Teraz jest 5 mar 2025, 00:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 14:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Hahaah przynajmniej nie plakalem ze granatnik za mocny
i zajaczki lamerskie

teraz sie cieszycie bo walniecie Claymora przed wejsciem,skitracie sie w polowie mapy i czekacie na ptk.reszta po tym lazi i nic sie nie dzieje.
tak samo z minami
cala flaga zasrana,slepy z kilometra widzi.ale nie wjedziesz APC,trzeba wylesc i z buta przejac??

co do klanu to swietna mysl.bede siedzial na TSie i mowil by ktos sie dolaczyl na serwer na ktorym gram bo trzeba rozbroic Claymora :D
albo beda leciec fucki jak na wilde jak 6 kumpli z klanu zacznie grac zespolowo

jak narazie to widze ze dla was gra zespolowa to dwie osoby
czolg=kierowca i mechanik

akcje z Claymore gosc + medyk

w TDM czyli 4v4 wiecje masz gry zespolowej.
a BF oferuje 8,16,32
jak narazie poziom zwyklych szarakow zatrzymuje sie na 2 graczach ktorzy graja zespolowo

czasem trafia sie AS 6 chlopa ktorzy tak graja.ale to jest w 100%znajoma grupa ludzi.

I nie dziwi mnie wasz brak krytyki
teraz gra jest wygodna.nie trzeba myslec gdzie sie co kladzie,nie trzeba ukrywac min.wystarczy zasrac wjazd,punkty same wpadna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 14:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
o przepraszam
moj claymore zawsze jest za rogiem, za kamieniem albo w krzaku ;)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 14:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
90s napisał(a):
co do klanu to swietna mysl.bede siedzial na TSie i mowil by ktos sie dolaczyl na serwer na ktorym gram bo trzeba rozbroic Claymora :D
albo beda leciec fucki jak na wilde jak 6 kumpli z klanu zacznie grac zespolowo


Bez obaw, 90s. Ja gram zawsze z kumplami i z nieznanych przyczyn jakoś nikt na grający bardzo zespołowo BF2^WP fucków nie rzucał :-) Szkoda, no.

Cytuj:
jak narazie to widze ze dla was gra zespolowa to dwie osoby
czolg=kierowca i mechanik

akcje z Claymore gosc + medyk

w TDM czyli 4v4 wiecje masz gry zespolowej.
a BF oferuje 8,16,32
jak narazie poziom zwyklych szarakow zatrzymuje sie na 2 graczach ktorzy graja zespolowo

czasem trafia sie AS 6 chlopa ktorzy tak graja.ale to jest w 100%znajoma grupa ludzi.

I nie dziwi mnie wasz brak krytyki
teraz gra jest wygodna.nie trzeba myslec gdzie sie co kladzie,nie trzeba ukrywac min.wystarczy zasrac wjazd,punkty same wpadna.


90s, ale ty przesadzasz chłopie. Gra zespołowa to nie jest tylko gość + medyk czy dwóch inżynierów kampujących w puszkach na karkandzie. Jak szedłem na tv station z kolegą medykiem to nie dlatego, że spodziewałem się tam claymorek, tylko że nigdy nigdzie nie chodzę sam, bo się boję że mnie zabiją ;-) W BF2 jest w cholerę gry zespołowej, tylko trzeb sobie *samemu* ją zorganizować - znaleźć znajomych, postawić TSa, grać na FFA wspólnie. A nie plakać jak Ty, Lailonn, czy co poniektórzy gracze z Wildy, że nie da się tak łatwo lecieć przez pół mapy samemu i że lolki z unlockami im grę psują. Bez przesady. A co do nabijania punktów snajperom. LOOOOL. A co cie obchodzą jakieś punkty? To w końcu chcesz teamworka czy złoty medal za 40 napraw w rundzie?

pozdr,
Ognacy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
90s napisał(a):
jak narazie to widze ze dla was gra zespolowa to dwie osoby
czolg=kierowca i mechanik

akcje z Claymore gosc + medyk

w TDM czyli 4v4 wiecje masz gry zespolowej.
a BF oferuje 8,16,32
jak narazie poziom zwyklych szarakow zatrzymuje sie na 2 graczach ktorzy graja zespolowo

czasem trafia sie AS 6 chlopa ktorzy tak graja.ale to jest w 100%znajoma grupa ludzi.

I nie dziwi mnie wasz brak krytyki
teraz gra jest wygodna.nie trzeba myslec gdzie sie co kladzie,nie trzeba ukrywac min.wystarczy zasrac wjazd,punkty same wpadna.



o Lol :lol: Pograj chlopie chwile w klanie...

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 14:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Kolec napisał(a):
o przepraszam
moj claymore zawsze jest za rogiem, za kamieniem albo w krzaku ;)


choc jeden przyzwoity :D
w taka pulapke to az milo wpasc.
swiadczy tylko o pomyslowosci gracza.

teraz juz nie musisz sie z nimi Kolec chowac.
mozesz polozyc pod sama flaga i tak ci sie nie zmarnuje,albo tuz przed respawnem przeciwnika.

ile razy wjechalem w mine ktora byla w wodzie albo wyjezdzalem pod gore i na koncu wzniesienia czekala niespodzianka
teraz....
"bf nie dla idiotuw"

ciekawe komu to przeszkadzalo?
ani slowa krytyki tu nie bylo na ten temat

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Gralem w klanie i mecze klanowe duzo sie roznia od publika
poza tym ja nie mowie ze to gra dla samotnego wilka.
tu do mnie nie pijcie :!:

ja mam ALE do tego ze gre uproszczaja do tego stopnia ze robi sie zalosna.
juz nawet nie mowie o bugach.poprostu teraz to jest typowa gra dla dzieci
biegamy po calymorach,jezdzimy po minach
zaraz zaczniemy latac pod woda i odbijac sie od drzew.w koncu sie skonczy ze na tym ze bedziemy mogli sie teleportowac na wake island z lotniskowca.

Efektem placzu byl ten patch nic innego
bugi pozostaly,sa jeszcze nowe.

a to ze claymory nie zabiaja swoich to dopiero zobaczycie jak statsiarze znajda na to zastosowanie.
tak samo jak znalezli dla granatnika
tak samo znajda na te dwa bledy
MINY I CLAYMORY

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 14:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
A rzeczywiscie wkurza ten bug z zanikaniem dzwieku :/, rzuca sie koles na glebe przedemna, wali z PKM'a i nic nie slysze lol...

Ja nie widze nic zlego w naprawianiu pojazdu kumpla, ktory kosi wroga... chyba po cos ten mechanik jest, nie? A niestety, czesto jak podchodze do "przypadkowego" czolgu, to ten zamiast poczekac az go naprawie, to nawet na mnie uwagi nie zwraca i jedzie przed siebie prawie sie dymiac :s.

Wczoraj na Asterze (karkand) byla akcja, ze na dachu siedzialo z 2-3 sniperow, plus medyk. No i jakos nie bylo tak trudno, pare razy mnie sciagneli, ale ja tez nie jednego rozwalilem granatem, koles z zespolu wzial snipera i tez ich posciagal... to jest fajne, jakies wyzwanie, i co za przyjemnosc jak sie rozwali takich kampiacych wrogow :D (wkoncu sniperzy, rushowac nie beda...).

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
90s napisał(a):
w koncu sie skonczy ze na tym ze bedziemy mogli sie teleportowac na wake island z lotniskowca.



ale to tylko w mod'zie BF2 Star Trek (zamiast essex'a będzie enterprise)
energize!
beam me up!
:wink:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lut 2006, 15:41 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Bardziej z pkm niż medem :]

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 12:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
No i bedzie patch 1.21:)
moje placze moze zostana wysluchane:P
a juz mialem instalowac bf od nowa i wracac na 1.12

ponoc w tym tygodniu ma juz sie ukazac.
nie wiem co maja poprawic
ale mam nadzieje ze to co mnie najbardziej trafia.

poza tym Bosterek znow polecial gdzies daleko
teraz dobrze dla niego by szybko nie wracal,bo z tego co widze Polski to on nie podbije.przez tego patcha wielu graczy jest anty nowosci od EA

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 13:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
ObrazekHa! Jak w 1.21 poprawią znikające granaty i rakiety oraz zrobią coś ze zwrotnością Stigerów i Igieł to nie będzie już na co narzekać. Takie jest przynajmniej moje zdanie.


BTW:
Specjalnie dla 90s: Jeden snajper może położyć maksymalnie 5 claymore'ów. Jak ustawiasz 6ty to znika pierwszy.

IMO problem min i claymorów powinno się rozwiązać tak: Nie aktywują się na "swoje" jednostki, ale jak wybuchają to je ranią. Ale przede wszystkim powinna być jakaś możliwość zneutralizowania płapki... np. Inżynier i snajper dowolnej strony powinien móc rozbroić claymora, a dodatkowo spec-ops powinien móc wysadzić miny AT za pomocą C4. Zwykłe granaty powinny niszczyć claymory, ale nie miny AT.
Takie rozwiazanie IMO było by najlepsze.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Kolec napisał(a):
90s napisał(a):
w koncu sie skonczy ze na tym ze bedziemy mogli sie teleportowac na wake island z lotniskowca.



ale to tylko w mod'zie BF2 Star Trek (zamiast essex'a będzie enterprise)
energize!
beam me up!
:wink:


Jaki znowu enterprise? Chyba chodziło Ci o klase Galaxy ;) No ew. Sovereign ;)

Tak czy siak.. wczoraj 1/4 graczy w czasie meczu z enclave BF2 sie wykrzaczył :D :roll: To jest najbardziej niedopracowana gra jaką widziałem :evil: A może to efekt wojny temporalnej? :roll: :lol:

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 13:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
o wczorajszych grze musze się przyznać w sprawie min rację 90s

karkand, 64, USMC
ta mapka zawsze była trudna dla hamerykańców ale teraz jest niemal z miejsca przegrana bo wszystko zostało w rekach piechoty
miny rozrzucone na wszystkich wjazdach do miasta (wyjątkiem była górka po prawej - ale tam warowała brygada szybkiego reagowania niepozwalająca nawet flagi zneutralizować)

oprócz tego jakby antitanków więcej (zapewne wynika to z wzmocnienia ich PMek oraz cześciowego zastapienia rurką granatnika)

niepozostawało nic innego jak stać na wjeździe do miasta i siec na ślepo do środka (co ma taką skuteczność że bardziej przydatny byłby +1 piechociaż do zdobywania flagi)

2 rundy gdzie całkowiecie sprzęt USMC był uziemiony


co ciekawe nawet w przypadku przebicia się prawą stroną najcześciej pojazd przy fladze dopadał inżynier który obrzucał go minami (a potem wystarczy granat - APC się lekko zabuja i kab00m)

dopóki piechota nieprzejmie hoteli i placyku to niema mowy aby pancerniacy USMC zrobili cokolwiek konkretnego (ale nawet wtedy ta mapa stała się dla nich wrzodem na dupie)



a to wszystko przytrafiło się na freeplayu....
już oczami wyobraźni widzę jak teraz muszą wyglądać tam mecze klanowe :roll:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 13:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
To że miny i claye nie zabijają swoich można przeboleć. Na publickach traciły połowę ze swojej użyteczności. Ale fakt że nie ma już nagrody dla spostrzegawczych w postaci możliwości wysadzenia takich zabawek uważam za pomyłkę.
Nu publickach zaczyna się bardzo pomału robić gęsto od min, a przede wszystkim clayów. Na szczęście stawianych w idiotyczny sposób, więc łatwych do ominięcia. Ale na klanówkach to będzie jakaś porażka. Zagrałem do tej pory jeden spar na nowym patchu. I widzę że dobre minowanie może mieć spory udział w sukcesie. Już nie wspominając że mechanik, dzięki zmniejszeniu zdrowia i polepszeniu granatów, stał się skuteczny na większe dystanse niż tylko z przyłożenia.
Co do rozbrajania clayów przez snajperów i mechów. Ok, ale przecież clay reaguje z jednej strony na odległość. Jak to sobie wyobrażasz? Dana klasa musiałby być niewrażliwa na claye. Clye są dla mnie bardzo frustrujące. Ciągle nadziewam się na sytuację gdzie taka minka leży sobie bezczelnie na środku blokując wejście, a ja nic nie mogę z nią zrobić.
EA - przywróćcie możliwość wysadzania tego całego shitu! pls!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2005, 21:27
Posty: 128
Lokalizacja: Żabno k. Tarnowa
A mnie wqrw.... bo mam pingi tak ze leb urywa :evil:

_________________
Żaden Mada Faka Nie Podskoczy Do Polaka...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL