Teraz jest 26 lis 2024, 08:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 10:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Z tego co wiem booster pack pare dni temu wyciekl :D
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=24861

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 11:42 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
No to jak wrazenia? 8)

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 12:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2004, 15:16
Posty: 617
A ty Mordoklej zauważyłeś jakieś widoczne zmiany w SF :?: :?:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 15:06 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Specjalnie nie zauwazylem, bo te poprawki w znacznej mierze do podstawki.. Jakby mniej Claymorow jest 8)

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 15:22 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Jak na razie widze że jest bug z niemoznością zakładania składów i pisze że osiągnięto maks iloś składów i jak zabije sie wspinajacego po drabince to tak jakby zmienia ubiór :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 15:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Dumch napisał(a):
Jak na razie widze że jest bug z niemoznością zakładania składów i pisze że osiągnięto maks iloś składów i jak zabije sie wspinajacego po drabince to tak jakby zmienia ubiór

pierwsze pojawilo sie juz przy wersji 1.13 (czy jakos tak), drugie bylo od zawsze... :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2006, 20:56
Posty: 233
Lokalizacja: .....
http://www.eagames.pl/downloads.view.as ... -Oficjalny patch z 1.2 na 1.21 w obecnej chwili jest 1500 serverów do godziny 19:00 tak jak w przypadku patcha 1.2 powinny być już wszystkie servy zaktualizowane.Wszystkie zmiany zamieszczam już w języku polskim:
- Usunięto błąd powodujący zawieszenie gry na mapach Battlefield 2: Jednostki specjalne, w przypadku Hmmww z TOWem
- Usunięto błąd powodujący zawieszenie Battle Recordera
- Naprawiono zapisywanie obrazków z gry
- Usunięto problemy związane z kartami graficznymi obsługującymi Pixel Shader 1.4
- Usunięto problem, który powodował, że pociski naprowadzane ciepłem przylepiały się do wież wiertniczych
- Usunięto problem, który sprawiał, że pociski naprowadzane leciały zygzakiem
- Do 2 zmniejszono maksymalną liczbę min claymore, które można podłożyć
- Poprawiono filtr przeglądarki serwerów, aby umożliwić przeszukiwanie względem nazwy mapy
- Usunięto błąd w komunikacji między klientem a serwerem, który powodował problemy z synchronizacją dźwięku, animacji oraz innych elmentów

Mojim osobistym zdaniem jest że EA zrobiła dobrego patcha FPS wzrosły znów,wreście pociecha dla osób z kartami Nvidia Geforce 4 możecie sobie pograć w BF2 :) Pociski naprowadzane działają jeszcze lepiej patch mi się naprawde bardzo podoba...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 16:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2005, 22:32
Posty: 430
Lokalizacja: Gdańsk
Kurcze, dlaczego znowu nie ma zadnej wzmianki, ze wyszedl juz nowy patch na oficjalnej stronce BF2 - EA? Gdybym dzis rano nie zauwazyl, ze niektore serwery sa na czerwono i nie otrzymal informacji o patchu na kolejnym, z ktorego wypraszali bo musza zpatchowac to bym nie mial zielonego pojecia, ze wreszcie wyszedl :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 16:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2005, 22:42
Posty: 386
Lokalizacja: Kraków
Nie wiem jak wam ale testujac patha na singleplayer trzy razy zdarzyło mi sie ze rakieta z TOW poprostu przeleciala przez czołg nic mu nie robiac. :shock:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2005, 12:38
Posty: 240
Lokalizacja: Łuków
cassis napisał(a):
Nie wiem jak wam ale testujac patha na singleplayer trzy razy zdarzyło mi sie ze rakieta z TOW poprostu przeleciala przez czołg nic mu nie robiac. :shock:

Czyli po staremu :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 17:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2005, 18:39
Posty: 198
Lokalizacja: Zielona Góra
Dodam dwie zeczy które zauważyłem.Otóż naprawiono TV kamere w heli i z granatnika nie wydostaje się dymek bokami w trakcie wystrzału.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 17:23 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Tego z rakietami przelatującymi przez czolgi nadal nie poprawiono tak samo jak czerwony/niebieski :roll: Nie wiem po co to gówno wypuścili :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 17:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
Raiven2 napisał(a):
wreście pociecha dla osób z kartami Nvidia Geforce 4 możecie sobie pograć w BF2

Co to za bzdura :lol: :lol: :lol: !
"- Usunięto problemy związane z kartami graficznymi obsługującymi Pixel Shader 1.4"
To nie dotyczy GF 4Ti ponieważ obsługuje Pixel Shader w wersji 1.3 !

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2005, 19:03
Posty: 156
Lokalizacja: Kraków
Czyli mój kochany eryx nadal będzie niematerialnym gównem przelatującym przez XXIII wieczne niezniszczalne czołgi, spokojnie stojących obok nowoczesnej aparatury przypominającej skrzynie, która sama łata uszkodzenia w tymże pojeździe? No to git :lol:

_________________
Koniec, za dużo dzieci i cheaterów, 90% gra na staty na publicach, kto wymyślił te *** statystyki? Odp komercja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 17:54 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Nie ma problemu z eryxem przelatującym przez czołgi i nigdy nie było. To jest problem tego że mimo iż na kliencie się odpala pocisk, serwer nie dostaje tej informacji, a korekta nanoszona jest przy reloadzie. Więc wasze przelatujące eryxy są jedynie lokalnymi fantomami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL