Teraz jest 30 sty 2025, 20:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2006, 17:37 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Ubi napisał(a):
Pucek napisał(a):
Czy zainstalowaliści już tego patcha :?:
taaaaaaak

PS.Są jeszcze WYJĄTKI które czekaja aż polskie serwy bede na 1.22 i dopiero wtedy go zainstaluja :roll: :roll: :roll: :roll:


Sam jesteś WYJĄTEK. A potem płacze - czemu polskie serwery jeszcze nie stoją na 1.22 ??? Kiedy je zpatchują??? Grać nie moge - pomocy!!! Poza tym każdy rozsądny człowiek zaczeka aż króliczki doświadczalne sprawdzą czy działa. Oczywiście są i tacy którzy wyboru nie mają bo grają klanówki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2006, 18:06 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 18:33
Posty: 72
Lokalizacja: Krzywe Koło
:lol: lol jaka mam rzesze fanow, normalnie chyba zaloze partie :)
Partia Mlodych Bez Perspektyw :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2006, 19:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ja od kiedy odnalazlem linka do patcha gram na nim i nie narzekam. Nie wiem jak ze stabilnoscia serwerow ale ogolnie nie jest zle. Chyba tylko troche dluzej mapy sie loaduja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2006, 19:18 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 21:20
Posty: 309
Lokalizacja: Poland[Europe]
Lailonn napisał(a):
Ja od kiedy odnalazlem linka do patcha gram na nim i nie narzekam. Nie wiem jak ze stabilnoscia serwerow ale ogolnie nie jest zle. Chyba tylko troche dluzej mapy sie loaduja


chodzi o tego linka ze strony głównej :?: pytam bo porzednie patche miały numery a tu jest tylko setup :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2006, 19:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Jako, ze dalem do go newsa to wpierw musialem byc pewny, ze jest ok. Wiec krolikiem doswiadczalnym bylem...ja :P Tak to dobry link. Tylko, ze nazwa jest zmieniona. Z tego co wiem to sciagniety EA Downloaderem plik wrzucony na rapida dla tych co nie maja tego "cuda".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2006, 19:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
mcmt napisał(a):
Wiec wiem, w jaki sposob odciaza serwer, tak jak pisali:
O to screeny z lockowania chinskiego lotniska na Wake, na ktorym znajduje sie i J10 (mysliwiec), Z10 (heli) oraz krowa (ktora wyraznie sie "buduje"), na GF7800GT Gainward po aktualizacji shader'ow:

Obrazek

Obrazek

Na ostatnim screenie widac zarys Z10, tylna lotka oraz szyba J10 zbudowala sie zaraz po screenie. Gdy tylko jednostki wstaja w powietrze, tajemniczo i nagle sie pojawiaja.

Jezeli powyższe zjawisko, wystepuje nie tylko u mnie i jesli EA wprowadziła to z premedytacją, to żałuje wszystkich zasranych godzin, ktore spędziłem nad tą grą.


Czy moglbyktos, zamiast bez sensu spamowac, sprawdzic czy ma to samo? Na wielu innych maszynach bowiem jest to samo. (Tylko na wake) i tylko podchodzac z gory (nie plasko).

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2006, 20:19 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Mcmt - nie wiem czy wiesz, ale bug pojawił się wraz z mapą po raz pierwszy. Potem go usunięto w którymś patchu, teraz pojawia się po raz kolejny. Przez EA było to potraktowane jak bug i myśle że znów tak będzie. Więc czekamy na 1.23 ;) A sprawdze dopiero po instalacji patcha czy i umnie się to pojawia, ale ide o zakład że tak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2006, 20:27 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Grajac dzisiaj w EF nie odczulem jakiś specjalnych zmian. To dobrze, Przynajmniej nic nie spieprzyli :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2006, 21:58 
Offline

Dołączył(a): 18 lis 2005, 18:55
Posty: 12
Lokalizacja: Konin
Jeszcze jedna pozycja do kolekcji bugów.
Dzisiaj grając commanderem na Sharqi rzuciłem UAV na srodek mapy i było na nim widać tylko piechotę przeciwnika i moją, która jednak po chwili została wycieta przez tajemniczy czołg, który jak się okazało po zespotowaniu stał w obszarze objętym UAV. Była to klanówa i także reszta chłopaków nie widziała tego czołgu nie tylko commander.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2006, 22:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
bo to byl czolg z nowego bf 2142 z zalaczona opcja "invisibility" :wink:

ps. faktycznie cos bylo nie tak, ale bf to tak zbugowana gra, ze juz nic nie jest w stanie mnie zaskoczyc

_________________
No Limits. No Fear.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 01:50 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2006, 17:45
Posty: 27
Hynol napisał(a):
Więc czekamy na 1.23

Nie . CZEAKMY NA powstający własnie :twisted: patch 1.3 : :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 01:59 
Offline

Dołączył(a): 6 wrz 2005, 19:28
Posty: 63
MCMT - to NIE JEST odciążenie serwera, ale... silnika renderującego grafikę. Jak to się dzieje? Opowieści należałoby zacząć od tego, jak jest generowany obraz przez kartę graficzną. Ja tylko wspomnę o tym, że każdy obiekt, ktory widzicie na mapach, czy to budynek, czy samochodzik, czy samolot = zestaw trojkącików. Setek, albo i tysięcy. Ba. Każda postać ludzka, która się porusza - to też ileś tysięcy trójkątów. A im więcej tych trojkątów - tym więcej trzeba liczyć. Położenie każdego wierzchołka, jego przesunięcie względem poprzedniego obrazu itp. Jeśli założymy, że w danym momencie widzimy kilkadziesiąt, jeśli nie kilkaset tysięcy takich obliczonych trójkątów, to o czym myślimy, chcąc przyspieszyć działanie karty graficznej? Oczywiście o wycięciu tych których nie widać - zasloniętych przez inne obiekty. To pierwsza rzecz. Druga rzecz - obcięcie tych, nie będących ani na pierwszym, ani na drugim planie - stanowiącym tło. Spójrzmy na screeny MCMT - te samoloty i helikoptery dla AI już nie istnieją i wycina je dlatego, gdyż nie stanowią dla nas.... zagrożenia. Nikt w nich nie siedzi, więc błędny algorytm wycina je z pola widzenia. Oczywiście jest to błąd, gdyż nie widząc samolotu, nie wiemy czy on tam jest, czy lata, czy jest na naszej "6" aktualnie a pilot celuje w nas, czy może ktoś do niego już wsiada i zaraz jak przelecimy to on wystartuje i wsiądzie nam na ogon...

Ponadto teoria o tym, że błąd ten mógłby odciążać serwer jest także błędna z tego powodu, że samo przesłanie informacji, że coś tam jest w w danym miejscu, zajmuje dla serwera raptem może kilka-naście bajtów w pakiecie jaki wysyła co kilkadziesiąt ms do każdego gracza z informacją o wszystkich obiektach znajdujących się czy to na mapie, czy to w pobliżu niego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 02:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Dobrze, ze HUD'a nie mam w 3D, bo byc moze AI by mi HUD wycielo, bo przeciez celownik nie stanowi dla mnie potencjalnego zagrozenia...

Teoria obciazania serwera jest denna teoria :). Podczepilem to w zlosci pod pierwszy lepszy argument, ktory przyszedl mi do glowy.

Zamiast madrowac sie lolu ;), moglbys napisac, ze tez testowales i miales to samo.

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 09:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
"@ mcmt te "budowania" sprzetu na Wake'u ja mam od zawsze, kiedys ktos juz zwrocil na ten "bug" uwage.


"menu główne -> opcje -> grafika -> geometrię ustawić na maksimum

to jest rozwiązanie. Jesli macie i tak na max i dalej wam znikaja pojazdy na duza odleglosc to zkasujcie pamiec cache battlefielda, czasem przy opymalizowaniu shaderow Battlefield sie "myli" i robi nie to co trzeba... (mialem wylaczone cienie dynamiczne wogole, cienie zwykle na low - wylaczylem cienie zwykle zupelnie - po zoptymalizowaniu shaderow nagle mialem cienie dynamiczne... - wyczyscila cache jeszcze raz optymalizacja i juz jest ok.)"

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 mar 2006, 09:43 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2005, 15:09
Posty: 148
NO jaja tak narzekamy na to EA ale powiem Wam nie jest tak źle mogło być gorzej np tak :
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=25325

patch do Q4 który rozwala monitor ot nowość :lol: :lol:

co do grafy i problemu z rysowaniem obiektów , nie wiem mam wrażenie że optymalizacja gry wymagała właśnie takiego wycinania. Wczoraj na trenie graliśmy na patchu 1.22 i wikszośc mówiła że jakby poprawili wydajność , graliśmy na Omanie i też jakby na większych odległościach obiekty były niedorysowane ale może mi sie wydaje

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL