Teraz jest 4 mar 2025, 23:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 04:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
jurgens napisał(a):
A w ogóle to zamiast takie elaboraty pisać, to pogralibyście zanim grę zmienią i zanim sponsorzy nie przerzucą się na BF 2142

A ja byłbym wdzięczny jakby niektórzy zauwarzyli coś takiego jak "edytuj post" i nie pisali 2 post pod rząd...

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 10:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2005, 21:44
Posty: 1044
Lokalizacja: kraków
Lailonn napisał(a):
Cytuj:
po trzecie, sprawa grania na starej wersji - piszecie, że jest to niewykonalne. A dlaczego? Nie bardzo rozumiem, bo mnie się wydaje, że jest to sprawa dogadania się - jeżeli fajniej się gra na starej, to dla przyjemności gramy na starej, a na nowej bierzemy udział w turniejach i tak dalej. To jest wykonalne i to bez trudu - tyle, że się tak nie stanie, bo sceny BFa nie stać na taki ruch jak sceny CSa, która w większej części olała CS:S i została przy starej wersji gry.


Juz pisalem dlaczego nie mozemy. Ani klanwocy ani FFA. Poczytaj porpzednie strony topica. Scena csa "olala" cs:s ale nie dlatego, ze jest nowy i fe bo wielokrotnie fachowe portale o CS udowadnialy, ze rozrzut broni jest identyczny jak w 1.6 itd a jedyna zmiana to grafika i fizyka(kgo obchodzi jak zwloki upadaja) problemem sa gigantyczne wymagania sprzetowe-wieksze od BF2. Wiem bo w bf2 gram na luzie a jak odpalilem cs:s to malo zebow sobie nie wybilem "potykajac sie" na mapie

nie zgodze sie z toba. u mnie bf2 przycinal przy wiekszej ilosci graczy na ustawieniach low, a cs:s z teksturami na high i powlaczanymi niektorymi efektami chodzi calkiem dobrze nawet przy wiekszej liczbie graczy. chociaz boje sie myslec ile mialbym fpsow gdyby mapy z css byly wielkosci tych z battlefielda :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 11:04 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
Lailonn napisał(a):

Cytuj:
no i genialnie wybrali, bo taki jest przeciętny profil gracza w BF2. A EA robi grę dla przeciętnych graczy - jeżeli do tej pory tego nie widzisz, to zastanów się zanim napiszesz kolejnego sarkastycznego i wskazującego na wybitny brak pojęcia o świecie posta


To w takim razie EA jest jedyna firma robiaca gry pod "noobow". Co wiecej kazdy noob kiedys stanie sie "pr0" i wtedy zmieni front i zacznie krytykowac EA. A nowi gracze przestaja juz naplywac...

Cytuj:
czemu, kurna, Ci wszyscy eksperci wlasnej gry nie zrobia? czemu sie nie zatrudnia w EA? czemu nie sami patcha nie napisza? co za lenie!


Bo nie maja milionow dolarow? Bo nie maja umiejetnosci programowania? Bo sam pomysl to nie wszystko? Zalozmy, ze ktos zrobilby patcha, ktory poprawilby te wszystkie bugi(nie wykonalne bez dostepu do "wnetrza" gry a az tyle modderom nie pozwalaja) i co z tego? serwery rankingowe musza byc na wersji od EA natomiast serwery zwykle raczej nie wdadza sie w walke "ktory patch lepszy"

Wiele osob pisze, ze SJ to exploit. Zalozmy, ze macie racje. Z drugiej strony wielu klanowcow pisze, ze SJ mozna by uciac GDYBY nie commander, ktory wszystko widzi. Pytanie. Czy jesli Squady sa polaczone z Commanderem to nie nalezy ich "naprawiac*' jednoczesnie? Tak jak "apelowalem" aby jednoczesnie z solabieniem heli oslabic i samoloty(stalo sie inaczej i teraz heli padaja jak muchy tam gdzie sa samoloty) oczywiscie, ze nalezy. ALE EA ZNOWU TEGO NIE ROBI. Analogia. Jesli masz wilgoc na scianach to nie remontujesz sciany i patrzysz jak grzyb na nowo powstaje tylko wpierw likwidujesz powod powstawania wilgoci!

Ja na prawde nie oczekuje od EA wiele. Chce tylko by chociaz JEDEN cholerny patch poswiecony byl NAPRAWIANIU bledow a nie zmienianiu gry. Jesli nie bede musial myslec, ktory z 50 bugow mnie zaraz dopadnie to i zmiany latwiej przelkne...

Ktos tam pisal, ze BF2 to gra dla wszystkich i EA pod ogol ustawia gre anie tylko tych "pr0" Skoro jednak jest to gra dla wszystkich to i jest dla tych, ktorzy aby wygrac zrobia wszystko i wykorzystaja kazdy trik by zdobyc przewage nad wrogiem. Te miliony dolarow IMHO EA powinna nie na sztab debilnych doradcow przeznaczac lecz zatrudnic kilku ludzi od "Public Relations", ktorzy to od samych graczy dowiadywali sie co jest zle, co mogloby byc lepiej. Wynioslo by to mniej kasy...

A wiem co pisze bo przez okolo 5 lat wspoltworzylem kilka serwerow MMORPG(jeden nawet adminowalem) i zawsze kazda zmiana byla dlugo analizowana przez kilku ludzi z ekipy. Z tym, ze kazdy z tych ludzi spedzil wiele miesiecy w grze i znal jej kazdy aspekt. Dzieki temu praktycznie nic nas nie zaskakiwalo a serwer w momencie mojej rezygnacj iz funkcji byl juz najwiekszym w kraju. Tu natomiast dam sobie glowe uciac, ze gdyby wystawic ekipe EA przeciw jakiemus sredniej klasy klanowi dostaliby w dupsko az milo...

*moze ktos sie zastanawia coz to za exploit do naprawienia jest u commandera. Sa 2 ale napisze o jednym. Commander ma UAV i SCAN, ktore to pozwlaaj mu orientowac sie w sytuacji. Commander moze zaznaczac wrogow wykrytych scanem tak? Ano moze. Tak sie jednak sklada, ze moze rowniez "spotowac" na slepo. Rezultat w obu przypadkach taki sam. Po co wiec SCAN, na ktory trzeba czekac kilkadziesiat sekund? Jest jeszcze jeden fajny exploit u commandera, ktore nie chce opisywac ;P Tak czy siak dopoki commander moze widziec WSZYSTKO i wszedzie SJ jest niezbedny aby wyrwac sie z np z locka czy zaatakowac "niepostrzezenie"


co do znajdowania i wykorzystywania exploitow. jak Keyser napisal, wiele z nich znaleziono dosc dlugo po tym, jak gra sie ukazala. po drugie, zauwaz fakt, ze Ty WIESZ, ale juz po sprawie. zrobmy tak, moze napisz co w grze QuakeWars albo innej bedzie explotitem i bedzie wykorzystywane przez graczy. napisz to po pierwszym dniu grania. exploity i bugi wychodza na jaw, poniewaz wydanie gry sieciowej jest najwiekszym mozliwym betatestem - i uprzedzajac, nie, nie jestes w stanie zrobic betatestow gry, w ktora bedzie grac milion ludzi, to jest niewykonalne. EA robi co moze, zeby gra byla nadal grywalna i polegala jedynie na skillach exploitowych - moze Ci sie taka polityka nie podobac ale jest ona faktem, ku radosci rzeczy graczy.

co do drugiej czesci posta. EA na pewno wydaje wiecej na PR niz Ty zarobisz w ciagu najblizszych dziesiecioleci. i na pewno przeprowadzaja szereg specjalistycznych badan, dzieki ktorym wiedza, czego WIEKSZOSC graczy oczekuje. Ty skupiasz sie na exploitach i na tym, ze beda nowe. OK, niech bedzie. ale wiesz jak wygladaja typowe pytania zadawane podczas wywiadu poglebionego z przecietnym graczem BF2? "Co Cie denerwuje w grze? Czy gra jest fajna? Czego nie lubisz". Zero exploitow. a wiesz jakie sa prawdopodobne odpowiedzi? "Jak gosc lata heli i wszystkich zabija, a nikt go nie moze zdjac. Gra jest fajna, ale bardzo nie lubie jak koles wchodzi do budynku samemu, a potem z niego wychodzi 12 kolesi. No i nie lubie, ze moj sklad caly czas sie psuje, bo ktos i wychodzi. W wojsku tak nie bylo, to frustrujace". Again, zero exploitow. Ze malo pr0? pewnie, bo gra jest dla ludzi, nie dla zawodowych gra. i gra sluzy dla zabawy, a nie meczenia sie z exploitami i rzucaniem czegos na jeepa. ja z Toba dyskutuje, ale przecietny amerykanski gracz stwierdzilby jedynie, ze jestes "weird psycho, bo za swoje pieniadze psujesz sobie fun". cala Twoja argumentacja ma sens jedynie wtedy, gdy gra sie zawodowo albo naprawde powaznie - co ma miejsce w Polsce, bo gracze sieciowi to dalej waska specjalnosc. EA zarabia kase na 30-letnim kolesiu, ktory idzie do sklepu, wynosi z niego 10 gier i dwa joysticki i nie mysli o C4 throwing. polski gracz lub niemiecki nastolatek sa na 24 miejscu w istotnosci klientow EA.


pzdr
neuro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 12:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ehh odpowiadasz tylko na fragmenty moich postow. Na te, ktore ci wygodnie. Nie ladnie oj nie. W sumie to odpwoiedziales na 1/3 mojego posta odnoszac sie przy okazji do innego, ktorego wiec tylko "musnales"

Zacytuje ci swojego posta jaki byl odpowiedzia dla Kaysera

Cytuj:
Przepraszam bardzo. Napisalem czego EA nie przewidzialo i tam umiescilem c4 i granatnik. Faktycznie tego typu wykorzystanie nie jest takie oczywiste ale w koncu "EA ma sztab ludzi od badania rynku i wydaje na to miliony" wiec... Nie mniej jednak JA NAPISALEM TAK:

Cytat:
Czy ciezko przewidziec, ze jesli commander zrzuci artylerie to zawsze znajdzie sie debil co w nia wbiegnie i da mu karne punkty? Wylaczajac karne punkty czy ciezko przewidziec, ze znajdzie sie debil zrzucajacy artylerie na swoich celowo?

Czy ciezko przewidziec, ze banda debili moze wbiegac pod samolot by po ukaraniu cie i kicknieciu z gry samemu poleciec?

Czy ciezko przewidziec, ze jesli wylaczymy karne punkty za miny i claymory to ludzie beda je rozstawiac masowo co zepsuje gre?

Ciezko przewidziec, ze jesli oslabimy pancerz heli to samolot z dzialka zniszczy je w 5s max?

Ciezko rpzewidziec, ze jesli bedzie mozna zrzucac jeepy to ludzie beda je zrzucac w glupie miejsca jak dachy, wrogie lotnisko etc?

Dla EA jak widac TAK.

I jak widac wymienilem rzeczy OCZYWISTE dla kazdego, ktorych to EA nie przewidzialo. I takie RAZACE uchybienia im wypominam a nie, ze ktos dziwnie uzywal c4...


Odnies sie prosze do CALYCH moich wypowiedzi a nie fragmentow bo mam wraznie, ze piszen a darmo. Ja podaje argumenty a ty udajesz, ze ich nei ma czepiajac sie slowka, na ktore juz odpowiedzialem strone wczesniej.

Kolejny raz piszesz, ze EA wydaje gruba kase na testy i badania. Skoro wiec gracze po godzinie gry wykrywaja razace uchybienia to chyba mam prawo oczekiwac od sztabu dobrze oplacanych ludzi, ze wykryja wiecej i szybciej? MAM bo to logiczne. Natomiast w tym przypadku to nei dziala...

Jasne. Ludzi denerwowalo heli-oslabiono je(pisalem o tym a co znow ty raczyles pominac) ludzi denerwowaly samoloty i WCIAZ DENERWUJA. A mimo to nic sie u nich nie zmienia. Ba ulepszono j10 dzieki celniejszy mrakietom. Ludzi wkurza tez commander, ktory nic nie robi. Medycy, ktorzy nie lecza czy supporterzy nie dajacy amunicji. Wkurza ich tez olewactwo flag przez garczy roaz banda snajperow, ktora ma w dupie gry i tylko kampi na wzgorzu. GRACZY WKURZA WIELE RZECZY. Mimo to EA zmienia tylko pojedyncze fragmenty gry pozostawiajac pozostale po staremu przez co sa jesczze bardziej dokuczliwe. Ciezko to pojac?

Chcesz bym wskazal bledy gry zanim zostanie wydana. Ale przeciez patcha 1.3 nie ma jescze a JUZ gracze znaja naduzycia jakie wprowadzi. Dlaczego "kazdy" klanowiec po przeczytaniu "Commander bedzie mogl zrzucac jeepy" AUTOMATYCZNIE pisal "O teraz bedzie sie heli lockowalo jeepami" A ten "sztab" kosztownych ludzi na pytanie o to zrobil wielkie oczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
neuro
skoro EA jest takie bogate i potężne to chyba niepotrzebuje pomocy domorosłego forumowego adwokata

ogólna teoria na temat graczy na którym zależy EA jest jak najbardziej słuszna ale nie zapominajmy o tych dzieisątkach serverów opłacanych przez klany (gdzie grają freeplayowcy)

zresztą nawet jeżeli EA całkowicie o tym aspekcie zapomniało i zależy im jedynie na 30-letnich kolesiach kupujących naraz po 10 gier i 2 joysticki, to te zmiany są błędne - w tym leży problem
ostrzeżenia stosowane przez gracz tu i tam odnośnie lokowania heli jeepami i znerfienia SJ, nie są jedynie jęczeniem poszkodowanego a OSTRZEŻENIEM dla EA że ROBI BŁĄD

bo to jest BŁĄD - teraz, po tych zmianach, właśnie tym 30-letnim kolesiom będzie gożej

czy jeżeli na najnowszym patchu na server wejdzie do jednego teamu kilkunastoosobowa ekipa znanych polskich "cziterów" to jedna śmierć im przeszkodzi w przeniesieniu się pod istotną dla mapy flagę ?
przejmą flagi tak samo skutecznie jak wcześniej, a z nałożonego przez nich locka (beloved baserape'ing - ohh yes!) będzie znacznie ciężej się wydostać


jak najbardziej się zgadzam z tym że EA "kocha" mocniej freeplayowców niż graczy pr0 - jednak na tym polega opiewane w tym wątku partactwo pracowników tej firmy - robią szereg zmian "dla" freeplayowców które tak naprawde w nich uderzą

i niema co tu odwracać kota ogonem że to wielka firma z kupą szmalu i już oni napewno wiedzą co robią bo wielokrotnie dowiedli że niewiedzą co robią - tak jak i w tym przypadku


tuning squad jumpingu ? TAK!
zapowiedziane zmiany ? NIE!


Ps. masz człowieku gadane ale wogóle nie czytasz argumentów jakie ci się przedstawia - powinieneś startować do zawodów "forumowego pisania" w programie "Idol Internetu", jeżeli kiedyś taki powstanie :roll:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 13:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Gra jest fajna, ale bardzo nie lubie jak koles wchodzi do budynku samemu, a potem z niego wychodzi 12 kolesi. No i nie lubie, ze moj sklad caly czas sie psuje, bo ktos i wychodzi

dyletanckie gaadanie
ty chyba nigdy nie grales na polskim serverze

:lol:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 15:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
LipToN Earl Grey napisał(a):
dyletanckie gaadanie
ty chyba nigdy nie grales na polskim serverze


bardzo dziękujemy za wniesienie kolejnego powiewu mądrości do tego głupiego wątku, o mistrzu

Kolec---> a skąd wiesz, że te zmiany uderzą we freeplayowców? oni się ucieszą, że nie muszą dymać dziesięć minut na piechotę pod flagę, bo comm im zrzuci jeepka. A problemów z SJ nie zauważą, bo i tak go nie stosują - nie będzie im trudniej wyjść z locka, bo i do tej pory tego nie umieli robić, prawda? Wszystko o czym piszesz odnosi się do klanów, nie do przeciętnych graczy - oni będą zadowoleni ze zmian. EA wie co robi - nie na darmo są najpotężniejszym wydawcą gier na świecie. Możesz powtarzać ile chcesz, że to partacze - ale fakty i liczby przemawiają za nimi. Ty zaś żadnych argumentów poza własnymi subiektywnymi opiniami nie masz. Najlepszym dowodem na to, że mają oni rację, jest fakt, że nadal grasz w BF2 :D

Lailonn---> nie było ciężko przewidzieć, że na commandera może się załapać idiota a drugi będzie się kładł przed samolotem a miłośnicy min rozrzucą je wszędzie gdzie się da - tylko czy alternatywa nie jest gorsza? jak zablokować debilom dostęp do commandera? nie da się. Jak sprawić, by przejechanie samolotem nie liczyło się jako TK? Można pogrzebać w kodzie, ale może by się okazało, że cały samolot jako taki może wtedy zabijać swoich i nie będzie TK - to by dopiero była rzeźnia, nie? A co do min - sorry, ale nie wiem o co ci chodzi - jakoś nie zauważyłem, żeby wszędzie leżały claymore'y na FFA. Tylko na klanówkach (zwłaszcza infantry) exploitowało się je gdy można ich było rzucić pięć sztuk - i to się szybko skończyło. Poza tym jak już wcześniej napisano - EA nie testowało gry pod kątem exploitów. Od tego ma za darmo graczy klanowych, którzy to wszystko wygrzebią i jeszcze będą się cieszyć - swoim testerom płaci zaś za to, żeby spojrzeli na grę okiem przeciętnego usera.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 15:37 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
LipToN Earl Grey napisał(a):
dyletanckie gaadanie
ty chyba nigdy nie grales na polskim serverze


bardzo dziękujemy za wniesienie kolejnego powiewu mądrości do tego głupiego wątku, o mistrzu

Kolec---> a skąd wiesz, że te zmiany uderzą we freeplayowców? oni się ucieszą, że nie muszą dymać dziesięć minut na piechotę pod flagę, bo comm im zrzuci jeepka. A problemów z SJ nie zauważą, bo i tak go nie stosują - nie będzie im trudniej wyjść z locka, bo i do tej pory tego nie umieli robić, prawda? Wszystko o czym piszesz odnosi się do klanów, nie do przeciętnych graczy - oni będą zadowoleni ze zmian. EA wie co robi - nie na darmo są najpotężniejszym wydawcą gier na świecie. Możesz powtarzać ile chcesz, że to partacze - ale fakty i liczby przemawiają za nimi. Ty zaś żadnych argumentów poza własnymi subiektywnymi opiniami nie masz. Najlepszym dowodem na to, że mają oni rację, jest fakt, że nadal grasz w BF2 :D

Lailonn---> nie było ciężko przewidzieć, że na commandera może się załapać idiota a drugi będzie się kładł przed samolotem a miłośnicy min rozrzucą je wszędzie gdzie się da - tylko czy alternatywa nie jest gorsza? jak zablokować debilom dostęp do commandera? nie da się. Jak sprawić, by przejechanie samolotem nie liczyło się jako TK? Można pogrzebać w kodzie, ale może by się okazało, że cały samolot jako taki może wtedy zabijać swoich i nie będzie TK - to by dopiero była rzeźnia, nie? A co do min - sorry, ale nie wiem o co ci chodzi - jakoś nie zauważyłem, żeby wszędzie leżały claymore'y na FFA. Tylko na klanówkach (zwłaszcza infantry) exploitowało się je gdy można ich było rzucić pięć sztuk - i to się szybko skończyło. Poza tym jak już wcześniej napisano - EA nie testowało gry pod kątem exploitów. Od tego ma za darmo graczy klanowych, którzy to wszystko wygrzebią i jeszcze będą się cieszyć - swoim testerom płaci zaś za to, żeby spojrzeli na grę okiem przeciętnego usera.


znowu dzieki, lepiej bym tego nie ujal.

do oponentow: nie odpisuje na wszystko, bo wiekszosc rzeczy sie powtarza, a ja nie mam czasu na ciagle pisanie tego samego. ogolnie: wszystkie Wasze argumenty sa prawdziwe, ale tylko dla Waszej pojmowania gry, grania bardzo powaznego i maksymalnie wykorzystujacego mozliwosci enginu gry.

dwie krotkie analogie. pilka nozna i symulator LockOn.

w pilce noznej wprowadzono kiedys spalone. wiecie ile bylo wtedy halasu, ze to zniszczy gre? ze to sztuczne ograniczenie i ze pomoze przegrywajacym druzynom? moze i prawda, problem byl taki, ze futbol bez spalonych byl smiertelnie nudny, cierpiala integralnosc gry (zamiast biegania za pilka dlugie wrzutki, zamiast strzalow przepychanki). kazda gra ewoluuje. tak samo jest z BF2.

LockOn. grajac w multi w trybie objective nalezy zniszczyc instalacje przeciwnika. najlatwiej jest to zrobic wykonujac piekne kamikaze. mozliwosc ta nie jest zablokowana. dlaczego? poniewaz zadnemu graczowi LockOna nie przyszloby to do glowy - na jaka cholere psuc sobie zabawe, jaka jest symulacja latania. podobnie w BF2. Ty piszesz, ze zrzucanie jeepow na heli to bezsens. no wlasnie, tak wielki bezsens, ze 95% graczy nawet na to nie wpadnie. ot, roznica optyki, ktorej nie jestes w stanie przekroczyc, po prostu nie chcesz uwierzyc, ze ktos inny moze chciec grac inaczej - i ze niestety, ale Twoj styl gry jest niszowy, finansowo dla EA nieoplacalny i dlatego jest rugowany.

to jest cala moja argumentacja w sprawie SJ czy BH czy innych exploitow. dyskusje nt jakosci patchow to tylko pochodne tego problemu - czym jest dla nas gra, jak powinna wyglada i jak EA powinna na ten gameplay wplywac. Wy piszecie, ze to blad, a ja mowie, ze maja racje - rozstrzygaja fakty. EA to wielka firma,a Wy dalej gracie w BF2.


pzdr
neuro


Ostatnio edytowano 13 maja 2006, 16:27 przez neuro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 15:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Cytuj:
Wy piszecie, ze to blad


tak, my piszemy ze to blad gdyz EA&DICE zajmuje sie ********* zamiast naprawic powazne bugi jakie dalej wystepuja w grze

Cytuj:
EA to wielka firma,a Wy dalej gracie w BF2.



tak tak to mi cos nawet przypomina :)

-Dzieci, na dzisiejszej lekcji polskiego omowimy slawnych pisarzy polskich
Prosze powtarzac za mna! : " Juliusz Slowacki Wielkim poetą był...etc

:lol: :lol: :lol:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 16:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
nie było ciężko przewidzieć, że na commandera może się załapać idiota a drugi będzie się kładł przed samolotem a miłośnicy min rozrzucą je wszędzie gdzie się da - tylko czy alternatywa nie jest gorsza? jak zablokować debilom dostęp do commandera? nie da się. Jak sprawić, by przejechanie samolotem nie liczyło się jako TK? Można pogrzebać w kodzie, ale może by się okazało, że cały samolot jako taki może wtedy zabijać swoich i nie będzie TK - to by dopiero była rzeźnia, nie?


Ale przeciez gracze podali rozwiazania do tych problemow. Wystarczyloby aby pojazd w ciagu 10s po pojawieniu sie nie naliczal TK. To wystarczy by odleciec/odjechac. Co do min to rowneiz proponowano aby karne punkty dostawali rowno ten kto wbiegl i ten kto postawil. Nie uwazasz to za sensowniejsze? I nie byloby naduzyc takich bo kto by podkladal sie pod samolot jesli jedynym skutkiem bylaby jego smierc? Kto by stawial miny na slepo gdy moze za to dostac karne punkty? A i na slepo nikt by nie biegal tylko patrzyl na czaszki ;]

Cytuj:
A co do min - sorry, ale nie wiem o co ci chodzi - jakoś nie zauważyłem, żeby wszędzie leżały claymore'y na FFA. Tylko na klanówkach (zwłaszcza infantry) exploitowało się je gdy można ich było rzucić pięć sztuk - i to się szybko skończyło. Poza tym jak już wcześniej napisano - EA nie testowało gry pod kątem exploitów. Od tego ma za darmo graczy klanowych, którzy to wszystko wygrzebią i jeszcze będą się cieszyć - swoim testerom płaci zaś za to, żeby spojrzeli na grę okiem przeciętnego usera.


Poszukaj na forum. To na FFA exploitowano to. Na klanowkach snajper to sporadyczny 1% przypadek. Na infantry nawet tego nie ma. Za to pamietam, ze na FFA gracze wymyslili taktyke:

"jeepek prowadzony przez supporta. Na pace snajper. Ciagle doladowywany rorzuca miny za jeepem a ten jezdzi po calej mapie"

Cytuj:
Możesz powtarzać ile chcesz, że to partacze - ale fakty i liczby przemawiają za nimi. Ty zaś żadnych argumentów poza własnymi subiektywnymi opiniami nie masz. Najlepszym dowodem na to, że mają oni rację, jest fakt, że nadal grasz w BF2


Miliony much jedza gowno. Nie moga sie mylic! ;] A juz pisalem(nie tylko ja), ze sukces BFa to w ogromnej mierze rezultat braku jakiejkolwiek konkurencji. Sprawdzimy kto wygra pojedynek ET:QW vs BF2142. Gram bo wciaz nie ma alternatywy, bo mam tu kumpli i klan. Bo adminuje serwer, pisze newsy i artykuly na bf.pl Jestem krok dalej niz "grasz". Poczatkowo robilem to bo gralem. Teraz zaczyna to byc gram bo to robie.

neuro czy w LockON sa klanowki? Jesli by byly to na bank gdyby celem misji bylo zniszczyc wrogi budynek i wystarczyloby do tego kamikaze robiono by tak...

Cytuj:
do oponentow: odpisuje na wszystko, bo wiekszosc rzeczy sie powtarza, a ja nie mam czasu na ciagle pisanie tego samego.


Nie odpisuejsz na wszystko co ci udowodnilem. Moje argumenty bardziej sie rozwiajaja anizeli powtarzaja. Nie masz czasu? Przez 3 strony powtarzales "czytaj licencje, sprzedaj gre" ;]

Przeczytaj moje posty ze stron 10 i 11 a zobaczysz, ze nie odpowiedziales na 70% moich argumentow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 16:47 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
Cytuj:
Miliony much jedza gowno. Nie moga sie mylic! ;] A juz pisalem(nie tylko ja), ze sukces BFa to w ogromnej mierze rezultat braku jakiejkolwiek konkurencji. Sprawdzimy kto wygra pojedynek ET:QW vs BF2142. Gram bo wciaz nie ma alternatywy, bo mam tu kumpli i klan. Bo adminuje serwer, pisze newsy i artykuly na bf.pl Jestem krok dalej niz "grasz". Poczatkowo robilem to bo gralem. Teraz zaczyna to byc gram bo to robie.

neuro czy w LockON sa klanowki? Jesli by byly to na bank gdyby celem misji bylo zniszczyc wrogi budynek i wystarczyloby do tego kamikaze robiono by tak...



ad 1 gdyby nie te miliony jedzace gowno, to bys nie mial nawet i tej kiepskiej alternatywy jaka jest BF2. come on, podziekuj muchom! i naprawde uwazasz, ze patch 1.3 powinien byc inny "bo Ty nie masz alternatywy i koledzy tez w to graja". LOL! popros EA o jakis specjalny dodatek filantropijny dla Ciebie.
to jest biznes, a mniej kapitalistyczne inicjatywy isnieja - Operation Flashpoint, Joint Operations, ta smiechu warta (niemiecka? chinska?) kopia BF co kiedys tu linki byly. wszyscy narzekamy na wielkie, zle korporacje, ale kiedy przychodzi co do czego to korzystamy z ich produktow. badz pierwszy Lailonn, wyjdz ze schematu i zacznij grac w cos innego. faktycznie, zobaczymy co bedzie z BF2 po wyjsciu QuakeWars. ja wiem na 100%, ze ogromna wiekszosc czlonkow tego forum i tak bedzie grac w BF2 i czekac na FH2. moze jakis zaklad?

ad 2 nie wiem czy sa klanowki w LockOnie, pewnie tak. co za roznica? ciagle stawiasz swiat klanowy na pierwszym miejscu, jakby to byla jakas najwazniejsza cecha gry, kiedy ja twierdze, ze ruch klanowy jest o tyle wazny, ile pomaga firmie, ktora wydaje gre i sprawia, ze uzytkownicy maja wieksza frajde.

fakty przecza Twojej tezie. mylisz przyczyne ze skutkiem. gra klanowa istnieje dzieki BF2, a nie na odwrot. EA wydaje gre dla graczy, tak po prostu, dla ludzi zadnych ROZRYWKI, nie dla klanowkarzy czy chociazby wielbicieli rzucania C4, bo to taki sama kasta, tyle, ze mniejsza. oni patrza na gre jak na produkt, zabawke, Ty nie potrafisz wyjsc poza emocjonalny stosunek do niej, jak ktos tez wzruszajaco napisal "do naszego BF!!!". stad nazywanie kazdego wyznajacego inna niz Ty "wiare" noobem, placzka, lama, debilem, whatever - jest tez m.in. przyczyna dla ktorej z Toba dyskutuje. nie lubie, gdy jestem obrazany, nie lubie, gdy traktuje sie mnie z pozycji sily, a takze lubie pokazac czasem zamknietym spolecznoscia, ze istnieje tez cos poza nimi i ze to cos tez jest warte uwagi i szacunku. zrobilem juz wystarczajaco duzo szumu i z radoscia zauwazylem, ze nie jestem sam.

wyjasnij mi fenomen, dlaczego zaden noobowski klan nie wyzywa pr0 klanowkarzy od "psujacych gre maniakow", "pr0wazniakow" czy "Fatal1ty-punkass-bitches-wannabees"? natomiast bardzo czesto zdaza sie, jak na tym forum (choc sa wyjatki), ze gracze z "powaznych" klanow odnosza sie wszystkiego co inne naprawde w sposob chamski lub przesmiewczy. tak samo milo traktuja tez firme dzieki ktorej mogli spedzic 600h godzin przed komputerem. skad ta zajadlosc? nie idzie granie pr0? mama kazala odejsc od komputera?


pzdr
neuro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 16:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Lailonn napisał(a):
Ale przeciez gracze podali rozwiazania do tych problemow. Wystarczyloby aby pojazd w ciagu 10s po pojawieniu sie nie naliczal TK. To wystarczy by odleciec/odjechac.


i myślisz, że tak łatwo jest zrobić taką fundamentalną zmianę w kodzie? to kosztuje i to kosztuje dużo - o wiele taniej jest olać sprawę, która i tak jest totalnie marginalnym zjawiskiem już teraz

Cytuj:
Co do min to rowneiz proponowano aby karne punkty dostawali rowno ten kto wbiegl i ten kto postawil. Nie uwazasz to za sensowniejsze?


bynajmniej. Dlaczego nie mogę sobie rzucić miny gdzie chcę? I dlaczego mam dostawać ujemne punkty bo ktoś sobie rzucił minę gdzie chciał? To mi psuje zabawę. Nadal Lailonn patrzysz z klanowymi, skillowymi klapkami na oczach - i nic dziwnego, że EA nie chce słuchać osób o taką wąskim spojrzeniu na grę.

Cytuj:
Na klanowkach snajper to sporadyczny 1% przypadek. Na infantry nawet tego nie ma.


czytanie ze zrozumieniem się kłania - napisałem przecież, że to był krótki okres, między patchem 1.2 i 1.21 dokładnie. Nie grałeś wtedy inf clanbase, więc nie wiesz co się działo.

Cytuj:
Miliony much jedza gowno. Nie moga sie mylic! ;] A juz pisalem(nie tylko ja), ze sukces BFa to w ogromnej mierze rezultat braku jakiejkolwiek konkurencji.


ano, przywyczaj się Lailonn do jedzenia gowna, bo w demokracji decydują te miliony wlaśnie, czy ci się to podoba, czy nie :D a konkurencja jest i to spora - o sukcesie BF2 zadecydował potężny i umiejętny marketing i jego produktem są własnie bajeczki w stylu "braku konkurencji". Dałeś się złapać :) jak mucha na lep :)

Cytuj:
neuro czy w LockON sa klanowki? Jesli by byly to na bank gdyby celem misji bylo zniszczyc wrogi budynek i wystarczyloby do tego kamikaze robiono by tak...


co tylko potwierdza tezę, że granie klanowe wypacza sens grania jako takiego, bo nie grasz dla przyjemności grania, tylko dążysz za wszelką cenę do zwycięstwa, ignorując wszystko inne. I to jest ok, nie mówię, że nie - ale ok też jest granie 4fun, bez przejmowania się kto wygra a kto przegra, dla własnej przyjemności (co nie oznacza psucia przyjemności z gry innym, ale do tego trzeba być dorosłym i odpowiedzialnym)

Cytuj:
nie odpowiedziales na 70% moich argumentow.


ja odpowiedziałem na więcej :D dostanę jakąś nagrodę czy coś?

neuro napisał(a):
ta smiechu warta (niemiecka? chinska?) kopia BF


Soldner. Niemiecka. Raczej płacz niż śmiech. :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 maja 2006, 17:04 przez ImRo|Keyser.Soze, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 17:03 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
Lailonn napisał(a):
Cytat:
Czy ciezko przewidziec, ze jesli commander zrzuci artylerie to zawsze znajdzie sie debil co w nia wbiegnie i da mu karne punkty? Wylaczajac karne punkty czy ciezko przewidziec, ze znajdzie sie debil zrzucajacy artylerie na swoich celowo?

Czy ciezko przewidziec, ze banda debili moze wbiegac pod samolot by po ukaraniu cie i kicknieciu z gry samemu poleciec?

Czy ciezko przewidziec, ze jesli wylaczymy karne punkty za miny i claymory to ludzie beda je rozstawiac masowo co zepsuje gre?

Ciezko przewidziec, ze jesli oslabimy pancerz heli to samolot z dzialka zniszczy je w 5s max?

Ciezko rpzewidziec, ze jesli bedzie mozna zrzucac jeepy to ludzie beda je zrzucac w glupie miejsca jak dachy, wrogie lotnisko etc?

Dla EA jak widac TAK.


ad 1 to nie sprawa enginu gry, tylko debila. czy trudno przewidziec, ze Lailonn wezmie samolot i bedzie robic kamikaze na swoim lotnisku? integralnosc i rownowaga gry nie jest naruszana w zaden sposob - nie wykorzystasz tej funkcji, by uzyskac przewage nad innymi graczami (aczkolwiek spierdolisz im i sobie gre, cool). masz propozycje na rozwiazanie tego problemu?

ad 2 to sprawa wlaczenia/wylaczenia karania za TK. o ile wiem, mozna to regulowac na serwerze - popraw mnie jesli sie myle. nawet jesli nie, to dalej jest to sprawa debila, a nie enginu gry. tak czy siak - integralnosc i rownowaga gry nie jest naruszana w zaden sposob - nie wykorzystasz tej funkcji, by uzyskac przewage nad innymi graczami. masz propozycje na rozwiazanie tego problemu?

ad 3 masz racje, najnowszy patch to zmienil, brak jest obecnie masowego rzucania min i claymorow. chyba, ze klanowkach pr0, ale kogo to obchodzi? 1% rynku? podaj lepsze rozwiazanie.

ad 4 i co z tego, ze heli ma gorszy pancerz? moze ma to znaczenie dla klanowkach, na FFA i w noobowych klanach rzadko mozna znalezc na tyle dobrego pilota, zeby uziemil heli na cala runde. fakt, dobry pilot samolotu moze niszczyc rownowage na danej planszy - ale dobrych pilotow jest malo. masz lepszy pomysl?

ad 5 tak, zrzucanie jeepow jest glupie, mam nadzieje, ze nie bedzie w finalnej wersji. ale i tak, ja bym jeepa nigdy na heli nie zrzucil - po niszczyc sobie i innym wieczor? taka fajna gra...

SJ - psuje integralnosc gry i pozwala wykorzystywac engine do uzyskiwania, w opinii mojej, wiekszosci graczy oraz tworcow gry, nieuciwej przewagi nad przeciwnikiem. narusza rownowage gry.

zanim sie przyczepisz. tak, to tylko moje opinie, mozemy sie klocic do upadlego. ale opinii takich jak ta jest wiecej niz opini podobnych do Twojej. jesli masz jakis dowod, ze jest odwrotnie, prosze podaj mi go. moj dowod - patch wychodzi, bo EA to wielka firma, ktora nie dziala wbrew interesom klientow. EA ma wielki dzial badan rynku i dlatego lepiej niz uzytkownik forum battlefield.pl zna potrzeby przecietnego gracza.

demokracja, wolny rynek...


pzdr
neuro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 17:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Cytuj:
SJ - psuje integralnosc gry i pozwala wykorzystywac engine do uzyskiwania, w opinii mojej, wiekszosci graczy oraz tworcow gry, nieuciwej przewagi nad przeciwnikiem. narusza rownowage gry.


gdzie tu logika?
moga go uzywac obie strony, wiec gdzie tu mozliwosc uzyskania nieuczciwej przewagi nad przeciwnikiem?

SJ nadaje niesamowaita dynamike w grze ( na klanowkach przewaznie), na FFA nie jest to zjawisko psujace gre i zabawe na pewno tym ktorzy graja w BF dluzej...a to ze ktos dla zasady nie stosuje tego to juz jego masohistyczna sprawa ze lubi dostawac po d*pie

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 17:25 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
LipToN Earl Grey napisał(a):
Cytuj:
SJ - psuje integralnosc gry i pozwala wykorzystywac engine do uzyskiwania, w opinii mojej, wiekszosci graczy oraz tworcow gry, nieuciwej przewagi nad przeciwnikiem. narusza rownowage gry.


gdzie tu logika?
moga go uzywac obie strony, wiec gdzie tu mozliwosc uzyskania nieuczciwej przewagi nad przeciwnikiem?

SJ nadaje niesamowaita dynamike w grze ( na klanowkach przewaznie), na FFA nie jest to zjawisko psujace gre i zabawe na pewno tym ktorzy graja w BF dluzej...a to ze ktos dla zasady nie stosuje tego to juz jego masohistyczna sprawa ze lubi dostawac po d*pie


mi psuje gre, bo strzelam do Lailonna, on ucieka do zamknietego budynku i wybiega nagle mnie Lailonn i jego 10 kolegow. sounds like fun, reality-based war game. a co mi tam, uzyje waszego argumentu :lol: . "reklamowali to jako gre wojenna, a na wojnie tak sie nie da!!! zadam zwrotu kasy!!! EA mnie oszukala. mam inny produkt niz kupowalem, w demo tego nie bylo!!!" widzisz, wasze argumenty tego typu brzmia tak samo durnie.


pzdr
neuro

PS slowo kluczowe - na klanowkach. a co mnie to i 500.000 kolegow, obchodzi? jak wam sie dynamika zepsuje, to se grajcie na 1.22. jestem mucha, jem gowno.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL