Teraz jest 4 mar 2025, 23:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 243 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2006, 16:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Powiem ci groszek jezeli serio mowisz to why not ;)

U mnie i u wielu innych osob nie da sie shifta pod kucanie zbindowac, wyskakuje blad ze shift jest juz uzywany w samolotach ;)

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2006, 19:33 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Zuaw_Smierci napisał(a):
U mnie i u wielu innych osob nie da sie shifta pod kucanie zbindowac, wyskakuje blad ze shift jest juz uzywany w samolotach ;)

wystarczy go usunac recznie z pliku konfiguracyjnego i juz sie da, podobnie jak kazdy inny problemowy klawisz :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2006, 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Oo dobre ;s ddzieki.

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2006, 20:52 
Offline

Dołączył(a): 24 lut 2006, 22:54
Posty: 31
ale ustawien samolotu/helikopteru sie nie da zmienic, mam na mysli ustawienie osi myszki 0 i 1, recznie rowniez sie tego nie da zrobic : /


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 00:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Zdobylem male info nt. patcha i EF ( tu tylko data ) :

Cytuj:
Providing the final build is passed with QA and ECG here are the release dates:

Patch 1.21 release – Thursday 9th March
Euro Force Release – Tuesday 14th March

These are of course subject to change should the build be rejected due to critical issues. They are looking for a quality build due to past problems and are hoping that v1.21 is a smooth patch.

v1.3 is already being planned for more feature upgrades rather then bug fixes.


Intryguje mnei tylko ostatnie zdanie. Czy maja cos wprowadzic nowego za darmo ? Czy to beda "dodatki" w stylu UAV.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 00:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2004, 22:45
Posty: 664
Lokalizacja: Szczecin
ostatnie zdanie nalezy rozumiec przez "i duzo duzo nowych bugow do wykorzystania, przez ktore dzieci znowu beda plakac i je poprawimy w patchu 1.31"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 13:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Chodzi im oto ze w 1.21 porpawia 10-15 bugow z tych 50. Natomiast w 1.3 bugi zostawia tak jak sa(cobysmy nie tesknili) natomiast zmienia nam gameplay. Moze heli bedzie mialo juz tylko 2 rakiety? Albo TV bedzie mialo zasieg 200m. Sie okaze ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 13:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, 19:58
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Lailonn napisał(a):
Albo TV bedzie mialo zasieg 200m. Sie okaze ;p

Albo w TV będą Teletubisie :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 15:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2005, 19:03
Posty: 156
Lokalizacja: Kraków
A na co komu aź 200m? Przecieź ta gra ma być realistyczna (jak się plują nie piloci, np. czołgiści :P), teraz niech dadzą 50m, a moc zmiejszą o połowę, źeby czołg musiał 2 razy dostać :) A wytrzymałość taka, źe po 1 rakiecie pada heli i po 1/2 seryjki z FAV. A pomysł z BETA w prefikcie jest... DOSKONAŁY ! :) Jestem w 101% ZA!

_________________
Koniec, za dużo dzieci i cheaterów, 90% gra na staty na publicach, kto wymyślił te *** statystyki? Odp komercja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, 19:58
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
ScorpiuS napisał(a):
A pomysł z BETA w prefikcie jest... DOSKONAŁY ! :) Jestem w 101% ZA!

Ja już stosuje chociaż sądząć po zainteresowaniu sensu nie widze - ale stosuje :lol: Zapraszam wszystkich do testów :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
groszeka napisał(a):
ScorpiuS napisał:
A pomysł z BETA w prefikcie jest... DOSKONAŁY ! Jestem w 101% ZA!

Ja już stosuje chociaż sądząć po zainteresowaniu sensu nie widze - ale stosuje Zapraszam wszystkich do testów

Dołanczam się :twisted:

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 15:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2005, 19:03
Posty: 156
Lokalizacja: Kraków
Groszeka, załóź osobny temat i napisz apelację do graczy, aby tak zrobili w razie wypadku, daje sobie głowę uciąć, źe znajdzei się wilu chętnych na ten pomysł. Załóź Ty, poniewaź Twój idea i go nie będę Ci odbierał :)

_________________
Koniec, za dużo dzieci i cheaterów, 90% gra na staty na publicach, kto wymyślił te *** statystyki? Odp komercja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 15:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Mnie tylko dziwi to że na patch 1.2 czekaliśmy hohoho i troche... mimo tego znalazła się MASA błędów widocznych gołym okiem.

To jestem ciekaw czego można się będzie spodziewać po tym...

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 16:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Wlasnie na forum EA wyczytalem, ze jednemu z betatesterow spodobal sie pomysl uniemozliwenia "squad jumpingu" np poprzez blokade zmiany squadu w czasie smierci. Napsial, ze przekaze ten pomysl "wyzej"...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 mar 2006, 16:30 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Lailonn napisał(a):
Wlasnie na forum EA wyczytalem, ze jednemu z betatesterow spodobal sie pomysl uniemozliwenia "squad jumpingu" np poprzez blokade zmiany squadu w czasie smierci. Napsial, ze przekaze ten pomysl "wyzej"...

i bardzo dobrze :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 243 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL