydajnosc coraz gorsza

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL