Teraz jest 28 lis 2024, 11:05

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2005, 20:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
:) lol no i sie wydalo :) starry ale zrobilem wypasiasta maske ale kurcze gdzies zgubilem :/ jak znajde to zamieszce :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, 14:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
no zalazlem cos :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, 15:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Nie znam się na tym zupełnie ale jak dla mnie rewelacja :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, 17:13 
Offline

Dołączył(a): 25 wrz 2005, 14:01
Posty: 70
ta maska już mniej na somodzileną prace wygląda :P No chyba ze jestes baardzo zaawansowany :P chropowatość woow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, 19:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
=GR@M=fistach735 napisał(a):
ta maska już mniej na somodzileną prace wygląda :P No chyba ze jestes baardzo zaawansowany :P chropowatość woow


nie wiezysz mi ?? hehe prawie wszyscy nie wieza :) a co do chropowatowsci to moge to latwo wytlumaczyc :) poprostu naprawde sa 2 maski jedna pod druga ( tak jak warstwy w photoshopie ) jedna ma inny kolor tekstury a druga inny i w pewnych miejscach jest tak jakby przeswit ( na szkielecie to lepiej wiadac ) i powstaje "zludzenie" chropowatosci!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, 20:10 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Lisek_M36 napisał(a):
nie wiezysz mi ?? hehe prawie wszyscy nie wieza :) a co do chropowatowsci to moge to latwo wytlumaczyc :) poprostu naprawde sa 2 maski jedna pod druga ( tak jak warstwy w photoshopie ) jedna ma inny kolor tekstury a druga inny i w pewnych miejscach jest tak jakby przeswit ( na szkielecie to lepiej wiadac ) i powstaje "zludzenie" chropowatosci!


Zwykle łatwiej się to robi przy pomocy tekstur. Jedna siatka i tekstura typu blend między dwoma materiałami. Liczy się szybciej i łatwiej potem się tym bawić. W czym robione?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, 20:40 
Offline

Dołączył(a): 25 wrz 2005, 14:01
Posty: 70
własnie myslałem ze zrobiłes tak jak mówił Hynol a to jest dosyc skomplikowane (można mocno przesadzic z chropowatością a tu jest dość dobrze dobrana). Nie mówie ci że nie wierze tylko że musiałes jednak sporo czasu nad grafiką spedzac :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
w CINEMA 4D :) Spoko programik ,a kazdy rysunek jest dla mnie skucesem bo nie kozystam z zadnych tutoriali tylko sam kombinuje ( tera rysuje barette :) jak zkoncze to zamieszcze ) A co tego co mowiles hynol to troche mi nie wychodzilo ( skopalem i przeliczyc mi nie chcial :) ) wiec znalazlem swoj sposob I wcale tak duzo nie obciarzylem systemu bo ta druga wrastwa jest bez "nurbsa" .I do tego polaczylem "warstwy" bo inaczej ten przeswit byl, ale w takie wielkie plamy a jak pomieszlay sie wlasciwosci z obu nalozonych tekstur to wyszedl taki efekt jak widac .

Caly czas na siatce musialem pracowac (cholery juz dostawalem od ciaglego patrzenia na linie i kropki) bo na redingu "troche" sie haczyl.
A po zalaczeniu "Hyper NURBSA" reding trwal 34 minuty :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, 21:38 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Beretta - mój pierwszy moel 3D - robiony jeszcze na sofcie pt. Imagine na Amidze. Prosze się nie śmiać - to było z 12 lat temu :)

Obrazek

Dla ludzi nie posiadających sporej ilości gotówki i nie chcących popadać w konflikt z prawem polecam darmowy program - Blender 3D. Moc porównywalna z komercyjnymi softami za pare k $. Open source - działa na windzie, linuxie, macu...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, 21:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
jak dla mnie GITES!!!! ( sam teksturki dobierales?? ) Ja byde sie cieszyl jak taka mi wyjdzie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2005, 21:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Sporo darmowych tekstur:

http://www.imageafter.com/images.php?category=0

Można też z nvidii wraz z ściągnąć sporo (200) bardzo dobrych tileowanych, darmowych tekstur. http://developer.nvidia.com/attach/7280

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 paź 2005, 15:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
znam te stronki :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 01:44
Posty: 111
Lokalizacja: A z nikąd
To co panowie... robimy modzika?
Ja właśnie przerobiłem Gulf of Oman i Strike at Karkand na... "trochę" inne :) Dosyć dobrze opanowałem ten edytor EA ale właśnie trzeba by trochę obiektów mieć żeby coś z tego było :) jakby co to kontakt na GG 8742061

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2006, 00:12 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
Wiem że stary temat ale go trochę odnowie :P Zafascynowany kiedyś grom BF2 (Obecnie też ale nie tak jak kiedyś wina patchy) tak sobie lekko dłubałem w 3Ds Studio nawet za moda się brałem ale w Polsce ciężko znaleźć osoby znające się cuś na rzeczy. Oto kilka fotek:

Znany wszystkim łaźik:
http://img129.imageshack.us/my.php?image=32123my.jpg
http://img112.imageshack.us/my.php?image=31ry1.jpg

Nowy pojazd samobieżna artyleria MLRS:
http://img112.imageshack.us/my.php?image=mlrs10nd.jpg
http://img112.imageshack.us/my.php?image=mlrs24fx.jpg

Też znany wszystkim Hummer (Brak tekstur)
http://img112.imageshack.us/my.php?image=image27hl.jpg
http://img112.imageshack.us/my.php?image=image38as.jpg

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2006, 02:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Ale to niby że do moda modele?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL