Teraz jest 25 lis 2024, 13:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 21:37 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
Lailonn napisał(a):
Czesc graczy FFA uwaza to za exploit bo "EA tak tego nie planowalo" (wrozki?)


Jeżeli EA tak tego nie planowało, to w najgorszym razie powinna pozostać możliwość spawnu na stałym squad leaderze. Chociaż i tak oczywiście dynamika gry się zmieni na mniejszą, a przy okazji dla SL stanie się to "zabawą w chowanego online", zamiast FPS.

_________________
Battlestations Midway - moja nowa pasja :)

Podpis nieczytelny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwi 2006, 22:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2005, 18:55
Posty: 368
Lokalizacja: Chorzów
wykasowanie opcji zmiany składu można skomentować jednym słowem: "pomyłka" i temat ogranięty :lol:

_________________
Obrazek
DnbRadio.com - Serving heavy doses of pure dark basslines.
http://www.mikosz.info/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 00:22 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
przestancie jeczec, dostosujecie sie. nie macie przeciez zadnego wplywu na to co wam zaserwuje ea :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 00:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2006, 14:53
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
hmmm napisał(a):
przestancie jeczec, dostosujecie sie. nie macie przeciez zadnego wplywu na to co wam zaserwuje ea :lol:


Możemy zbojkotowac wydanie patcha 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 02:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2005, 21:02
Posty: 171
Lokalizacja: Danzig
Lailonn napisał(a):
Czesc graczy FFA uwaza to za exploit bo "EA tak tego nie planowalo" (wrozki?) Podobno czesc graczy klanowych tez tego nie chce bo wkurza ich gdy z 1 czlowieczka robi sie nagle 6. owszem to czasami zaskakiwalo(kiedys) teraz jednak bez tego nie wyobrazam sobie gry. NIe mozna przepuscic nawet 1 czlowieka bo za chwile moze byc ich 6. To wzmacnia adrenalinke i emocje nie? :}


Alez tak ;] Zawsze lepiej jest ubic 6 niz jednego :D

_________________
Obrazek
Ronin(PL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 09:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
robisz się Lailonn monotonny z prównywaniem tych zmian patrzowych do "colina" itd. :twisted:

niejestem pewien czy wogóle da się coś sensownego wymyslić w kwesti SL jumpingu a co dopiero żeby EA to zastosowało

IMHO SL jumping jest potrzebny, ale w troszkę okrojonym zakresie (obecnie szesciu kolesi uprawiających ciągłą rotację w squadzie jest niepokonanych w stosunku do mniejszej liczebnie ekipy nawet przy znaczącej róznicy skilla na ich niekorzyść)

niektórzy tu przy paczach sugerowali że powinny zostać wprowadzone przez EA przyciski do szybkiej zmiany SL'a - to już jest HARDCORE! :|

exploit ?
może zbyt mocne okreslenie ale niesądzę aby EA przewidziała tak intensywne korzystanie z mozliwoci przłączania się SL'a aby ciągle się na nim spawnować




ja bym proponował taką zmianę:
w momencie śmierci SL'a gra automatycznie przemieszcza na tą pozycję następnego żywego gracza w squadzie z uwzględnieniem rangi (byłoby całkiem ralistycznie - dowódca ginie to następny stopniem przejmuję dowodzenie)
lecz możliwość spawnu na nowym SL'u uaktywniała by się dopiero po 10s

taka zmiana mimowolnie zwiększyłaby skuteczność "wszystkich" squadów na FFA
a jednocześnie utrudniałą robienie "cudów na patyku" w postaci np. "maratonów" i zmniejszała nieco szanse na udaną "wańkę wstańkę"

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 09:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Dlaczego nie zrobią tak by tylko „żywy” mógł przejąć SL a nie inny martwy.
Gdy ginie parę osób wraz z SL to są dwa wyjścia,albo wszyscy martwi równocześnie opuszcza skład
Albo ten co przeżył założyć nowy.

Poza tyk kto widział by martwy zostawał dowodzącym składem?

Niech się tym zajmą a to że z jednego gościa robi się 6 to świetna sprawa
Zwłaszcza na karkandzie gdzie jak jeden się przebije przez Hotel to później jest rozprysk graczy po drugiej strony barykady i idzie coś przejąć.

Niech oni już nie słuchają tych płaczy bo naprawdę gra się robi coraz bardziej trollowata
Najpierw miny i cleymory które własnych nie zabijają,zajączki wyginęły a teraz TO.
Tylko czekać kiedy Eryka popsują bo ktoś się rozpłacze bo za często od niego ginie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 09:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Karkand bez mozliwosci zmiany skladow bylby jak Berlin w 1942...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 10:07 
Offline

Dołączył(a): 11 lip 2005, 15:28
Posty: 71
Ktoś w EA ma chyba problemy z głową i to spore. Zamiast zajmować się pierdołami (lub rzeczami, które akurat są OK i jako tako działają) wzieliby się za naprawienie spraw wołających o pomstę do nieba :/

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 10:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2005, 19:03
Posty: 156
Lokalizacja: Kraków
Kolec napisał(a):
ja bym proponował taką zmianę:
w momencie śmierci SL'a gra automatycznie przemieszcza na tą pozycję następnego żywego gracza w squadzie z uwzględnieniem rangi (byłoby całkiem ralistycznie - dowódca ginie to następny stopniem przejmuję dowodzenie)
lecz możliwość spawnu na nowym SL'u uaktywniała by się dopiero po 10s

taka zmiana mimowolnie zwiększyłaby skuteczność "wszystkich" squadów na FFA
a jednocześnie utrudniałą robienie "cudów na patyku" w postaci np. "maratonów" i zmniejszała nieco szanse na udaną "wańkę wstańkę"


Dobre Kolec, masz moje poparcie, też jestem przeciw zlikwidowanu SJ, ale Twoje rozwiązanie byłoby ciekawe. Tylko co wtedy z klanówkami? Tam nie ma stopni. IMO poprostu następny w kolejce stawałby się dowódcą. A nie możność spawnowania się na nim przez 10s fajna :D

_________________
Koniec, za dużo dzieci i cheaterów, 90% gra na staty na publicach, kto wymyślił te *** statystyki? Odp komercja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 10:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2004, 19:44
Posty: 306
Nawet niech im przez myśl nie przejdzie żeby coś zmieniać. Tak to w jednym z pierwszych postów na forum ea.uk dotyczącym SJ ktoś napisał, że jest to zbyt potężny oręż :lol: Jeżeli bedziemy szli tą drogą to wyłączmy SJ całkowicie i bdostaniemy BF1942 w oprawie BF2. Już widzę przejmowanie każdej flagi po kolei. Dynamika gry bardzo na tym ucierpi... Nie będzie adrenaliny na klanówkach :cry:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 10:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2003, 22:30
Posty: 528
Lokalizacja: Gdańsk
Witam
Płaczecie tak samo jak tamci, a każda opcja ma plusy i minusy.
Ograniczenie roli SL spowoduje , że jedne mapy odżyją a inne staną się nudne . Obecnie niektóre mapy to nuda gosza niż bierki na WP.pl :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 10:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
A ktoraz to mapa jest nudna przez SJ? Bo ja ci powiem, ktore bylyby nudne bez SJ(wszystkie)


ps. Kolec bo colin vs NFS to genialny kontrast i tyle ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 11:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2006, 17:22
Posty: 38
Kolec napisał(a):
...ja bym proponował taką zmianę:
w momencie śmierci SL'a gra automatycznie przemieszcza na tą pozycję następnego żywego gracza w squadzie z uwzględnieniem rangi (byłoby całkiem ralistycznie - dowódca ginie to następny stopniem przejmuję dowodzenie)
lecz możliwość spawnu na nowym SL'u uaktywniała by się dopiero po 10s

dobra myśl, szkoda że nie pracujesz dla ea :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 11:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
born 2 fight napisał(a):
Kolec napisał(a):
...ja bym proponował taką zmianę:
w momencie śmierci SL'a gra automatycznie przemieszcza na tą pozycję następnego żywego gracza w squadzie z uwzględnieniem rangi (byłoby całkiem ralistycznie - dowódca ginie to następny stopniem przejmuję dowodzenie)
lecz możliwość spawnu na nowym SL'u uaktywniała by się dopiero po 10s

dobra myśl, szkoda że nie pracujesz dla ea :D


Tak, super - moze od razu po minucie, aby byla pewnosc, ze squad lider nie przezyje ? O ile na ffa moze by to przeszlo, to na klanowkach, gdzie liczy sie kazda sekunda - porazka.

Nie wiem, ale ludzie, ktorzy maja takie problemy powoli zaczynaja mnie juz denerwowac.
Zlikwidowali bunny hooping i c4 - spoko...
Maja swoje kochane PKMy i inne ustrojstwa z super celnoscia i damage'm ? przezyje
Ale to co chca teraz zrobic przebija wszystko razem wziete.

_________________
No Limits. No Fear.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL