Teraz jest 5 mar 2025, 20:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 02:03 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Mr Groch napisał(a):
A tu zes pojechal.... Przyrownujac nauke wcisniecia kilku klawiszow
w odpowiedim czasie w odpowiedniej kolejnosci do zdobycia
zlotego medalu olimpijskiego :lol: Jestes zbyt "zadufany"
w sobie, by dostrzec potencjal innych skoro watpisz w to, iz
ktokolwiek oprocz Ciebie i braci klanowych potrafilby sie nauczyc
kilku kombinacji klawiszy... Wybacz ale ilekroc widze dyskusje
o skillu w grach komputerowych to nachodzi mnie ochota na
glosny smiech. Owszem - mozna miec skilla, jesli potrafi sie przewidziec
ruchy przeciwnika, stosujac dobrze opracowana i przemyslana taktyke
i umiejac szybko podejmowac decyzje, czego w tak prosty sposob
nie mozna sie nauczyc. Ale umiejetnosc wciskania klawiszy nigdy
dla mnie nie bedzie "skillem". Dziwie sie, ze naprawde wierzysz w to,
ze ludzie jak zechca nie beda w stanie nauczyc sie "nalesnikowania"....
Zrozum, ze tacy jak ja - nie chca sie tego nauczyc... Powody podalem
w poprzednich postach....


Nie. Nie jestem zadufany w sobie, bo osobiście miałem kłopoty z opanowaniem bh i dd w takim stopniu jak czołówka w Polsce. W grze ważny jest refleks czyli czas reakcji. U różnych ludzi jest różny. Potem musi nastąpić prawidłowa reakcja manualna - czas również nie jest taki sam. Pamięć motoryczna jest z kolei nieodzowna gdy chcemy naciskać klawisze nie patrząc na klawiature. I znów liczba błędów u ludzi jest bardzo różna. Nie wspominam nawet o takich rzeczach jak koordynacja motoryczna która jest niezbędna do tego typu zadań. I nie różni się to specjalnie od gry w noge, gdzie jedni strzelają mocno i celnie a inni w tym czsie nie mogą trafić nogą w piłke. Tak więc moje porównanie było specjalnie przesadzone abym nie musiał tłumaczyć poszczególnych aspektów i przedstawiać sprawy zbyt dokładnie. Jak widać się myliłem. Bo porównanie wyniku na setke z naciskaniem klawiszy miało Ci tylko uzmysłowić że poszczególne funkcje poznawczo-motoryczne są osiągalne dla ludzi w różnym stopniu a wy staracie się mi wmówić że najlepsze byłyby medale w konkurencji siad płaski dupą na kanapie. Faktycznie, każdy mógłby być mistrzem. Niczego.

P.S.
Nie jestem miłośnikiem bunny hopingu i delfinków, bo wołałbym aby BF2 skłaniał się w strone realizmu. Tak nie jest i nic z tym nie zrobie. A na tyle lubiłem Q3 że nie przeszkadzają mi "brudne klanowe sztuczki".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 02:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Mr Groch napisał(a):
Kolec napisał(a):
a w kwesti bugów popieram pomysł listy
EA powinno dostać od polskiej sceny zbiorowe "veto"


veto? Czego Wy sie uczepiliscie? Co chcecie vetowac ?
I najwazniejsze - dlaczego mowisz o polskiej scenie jak o samym sobie?


twój brak umiejętności zrozumienia czytanego tekstu nieco utrudnia dyskusję


mi się zmiany w gameplay'u podobają (i to nawet bardzo)
ale bugów jest stanowczo zadużo - panowie z EA tak się smieszą z boosterpackami że odstawili techniczną fuszerkę i za to nalezy im się klaps




Ps. nadal niewidzę tego spadku dynamiki (ani u siebie ani u innych) ale skoro miliony much... ;)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 02:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2005, 20:17
Posty: 308
wczesniej pisalem ze nie wiem co myslec o tym patchu - teraz wiem - jest mocno przesadzony jesli chodzi o wszystko co jest przeciwlotnicze, ,latwiej jest latac heli niz samolotem.. gra ma chyba wiecej bugow niz poprzednio, a nowy karabin snajpera procz fajnego odglosu przy strzale jest chyba mniej celny niz m24 na dalekie dystanse, to chyba taki karabin na deser, bo programisci z dice nie wiedzieli co dac snajperowi...

latanie bez gunnera teraz to jak oddanie sie jako frag komus w aa albo pilotowi samolotu ..---

teamwork wymagany najbardziej na mapach miejskich, na innych mozna sobie radzic samemu...

ps czekam na poprawki
pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 03:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Gfyby nie te okolo 20 bugow to bylo by cacy. No ale sa i nie zmienimy tego. A patrzac na poprzednie patche to i EA tego nie zmieni :D

Jedno jest pewne. Skoro nie dziala SF to EA MUSI szybko wydac kolejny mini patch. Moze wiec przy okazji jakas zmiana sie w pozostalych bugach zalapie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 03:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Tak, tak...
A wracajac do tematu, to rakiety przeciw lotnicze przy duzych lostach oraz pingu 300-400ms trafiaja (a raczej nie trafiaja) podobnie jak w wersji bez patcha :). Mialem dzis watpliwa przyjemnosc pograc na podobnym laczu, miejmy nadzieje, ze to tylko problem przejsciowy mojej sieci i nie bede musial latac z lostami i fantastycznymi pingami jak w 1942 :evil: .

* Niestety mowa tu tylko i wylacznie o rakietach odpalonych przez nieszczesliwego posiadacza owych lostow i brzydkich pingow :|.

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 04:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
ETCS Uncle Blues nie pisalem do ciebie tylko do Mr Groch.jego slowa cytowalem wiec nie wiem czemu to bierzesz do siebie.
a mowiac ze ktos cieszy sie jak dziecko ze mozna po minach jezdzic
bylo ogolnikowe.

Realizm w BFie to jak Rydzyk na Metalmani
spadachrony,skaczesz z dywanu na podloge i sie otwiera
respawn co 15sek po smierci
reanimacja
do tego teraz miny po ktorych mozna jezdzic
co jeszcze zrobia?
gumowe samoloty?
jak dla mnie to teraz idziemy w druga strone
coraz mniej tego realizmu jest.
I nie mowie o pojazdach ani AA
to im sie udalo
ale piechota...

Zajaczki byly tylko dowodem ze ktos ma umiejetnosci.
to nic trudnego nie bylo
a jednak tak wielu sprawialo problemy.

Gra nabierala elementow zrecznosciowych
wiele razy wystrzeliwalem caly magazynek z przeciwnikiem
pozniej przechodzilismy na pistolety i konczylo sie sparem na noze.
zawsze po takiej akcji padaly teksty LOL to bylo dobre:)
a teraz razy ty raz ja.
gra juz nie niesie takiej dawki adrenaliny jak wtedy gdy wpadales pomiedzy trzech typa i wszyscy padali.

I nie mowie ze powinni przywrocic zajaczki ale strzelanie w podskoku tak

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 06:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
90s napisał(a):
ETCS Uncle Blues nie pisalem do ciebie tylko do Mr Groch.jego slowa cytowalem wiec nie wiem czemu to bierzesz do siebie.
a mowiac ze ktos cieszy sie jak dziecko ze mozna po minach jezdzic
bylo ogolnikowe.

Realizm w BFie to jak Rydzyk na Metalmani
spadachrony,skaczesz z dywanu na podloge i sie otwiera
respawn co 15sek po smierci
reanimacja
do tego teraz miny po ktorych mozna jezdzic
co jeszcze zrobia?
gumowe samoloty?
jak dla mnie to teraz idziemy w druga strone
coraz mniej tego realizmu jest.
I nie mowie o pojazdach ani AA
to im sie udalo
ale piechota...

Zajaczki byly tylko dowodem ze ktos ma umiejetnosci.
to nic trudnego nie bylo
a jednak tak wielu sprawialo problemy.

Gra nabierala elementow zrecznosciowych
wiele razy wystrzeliwalem caly magazynek z przeciwnikiem
pozniej przechodzilismy na pistolety i konczylo sie sparem na noze.
zawsze po takiej akcji padaly teksty LOL to bylo dobre:)
a teraz razy ty raz ja.
gra juz nie niesie takiej dawki adrenaliny jak wtedy gdy wpadales pomiedzy trzech typa i wszyscy padali.

I nie mowie ze powinni przywrocic zajaczki ale strzelanie w podskoku tak


Jak chcesz realistyczną gre, jest od tego mod.

Gdyby BF2 był realistyczny to by miał 60% popularność tego co ma teaz, a tego panowie z ea sobie nie zrobili.

Na forum ea, powstaje petycja płaczących dzieci na temat tego jak to ten patch zmienił gre na gorsze, z tego co przeczytałem to 40% osób płacze ze c4 sie nie da rzucać i nie można strzelać podczas skakania -_- a wiadomo że to bedzie usuniete.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 09:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
To wlasnie mowie ze przez te jeki coraz bardziej gra sie piepszy
coraz wiecej bugow,coraz wiecej kombinacji.

Takie akcje byly tez w poprzednich wersjach?
czy to tylko fenomen bfa2

i EA nie powinno sluchac lamentu szarakow tylko graczy klanowych
oni najwiecej z gry wyciskaja i wiedza czym jest problem a nie kieruja sie swoja wygoda.jak to zrobiono z minami itp.
Zapewne usunieto by zajaczki ale nie strzelanie w podskoku
do tego zmiany z pojazdami bylby takie same.
i moze by ktos w koncu zauwazyl ze jak martwy SL oddaje dowodzenie to jego miejsce zajmuje ZYWY gracz a nie nastepny.
bo kto to widzial zeby martwy mial dowodzic??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 11:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
90s napisał(a):
i EA nie powinno sluchac lamentu szarakow tylko graczy klanowych
oni najwiecej z gry wyciskaja i wiedza czym jest problem a nie kieruja sie swoja wygoda.jak to zrobiono z minami itp.
Zapewne usunieto by zajaczki ale nie strzelanie w podskoku
do tego zmiany z pojazdami bylby takie same.
i moze by ktos w koncu zauwazyl ze jak martwy SL oddaje dowodzenie to jego miejsce zajmuje ZYWY gracz a nie nastepny.
bo kto to widzial zeby martwy mial dowodzic??

masz racje co do klanowcow i ich wyciskania z gry wszystkiego. dodam ze gracze klanowi wykrywaja wiekszosc bledow, zaburzen wyrownania gry itp.
tyle ze jest jeden problem dla EA. gracze klanowi stanowia wg mnie 5-10 % ogolu KLIENTOW EA ktorzy kupili gre. tak wiec zmiany ktorymi zajmuje sie Dice, podyktowane sa tym co dostana w mailach/forach od zaplakanych 90% szarakow, poniewaz to oni tworza RYNEK.
w szarej kupie sila.
:lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 11:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Takie pytanko: Dlaczego samolot uav nie zalicza sie do samolotów i nie można w niego rakietą przycelować? :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 11:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Dumch napisał(a):
Dlaczego samolot uav nie zalicza sie do samolotów i nie można w niego rakietą przycelować?
Bo Predator nie ma z tyłu takiej dużej dziury świecącej na czerwono jak inne samoloty w grze...? :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 12:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Dumch napisał(a):
Takie pytanko: Dlaczego samolot uav nie zalicza sie do samolotów i nie można w niego rakietą przycelować? :roll:

EA nie moze ujawniac takich informacji:)
predatory powinni miec tylko amerykanie a Chinczycy balon albo szybowiec :D

Wracajac jeszcze do patcha to ta zmiana z minami i cleyem jest epokowa chwila w shoterach.

gram on-line od duka poprzez Q,1,2,3 UT99,,2k4,AA,HL,CS w sumie ponad 8lat
i nigdy sie nie spotaklem z wylaczonym frendlyfire standardowo w grze.
Bo tak mozna nazwac ta zmiane.
Zawsze grajac z innymi uwazalo sie na to co sie robi by kolegow z druzyny nie zalatwic.teraz mozna latac i Claymory klasc doslownie wszedzie.do tego drugi kolo wsparcie i mamy duet zajefajny.
Tylko czekam az ktos zacznie tak grac i w koncu zrozumieja ze kazda bron powinna swoich tez zabijac.
sa serwy gdzie FF jest wylaczony ale nigdy nie bylo tak by gra sama w sobie miala taka zmiane.

to jest blad karygodny,nie mowiac ze to osmieszanie graczy bfa.
Bo grajac juz 7 miesiecy w ta gre moge zliczyc a palcach jednej reki ile razy TYPOWO najechalem na mine swojego.
tak samo Claymore na drabince.
wysuwales sie minimalnie i widziales czy lezy
pozniej zejscie jak to byl cley twojego snajpera,jak nie to granat i dojechanie strzelca z noza.

teraz to jestesmy jak swiete krowy.bedzie coraz wieksza glupta na serwach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 12:20 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
ETCS Uncle Blues napisał(a):
Bo Predator nie ma z tyłu takiej dużej dziury świecącej na czerwono jak inne samoloty w grze...? :roll:

Raczej dla tego że przy tak niskim pułapie i małej prędkości stałby się bezużyteczny, bo przy obecnej celności rakiet (chyba że wystąpi bug) jeżeli wsiadłbyś do AA to automatycznie nie było by UAV nad tobą. Co wy się uparliście z tym tłumaczeniem wszystkiego na silę bo wydaje wam się ze w realnym świecie tak jest? Tu nie ma być realnie, ma być zbalansowane i w miarę logicznie trzymać się kupy. Inaczej nie dało by się przyjemnie grać.

PrezesOi – było by wspaniale gdyby EA dała wam bete, a wy lub inny klan pograłby mecze wewnątrz klanowe, gdy znacie się nawzajem i swoje możliwości, o wiele łatwiej wychwycić niuanse równowagi w grze. Problem w tym że EA, nie pyta o zdanie nawet własnych beta testerów. Pamiętacie filmiki z wersji testowych? Latające przez ulice C4 i inne? Dostajemy path jeszcze inny. Jak na mój gust zrobili poprawkę do tego co wynikło z wcześniejszych testów i rzucili go na żywioł by został sprawdzony przed wydaniem booster packa. Zatem czekamy na HotFixa nie pierwszy raz i nie ostatni…

Ogólnie zmiany teamplaya przypadły mi do gustu. BF2 co raz bardziej przypomina to czym powinien być w moim odczuciu. Bo na prawdę kangurki wśród modeli Abramsów, pasują do tej gry w współczesnej scenografii, jak pięść do oka i wydaje mi się że Dice miało podobne założenia. W UT robiłem to z lubością, ale tam się to jakoś komponowało z kontekstem gry (nie realny turniej), tu jednak drażni i odbiera przyjemność z rozgrywki. Zrobią hotfixa do bugów, to może wspomogę EA paroma złociszami, kupująć w końcu BF2, bo wczęśniej zupełnie do mnie nie przemawiała. Podejście do klienta mają jednak żenujące, niech nie liczą, że dam cokolwiek więcej na booster packi – czekam mody. 8)

P.S. O graczy klanowych bym się nie martwił – poradzą sobie. :lol:


Ostatnio edytowano 18 lut 2006, 12:40 przez WuWu84, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 12:36 
Offline

Dołączył(a): 4 wrz 2005, 16:15
Posty: 11
Lokalizacja: Brzeszcze
Ja jestem za powrotem do poprzedniego patcha, chyba że EA wypuśći patch do patcha.

PS: Moja najlepsza klasa Granadier baaaardzo ucierpiała przez jeden wielki błąd "rakiety widmo". Jestem tym patchem wielce zawiedziony!

_________________
Pedałom mówimy zdecydowane NIE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 12:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
miny mogli by jeszcze zrobić na zasadzie że obaj (minujący i denat) dostają ujemne punkty i automatycznie punisha (bez wyboru) - przy takim podejściu fajfusy które niepatrza pod nogi albo musiałby zacząć uważać albo wylatywać z servera


a tak wogóle to czy z Armored Fury niemieli wydać również "patcha towarzyszacego" ?

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL