Teraz jest 4 mar 2025, 16:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2006, 17:11 
Offline

Dołączył(a): 8 lut 2006, 18:26
Posty: 8
No to może tarcza przy spawnie na bazach nieprzejmowalnych? Na flagach przejmowalnych bez tarczy - skoro dali się pokonać to jest za to kara, ale tarcza na bazie nieprzejmowalnej utrudniała by założenie locka na ostatniej linii obrony drużyny przegrywającej i ułatwiała by jej pozbieranie się i przygotowanie kontruderzenia.

Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam,
Skoll


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2006, 17:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
mi sie ten pomysl podoba. Najlepiej problem baserapingu rozwiazany zostal w OFP, a raczej sam sie rozwiazal. Mapy sa tak ogromne i bazy sa tak bardzo oddalone od celow, ze nie ma sensu zostawiac celu i ruszac do bazy wroga, bo on i tak sie wymknie. A moze sie z nim mine, ja do jego bazy on do celu? Jest wiele mozliwosci. Przy robieniu BeeFa 2 ktos po prostu nie pomyslal... :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2006, 17:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
albo dać na nieprzejmowalnych bazach dać 3 razy więcej spawnpointów (rozrzuconych po wiekszym terenie) i uczynić je przejmowalnymi ?

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2006, 20:37 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
I tak nawet najlepszy pomysł co do spawn shielda nie zostanie zaimpletowany w kolejnych patchach. Liczcie sie z tym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2006, 21:34 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Może jutro bedzie ten nowy :) Ciekawe ile nowych bugów dojdzie :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2006, 23:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2005, 01:04
Posty: 572
Lokalizacja: Olsztyn
modlę się tylko żeby bf2 mi odpalił po tym kolejnym "cudzie" bo z patcha na patch coraz ciekawiej :D
ale szczerze to trick z claymory (sorry jak źle napisałem) mi się podoba :D wczoraj z kolesiem, który grał supportem zaminowaliśmy całą flagę :D

_________________
PL4FC-FarRaider


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2006, 23:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Oficjalnie patch ma byc 10.03 NIe pali sie ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 13:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 08:08
Posty: 187
Lokalizacja: Koszalin
Ok fajnie !!!Tylko ile bedzie wazyl?co teraz zapewne z 400 mb :shock:

_________________
http://www.bf2player.com/index.php?page ... t=53201873


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 13:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
wersja full bedzie miała pewnie z 350mb
mam cichą nadzieję że ta mądra osoba co zadecydowała przy 1.2 na wypuszczenie wersji dla mających poprzednie patche, teraz zroby to jeszcze raz :|

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 13:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2003, 11:56
Posty: 1060
Lokalizacja: Lębork
Oleeeeeeee :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 13:56 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 19:36
Posty: 387
Lokalizacja: Katowice
OMG, to nie ma być patch tylko hotfix max ważący 50 mb. Nie będzie zapewne wersji od 1.0 do 1.21 - bo prawie nigdy w historii bfa tak nie było.
Będzie 1.0 do 1.2 i od 1.2 do 1.21.
Dla uściślenia patchami nazywamy nowszą numerację dziesiętną, numeracja setnych a potem już tylko literowa to są tzw. hotfixy (które wcale nie sa takie HOT - tyle na nie się czeka).

Co do tarczy to tarcze mieli wojownicy w starożytności a nie wojacy w BF2 :lol:
Najlepszym rozwiązaniem byłby spawn w dowolnym punkcie pola pewnego koła (lub innej figury). Obecnie mamy spawny punktowe, które zostały określone przez tych co tworzyli mapy.
Problem z tym natomiast jest taki, że ciężko jest stworzyć podział pola. Wykonalne oczywiście, ale wymaga nieco innego pomyślunku.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL