Teraz jest 29 lis 2024, 03:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: InfantryMod 2
PostNapisane: 25 mar 2006, 15:02 
Wrescie sie doczekalismy - Mod Infantry pod Battlefield 2 osiagna numer 1.01. Wiec wrescie zostaly wylanczone fizycznie claymore, c4, nade thrower itp. Wszystko mozna przeczytac na oficialnej stronie modu http://www.infantrymod.com.

Mod mozna pobrac z stronki http://www.infantrymod.com >link< (ModDB)
lub z naszej stronki http://www.defaultclan.com >link<


Postawilismy w celu rozpowszechnienia tego Modu serwer pod adresem
213.202.216.189:16567:29900 .pl default.| Infantry Server


Zapraszam serdecznie na wspolna gre

PS: jakies pytanie? propozycie? prosze pisac do nas na forum



|...| UPDATE |...| 26.04
Doczekalismy sie nastepnej i jak narazie po wszelkich testach juz zapewnie ostantiej wersja tego Moda: InfantryMod2 1.2

Jak mozna przeczytac na oficialnej stronce, mod w tym momencie zostaje uploadowany na MODDB. Ale poprzez pewne zrodla juz jest dostepny na naszym klanowym FTP (65MB) oraz zainstalowany na naszym serwerze ktory jest dostepny pod

.pl default.| Infantry Server |...| 213.202.216.189:16567

Zapraszamy na wspolna gre 24/7 i na spotkanie w najblizsza sobote o godzinie 19.00 na naszym serwerze.


Mod juz nie bedzie dalej rozwiniety, ogolne prace nad Modem Infantry sa zakonczone. Po dlugiej fazie testow zostala opublikowana wersja 1.2 i bedzie nam prawdopodobnie sluzyc do konca Battlefield'a 2.


|...| UPDATE #2 |...| 27.04
Mod juz oficialnie jest dostepny na:
MODDB.
3D Downloads
BF-Games.net


Ostatnio edytowano 28 kwi 2006, 08:19 przez >RobaL<, łącznie edytowano 12 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2006, 17:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
Długo ten serwer ma być aktywny ? czy może na stałe zakładając że będzie zainteresowanie ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2006, 18:56 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
:?
bez granoatow... ale porazzka... :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2006, 19:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
Okota napisał(a):
:?
bez granoatow... ale porazzka... :roll:


Czy ja wiem - można się przyzwyczaić (przynajmniej nie trzeba uciekać przed deszczem granatów) ale imho tak np. jeden granat na jedno życie by się przydał - chociażby dla odwrócenia uwagi przeciwnika :wink: ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2006, 19:41 
serwer bedzie stal 24/7 - tylko InfantryMod.
po pierwszych grach juz widzalem pare mapek ktore sa za duze. ale narazie beda wszystkie mapki w pool.

jakies pytanie? propozycie? prosze pisac do nas na forum


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 mar 2006, 12:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
Nigdy nie instalowalem zadnego moda toteż mam nieco lamerskie pytanie :P

Jak go sobie zainstaluje na serwerze, to mozna go jakos szybko potem włączyć/wyłączyć? Taki modzik przydalby sie do treningow, ale przeciez nie mozemy tak grac CB itp :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 mar 2006, 12:26 
Adasi napisał(a):
Nigdy nie instalowalem zadnego moda toteż mam nieco lamerskie pytanie :P

Jak go sobie zainstaluje na serwerze, to mozna go jakos szybko potem włączyć/wyłączyć? Taki modzik przydalby sie do treningow, ale przeciez nie mozemy tak grac CB itp :lol:

to jest w miar proste - uploadujesz swoj katalog ../Battlefield 2/mods/infantry na serwer (pod ten sam katalog oczywiscie). przy starcie serwera, przynajmiej pod linuxem, dodajesz opcie +modPath mods/infantry. Mysle ze tez podczas gry w Battlefield 2 mozna z ta opcja zmienic na Infantry Mod. Ale nie probowalem bo nie zmieniam :)

Mysle ze gdy Mod bedzie dopracowany to w CB bedzie zmiana regulaminu. Ale nigdy nie wiadomo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 mar 2006, 12:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
Póki co wszędzie pustki na Infantry modzie - nie ma z kim grać...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 mar 2006, 15:06 
no fakt. ja bym proponowal sie w piatek wieczorem spotkac tak o 20.00CET . wtedy mozna zobaczyc, co ten nowe mapki maja w sobie. co wy na to?


Góra
  
 
PostNapisane: 26 kwi 2006, 17:46 
Doczekalismy sie nastepnej i jak narazie po wszelkich testach juz zapewnie ostantiej wersja tego Moda: InfantryMod2 1.2

Jak mozna przeczytac na oficialnej stronce, mod w tym momencie zostaje uploadowany na MODDB. Ale poprzez pewne zrodla juz jest dostepny na naszym klanowym FTP (65MB) oraz zainstalowany na naszym serwerze ktory jest dostepny pod

.pl default.| Infantry Server |...| 213.202.216.189:16567

Zapraszamy na wspolna gre 24/7 i na spotkanie w najblizsza sobote o godzinie 19.00 na naszym serwerze.


Mod juz nie bedzie dalej rozwiniety, ogolne prace nad Modem Infantry sa zakonczone. Po dlugiej fazie testow zostala opublikowana wersja 1.2 i bedzie nam prawdopodobnie sluzyc do konca Battlefield'a 2.


Ostatnio edytowano 26 kwi 2006, 20:12 przez >RobaL<, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwi 2006, 18:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Robal news w drodze... jak chcesz to mozesz sie zgloscic na gg do mnie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwi 2006, 09:45 
Mod juz oficialnie jest dostepny na MODDB. zycze milego zasysania


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwi 2006, 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2005, 17:51
Posty: 122
Ten mod ma pewne bugi, np. gdy się wyrzuca asfaltem granat dymny - smoke, to wylatują dwa. Przez to, że nie ma tu pojazdów można o wiele bardziej namieszać. Jak w RTCW można obstawiać przejścia, nikt cie granatem nie zdejmie. W dodatku przemierzanie drogi od nieprzejmowalnej bazy do przejmowalnej flagi (jest to flaga jak inne, tylko nie można się na niej spawn`nować), wymusza na graczy (leadr`ów drużyny-spawnpointy) umiejętność przetrwania pod ogniem nieprzyjaciela. 8)

_________________
01 x 01 = 01

http://enclave.myminicity.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwi 2006, 16:08 
xgty22TWO napisał(a):
Ten mod ma pewne bugi, np. gdy się wyrzuca asfaltem granat dymny - smoke, to wylatują dwa.

w podstawie tez tak mam. ale niewiem jak inni?

xgty22TWO napisał(a):
W dodatku przemierzanie drogi od nieprzejmowalnej bazy do przejmowalnej flagi (jest to flaga jak inne, tylko nie można się na niej spawn`nować), wymusza na graczy (leadr`ów drużyny-spawnpointy) umiejętność przetrwania pod ogniem nieprzyjaciela. 8)

tak tez bylo w niektorych mapkach bf1942. grozi to fajna zabawa

dzieki za gre wczoraj pft. zawiesil mi sie komp :( dlatego mnie rozlanczylo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwi 2006, 16:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
>RobaL< napisał(a):
xgty22TWO napisał:
Ten mod ma pewne bugi, np. gdy się wyrzuca asfaltem granat dymny - smoke, to wylatują dwa.

w podstawie tez tak mam. ale niewiem jak inni?


z tego co pamietam to jest to jedno z "dziel" patcha 1.20

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL