Teraz jest 4 mar 2025, 23:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 14:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Smialiscie sie ze mnie,jak o tym pisalem jeszcze dwa dni temu.lobuzy :)

macie racje,cleymory powinno sie dac rozwalic.
granat,eryx,C4,najechanie pojazdem
strzal z APC,dzialo z czolgu.

miny dzialo z czlogu rakieta z APC,C4,granat.

i niech nawet nie wybuchaja przy swoich,przeboleje
ale zniszczyc sie musi dac

poza tym nadal robia TK
jak przeciwnik wjedzie w mine a twoj kolega bedzie blisko to i tak ci zalicza TK.
sprawdzone

zobaczymy co pozmieniaja w tym nowym "patchu"
juz nawet jest nowa nazwa dla tych plikow

bugpatch :D

przeraza mnie jak szybko znajdywano bugi i nowe systemy statsiarskie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
ObrazekWiem, że to już jest tylko gdybanie, ale miny AT nie powinny wybuchać od granatów. Granaty mają wszyscy (poza assaultmi) i w grze lata ich wyjątkowo dużo. Teraz gdy jeszcze zwiększyli zasięg granatów to miny tracą swoją funkcjonalność... Co innego claymory, które są małe i nie leżą widoczne na środku ulicy (prznajmniej w wiekszosci przypadków... :lol:).

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 15:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
ETCS Uncle Blues napisał(a):
ObrazekWiem, że to już jest tylko gdybanie, ale miny AT nie powinny wybuchać od granatów. Granaty mają wszyscy (poza assaultmi) i w grze lata ich wyjątkowo dużo. Teraz gdy jeszcze zwiększyli zasięg granatów to miny tracą swoją funkcjonalność... Co innego claymory, które są małe i nie leżą widoczne na środku ulicy (prznajmniej w wiekszosci przypadków... :lol:).


zgadzam sie z Toba
krotko mowiac AT CL powinno sie dac niszczyc mocnym wybuchem


ale zobaczmy co pozmieniaja,
zawsze mozna wrocic do wersji 1,12
jak nadal patch bedzie za bardzo bugowaty

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
fakt - granat reczny który detonuję minę AT jest "ten teges" (notabene miny AT reagują na nacisk i w przypadku pojazdów lekkich ala jeepy niepowinny wogóle detonować)

zresztą mina AT leżąca na środku asfaltowej jezdni ? :roll:


z jednej strony logiczna bzdura... a zdrugiej jak to inaczej rozwiązać ? :|


IMHO najbliższy rzeczywistości sposób likwidacji takiej miny to detonacja za pomocą c4


calymore zato powinien być możliwy do zdetonowania nawet kamieniem (model z linką) - tu ważną kwestią powinno być zauważenie miny na czas


detonowanie miny strzałem z działa czołgu/APC czyni ją z drugiej strony niemal bezuzyteczną (na 1.12 zdażało mi się już na pełnym gazie wpadać APC do miasta na karkandzie, odpalając wszystkie miny po drodze długa serią przed siebie po ziemi)


gdyby nie te pieprzone ujemne punkty i punishe kwestię min mozna by zostawić jak była
wogóle BF2 jest posrany pod względem TK :x

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 15:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Mnie tam patch odpowiada, tylko zeby te bugi poprawili.

Te clejmury ;s troche wkurzaja. Sniperzy na karkandzie czesto masowo je rzucaja w czesto obleganych uliczkach, ze ruszyc sie nie idzie... wg. mnie powinni przywrocic ze cleye dzialaja na teammatow, i jak juz ktos pisal ten kto zalozyl kleja i ten co w niego wszedl, powinni byc automatycznie karani. To samo z minami.

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 15:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Obrazek
Kolec napisał(a):
zresztą mina AT leżąca na środku asfaltowej jezdni ?

Dokładnie.
Jest to powszechnie stosowane. Żeby rozbroić taką minę, bądź ją przesunąć, trzeba się przecież przy niej zatrzymać. W przypadku gdy kawałek ulicy z minami jest pod obstrzałem wroga nie jest to takie proste, a w efekcie jest miny są doskonałą zaporą przeciwko ciężkim pojazdom.

EDIT: Właśnie przypomniał mi się przypadek takiego ich wykorzystania. Batalion pułkownika Frosta, który zaciekle trzymał północny kraniec mostu w Arnhem podczas nieudanej operacji Market-Garden, ułoż w poprzek drogi zaporę z min tależowych. Faktem jest, że niewiele im to dało, bo mieli za mało min, a co za tym idzie ich zapora była nieszczelna, ale jest to tylko dowód na takie wykorzystanie min.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 17:51
Posty: 438
Lokalizacja: Wawa
Co to moze być:?
jade sobietransporterem grzecznie widze taki sam transp. na przeciwko tyle ze z wrogiem....odpalam rakiete i...
....rakieta jakby przelatuje przez wroga i nic. :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Ev0 napisał(a):
Co to moze być:?
jade sobietransporterem grzecznie widze taki sam transp. na przeciwko tyle ze z wrogiem....odpalam rakiete i...
....rakieta jakby przelatuje przez wroga i nic. :shock:


Jak to nie wiesz co to jest?
to jest patch 1,2 dziekujemy ci EA:))

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2005, 10:22
Posty: 295
Tak dla ciekawości, oto treść posta z forum totalbf2, który zawiera wszystkie wyłapane dotychczas błędy jakie przyniósł nowy patch, i które nie zostały poprawione:

Cytuj:
This post will notify the BF2 community (and hopefully Dice employees), of the massive amounts of bugs 1.2 has created, and failed to mend. Please reply with a bug that is not mentioned, or better yet reply with a link to a video or screenshot with the mentioned bug for proof. This list will be edited frequently, think of it as a wiki for the 1.2 bugs.

New Bugs:

1 Many weapons dont make a sound/animation when others fire them, This is a big deal as you have no way of knowing what direction you are being shot from.
2 Quite often when putting the shock pads away un-charged, you get them out to use them again and they do nothing, you keep pressing to revive somebody and nothing happens.
3 Nade launcher nades don’t bounce for me, some people say it works for them, others say it doesn’t. All I know is I can shoot my feet and kill myself instantly.
4 Nade launcher nades and rocket launcher rockets now often disappear after being fired without an explosion.
5 Packet Loss/Lag Bug. 1.2 seemed to of caused lots of short moments where there is major lag where information is not being sent properly from the player to the server.
This includes: Sniper rifle zooming in, few moments later the person unzooms automaticly due to lag, because the server wasn't aware the person zoomed in, in the first place. AT Rocket firing and going through an armored vehicle, then a few moments later the rocket is not fired, because the server was never aware the person shot. This also includes a hand grenade problem, someone trys to throw a hand grenade, but through lag it doesn't happen, the user trys again to throw, then two grenades are thrown.
6 Sometimes I spawn and im sunk into the ground or unable to move, jumping usually fixes this.
7 Some people have claimed to have invisible buildings and trees, I have not had this one however.
8 In BFHQ my rank is "rankname", my next rank is "private" and my progress to next rank is 100% despite being in fact 60%.
9 Hit indicator often doesn’t display for sniper rifles and some other weapons.
10 AA Bug, Hard to explain.
Video: http://media.putfile.com/zataraa
11 Massive amounts of graphics lag for very high performance pc users.
12 Map filter no longer works on server browser.
Video: http://media.putfile.com/map-name-filter-bug
13 Firing a TOW mounted on a HMMWV in Special Forces results in the whole server crashing. Video Note: Sorry to the comcast server provider, for crashing two of your servers (forgot to film the first time).
Video: http://media.putfile.com/Tow-crash
14 Strange number appears on radar / floor sometimes. (UAV radius in meters?).
15 Mystery death - You die without hearing a shot, seeing a hit indicator, or reading how/whom on the console. A simple "player is no more". Video Note: In this movie the person doesn't die, however there is no shot to be heard, and no person to be seen.
Video: http://media.putfile.com/no-bullet-sound
16 Name bug where a player's name only shows up after they have been killed.
17 F2000 sometimes depletes the entire clip in a single shot, which if they kill an enemy you don't get the points from the kill.'
18 Blackhawk flares glitch
Video: http://media.putfile.com/Battlefield-2-12-Blackhawk-bug
19 Medic defilibrator glitch, it recharges while not in use - even if it is not being used for a fraction of a second.
Video: http://media.putfile.com/Medic-bug-12
20 Join Game bug, when a round is over, and a new round commences, clicking the 'Join Game' does not get rid of the round score screen. Video Note: Believe me, I was clicking the 'Join Game' like there was NO tomorrow!
Video: http://media.putfile.com/join-game-bug
21 Squad bug, more than 6 people are in a squad. Pic Note: Look on the left, squad entitled 'QC'.
Picture: http://x7.putfile.com/2/4522330281.png
22 Texture problems, lots of texture errors have been created in 1.2, more specifically on sandbag textures.
Picture: http://x4.putfile.com/2/4915233341.jpg, http://x4.putfile.com/2/4915241656.jpg, http://x4.putfile.com/2/4915233341.jpg
23 Invisible gunner, a bug, discoverd by trying to capture footage of other known bugs, that's just how packed 1.2 is with bugs. It seems the kit items of the gunner were slightly visible, but the body is nowhere to be seen.
Video: http://media.putfile.com/Invisible-Gunner
24 Taking a screenshot through Battlefield is no longer possible.
25 Reload animations loop continuously, most known for the sniper weapons and the DAO-12.
26 Explosives warning skulls for Claymores, AT Mines, and C4, are sometimes not displayed if they are friendly, or sometimes they are displayed if they are the enemy's. Since the 1.2 patch made explosives not to be triggered by friendlys, if there is an enemy mine or claymore with the bug, they could die.
Video: http://media.putfile.com/warning-bug

Minor Errors:

1 Ribbons can no longer be highlighted/viewed through clicking in the ribbons section in BFHQ, Special Forces awards can only be viewed while the Special Forces mod is activated.
2 Under community menu Special Forces version number is '1.12', however BF2 is labelled 1.2.
3 Incorrect version number in BFHQ.
Video: http://media.putfile.com/version-number-bug
4 The grey text which informs you of whom you killed does not display if you are commander.
Picture: http://img.photobucket.com/albums/v1.../commander.jpg

Existing Bugs Still Not Fixed:

1 Red/Blue name tag bug still exists and is now worse then ever.
Video: http://media.putfile.com/redname-bug
2 Half the time it is impossible to run in special forces.
3 Veteran tactical support badge and special forces medals still cant be achieved.
4 Map bug on zatar and dalian plant still exists despite EA claims it was fixed.
5 Unable to make squads / become commander sometimes.
6 Sometimes you join a server and your a private with no unlocks.
7 It is still possible to enter buildings not designed for entering in order to shoot people without being seen.
8 Multiple pack toss - when playing support kit, I'll toss TWO ammo bags with ONE click.
9 Sometimes vehicles go invisible when looking directly at them.
10 When healing or resupplying the 'zipping' sound from a heal or a metal 'ching' from a resupply continuously loops until one is resupplyed or healed again.
11 When you are in a vehicle repairing something, the repair bar comes up, but it's always 100%, you can't see how much you have repaired at all.
12 In some instances, if someone shoots their gun, the shooting sound continues until the person is dead, or shoots again. This happens most frequently to the AKS 74U, however it has been witnessed on other weapons.
13 Shooting a sniper rile, the cocking animation is not played majority of the time, the odd time the whole reload animation doesn't work.
14 'E Bug' Sometimes typing a text message in game with the letter 'e' often results in the person who is in the vehicle to exit, this is most frustrating while in a plane or helicopter.
15 Jumping, or running beside a vehicle squeezed up agaisnt a wall or another vehicle of somesort, will kill you instantly, and counts as a suicide ("[Your Name] is no more.").
16 Commander Assets bug, some commander assets are on the wrong team when certain assets are destroyed during the time period that the base with those assets are being converted to an enemy team. This is known to Kubra Dam MEC UAV trailor, and Wake Island PLA artillery Pic Note: The UAV trailor belongs to the USMC team, but it is at a MEC base.
Picture: http://www.secretsofbattlefield.com/files/UAVbug.jpg
17 On the kill notification board it will say "[Weapon name] [Yourname]" and it will not display the name of the person who killed you.
Picture: http://img.photobucket.com/albums/v6...8-38-30-04.jpg
18 Squad bugs, sometimes you can be stuck in a squad with no way out, even the squad leader cannot kick you. Sometimes you get information from fellow squads (ie: "John Doe has joined/left your squad") even if you do not belong in that squad. Sometimes you cannot create a squad (you get the message "Squad Cap Reached") however there are only two or three squads on your team.


Teraz najlepsze ;)

Cytuj:
Bugs 'Fixed' By 1.2 Patch

48+ Bugs created by the 1.2 patch (and counting), and 5 bugs fixed by the 1.2 patch, However many of the few bugs that are mentioned to be fixed in the changelog (see below) I have never seen in my entire life.

1 Fixed a bug in terrain rendering with night vision, whereby terrain was still dark in dark areas.
2 Fixed a bug whereby mods that are not bf2 or not xpack permutate shaders every time a level is loaded.
3 Fixed a bug whereby non-xpack mods cannot use xpack shaders.
4 Fixed bug in TV guided missiles of Havoc helicopter. [This is the only bug I have encountered that is presumed to be fixed.]
5 Bug in MP7 fire rate fixed. Ammo count increased and mag count and damage decreased. [MP7 fire rate bug? I have never heard of it, and the other changes I have never heard of either.]


Źródło: http://www.totalbf2.com/forums/showthre ... post708873


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Mogła by się już EA przyznać że to była ver. beta patcha i gracze mieli za zadanie ją przetestować. Coś czuję że po tej akcji z patchem parę osób w EA straci robotę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 22:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
A ja myslałem że u mnie coś sie wali że nie słysze skąd do mnie strzelają :? W ogóle nie słychać czasami, ani pocisków nie widać :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2006, 04:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2005, 11:22
Posty: 275
Lokalizacja: Warszawa
lol mowielm a moze nie ? :P ale kolejny patch cos poprawiom i cos zjebiom :evil: :twisted: panowie z ea robiom dobre gry ale je pierdzielom zlymi patchami no moze nietyle zlymi ale w kazdym patch tak jak muwilem cos poprawiom i 2x cos zjebiom :roll: czekamy na nastepny patch :wink: oby sie tym razem udal :twisted:

PS Za blendy przepraszam :oops: :cry:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2006, 05:16 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2005, 21:49
Posty: 785
Lokalizacja: nadbużańska dzicz
sniper222 napisał(a):
PS Za blendy przepraszam :oops: :cry:

A może by tak nie przepraszajom, tylko Wordom używajom? :roll: :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2006, 08:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
WOW ostra lista:)bugow
nie wiem czy jest tam dopisane ze smiglowiec moze puszczac co pare sekund flary co uniemozliwa jego namierzenie.

wczoraj brat mial taka akcje :shock:

co do tego ze EA zrobila z nas Beta testerow to z checia by sie tak wymigali
ale niezapominajmy ze ten patch powstal tez by wprowadzic boster packa
i juz jeden dzien go dzielil od zycia
wiec watpie by to byl patch testowy.
poprostu osiagnieto czwarta predkosc kosmiczna w tworzeniu bugow.

ps.idzie im coraz lepiej:)

wiadomo juz cos o dniu wyjscia patcha do patcha?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2006, 08:08 
Offline

Dołączył(a): 21 lip 2005, 19:17
Posty: 70
do wytrawnych lataczy:

-wydaje mi sie ze samolot jest jak gdyby nieco szerszy, tzn że nie wychodza juz tak latwo numerki z np przelatywaniem miedzy nogami sównicy na dailan plant. No i ogólnie często jestem zaskakiwany tym że się gdzieś nie zmieściłem, a z autopsji (na poprzednim paczu) wiem ze powinienem nie tylko się zmieścić ale i zapasu sporo powinno zostać, a tu zonk nagła LAMERSKA smierć. Nagminie na nowym patchu rozwalam samolocik o dzwigi kominy i inne przeszkody.


ps
ale i tak patch do powietrznej gry wniosł wreszcie jakiś dreszczyk emocji gdy cie cus namierza :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL