Teraz jest 5 mar 2025, 06:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 21:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
60s napisał(a):
Rozjechałeś mnie na łopatki tym tekstem. Weś wyjdz z siebie i stań obok i jeszcze raz przemyśl to co napisałeś.
Wg ciebie to plus. :?:

Tera byle kto i byle gdzie cie ściąga. W poprzedniej przynajmniej trza było się troche napocić by strącić myśliwiec myśliwcem.

Teraz jest lepiej, trzeba wiekszego skilla żeby uciec przed rakietami, chociaż w wiekszosci przypadków zależy jak one sobie polecą. Nie zwalaj na patcha że cię ciągle ktoś strąca :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 21:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2005, 09:34
Posty: 38
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
A co lepiej jakby aa wogole nie trafialo ? Bys mogl sobie przelatac cala runde i miec 50-0 ? Tak ? To ja chce aby HJ zabieralo czolgu tyle co granat, ale to by bylo glupota i dobrze jest teraz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 21:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2005, 18:06
Posty: 255
Lokalizacja: Łódź
Ubi napisał(a):
CS_JUBY napisał(a):
Grałem właśnie na Strike At Karkand i po tym nowym patchu widzę prawie wszyscy, z czego strzelają? Z PKMu no wcześniej ta broni jak i ta postaci nie była w ogóle wykorzystywana a tera jak niema walanie z granatników i poprawiła się celność PKM to dużo osób zaczęło z tego korzystać bywało ze szybciej z tego zdejmowałeś snajpera niż on ciebie, coś mi się zdaje ze postać ta zacznie być na wierszom skale wykorzystywana. Tera biegasz z tym jak widzisz przeciwnika padasz na szczupaka i walisz z PKM i przeciwnik ma mały problem i tak samo można strzelać na większym dystansie z dobrą skutecznością.
Kiedyś lolowate i lamerskie były Granatniki dziś PKM i tyle :cry:




Nie rozumiem znaczy się, że każda bron jest lolowata i lamerska jak dobrze z niej zabijasz przeciwnika. Według mnie gra z tej broni jest ciekawsza i nie aż tak łatwo zabić przeciwnika, bo żeby była dobra celność to musisz stanąć, kucnąć lub położyć się a nie skaczesz czy biegasz (strefowanie) jak zając, bo wtedy twoja celność staje się przypadkiem a pociski niesie bozia do przeciwnika na bardzo bliskiej odległości możesz z opcji strefowania korzystać, bo wtedy zalewasz przeciwnika pociskami i na 100 cos musi wejść.

_________________
A gdy wróg poszedł do nieba. Ja pozostałem w piekle.


Ostatnio edytowano 18 lut 2006, 21:56 przez CS_JUBY, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 21:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2006, 12:04
Posty: 125
Lokalizacja: ZGR
Eee, a na moje pytanie to nie łaska odpowiedziec?

Czy komuś też się zdarzylo że pkt wogóle nie są naliczane O_o (po zainstalowaniu patcha oczywiście)
Gram już od ranka po trochu, dwie partyki i 2-3 godz. przerwa i kurna nic mi sie nie zmienia w statsach. Co jest w morde! :evil:

_________________
Obrazek
[R a z e r is not an aimbot ! ! !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 21:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
[RONIN] napisał(a):
Eee, a na moje pytanie to nie łaska odpowiedziec?

Czy komuś też się zdarzylo że pkt wogóle nie są naliczane O_o (po zainstalowaniu patcha oczywiście)
Gram już od ranka po trochu, dwie partyki i 2-3 godz. przerwa i kurna nic mi sie nie zmienia w statsach. Co jest w morde!

U mnie jest ok...

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 21:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2005, 18:06
Posty: 255
Lokalizacja: Łódź
TomekDeF napisał(a):
[RONIN] napisał(a):
Eee, a na moje pytanie to nie łaska odpowiedziec?

Czy komuś też się zdarzylo że pkt wogóle nie są naliczane O_o (po zainstalowaniu patcha oczywiście)
Gram już od ranka po trochu, dwie partyki i 2-3 godz. przerwa i kurna nic mi sie nie zmienia w statsach. Co jest w morde!

U mnie jest ok...



Wrzuć na luz powinno być dobrze tylko jeszcze poczekaj.

_________________
A gdy wróg poszedł do nieba. Ja pozostałem w piekle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 22:05 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 13:02
Posty: 184
Lokalizacja: Kraków
Dumch napisał(a):
60s napisał(a):
Rozjechałeś mnie na łopatki tym tekstem. Weś wyjdz z siebie i stań obok i jeszcze raz przemyśl to co napisałeś.
Wg ciebie to plus. :?:

Tera byle kto i byle gdzie cie ściąga. W poprzedniej przynajmniej trza było się troche napocić by strącić myśliwiec myśliwcem.

Teraz jest lepiej, trzeba wiekszego skilla żeby uciec przed rakietami, chociaż w wiekszosci przypadków zależy jak one sobie polecą. Nie zwalaj na patcha że cię ciągle ktoś strąca :roll:


Dumch, czy Ty używałeś sprzętów latających po patchu, aby przekonać się na własnej skórze o skuteczności AA ? Czy może piszesz to na podstawie czyjejś opini ? Odnoszę wrażenie, że to drugie. Teraz nawet skill przeciwko AA nie pomaga. A to dlatego, że bardzo często dostajesz rakietą, mimo wystrzelonych flar ! A to już jest IMHO zdecydowane przegięcie.

Shadowek napisał(a):
A co lepiej jakby aa wogole nie trafialo ? Bys mogl sobie przelatac cala runde i miec 50-0 ? Tak ? To ja chce aby HJ zabieralo czolgu tyle co granat, ale to by bylo glupota i dobrze jest teraz.


Stary, tu nie chodzi o to aby w ogóle nie trafiały, tylko o balans, o którym tak ciągle się mówi, a z którym to EA ciągle nie może sobie poradzić.

Przed patchem sciągnięcie heli z AA było trudne, a samolotu bardzo trudne (niektórzy twierdzili, że niewykonalne). Po patchu, sciągnięcie heli z AA jest dziecinną igraszką, a samolotu młodzieżową
:wink:
I gdzie tu balans ? Nie można było tego jakoś "wypośrodkować" ?

Odnoszę wrażenie, że dla kolesi z EA są tylko dwa kolory: biały i czarny, odcienie nie istnieją...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 22:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
widze ze wg. niektórych granatniki dochodzą na drugi plan a submashineguns je zastępóją... poczekajce trochę aż ludzie poczwiczą granatniki " ścienne " ( tak je będe nazywał jak w ET ) gdy będą wlatywać po zakrętach. Każdy path wprowadza pewne nowości i do nich trzeba się przestawić. Jednym będą one odpowiadały innym wręcz przeciwnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 22:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2003, 18:53
Posty: 94
Lokalizacja: Poznan
Shadowek napisał(a):
A co lepiej jakby aa wogole nie trafialo ? Bys mogl sobie przelatac cala runde i miec 50-0 ? Tak ? To ja chce aby HJ zabieralo czolgu tyle co granat, ale to by bylo glupota i dobrze jest teraz.

W realu jak samolot wlatuje poza korytarz powietrzny natychmiasta "wali" do niego "wszystko co sie rusza" i jak nie ucieka specjalnie dlugo nie polata nie mowiac juz o strefie dzialania moblnego aa w naszej grze mozna jeszcze probowac jakis sztuczek i uciekac ale na realnym polu walki przelot na pulapie i zasiegu aa konczy sie utrata ogona :PPP o heli lepiej nie wspominac bo szase na przezycie spotkania z mobilnym aa sa zadne !!!(nalezy tu przypomniec ze dzialkami i rakietami steruje praktycznie komputer sprzezony z wlasnym radarem czlowiek jest tu juz tylko dodatkiem)
Jestem zdania. ze lata 1.2 zbalansowala rownowage pomiedzy "ziemia a niebem" doskonale gdyby nie blad z strzelajacymi "dodatkowymi" wyrzutniami aa :/ .

_________________
"...szczesliwy jestem ze Ciebie mam
chociaz nie jestes teraz przy mnie
ogrzewa nie twoja przyjazn
nawet gdy jestes daleko..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 22:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Werewolf: Latałem i latam sporo i wiem co i jak. Dlatego pisze i mówie że w wiekszosci przypadków zależy jak poleci rakieta, ale trzeba skilla żeby wejść na ogon temu który goni

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 22:42 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Popieram. Dalej da się robić dobre wyniki typu 50-0 bez większych problemów o ile lata się jak w 42. Oczywiście na wysokość trzeba uważać, ale to inna sprawa. Moim zdaniem dobry balans - lotnictwo jest dalej niezmiernie groźne jeżeli się je odpowienio wykorzystuje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 22:49 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2006, 17:45
Posty: 27
Dumch napisał(a):
Teraz jest lepiej, trzeba wiekszego skilla żeby uciec przed rakietami, chociaż w wiekszosci przypadków zależy jak one sobie polecą. Nie zwalaj na patcha że cię ciągle ktoś strąca


More SKILL ty nie wiesz co piszesz. Co niektórzy latali ze mną czy przeciw mnie i wiedzą, że nie tak łatwo było mnie zdjąć w powietrzu.
Nie mówie żem Pro czy Noob, ale zawsze ktoś kto mnie gonił musiał się nieżle napocić by mnie strącić.
W poprzednim patchu byłem w stanie nie raz ominąć te 3 - 5 rakiet latając nad lotniskowcem NIE UŻYWAJĄC FLAR. Robiąc tylko same zwroty.
Teraz to nawet najlepsze i najwymyślniejsze zwroty w połączeniu z flarami praktycznie nic nie dają.

Te bugi z AA to wina Patcha, a nie brak SKILA u mnie czy u innych.


Przyjrzyj się bardzo uważnie jak te rakiet skręcają. :]. Przecież to sie w głowie nie mieści.
Dzisiaj co mnie strąciłeś latając F35, a ja na MEC myśliwiec to gwarantuje ci na 101 %, że nieprzeszło by ci to w poprzednim patchu.

_________________
Polska to mało im z księżycem sie udalo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 22:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2005, 22:32
Posty: 430
Lokalizacja: Gdańsk
A mi sie gra dobrze na nowym patchu, tak samo jak przed patchem. Wkoncu poprawili celnosc AA i juz nie ma problemow z niszczeniem maszyn latajacych, a przedtem to z AA mozna bylo strzelac na wiwat :lol:

PS. Czy zdarzylo sie wam, ze nie naliczylo wam dzis punktow? Bo gralem sobie 3 godzinki, na rankingowym i nic w statystykach nie ma sladu, ale nic czekam... raz naliczylo mi pkt dwa dni pozniej :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 22:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
Arctico1 napisał(a):
A mi sie gra dobrze na nowym patchu, tak samo jak przed patchem. Wkoncu poprawili celnosc AA i juz nie ma problemow z niszczeniem maszyn latajacych, a przedtem to z AA mozna bylo strzelac na wiwat :lol:

PS. Czy zdarzylo sie wam, ze nie naliczylo wam dzis punktow? Bo gralem sobie 3 godzinki, na rankingowym i nic w statystykach nie ma sladu, ale nic czekam... raz naliczylo mi pkt dwa dni pozniej :shock:
mam to samo :cry:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lut 2006, 22:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Obrazek O lotnictwie wiele nie powiem, bo nie latam samolotami, ale moge powiedziec co nieco o helikopterach w wersji 1.2. Latałem na zmiane ze świetnym klanowym kumplem Keyserem, na Kubrze 32 i na Dilanie 32. Faktem jest, że teraz lata się trochę innaczej. Pojwdynki heli-heli są którsze i bardziej zależą od tego kto kogo pierwszy zobaczy nie bedac jednoczesnie zobaczonym. Nie ma juz idiotycznego wznoszenia się 2 heli w odleglosci 10 m od siebie i nawalanie z grubej rury.
Ale latanie heli przeciez nie polega na walce z drugim helikopterem. Do rzeczy zatem! Teraz lata się nisko, po obrzerzach mapy. Chowa się za budynkami, wzgórzami i lasami. najbardziej podoba mi sie to, ze teraz wreszcie zaczalem sie bac wyrzutni rakiet AA. Wczesniej po prostu robilem zawis naprzeciwko wyrzutni, czekalem az wystrzeli rakiety, robilem szybki unik i spokojnie go rozwalałem. Teraz AA trzeba sie bac! I o to przecież chodzi. Gra helikopterem wreszcie zaczyna przypominac polowanie. Miodzio.
Jesli codzi o wyniki to mozna zdobywac wysokie. W duecie z Keyserem na Dilanie mielismy w sumie cos 35:3 (do 3 bo raz zdarzylem wyskoczyc). 8)

Gdyby nie "dziwne" wybriki rakiet jak skrety o ponad 90* i przyklejanie się do płomieni szybów naftowych to bym powiedzial, ze AA nie potrzebuje juz ŻADNEJ zmiany. (W PR pare rzeczy bym jeszcze pozmieniał, ale tam to chodzi o realizm, a nie o kase dla EA).

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL