Teraz jest 6 mar 2025, 11:08

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 02:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2006, 13:29
Posty: 148
Lokalizacja: Londyn
Ja chce tu jeszcze wesprzec Yamsze - dlaczego czesc postow to osobiste uragania, a wrecz wycieczki, na "TE LAMUSY SNAJPERY". Niektorz naprawde ekscytuja sie brakiem bezposredniego kontaktu z wrogiem, ale za to siana strachu wsrod stojacych w miejscu kolesi na otwartym polu. Czasami zrobi sie defenda na fladze, bo jakis maruder przyszedl i myslal sobie zdobedzie punkty. Wlasnie siedzenie na dachu na niektorych mapach to wskazywanie wlasnym hellom pojazdow, a na mapach w miescie zgrupowan piechoty (bo dobry snajp zawsze wytknie wroga kolegom zanim strzeli). Wazna jest demoralizacja wroga - stoi sobie 5, a dwoch pada od strzalow znikad - Panika. I dobry snajp w dobrym miejscu to wrzod na dupie... I DOBRZE, BUAHAHAHA! (dzis ktos na Asterze puscil artylerie na jeden dach tylko z mojego powodu, czulem sie zaszczycony)
I co na narzekania ze sie nie da zdobyc flagi - po to ma sie APC i czogi - dobry snajp nawet nosa nie wytknie gdy taki przyjedzie, bo wiadomo ze nie ma sensu...
Nie od dzis tez wiadomo, iz snajperzy rzadko podchodza pod 30-40 punktow na runde, jesli sie trzymaja stricte tego kit-u, wiec gramy sobie 4fun tak naprawde. A lamy sa, stoja na zoomie pol godziny w jednym miejscu w oczywistych miejscach, darmowe punkty dla innych.

Sorry, ale musialem sie wyzalic, bo boli jak niektorzy uwazaja Snajpera za klase ktorej nie powinno byc, a przynajmniej, ktora kazdy porzadny czlowiek powinien omijac z daleka.

Wracajac bardziej do tematu, to czy naprawde po tym paczu snajperki sa az tak celniejsze. Odblokowalem sobie niedawno M95, i przez pol dnia wlazl mi jeden headshot (normanie moge miec z M24 3-5 na gre - z tego jak dla mnie to spadla celnosc i tej, ale rzadko mierze poza glowa).

Khil

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 02:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2006, 10:32
Posty: 441
Lokalizacja: prawie Olsztyn
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
dodatkowe błędy? żadnych nowych błędów nie ma, chyba że liczysz wzmocnienie broni supporta, ale to było celowe :)


Sorry stary, ale z całym szacunkiem, ślepy jesteś czy niewidomy :shock: Cofnij się kilka stron wstecz tematu i kliknij w linka który zapodałem, albo nie jeszcze raz podam --->>-http://media.putfile.com/at_error-<<--- Filmik został zrobiony i udostępniony przez klan (jakie to obraźliwe słowo się zrobiło) |spam|. Drugi przykład - spróbuj sobie porzucac kilkanaście granatów pod rząd czasem co trzeci, czasem 4 granat nie zostaje rzucony a animacja jest jakbyś rzucał (to samo jest z paczkami amunicji i apteką) - to nie jest błąd ? Jak to nie jest to jco nim jest ?
Przynajmniej skończyły się delfiny i króliki, a support to support (powinien jeszcze wolniej chodzić). Tyle ode mnie. Dziś o 12.00 mam egzam więc nie wiem co piszę i wszystkich przepraszam nawet za to czego nie zrobiłem i za RM 8).

Poza tym jeden klan boi się granatów ale nie powiem jaki, hihi.

_________________
Obrazek
Free Image Hosting [xs.to]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 02:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
Khildesum napisał(a):
dzis ktos na Asterze puscil artylerie na jeden dach tylko z mojego powodu, czulem sie zaszczycony)


a mnie bylo dzisiaj jeszcze weselej jak wlazlem na taki dach z AK i wyciolem 5 snajperow :lol:

_________________
No Limits. No Fear.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 03:05 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 13:02
Posty: 184
Lokalizacja: Kraków
CzlowiekDemolka2 napisał(a):
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
dodatkowe błędy? żadnych nowych błędów nie ma, chyba że liczysz wzmocnienie broni supporta, ale to było celowe :)


Sorry stary, ale z całym szacunkiem, ślepy jesteś czy niewidomy :shock: Cofnij się kilka stron wstecz tematu i kliknij w linka który zapodałem, albo nie jeszcze raz podam --->>-http://media.putfile.com/at_error-<<--- Filmik został zrobiony i udostępniony przez klan (jakie to obraźliwe słowo się zrobiło) |spam|. Drugi przykład - spróbuj sobie porzucac kilkanaście granatów pod rząd czasem co trzeci, czasem 4 granat nie zostaje rzucony a animacja jest jakbyś rzucał (to samo jest z paczkami amunicji i apteką) - to nie jest błąd ? Jak to nie jest to jco nim jest ?
Przynajmniej skończyły się delfiny i króliki, a support to support (powinien jeszcze wolniej chodzić). Tyle ode mnie. Dziś o 12.00 mam egzam więc nie wiem co piszę i wszystkich przepraszam nawet za to czego nie zrobiłem i za RM 8).

Poza tym jeden klan boi się granatów ale nie powiem jaki, hihi.


Do tej listy nowych bugów dodam jeszcze totalnie spartolony granatnik, tzn: granat wylatuje jakby "z ręki", ma opóźnienie strzału, to czy wybuchnie czy się odbije jest czystą loterią.
Dodatkowo w przeglądarce nie działa wyświetlanie serwerów, jeśli chcemy aby wyświetlana była tylko "konkretna" mapa.

Nie chcę być złym prorokiem ale to może być kwestią czasu, nim ujawnią się kolejne bugi. (choć mam nadzieję, że nie).

Do tego należy dodać kilka starych i mamy całkiem pokaźną listę.
Ciekaw jestem, czy kiedyś uda się je wszystkie usunąc...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 03:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2005, 18:06
Posty: 255
Lokalizacja: Łódź
werewolf napisał(a):
Do tego należy dodać kilka starych i mamy całkiem pokaźną listę.
Ciekaw jestem, czy kiedyś uda się je wszystkie usunąc...



Za dużo wymagasz od EA, na prawdę przesądziłeś czy to ładne, że tyle od nich wymagamy :D .

_________________
A gdy wróg poszedł do nieba. Ja pozostałem w piekle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 03:45 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Tak czytam i czytam jaki to snajper teraz zly.. az strach pomyslec co by bylo gdyby zabijal 1 strzalem niezaleznie w ktora czesc ciala trafil :lol:
Powtorze sie.. snajper obecnie jest klasa nie za silna ani nie za mocna. Wciaz snajperem trudno zdobywac flagi i zespol skladajacy sie z samych snajperow jest skazany na porazke.
Obecna skutecznosc snajperow wynika ze zlych nawykow graczy ktorzy do tej pory ignorowali ta klase i wciaz beztrosko paletaja sie bez oslony..

Eliminacja pajacow skaczacych z granatnikiem i strzelajacym w ziemie 2 metry przed siebie jest najlepsza zmiana w nowym paczu.. Znacznie fajniej sie teraz gra.. Ale oczywiscie jest cala masa mastachow co od miesiecy grali tylko granatnikiem to teraz placza bo pozostali bez skilla.. To samo z pilotami/gunnerami heli i samolotow, teraz jak nie masz skilla to dlugo nie polatasz.. Duzy plus bo punktuja ci co na to zasluguja. Wczesniej byle nubek w Mi28 na Sharqi Peninsula nabijal 50 fragow nie ginac tylko dlatego ze nie bylo broni zdolnej sie mu przeciwstawic.. innymi slowy nie bylo to "fair". Teraz zeby wymiatac musisz wykazac sie skillem.

Samoloty teraz stoja na lotniskach.. zadnych kolejek.. zadnego zabijania dla samolotu.. Duzy plus.. Zeby wymiatac --> skill.

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 05:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
CzlowiekDemolka2---> staaaryyy, ty grasz w BF2 od tygodnia czy masz amnezję? bug z AT był już wcześniej, więc nowy ni cholery nie jest. Poza tym odrobinę kultury, musisz mnie od razu obrażać, bo nie oglądałem (według ciebie) jakiegoś tam filmiku? Masz te wymagane do BF2 16 lat czy jeszcze nie?

nie wiem jak jest z granatami - ani teraz ani wcześniej nie rzucałem kilkunastu pod rząd, może dawniej też tak było?

werewolf---> to nie jest loteria - na glebie wybucha, na ścianach się odbija, powyżej kilku metrów wybucha też na ścianach - proste

z wyświetlaniem jednej mapy w przeglądarce - to zawsze było zwalone chyba

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 06:07 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 13:02
Posty: 184
Lokalizacja: Kraków
Mordoklej napisał(a):
...To samo z pilotami/gunnerami heli i samolotow, teraz jak nie masz skilla to dlugo nie polatasz...


Moim zdaniem jednak trochę przesadzili w redukcji pancerza w heli. Jeden dżipek potrafi w kilka sekund rozprawić się z śmigłem, nie mówiąc już o samolotach. Co do rakiet AA to teraz EA przegięła w drugą stronę. Przed patchem skuteczność ich była bardzo mała, teraz natomiast jest po prostu zabójcza. Nawet przy wystrzelonych flarach bardzo często dostaję "rakietką" :?

ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
...bug z AT był już wcześniej, więc nowy ni cholery nie jest.


Nie, nie było go. Rakiety przelatywały i owszem, ale przez dżipy a nie przez czołgi i APC-tki. Chyba, że ja miałem taki dziwny przypadek, że przez 7 mies. grania w BF2 nigdy tego buga nie dostrzegłem. Natomiast w czasie pierwszej rozgrywki po instalacji patcha, od razu na niego trafiłem.

ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
werewolf---> to nie jest loteria - na glebie wybucha, na ścianach się odbija, powyżej kilku metrów wybucha też na ścianach - proste


Nie, to nie jest takie proste. Czasem strzelasz pod nogi i granat się odbija, a czasem wybucha.

ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
z wyświetlaniem jednej mapy w przeglądarce - to zawsze było zwalone chyba


Nie, bardzo często z tego korzystałem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 09:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 19:06
Posty: 241
Lokalizacja: Platoon
Zgadzam sie z Khildesum'em. Straszna jest nagonka na snajperów(prawie taka jak na Wilde :roll: ).Dobry snjper potrafi zablokowac dostęp do flagi piechocie na naprawdę długo.Rozumiem że wkurzające jest gdy przejmujesz sobie flage gdzieś na tyłach,myślisz że już masz punkty a tu niewiadomo skąd-buuum hedszot :twisted: .Miałem sytuacje gdy polowało na mnie pół wrogiego teamu bo na początku ich zraszowałem i pozdejmowałem paru zanim dobiegli do faktycznego pola bitwy.Ale obok tych super pr0 snajperów są n00bki które przy stanie 1 nasza flaga do 5 wrogich biorą snajpę i kampią zamiast iśc do boju-to nawet mnie wkurza :wink: .
morthag-->Niemasz sie co cieszyc :lol: co to za snajperzy jak leżało ich 5 na jednym dachu i nawet wyjśc nieobstawili BTW. zeby grac tą klasą , trzeba miec dobry sprzęt audio IMO.Co do wypowiedzi Mordokleja i snajpy co jednym strzałem zabija niezależnie gdzie sie trafi-pomyślcie co by było gdyby została przeniesiona AWM z CS'a-broń która zabija jednym strzałem(chyba ze masz farta i zostanie ci 6 hp).

_________________
Rangers lead the way.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 09:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Jakies tam bledy z AT byly, ale NIE BYLO czegos takiego ze co druga rakieta nie wychodzi :!:
Przeprowadzilismy testy na serwerze klanowym i wychodzi, ze tylko strzelajacy widzi rakiete wychodzaca z lufy w tych przypadkach.

I co ja kurna mam sie nauczyc czy parzyste czy nieparzyste rakiety nie wychodza z rury na mecz z UKF ???????
Jest to jedyna rzecz, ktora przeszkadza mi w tym patchu, a w zasadzie go dyskwalifikuje z rozgrywania na nim jakichkolwiek meczy.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 09:51 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Moze jestem wyjatkowy przypadek, ale jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby pocisk AT przelecial przez pojazd (no raz przelecialo przez szybe i wylecialo przez szybe z drugiej strony.. no ale to sie chyba nie liczy) 8) Nie jest to przypadkiem zwiazane z utrata pakietow? Wiadomo nie kazdy ma dobry net.. szczegolnie w Polsce.
Jest jakies stanowisko EA w tej sprawie?


EDIT: Obejrzalem ten filmik... Z tego filmiku to widze, ze pocisk AT przelatuje tylko w wypadkach gdy bez zooma.. z zoomem nie odnotowalem zeby pocisk przelecial przez pojazd.

_________________
Drunk_Musketeer


Ostatnio edytowano 17 lut 2006, 10:02 przez Mordoklej, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 10:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2004, 16:06
Posty: 57
Lokalizacja: Wawa
IMO Patch jest jak najbardziej ok.

Wiadomo że "nowe" bugi wkurzają niemiłosiernie (szczególnie ten AT) ale myśle że można wierzyć w miarę szybką naprawę tego bo to takie małe przegięcie.

A co do EA i ich pracy? No cóż tworzą produkt za który zapłaciliśmy więc mamy prawo wymagać od niego doskonałości.
Ale patrząc z drugiej strony:
Na bank jest na forum dużo ludzi z branży informatycznej i trafią się tu też jacyś np Admini w dużych firmach czy cuś takiego. Ja adminuje system obsługujący wiele tysięce klientów telefonicznych i interentowych i tu po każdym patchu coś się naprawi a coś spierdoli ;)

Po prostu za duża liczba ludzi coś tam sobie robi, nie można wszsytkie w 100% skoordynować poza tym są jeszcze jakieś odgórne wymagania, do tego budżet itp itd.
W EA jak by mieli nieskończony budżet na testerów i nie ograniczony czas to pewnie był by to patch doskonalszy (specjlanie nie pisze doskonały bo to tylko synonim - nie ma nic doskonałego).

Ale tak czy srak płacimy za ten produkt więc ponarzekać i powymagać możemy.

BTW.
Co do grantnika... Specem nie jestem (może się jakiś znajdzie i wypowie) ale może można by to zrzucić na realne działanie? Może zdarzają się odbicia a czasem pizdnie z bliska? Nie jest to jakiś wysublimowany pocisk rakietowy który sam sobie obliczy odległość od celu z dokładnością co do 1 mm.. :lol:

_________________
!!! W Battlefield brakuje mi jedynie mieczy świetlnych !!!


Ostatnio edytowano 17 lut 2006, 10:05 przez Loco Skysmoker, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 10:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
W koncu mialem dosc duzo czasu by porzadnie pograc.

smiglo rewelacja.w koncu gra wyglada zupelnie inaczej
dzialko smiglowca blyskawicznie niszczy drugie smiglo
szczegolnie jak latasz sprzetem MEC.
i znow ulatwili latanie,heli jest lzejsze.tak ja odczulem.

samoloty nadaj ostro kosza.AA nie jest az taka grozna,za to drugi pilot to inna sprawa
TV w heli latwiejsze do operowania
tak samo w samolocie

Piechota N/C.trzeba sie dostosowac
AT zostalo totalnie...
rakiety ktore nie lataja to raz
dwa ze wiekszosc akcji jakie robilem z eryxa bylo w podskoku.
przyklad.
czolg byl na wzniesieniu.
podskakiwalem strzelalem a jak spadlem to go gosc mnie nie widzial a eryx sobie lecial prost w niego.
teraz musze byc widoczny i widziec cel.
druga sprawa to miny
nie da sie ich granatem wysadzic nawet wlasnym!!

chyba tylko dwa razy ktos mi na mine najechal
zawsze kladlem mine i rzocalem granat.
akcja super i skutecznosc wielka


co do wsparcia i snajperow to przejdzie ta mania.kazdy musi sie pobawic nowymi zabawkami.

ogolnie sprzet oslabiono co sprawia ze trzeba sie ostro napocic by dobrze nim powalczyc.
wczoraj pierwszy raz od wielu miesiecy widzialem wolny smiglowiec i samolot na GamesNETcie :shock:


tak czy siak czeka nas kolejny patch bo z tym sa nowe bugi.nie mowiac ze i starych nie poprawiono.

aaa i jeszcze namieszano z grafika
szczegolnie na low detal

jest wieksze rozmycie tekstur do tego przeciwnik przedtem byl ciemniejszy od terenu.teraz bardziej sie z nim zmywa.

nie sprawdzilem medyka czy jak sie weznie zelazka to odrazu mozna reanimowac czy trzeba czekac az sie zaladuje.ale to wyjdzie w praniu:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 10:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2005, 12:40
Posty: 419
Lokalizacja: Legionowo
Wczorja po raz pierwszy stałem się ofiarą błędu z przenikającymi przez cel rakietami. Skutkiem czego zostałem rozjechany przez mocno dymiący T90.
Moim zdaniem jest to bardzo poważny błąd i wydaje mi się, że EA wypuszczając patch była świadoma jego istnienia. W przeciwnym wypadku chyba mocno skąpi na beta-testerów.

Co do mocy AA, to ja nie żałuje zwiększenia ich mocy. Wreszcie skończą się masowe pogromy piechoty przy flagach. Z drugiej strony wydaje się, że ograniczono zasięg stacjonarnych wyrzutni p-lot ( niewiem jak jest z samobierznymi ), co w tej sytuacji wydaje się słusznym krokiem. Przy okazji coś pogmatwano, bo czasem helikopter jest na prawdę blisko, ale nie jest namierzany. Być mże wprowadzono też minimalny zasięg.

Ciekawosta:
Zminejszenie ilości rakiet w heli dotkneło tylko podstawki.
W SF śmigła nadal mają 14 pocisków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 11:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 08:08
Posty: 187
Lokalizacja: Koszalin
To samo miełem Drapichrust i to na Asterze :) no ale zasięg mobilnych P.Lotniczych jest fest :lol: wczoraj kosilem Z-10 choć kolesie wypuszczali flary.....totoalna masakra dla Pilotów Heli.....chłopaki musza teraz szybko działac aby ich nie strącił wrogi heli lub AA.Patch na plus teraz mozna kosic heli!!!!nie sa juz nietykalne....zwazywszy ze z Ckm mozna juz siagnąc delikwenta.Bosko :twisted:

_________________
http://www.bf2player.com/index.php?page ... t=53201873


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL