Teraz jest 25 lis 2024, 15:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2006, 20:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2005, 19:03
Posty: 156
Lokalizacja: Kraków
Lailonn Ty to jednak naprawdę nie jesteś głupi :P:P:P

_________________
Koniec, za dużo dzieci i cheaterów, 90% gra na staty na publicach, kto wymyślił te *** statystyki? Odp komercja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2006, 21:43 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Jaki komplement :lol: :wink:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2006, 22:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
:lol: czuje sie zaszczycony :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2006, 23:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
Lailonn pierwszy raz wznudziłeś mój podziw. a co do tego co pisze kolec że to gra jest dla freeplayowców, gówno prawda. Dziś z ciekawości jak grałem patrzyłem kto gra, na serwerze krap na 16 osób 2 nie były z klanu, na innych tak samo, z 60% graczy bf2 gra w jakiś klanach. A ea zależy żeby powstawał klany bo wyłożą kase na serwerki a oni zachowają kase dla siebie. Żadko się spotyka żeby jakiś serwer nie był opłacany lub został postawiony przez jakiś klan, bo wątpie żeby freeplayowce garnali się do zakładania własnych serwerów :). Kolec pograj w jakimś klanie troche to wtedy napewno zmienisz zdanie ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2006, 23:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
Ja juz nic nie pisze bo mi Lailonn wszystkie argumenty zabiera, takze nie bede kopiowal jego postow :wink:

Mam tylko ciagle wrazenie ze Kolec zawsze chce byc w opozycji do wiekszosci na forum zamiast pomyslec ze moze oni maja racje... ?

Swoja droga musimy z kims kiedys sparing ustawic na granie bez robienia skladow :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2006, 00:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2006, 13:29
Posty: 148
Lokalizacja: Londyn
Wracajac do polityki EA... jest tu pewna roznica miedzy seria UT a BF, mianowicie EA to ogromny koncern dbajacy bardzo o PR (Public relations), wydajaca kilkanascie tytulow na miesiac.
Ciekawie ile osob siedzialo troche na scenie Starcrafta i Diablo tak z 3-4 lata temu? Bo mi sie wydaje, ze drugi potentat - Blizzard - uprawia to samo wnerwiajace "update'owanie" caly czas, zmieniajacy sens gry co 2 m-ce? Tak juz potentacim maja.

A co do SJ, to dla mnie np. sensu dopiero nabralo w klanie, nawet jesli gramy na rankingowych serwerach w PL4FC, umiejetnosc sprawnego uzycia SJ i TS'a daje nam ogromna przewage nad szarym ludkiem, chocby nie wiem jak wyskillowanym.

Kolec, wez moze zapodaj na jakim serwie takie cuda sie dzialy na Wake? Bo nie WIERZE. Za kazdym razem jak gram na najwiekszych serwach zdobycie pierwszego przyczolka zajmuje kolo 10 minut srednio, tak lamia chlopaki, nie rozumiejac chyba nawet podstaw SJ. A wlasnie niestety taki ludzek jest wiekszoscia konsumentow IMHO - bo lojalnie kupuja kazdy dodatek i pokazna juz ilosc dostepnych "merczandajsow" - kubki, podkladki, koszulki, klawiatury itd itp... A ludek sie denerwuje, ze inni uzywaja czegos, czego mu sie nie chce nauczyc i sia od niego lepsi potem.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2006, 01:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
Ciekawie ile osob siedzialo troche na scenie Starcrafta i Diablo tak z 3-4 lata temu? Bo mi sie wydaje, ze drugi potentat - Blizzard - uprawia to samo wnerwiajace "update'owanie" caly czas, zmieniajacy sens gry co 2 m-ce? Tak juz potentacim maja.


Ja siedzialem. Ogolnie "siedzialem na wielu scenach" choc poczatkowo pod innym nickiem(ten mi towarzyszy jakies 4-5 lat) i nigdzie nie bylo takich rewolucji...

Porownujesz EA do Blizza. EA jak sam napisales wydaje kilkanascie gier miesiecznie. Blizzard kilkanascie to zrobil w calej swojej historii :P Valve podobnie. I popatrz, gry Blizza/Valve sa stale updatowane(nawet stare tytuly) pomimo uplywu lat maja wciaz rzesze fanowi sa najbardziej popularne. EA natomiast skacze z produkcji do produkcji olewajac dotychczasowe gry a nowe wypuszczajac w fazie beta. Widziales kogos kto gra np w NFSU(ah jedynka niech juz bedzie) od kiedy wyszla 2 lub NFS:MW ? Czy to dlatego, ze gra nie nadawala sie? BYla przeciez hitem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2006, 08:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2005, 19:03
Posty: 156
Lokalizacja: Kraków
Dokładnie, do nfs:u już usunęli serwery, a tylko tą część mam oryginalna i w nią grałem przez neta ;) Diablo2 na Battlenecie nadal jest bardzo popularne i aktualizowane. Przynajmniej gdy ostatnio grałem, pod koniec grudnia 2005, to było zaraz po patchu... Blizzard jak wyda grę to zawsze jet hit, a z ea to różnie bywa. Kolec, niestety Twoja opinia nie jest popierana i zdecydowana większość ma inne zdanie. Czyli sorry, ale EA będzie tworzyło tą grę dla tej większości, a nie freeplayowców, którzy serwerów raczej nie wykupują...

_________________
Koniec, za dużo dzieci i cheaterów, 90% gra na staty na publicach, kto wymyślił te *** statystyki? Odp komercja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2006, 12:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
aż dziwne, że jeszcze Wujek tutaj nie wpadł i nie zaczął reklamować Project Reality :) zrobię to za niego :P

jak się komuś nie podoba SJ, to nie zagra w tego moda - tam to zjawisko występuje marginalnie, bo ludzie trzymają się dobrych squadleaderów, którzy z kolei wiedzą po co jest SL. Dodatkowo minimalny spawntime oscyluje w okolicach 30 sekund, a mapy są grane w stylu "objective" czyli flaga po fladze - i możliwe, że gra traci na dynamice, ale zyskuje na taktyce i teamplayu, tak na poziomie squadu jak i całego teamu (to zalety PR odnośnie tego tematu, bo posiada on jeszcze wiele innych)

i jeszcze odnośnie sceny i tworzących ją klanowców - owszem, tak właśnie jest, ale z drugiej strony jest tutaj tak jak w sporcie - freeplay to sport amatorski, klany to sport zawodowy, który w mniejszym lub większym stopniu wypacza podstawową ideę zabawy niestety.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2006, 12:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Kolec napisał(a):
ale większość odpowiedzi jest w flame'owym tonie "gówno wiesz" (i ogólnie donikąd to prowadzi)


ScorpiuS
czy z tego zdania wynika że to akurat twoje słowa ? ;)



Kolec napisał(a):
ja sobie chwalę wszelkie zmiany bo choćby na chwilę to jednak urozmaicają zabawę
potem jest już tylko monotonią prowadząca do zniechęcenia

Lailonn napisał(a):
Moja skromna interpretacja nakazuje mi uwazac, ze Ciebie nudzi caloksztalt.

Lailonn napisał(a):
Hmm zalecasz komus czytanie ze zrozumieniem a sam sie nie stosujesz do tych rad...jakos to takie powszednie ostatnio ale nvm.

pokaż mi palcem w którym miejscu padło ode mnie stwierdzenie że mnie nudzi BF2 tudzież "całokształt" :twisted:



Lailonn napisał(a):
Znakomita wiekszosc serwerow rankingowych a jak wiadomo z tego glownie utrzymuje sie bf2 nalezy do...KLANOW! Bingo! Nie rankingowe zreszta jeszcze w wiekszym %...

masz rację -> punkt dla ciebie... ale nie patrzysz na to z szerszej perspektywy (o tym dalej)


Lailonn napisał(a):
Jesli jakas gra nie ma sztabu klanow oznacza to, ze jest slaba. Znasz jakas popularna gre bez klanow? Zgadnij dlaczego odpowiedz brzmi NIE.

z tego wynika że "nie" ma "słabych gier" ;P
jeszcze raz kwestia perspektywy...

Lailonn napisał(a):
Dlaczego rowniez to klanowcy testuja nowe patche oraz sa konsultantami a nie freeplayowcy? Myslales nad tym? Widac nie.

zapominasz o jednej istotnej kwesti - o kierunku w jakim są inicjalizowane znajomości pomiędzy klanowcami a producentem gry
to od klanowców wybiega chęć współpracy - to oni zakładają, lub dołączają się do współtworzenia servisy o grze (np. bfcentral) i to potem z inicjatywy ludzi z takiego servisu wynika dalsza współpraca, organizowanie turniejów, recenzowanie dodatków

"Dobijajac cie pytanko. " =]
co było pierwsze ? kura czy jajko ? (potraktuj to serio)

na czym polega perspektywa ?
ano na tym że najpierw jest masa zwykłych graczy - freeplayowców, z nich dopiero potem wyłaniają się tacy bardziej zapaleni którzy zostają klanowcami (kura czy jajko ?)
klanowcy tworzą community bo metodą doboru naturalnego aby zostać klanowcem trzeba wykazywać zainteresowanie tworzeniem i braniem udziału w życiu scenowym

nie zmienia to jednak faktu że "klanowcy" stanowią malutki procent w łącznej ilości graczy (tu jeszcze sporo zależy od rodzaju gry i od tego jak długo jest już na rynku, tym niemniej w BF2 bodaj w porywach liczy 700 tyś. kont co na oko estymując dawałoby około pół miliona graczy, jak się kształtuje stosunek freeplaowców do klanowców wie każdy kto regularnie odwiedza losowe zachodnie servery)
jest też całkiem niemało serverów hostowanych przez różne firmy, serwisy (np. francuska telewizja finansuje chyba ze 4 serki 64 slotowe)

EA zależy by było jak najwięcej graczy - bo im więcej graczy tym więcej serverów (a nie odwrotnie ;) )
ile klanów "4fun" też opłaca servery mimo że nie interesują ich specjalnie żadne turnieje ?

na tym forum (i zresztą nie tylko bo to raczej generalne zjawisko) panuje podejście jakoby klanowcy to była jakaś arystokracja która niema nic wspólnego z freeplaowcami
holerni Sarmaci z kosmosu, którzy zapominają że też wywodzą się z plebsu (freeplayowców)

freplayowa masa graczy na bieżąco rodzi nowe klany i nowych klanowiczy - i ci się będą pojawiać i tworzyć scenę nawet jak obecna "szlachta" się obrazi i pójdzie grać w coś innego

dlatego EA będzie wprowadzać zmiany mające na celu bardziej zwiększenie ogólnej liczby graczy (stworzenie bardziej "wabiącej" ludzi rozgrywki na FFA) niż specjalnie pod pieklących się klanowiczy dostosowywanie rozgrywki aby im się klanówki bardziej podobały



ktoś tu groził że jak EA coś po raz kolejny spieprzy w patchu to on i inne klany rzucą BF2 w cholerę
stąd właśnie "otóż gówno prawda"
po pierwsze EA łoży pieniądze na turnieje co na pewno jest skutecznym wabikiem przyspieszającym powstawanie "pr0 klanów" lub przyciągającym już istniejące (druga funkcja oprócz reklamy)
po drugie klany zawsze będą powstawały dopóki w ogóle są ludzie grający w dany tytuł
koniec, kropka.


mogę się założyć że gdyby Valve zorganizowało szereg turniejów z wysokimi stawkami w CS:S to od razu zrobiłoby się na tamtej scenie żwawiej i zapoczątkowało migrację z CS 1.6

kwestia w tym że oba tytuły należą do Valve i ta firma niema interesu by przenosić graczy z jednego tytułu na drugi (zwłaszcza że ten zwykły CS wymaga od ich strony mniej zaangażowania niż ponoć wciąż niedopracowany odpowiednio source, ma obecnie niemal zerowe wymagania sprzętowe oraz niesłabnącą popularność... no i wciąż posiada tytuł królowej gier sieciowych)
tak więc... zły przykład ;P

Ps. wiem że mówiąc takie rzeczy wkładam kij w mrowisko wiec odrazu sprostuję że nie mówię tego nikomu na złość ani nie daje mi to satysfakcji - poprostu trzeba umieć spojrzeć prawdzie w oczy

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2006, 13:36 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Skoro tak jak twierdzisz klanowcy nie maja wplywu na gre to czemu w takim wypadku powstaja patche?
Zwykly freeplayowiec akceptuje gre taka jaka jest i gra sobie bo mu sie podoba, zwykly freeplayowiec gra sobie dla relaksu pomiedzy praca a kanapka z serem. Zeby cos w grze zmienic ludziom musi zalezec na grze i na tym zeby rozgrywka byla lepsza. Freeplayowiec, ktoremu nie spodoba sie gra albo opcja w grze albo bedzie gral unikajac tej opcji, albo zmieni gre. Ludzie ktorym zalezy na grze i na jej rozwoju to wlasnie klanowicze grajacy kilka klanowek w tygodniu i spedzajacy przy grze kupe godzin. Gdyby ci ludzie nie mieli zadnego wplywu na gre to nadal mlocilibysmy w wersje 1.0.
To samo bylo w BF:Vietnam. Gdyby nie klany i ich protest do EA to nadal biegalibysmy z M60 strzelajaca z celnoscia karabinu wyborowego.
To nie jest kwestia tego co bylo pierwsze. To jest kwestia reklamy.
Bez klanowcow gra nie mialaby rozglosu, bez klanow nie byloby rozwoju gry i jej ulepszania, naprawiania bledow. Bez klanow i ich dzialalnosci ludzie graliby w gre tydzien, miesiac i stwierdzaliby, ze jest slaba, nie ma wsparcia, nikt bugow nie naprawia wiec nastepne czesci tez takie beda to po co kupowac BF Powrot Tyranozaurow skoro BF2 byl cienki i zabugowany.
Na koniec przytoczony przez Ciebie przyklad CS'a. Dzieki komu CS jest najbardziej znana na swiecie strzelanka, z wyrobiona renoma i polecana wszystkim? Dzieki klanowiczom czy freeplayowcom? I dla kogo Valve daje support caly ten czas?
Konkluzja?
Bez klanow i sceny gra umiera smiercia naturalna po zejsciu z polki nowosci. Dzieki klanom i reklamie sceny gra utrzymuje sprzedawalnosc na poziomie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2006, 13:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
pokaż mi palcem w którym miejscu padło ode mnie stwierdzenie że mnie nudzi BF2 tudzież "całokształt" Twisted Evil


Prosze cie bardzo

Cytuj:
ja sobie chwalę wszelkie zmiany bo choćby na chwilę to jednak urozmaicają zabawę potem jest już tylko monotonią prowadząca do zniechęcenia


Gdy ja pisalem o znudzneiu sprecyzowalem, ze chodzi o uzywanie tylko 1 typu broni w 1 sposob. Ty natomiast napsiales ogolnie = IMO caloksztalt...


Cytuj:
z tego wynika że "nie" ma "słabych gier" ;P
jeszcze raz kwestia perspektywy...


Nie...z tego wynika, ze gry slabe znikaja w niewyjasnionych okolicznosciach ;] Dzieje sie tez tak z dobrymi grami, ktore nie doczekaly sie community "profesjonalnego" Np takie Submarine Titans. IMO i nie tylko godny nastepca Starcrafta. Czemu firma padla? Bo wlasnie tak go reklamowala :} Fani Stara zagrali w pirata i chociaz gra oferowala wiecej i w ladniejszej oprawie uznali, ze nie jest to nastepca starcrafta i nie kupia ;>

Cytuj:
zapominasz o jednej istotnej kwesti - o kierunku w jakim są inicjalizowane znajomości pomiędzy klanowcami a producentem gry
to od klanowców wybiega chęć współpracy - to oni zakładają, lub dołączają się do współtworzenia servisy o grze (np. bfcentral) i to potem z inicjatywy ludzi z takiego servisu wynika dalsza współpraca, organizowanie turniejów, recenzowanie dodatków


Blad. Jesli myslisz, ze serwisy zglaszaja sie do EA o wsparcie to LOL. kazdy ci powie, ze takie zglaszanie sie o wsparcie/sponsora konczy sie olaniem :} Klanowcy zakaldaja dla siebie. Firma to dostrzega i sie dolacza. Z tego co wiem to EA Polska dala Tom@sowi i Ethanowi EF do recki a nie oni sie o nie upraszali(chociaz moge sie mylic)

EA mialo wspierac lanparty bf1942, ktore nie dawno sie zakonczylo. 3 dni przed party wycofali sie a mimo to impreza sie odbyla i ludzie uznaja ja za sukces. Co z tego wynika? Klany tworza scene w 90% nawet jesli jest ich mniej(co akurat prawda nie jest bo ogromny % graczy ma/mialo/szuka klanu. Zapominasz, ze wiele osob gra pod fake'ami dla spokoju...) Freeplayowca nic nie trzyma przy danym tytule. Klanowca oswszem np druzyna :}

Cytuj:
"Dobijajac cie pytanko. " =]
co było pierwsze ? kura czy jajko ? (potraktuj to serio)


Z biologicznego punktu widzenia kura. Jesli pominac oczywiscie wszelkie ingerencje czlowieka w proces tworzenia gatunku. Dlaczego? Na drodze ewolucji z osobinka xxx(nie znam pochodzenia kury aktualnie) wyszlo jajko(nie kurze przeciez!!) jednak w jajku tym siedzial sobie osobnik pozniej nazwany kura(ewolucja). Dopiero TEn osobnik zlozyl jajko, ktore moze pelnoprawnie nazwac sie kurzym jajem :lol: Wiec IMO wpierw byla kura ;]

Zastanawialo cie dlaczego EA w swoich oficjalnych newsach odnosilo sie do filmikow Mine i Mine2? W obu przypadkach bardzo pochwlalo prace Snoken'ow "You rox" nawet chyba padlo. Wlasciwie po co? ;]

Cytuj:
klanowcy tworzą community bo metodą doboru naturalnego aby zostać klanowcem trzeba wykazywać zainteresowanie tworzeniem i braniem udziału w życiu scenowym


Sam napisales. KLANOWCY TWORZA COMMUNITY.

Cytuj:
nie zmienia to jednak faktu że "klanowcy" stanowią malutki procent w łącznej ilości graczy (tu jeszcze sporo zależy od rodzaju gry i od tego jak długo jest już na rynku


Juz pisalem o klanowiczach wyzej. Na Gamesnecie sredni 50% to klanowcy. W porywach do 80% Podobnie jest na innych serwerach ;]

Cytuj:
jest też całkiem niemało serverów hostowanych przez różne firmy, serwisy (np. francuska telewizja finansuje chyba ze 4 serki 64 slotowe)


W ramach reklamy. Jednak kto nimi administruje? ;] Czy aby nie w wiekszosci/calosci gracze klanowi?

Mowmy jednak o Polsce. Mamy 4 serwery klanowe + 1 od serwisu dla garczy(IMRO i jest na starej wersji. ogolnie olali go ale jest) + 1 od firmy dajacej serwy(GN) klanom w 90-100% przypadkach + 2 od firmy zajmuajcej sie multimediami. Cos tu od freeplaowcow jest? Jako kurde nie bardzo.

Na swiecie? Nie spotkalem serwera oplacanego przez freeplaowcow. Firmy dla reklamy owszem ale nigdy niezrzeszone grupy graczy. Nawet jesli to klan For Fun to jednak KLAN !

Cytuj:
EA zależy by było jak najwięcej graczy - bo im więcej graczy tym więcej serverów (a nie odwrotnie Wink )
ile klanów "4fun" też opłaca servery mimo że nie interesują ich specjalnie żadne turnieje ?


Graczy klanowych dodajmy. Bo juz udowodnilem, ze poza klanami i firmami dla reklam nikt nie wykupuje rankingowych.

Cytuj:
na tym forum (i zresztą nie tylko bo to raczej generalne zjawisko) panuje podejście jakoby klanowcy to była jakaś arystokracja która niema nic wspólnego z freeplaowcami holerni Sarmaci z kosmosu, którzy zapominają że też wywodzą się z plebsu (freeplayowców)


Guzik prawda :} Nie uwazam klanowcow za lepszych. Robia jednak cos czego freeplaywocy nie. Natomiast Freeplaywocy sa genialnym miesem armatnim :lol:

Wiesz, ze wiele klanow powstalo jeszcze przed wyjsciem Bfa? Wiesz, ze wiele klanow przyszlo tu z innych gier juz jako gotowa do dzialania grupa?

Cytuj:
freplayowa masa graczy na bieżąco rodzi nowe klany i nowych klanowiczy - i ci się będą pojawiać i tworzyć scenę nawet jak obecna "szlachta" się obrazi i pójdzie grać w coś innego


Blad. Zobacz co sie dzieje w CSie. To klany utrzymuja 1.6 i o dziwo ma on ponad 3x wiecej graczy niz CS:S :wink:

Cytuj:
dlatego EA będzie wprowadzać zmiany mające na celu bardziej zwiększenie ogólnej liczby graczy (stworzenie bardziej "wabiącej" ludzi rozgrywki na FFA) niż specjalnie pod pieklących się klanowiczy dostosowywanie rozgrywki aby im się klanówki bardziej podobały


Blad kolejny juz. Owszem powinno im zalezec na zmianach uatrakcyjniajacych gre aby ludzi zachecac i aby tworzyli klany. Policz sobie czy zarabiaja na sprzedazy gry czy na serwerach rankingowych :wink: Gre sprzedadza i koniec. Serwer tworzy zyski miesiacami/latami i jest drozszy niz gra :P

Sa przeciez turnieje CS:S nic to jednak nie zmienia ;]

Cytuj:
kwestia w tym że oba tytuły należą do Valve i ta firma niema interesu by przenosić graczy z jednego tytułu na drugi (zwłaszcza że ten zwykły CS wymaga od ich strony mniej zaangażowania niż ponoć wciąż niedopracowany odpowiednio source, ma obecnie niemal zerowe wymagania sprzętowe oraz niesłabnącą popularność... no i wciąż posiada tytuł królowej gier sieciowych) tak więc... zły przykład ;P


owszem zly przyklad co juz pokazalem ale co do reszty hum. Valvem a interes w tym by przeciagnac ludzi do CS:S. Jaki? Musieliby kupic gre! Czyli wygenerowac dochod dla firmy. Myslisz, ze dlaczego przestali wspierac 1.6 ? Przeciez wiele mozna by dla niego jeszcze zrobic :}

A jak myslisz co robi EA wydajac kolejna czesc NFS olewajac stara(ba nawet odwolali patcha, ktory juz mial lada dzien wyjsc) Bo przeciez dzieki temu gracze kupia nowsza czesc! :}


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2006, 14:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Nie ma to jak wywody "Koleca" i "Laloinia" :wink:

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2006, 14:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Garet napisał(a):
Skoro tak jak twierdzisz klanowcy nie maja wplywu na gre to czemu w takim wypadku powstaja patche?

to ja gdzieś napisałem że klanowcy niemają wpływu na grę ?
ehh czego to się człowiek o samym sobie potrafi dowiedzieć czytając forum :mrgreen:


czy u zarania CS'a już istniały klany ?
czy pierwszą osobą która zagrała w CS'a był klanowiec ?
no... kaman... - cały czas ucieka sedno sprawy :roll:

jak było w vietnamie to niewiem bo się wtedy battlefieldem nie interesowałem
ale granatnik z BF2 jest doskonałym przykładem (kontrprzykładem)
kto się domagał znerfienia granatnika a komu on nieprzeszkadzał ? i kogo się EA posłuchało ?

z tego co się nasłuchałem o M60 z wietnama to jego zbalansowanie było pożadane przez wszystkich
przecież nie we wszystkich aspektach interes fraplaowców musi kolidować z interesem klanowiczy (a jak widać w powyższym topiku, głosy o osłabieniu SJ silnie kolidują - niezapominajmy o początkowym tematcie watka)

tak więc jeszcze raz powtórzę - w przypadku sprzecznych zapotrzebowań przez te dwie strony sceny, EA napewno wybierze to co zapewni wiekszy przypływ graczy na FFA niż "szybkie i dynamiczne" klanówki

czy firma produkująca patelnie, która w celach reklamu sponsoruje ekipę "sportowców" uprawiających dyscyplinę zwaną "rzutem patelnią w dal", ulegnie żądaniom swoich zawodnków aby uczynić swoje produkty bardziej areodynamiczne by dalej latały ? czy będzie się trzymać klasycznego pojęmnego kształtu i teflonowej zapobiegającej przypaleniom warstwy, które czynią ich produkt tak cenionym przez miliony gospodyń domowych na całym świecie ? :mrgreen:


puki co odnoszę wrażenie (ale może się mylę) że większość "pr0 klanowców" wypowiadających się choć czasem na tym forum uważa że gra była o wiele lepsza przed 1.2
w takim razie dlaczego dostaliśmy 1.2 ? jak to się stało żę wbrew opini klanoiczy jednak EA w taki sposób zmodyfikował gameplay ?



Ps. wiecie że teraz zaczynamy dzielić włos już nie na 4 lecz 128 części ? :wink:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwi 2006, 14:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
ale granatnik z BF2 jest doskonałym przykładem (kontrprzykładem)
kto się domagał znerfienia granatnika a komu on nieprzeszkadzał ? i kogo się EA posłuchało ?


Na granatnik narzekali wszyscy. To, ze klanowcy uzywali go ile wlezie nie znaczy, ze byli z tego zadowoleni...

Cytuj:
puki co odnoszę wrażenie (ale może się mylę) że większość "pr0 klanowców" wypowiadających się choć czasem na tym forum uważa że gra była o wiele lepsza przed 1.2 w takim razie dlaczego dostaliśmy 1.2 ? jak to się stało żę wbrew opini klanoiczy jednak EA w taki sposób zmodyfikował gameplay


jaka wiekszosc? Czesc owszem. Ja np od poczatku uwazalem pewne zmiany za korzystne np w heli. IMO walki infantry czy pojedynki heli sa teraz ciekawsze. Choc wciaz mnie wkurza support. Wczesniej byl skok i granatnik teraz gleba i rpk. Mala roznica...Gra stracila na dynamice co nie znaczy, ze stala sie nudniejsza.

Uwalenie Sj tez podoba sie czesci klanowiczow. Ja jednak poki nie dowiem sie, ze faktycznie zamierzaja cos zmienic oraz JAK jestem negatywnie nastawiony. Zbyt wiele ta gra ma bledow by byc optymista :roll: Z tych przykaldow co podale mw 1 poscie sensowny wydaje mi sie jeden. Mozliwosc zmiany squadu tylko gdy sie zyje. Wtedy SJ musialby pozostawac z tylu i pilnowac zycia co czesto i tak ma miejsce. Udupiloby to dynamizm jednak gra wciaz mialaby sens i dynamike(choc mniejsza troche) Ale Bf2 to gra ARCADOWA i tu sie liczy TYLKO dynamika. Nie zaden realizm czy sens...Jak szukam czegos takiego to ide do Americas Army...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL