Teraz jest 29 lis 2024, 06:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, 18:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Solimo napisał(a):
Zacznik grać w CoD2. To jest bardzo realistyczne. Ja wole Bfa zblożone go do arcade czyli quake nież CoD2.

Hmm... Obawam się, że CoD2 z realizmem ma niewiele współnego... :roll: :lol:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, 19:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
a co do wypłakiwania się graczy pro .. soprki ale jestescie dla mnie smieszni... nigdy nie bede pro , bo jak widze co sie dzieje na filmikach to tylko moge pomazyc o takim skilu. ale przeciez gla kogos kto tak dobrze gra nauka odnowonionego "engine" gry jest MAX w ciagu tygodnia do opanowania.. Cały skecz polega na tym by grac w teamie..


To nie oto chodzi.

Cytuj:
I rzeczywiscie jak napisal Lailonn na karkandzie będzie kampienie.. ale będzie to wkurzajace na serwerach ffa a nie klanowych.. bo klan sobie da rade.. ustawią się wlasciwie, wymyslą taktyke i uda im się przebić..
To wlasnie na serwerach ffa powinien być płacz i zgrzytanie zebanmi.. bo juz widzę co sie bedzie działo.. jak kazdy tam sobie rzpke skrobie.. Smile
Jedna wielka rzeźnia... Twisted Evil


Pisalem, ze zaboli to najbardziej FFA choc jeszcze tego nie rozumieja. Wysmiano mnie, nvm...Owszem klanowcy maj sposoby na przebicie sie itd Ale SJ jest jednym z elementow/sposobow przebicia sie. Co wiecej skoro bedzie trudniej sie przebic to latweij bronic(juz jest latwiej byc w defensywie) wiec wydjzie nato, ze aby przebic sie przez wroga trzeba by grac 2x lepiej? Juz o samym gameplayu, ktory bedzie nudny jak flaki z olejem nie wspomne. Sry MOZE byc bo to EA wiec finalnie sie wypowiem jak wyjdzie patch.

Cytuj:
A tutaj jakby wszystko na odwrót.. "noobki" mówia ok.. a "pro" narzekają...no chyba ze ci pro to nie są pro.. tylko ludzie którzy wyuczyli się czegoś na pamięc i zmiana paru rzeczy w grze wywala ich swioatopogląd do góry nogami... Mr. Green ale wtedy to nie jest "pro player"... a "pro boot"... bo zawsze myslalem ze sam skil nie wytarczy.. tylko trzeba tez mysleć...


Nam juz przewracali te gre kilka razy i sie dostosowywalismy. Teraz tez damy rade. Jednak czy to, ze umiesz doskonale plywac sprawi, ze bez narzekan zamienisz wode w basenie na bloto? Zreszta wielu z nas gra na FFA i teraz zamiast sie wkurzac na lamki ee jeszcze nie wiem. Moze gryzienie kabli? ;D

Cytuj:
Lailonn--> jeżeli granie flag by flag jest dla ciebie kretynizmem i powoduje znienawidzone "kampienie" to naprawdę współczuję. Wiesz, że żołnierze na wojnie też "kampią"? Siedzi taki, nie wychyla się za specjalnie, bo przede wszystkim nie chce zginąć - zabicie wroga to kwestia trzeciorzędna, bo drugorzędna to osiągnięcie celu. Jedni lubia grać właśnie w ten sposób, inni w inny - ale jeżeli ktoś kogoś nazywa kretynem, tylko dlatego, że woli rozgrywkę choćby minimalnie zbliżoną do realiów, to bardzo mi przykro, ale z takim zadufkiem nie ma sensu toczyć żadnych dyskusji.


Moze jestem faktycznie glupi ale od kiedy to pisanie, ze system Flag By Flag jest kretynski jest rownoznaczne z nazywaniem graczy kretynami? :| Owszem zabicie wroga stoi za zdobyciem celu. Jednak eweidentnie na wielu mapach niedostosowanych do tego trybu chec przezycia uniemozlwia zdobycie celu. Realizm...od kiedy to realsityczne jest, ze wojska broniace miasta okupuja jeden budynek a pozostalych kluczowych miejsc nawet nie sprawdzaja? Wystarczyloby aby zamiast 1 flagi do zdobycia byly 2-3 i by kamperka sie zmneisjzyla a i mozliwosci zwiekszyly.

Cytuj:
aha, Lailonn, chcesz się założyć, że Forgotten Hope 2 będzie grane flaga po fladze? a wiesz ilu "kretynów" będzie w to grało?


FH mialo o ile pamietam rozne tryby w tym FbF, nie pamietam by byl on szalenie popularny za to pamietam, ze wielu narzekalo na kampienie jakie wywoluje.

Chcecie realizmu to zapiszcie sie na paintball/asg a nie grajcie w gry komputerowe...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, 23:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
Solimo napisał(a):
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
Lailonn--> jeżeli granie flag by flag jest dla ciebie kretynizmem i powoduje znienawidzone "kampienie" to naprawdę współczuję. Wiesz, że żołnierze na wojnie też "kampią"? Siedzi taki, nie wychyla się za specjalnie, bo przede wszystkim nie chce zginąć - zabicie wroga to kwestia trzeciorzędna, bo drugorzędna to osiągnięcie celu. Jedni lubia grać właśnie w ten sposób, inni w inny - ale jeżeli ktoś kogoś nazywa kretynem, tylko dlatego, że woli rozgrywkę choćby minimalnie zbliżoną do realiów, to bardzo mi przykro, ale z takim zadufkiem nie ma sensu toczyć żadnych dyskusji.


Zacznik grać w CoD2. To jest bardzo realistyczne. Ja wole Bfa zblożonego do arcade czyli quake nież CoD2. Gra w stylu kamp i traf jak masz farta jest troche nudna i nieprzewidywalna. Moze dlatego CS, gdzie liczy się prawie tylko skill jest tak popularny (Oglądałem filmiki CSa i tam raczej nikt nie łazi wysoko i się chowa. Szybki wjazd i już-przynajmniej ja widizałem taki film). No i jest robiony pod graczy klanowych a nie jak EA pod ogół.

taka mała prośba, następnym razem pisz wolniej, bo ja mam problemy ze zrozumieniem tego co tu pisze. a co do tego że cod 2 jest realistyczny, to lol. bo niby co w tym realistycznego że wystarczy odczekać kilka sekund i znów ma się full hp :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 01:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Co do SJ, to właśnie sobie przypomniałem jak grałem zanim się tego "nauczyłem" - albo znajdowałem jakiś team, albo go tworzyłem. Jeśli tworzyłem, to zapraszałem różnych graczy, ustawiąłem cele i generalnie starałem się prowadzić drużynę tak aby gdzieś doszła i coś zdobyła. W jakiś tam sposób czułem się jak na wojnie.

Teraz gra wygląda tak, że właściwie przeskakuje po kolejnych zgonach, z jednego pola walki na drugi - tak by być najbliżej akcji i walki, czy też zdobywania/obrony flagi. W efekcie nie ma żadnych stałych drużyn - gra się z teamach z przypadkowymi gośćmi. Celi nie ma sensu w ogóle ustawiać, bo zaraz się jest w innym teamie albo zupełnie gdzie indziej...

Co prawda adrenalinka jest na maksa przez 100% czasu, ale gra straciła urok - z wojny zmieniła się w jakiś szalony rajd z teleportami w międzyczasie.

Ostatnio oglądałem sobie jak wygląda gra na jednej z map na polskim serwerze. Totalne zamieszanie - goście z obu drużyn cały czas spawnują się na tym samym terenie - generalnie masakra na maksa - przeżywalność piechoty ok 5 - 10 sekund, dzika strzelanka - przeważnie w plecy. Na bazie SJ jakoś ta masakra utrzymywała się przez 10 min.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 10:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Jurgens ale nawet ze stalym squadem moga ci sie gracze rozbiec i miec cie za przeproszeniem w dupie(co wlasnie robi w 90% przypadkach) Co wiecej do zablokowania SJ wystarczy JEDNA osoba, ktora tego nie robi. A zazwyczaj jedna to wlansie SJ'uje

Jesli np gra sie z debilami, ktorzy przez 20 minut na karkandzie rzucaja granatami i nawet nie podchodza pod hotel to SJ jest jedyna szansa na pchniecie gry do przodu.

Przyznajesz, ze dzieki SJ jest non top adrenalina. No a wlasnie o to chodzi w grach tego typu. Jedne maja bawic inne uczyc a strzelanki dawac adrenaline. Czyli SJ=esencja Bf2 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 12:05 
Offline

Dołączył(a): 19 kwi 2006, 19:30
Posty: 44
Z waszych spostrzezen wynika ze SJ potrzebny nie jest - tylko wlasciwe granie ludzi na serwerze.. za kampienie na CS dostawało się slapa od admina - moze tędy droga ?
Rzeczywiscie SJ odrealnia na maksa ta grę, nie mówię ze chcę max realnosci - bo wtedy sobie po prostu inny produkt wybiorę (jak chociazby cs) i system smierci do konca rundy i niesmiertelnosc z avp :) !!
Mowię ze nie tędy droga.. ea chciala by zrobic fajny produkt, tylko lamerstwo nie pozwoli.. ten nieszczesny SJ to jest to co napędza adrenalinkę - ale jest to lekarstwo.. a moze czas się zając przyczyną - noobkami kampiącymi na respach, noobkami ze snajperkami którzy w czasie rundy ustrzelą moze 2 ludzi i mają gdzies cała druzynę...
Ile razy pisalem o nobku którzy zagranac ciagle respa i sobie statsy bije... na srewerach CS by dostał bana na 24 godziny... tutaj jakies bzdurne glosowanie które i tak nic nie daje..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 12:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Tylko, ze noobkow majacych gdzies druzyne nie mozna "uleczyc" jesli przyklad i dysksuja sa dla nich niczym. Pozostaje lekarstwo w postaci SJ :/

Jesli biegnie squad ludzi w tym medyk/dwoch i ci medycy by wskrzeszali a nie mieli wszystko w dupie to by nie bylo potzreby skakania po squadach prawda? A ja juz nawet przestalem wolac o medyka na FFA bo to jak wolac o milion zlotych na ulicy(rownie duza szansa powodzenia :P)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 12:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Lailonn napisał(a):
Moze jestem faktycznie glupi ale od kiedy to pisanie, ze system Flag By Flag jest kretynski jest rownoznaczne z nazywaniem graczy kretynami?


a nie jest? podstawowa logika panie Lailonn - jeżeli ktoś preferuje coś, co jest kretyńskie, to znaczy, że jest kretynem. Obrażanie pośrednie. I niech pan daruje, nie wiem jak to z panem faktycznie jest...

Lailonn napisał(a):
Chcecie realizmu to zapiszcie sie na paintball/asg a nie grajcie w gry komputerowe...


no i właśnie z powodu takich wniosków napisałem, że nie ma co z panem na poziomie dyskutować - a niby dlaczego nie mam szukać realizmu w grach? równie dobrze mógłbym ja napisać, że jeżeli pan szuka dynamiki, refleksu i skilla w grach, to niech pan idzie grać w piłkę na boisku. Mam prawo chcieć takich gier, jakie tylko mi się zamarzą - mniej lub bardziej realistycznych, kwestia gustu - i nikogo nie nazywam kretynem, bo lubi grać inaczej niż ja. U pana Lailonna natomiast jak widzę, obiektywizm i dopuszczanie innego punktu widzenia na daną sprawę to norma, jak szczerość w klubie Tęcza...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 13:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
A wedlug mnie dokonal pan nadinterpretacji i wlozyl w moje usta to co chcial aby stworzyc podstawe do nowego konfliktu. Kierujac sie ta logika jesli wysmiewa pan np tadeusza Rydzyka obraza pan miliony katolikow. jesli wysmiewa pan politykow obraza pan caly anrod polski, ktorych ow politycy sa reprezentantami. Czy to jednak prawidlowa logika? Oczywiscie, ze nie.

Na poziomie dyskutowac? Czy wedlug pana dyskusja na poziomie mozna nazwac ocenienie kogos i zaszufladkowanie na podstawie jednego zdania z tekstu zajmujacego pol ekranu?

Ma pan jak najbardziej prawo szukac realizmu w grach. Moze to dla pana dziwne ale gram wiel juz lat w rozne gry i tytuly jak Operation Flashpoint czy Americas Army znajdowaly sie na moim komputerze ze wzgledu na realizm jaki oferuja. Nie zmienia to faktu, ze jesli kupuje gre arcade to nie oczekuje od niej realizmu bo to nielogiczne.

Cytuj:
równie dobrze mógłbym ja napisać, że jeżeli pan szuka dynamiki, refleksu i skilla w grach, to niech pan idzie grać w piłkę na boisku.


To ta "dyskusja na poziomie" powoduje, ze nie umie pan przytoczyc sensownych i logicznych argumentow? Szukajac dynamiki, releksu i skilla zakupilem gre ARCADE'owa. Pan natomiast kupil te sama gre szukajac realizmu. Realizm stoi w opozycji do ARCADE co wie kazdy gracz. Ktory z nas wiec pomylil sie dokonujac zakupu w sklepie?

Grajac w PRMM chociazby rowniez oczekuje realizmu (stad np zdziwienie, ze od 0.30 commander bedzie musial prosic o pozwolenie na uzycie artylerii...) Jednoczesnie jednak nie wolno zpaominac, ze realizm MUSI isc z parze z grywalnoscia.

Aktualnie jest 27 graczy PRMM i okolo 300 graczy OPK. Czy na podstawie tych danych(podobne wyniki sa i w innych porach dnia) moge uznac, ze moje stanowisko na temat realizmu(w tym i moda PRMM) jest sluszne? Alez oczywiscie. Tym bowiem charakteryzuje sie prawdziwa dyskusja na poziomie, ze poza fanatycznym uwielbieniem kieruje sie rzeczowymi danymi.

ps. obiektywizm w dyskusji? W dyskusji obie strony zajmuja pewne stanowiska a to wyklucza obiektywizm...mozna byc obiektywnym sędzia, adminem a w wykonywaniu swoich obowiazkow nikt mi nie zarzuci, ze nie jestem obiektywny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 17:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2006, 18:08
Posty: 477
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
Chcecie realizmu to zapiszcie sie na paintball/asg a nie grajcie w gry komputerowe...


Lepiej....zgloscie sie na ochotnika do Iraku :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 18:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Lailonn napisał(a):
Przyznajesz, ze dzieki SJ jest non top adrenalina. No a wlasnie o to chodzi w grach tego typu. Jedne maja bawic inne uczyc a strzelanki dawac adrenaline. Czyli SJ=esencja Bf2 :P


Wg mnie SJ powoduje, że to co miało być w BF2 - czyli dowódca przekazujący rozkazy squad leaderom i squady mające swoje zadania, po prostu nie zaistniało.

Taka ciągła napierdalanka przypomina mi gry sprzed 20 lat z 8 bitowców. Osobiście wolałbym grę w której scenariusz jest taki, że jedna strona się przygotowuje np. do obrony, druga do ataku, potem jest kontakt i starcie a na koniec krótka przerwa przed następnym epizodem.

Tak mniej więcej było w FH - żeby zaatakować trzeba było się zebrać naprawdę niezłą drużyną, bo broniący się mieli zazwyczaj przewagę. Ale w końcu albo się udało przełamać i zdobywało się teren, albo się wąchało kwiatki.

W BF2 za dużo jest strzelania w plecy.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
Wg mnie SJ powoduje, że to co miało być w BF2 - czyli dowódca przekazujący rozkazy squad leaderom i squady mające swoje zadania, po prostu nie zaistniało.


Na FFA dowodcy zazwyczaj nic nie robia. A kto bedzie sluchal rozkazow obcego goscia? Zwlaszcza gdy sa to rozkazy typu "napraw most" gdy biegniesz medykiem...

Cytuj:
Taka ciągła napierdalanka przypomina mi gry sprzed 20 lat z 8 bitowców. Osobiście wolałbym grę w której scenariusz jest taki, że jedna strona się przygotowuje np. do obrony, druga do ataku, potem jest kontakt i starcie a na koniec krótka przerwa przed następnym epizodem.


Tak wyglada Americas Army. Tylko tam pojazdow nie ma(w 2.7 ma byc stryker i hummer) wiec to inna liga ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Lailonn napisał(a):
ps. obiektywizm w dyskusji? W dyskusji obie strony zajmuja pewne stanowiska a to wyklucza obiektywizm...mozna byc obiektywnym sędzia, adminem a w wykonywaniu swoich obowiazkow nikt mi nie zarzuci, ze nie jestem obiektywny.


W dyskusji tez można się zachowywać różnie - można np. wyrażać swoje opinie w temacie dyskusji, a można też zamiast tego wyrażać opinie na temat oponentów (np. "kto nie popiera IV RP ten jest pijakiem i złodziejem" :).

Mam nadzieję, że z tej dyskusji wyniesiesz przynajmniej tyle, że są różne opinie co do modyfikacji i dalszego rozwoju BF-a i pewne zmiany są przez część graczy odbierane jako zmiany pozytywne.

Ja pozostaje na stanowisku, że idealnym stanem gry jest jeśli gra FFA przypomina grę klanową, z uwagi na specyfikę silnika. Co więcej uważam, że silnik powienien wymuszać pewne zachowania zgodne z intencjami twórców gry. Jeśli twórcy chcieli gry w schemacie dowódca->lider->członek, to mają prawo (i obowiązek) wymuszać to.

Pamiętam jak w BF1942 ćwiczono np. skoki na jeapach wysadzanych na ładunkach trotylu. Potem na spadochronie lądowało się na dachu i wyszarzało flagę przez cały mecz. Potem coś zmieniono, że już się tak nie dało (tego już nie kojarze, bo wtedy grałem juz tylko w FH). Całe taktyki legly w gruzach.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 18:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Lailonn napisał(a):
Tak wyglada Americas Army. Tylko tam pojazdow nie ma(w 2.7 ma byc stryker i hummer) wiec to inna liga ;P


Dlatego gram w BF-a :D

(I tak w BF2 jest mało sprzętu. W BF1942 były pływające statki, pływające lotniskowce, łodzie podwodne. W FH dorobili do tego statki testantowe z czołgami, samolot z podwieszanym odrzutowym kamikaze. Można było prowadzić pełnowartościowe bitwy morsko lądowe z udziałem lotnictwa i wszelkiej maści sprzętu pływającego i jeżdzącego.)

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 18:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
I właśnie dlatego dużo ludzi przebiera nóżkami nie mogąc się doczekać na FH2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL