Teraz jest 4 mar 2025, 19:51

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 243 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2006, 16:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2004, 11:53
Posty: 552
Lokalizacja: Żory
EST_PL napisał(a):
Ło matko - a ty popraw to co napisałeś, a potem jeszcze raz popraw, może ilość błędów przestanie przekraczać liczbę wyrazów.


Bosko. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2006, 19:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2005, 09:46
Posty: 500
Lokalizacja: Olsztyn
Zuaw_Smierci napisał(a):
No BP ma raczej wieksza szanse na sukces, bo bedzie pewnie tanszy...


3 mapy w BP-YEAH!

Po 6 h gry wiadomo,co jest na każdej mapie.Miodzik :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 01:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sie 2005, 12:35
Posty: 4
Ja prawdę mówiąc na pewno kupię BP i prawdopodobnie także następny. Bardzo ciekawią mnie te nowe mapki. Cieszy fakt, że będą to duże obszary z wojną pancerno - powietrzną, tego brakowało mi w SF a do podstawy doda trochę świeżości.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 01:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
Good day soldiers, We want to let you know that we have been making great progress on patch 1.21 and are happy to share with you some of the issues that are being addressed. The patch will be tested in a limited beta starting the end of this week. We're working around the clock to minimize your wait on the release of 1.21 but at the same time want to make sure that the patch is thoroughly tested before it goes out officially.

Below is a list of the current confirmed fixes

* Crash bug when using Hummer with TOW in the Special Forces expansion pack has been fixed
* Screen capture is now working
* Performance issues with certain ATI cards has been addressed
* Server browser can now filter by map name
* Claymores - the number that can be dropped at any one time has been reduced to 2

Once again thank you for your patience and see you all on the Battlefield!

The team at DICE and EA


Nie widze tu nic o przelatujacych rakietach ani crashujacych sie mapach SF czy nie widzialnych budynkach...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 03:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
* Performance issues with certain ATI cards has been addressed

Mysle ze chodzi tez o te budynki ;]

Napisali, ze to udalo im sie na razie, wiec pewnie cos jeszcze zmienia... ale i tak cos malo :evil:

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 04:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Performance to "wydajnosc" z tego co kojarze a na forum EA ludzie skarzyli sie na spadek wydajnosci. Mysle, ze oto chdozi chociaz kto wie...Gdyby nie "Performance" w zdaniu pomyslalbym o znikajacych budynkach ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 09:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2005, 12:48
Posty: 38
Lokalizacja: ZG
Wejdzcie na ea.pl. Tam macie tłumaczenie :lol: :lol: :
Cytuj:
Pragniemy poinformować, że praca nad uaktualnieniem do wersji 1.21 zmierza w bardzo dobrym kierunku. Z tym większą radością dzielimy się z wami najnowszymi wiadomościami. Przede wszystkim, tak jak zapowiedzieliśmy - uaktualnienie zostanie przetestowane w ograniczonym kręgu osób jeszcze pod koniec tego tygodnia. Zapewniamy, że chcemy w maksymalnym stopniu skrócić okres oczekiwania na nową wersję gry, a jednocześnie zagwarantować wam pełną poprawność tego uaktualnienia.

Poniżej przedstawiamy listę potwierdzonych poprawek:

- Usunięto błąd powodujący zawieszenie gry na mapach Battlefield 2: Jednostki specjalne, w przypadku Hummera z TOWem
- Usunięto błąd powodujący zawieszenie Battle Recordera
- Naprawiono zapisywanie obrazków z gry
- Usunięto problemy związane z kartami graficznymi obsługującymi Pixel Shader 1.4
- Poprawiono zachowanie pocisków p-lot.
- Do 2 zmniejszono liczbę min claymore, które można podłożyć
- Poprawiono filtr przeglądarki serwerów, aby umożliwić przeszukiwanie względem nazwy mapy

Dziękujemy za cierpliwość. Do zobaczenia na bitewnych polach Battlefield!

Zespół DICE i EA

_________________
Pod żadnym pozorem tego nie klikaj!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 09:24 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Cytuj:
- Do 2 zmniejszono liczbę min claymore, które można podłożyć


Czyli co sie zmienilo? Bo troche nie rozumiem :shock:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 09:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2005, 12:48
Posty: 38
Lokalizacja: ZG
Z tego co pamiętam zawsze były dwie. :lol:

_________________
Pod żadnym pozorem tego nie klikaj!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 09:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Lailonn napisał(a):
* Screen capture is now working


Najważniejsze naprawili.. Yuppi.. Chwała EA :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 09:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2005, 12:38
Posty: 240
Lokalizacja: Łuków
Mordoklej napisał(a):
Cytuj:
- Do 2 zmniejszono liczbę min claymore, które można podłożyć


Czyli co sie zmienilo? Bo troche nie rozumiem :shock:


Teraz jest taki bug że mozna rzucać nieskonczenie wiele Claymorów i cąły czas masz 2 sztuki.Dlatego teraz na Karkandzie mozna zaobserwowac wszechobecnych snajperów w sódku bitwy rzucających Claymore'y na prawo i lewo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 09:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Co to jest??
chyba jaja sobie robia
bledow jest cala masa a ci mi ze screen shotem wyjezdzaja i przeszukiwaniem serwow po mapach

claymory i miny sa zjeb..ze zwgledow rozwiazania i zmian ktore wprowadzili.

gdzie poprawka AT,gdzie granatniki?
gdzie nicki na czerwono?
gdzie cala reszta listy bledow ktore znaleziono?

jak to jest pelna lista zmian to faktycznie powrod do 1.12 to nie glupie rozwiazanie.zostaje tylko czekanie kiedy ich oswieci i rusza w koncu dupy i cos porzadnie od poczatku do konca zrobia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 09:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2006, 16:34
Posty: 436
Lokalizacja: Kraków
Jezeli to tylko poprawili to chyba ich pogielo :shock: Niech kurde naprawia tego anti tanka bo mnie juz krew zaczyna zalewac jak widze ze ktorys raz z kolei mi rakieta przelatuje przez pojazd :evil: Mam nadzieje ze z tym patchem sie jednak nie bada spieszyli wole zeby wyszedl za miesiac niz za tydzien i byl dopracowany a nie tak,ze pozostna te same skopane bledy ktore doprowadzaja mnie do szewskiej pasji :evil: Ale jest pozytyw naprawili robienie screen shootow :roll: jakby innych wazniejszych rzeczy by nie bylo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 10:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
90s: nie rozumiem cie. a raczej nie rozumiem jak mozesz nie rozumiec, ze to nie jest ostateczna wersja listy poprawionych bledow, a tych ktore JUZ poprawili. i moim zdaniem sa to bardzo dobre wiadomosci. kazdy blad poprawiony przez EA jest krokiem w dobra strone. swoimi wypowidziami wprowadazsz tylko zamet na forum...


Co do claymorów.
RaDe0n napisał(a):
Teraz jest taki bug że mozna rzucać nieskonczenie wiele Claymorów i cąły czas masz 2 sztuki.Dlatego teraz na Karkandzie mozna zaobserwowac wszechobecnych snajperów w sódku bitwy rzucających Claymore'y na prawo i lewo.
Zaje@&$ście mnie rozbawiłeś RaDe0n... :lol: Az tak zle nie jest. Snajper mial tylko 2 claymory i mogl ekrem nie ten czas, ma tylko 2 miny i tylko 2 moze rzucic. chyba ze dostanie ammo od supporta wtedy moze rzucic ich 5. jak rzuci *6 to *1 znika, rzuci *7 to znika *2 i tak dalej. W jednym momencie moze byc wylozonych max 5 claymorow, w patchu 1.21 bedzie to 2. i ok kolejna zmiana na lepsze! :P

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2006, 10:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2006, 16:34
Posty: 436
Lokalizacja: Kraków
No to racja z tymi cleymorami bo niedawno gralem na karkandzie na jakims zagranicznym serwie, bylem na druzynie mec, to widzialem jak moi koledzy z druzyny na kazdym rogu w kazdym zaulku dawali cleymory, az mi sie zal robilo amerykanow

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 243 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL