Teraz jest 23 lis 2024, 07:05

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 16:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
PotulnY napisał(a):
Amen. Dziś rano chciałem się trochę rozerwać i nie wytrzymałem po 15min. Nie mówiąc o rozbijającym się o drzewa czarnym SUV

ktory oczywiscie jedzie sam na przedzie kolumny, BA! jakiej kolumny sam zapierdala i to zupenie w przeciwnym kierunku. zwiedza sobie mapke... :lol:

EDIT:
a w srodku oczywiscie snajper z nowa snajperką :lol:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
A za nim biegnie gosciu AT i mruga "hey I need a ride" a potem bum :)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 00:04 
Offline

Dołączył(a): 4 wrz 2004, 22:20
Posty: 616
Lokalizacja: Szczecin
Sciagniete,zainstalowane :) Modzik calkiem fajny :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 01:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Powinni troche nad grywalnością mapek popracować.

Przy zdobywaniu "flaga po fladze" duże mapki po prostu stają się beznadziejne.

No i końcówki są tragiczne, kiedy nie można wyjść z locka.

W FH zazwyczaj balansowano takie sytuacje sprzętem - im drużyna ma gorzej, tym lepszy sprzęt dostaje, by mogła się przełamać.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 07:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2004, 12:27
Posty: 755
Lokalizacja: Katowice
dlatego ten modzik jest dla mnie fajny,ze trzeba flage po fladze zdobywac,sa fajne walki ,czasem ciezkie,a nie jak w podstawce ze jeden pojedzie na tyły przejmie flage i po zabawie praktycznie.a tutaj liczy sie zgranie itp itd, nowa wersja bardzo fajna,ale przyznam ze jest jeszcze syf na serwerach,kazdy testuje na chama co i jak jest,zaniedlogo bedzie spokojniej :) ( oby ).jedyne co mi sie jak narazie niepodoba to mapki nocne :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 08:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Fatalnie jest na dużych mapach, jak jedziesz 10 minut do flaga, a tu Ci tyły zajmują - i nawet nie ma jak wrócić na front.

Nie każda mapa nadaje sie do takiego tryby. Przede wszystkim musi być długa i wąska.

W FH np. były flagi których nie można było odbić - tak by np. broniący się nie zamykali atakujących w bazie. Jeśli np. lotniskowiec jest bazą to praktycznie nie ma szans na wybicie się jeśli drużyna utraci pierwszy przyczułek na lądzie.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 09:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
jurgens napisał(a):
Jeśli np. lotniskowiec jest bazą to praktycznie nie ma szans na wybicie się jeśli drużyna utraci pierwszy przyczułek na lądzie.

Nie takie rzeczy się robiło. :D Ale fakt nikt nie lubi przegrywać, a jeszcze bardziej denerwuje to, że udało Ci się zebrać naprawdę dobrą drużynę, ale nie możesz wykorzystać jej potencjału, bo poza nią nie ma nikogo odpowiedzialnego. I tak:
- nie możesz zaatakować, bo w tym czasie nikt nie zostanie na obronie i zanim dojdziesz do nastepnej flagi to stracisz poprzednią
- nie możesz też bronić, bo reszta to takie oszołomy, że nie potrafią się zorganizować i zdobuć flagi (a przecież trzeba - ticket bleed)



a co do zamknięcia w bazach. W 0.3 jest jedna bardzo fajna rzecz, o której wszyscy zapomnają. NIE MA FLAG NIEPRZEJMOWALNYCH! Więc jak został wrogowi lotniskowiec to zostaw skład w obronie, a drugi wyślij żeby przejął ten lotniskowiec. :twisted:

EDIT: Najpierw się podniosą krzyki, że spawn killing i base rapping, ale za to przejmiecie flagę i nie będzie tych nudnych 10 min, kiedy prektycznie nic się nie dzieje.
Po tygodniu myślę, że wszyscy się przyzwyczają i nie będzie płaczków

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 12:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2004, 12:27
Posty: 755
Lokalizacja: Katowice
ja sie zdziwilem jak mi powiedziales ze lotniskowiec da sie przejac,bo w sumie na mapce jest pokazane ze to nieprzejmowalna flaga ,no ale znowu na lotniskowcu stoi flaga :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 12:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Cytuj:
Nie takie rzeczy się robiło. :D Ale fakt nikt nie lubi przegrywać, a jeszcze bardziej denerwuje to, że udało Ci się zebrać naprawdę dobrą drużynę, ale nie możesz wykorzystać jej potencjału, bo poza nią nie ma nikogo odpowiedzialnego. I tak:
- nie możesz zaatakować, bo w tym czasie nikt nie zostanie na obronie i zanim dojdziesz do nastepnej flagi to stracisz poprzednią
- nie możesz też bronić, bo reszta to takie oszołomy, że nie potrafią się zorganizować i zdobuć flagi (a przecież trzeba - ticket bleed)


Przypomina mi to jedną z naszych gier chyba na IGI z początku tygodnia (niepamiętam wujek czy wtedy byleś) tylko polish sqad kryl flagi a reszta ch.. wie gdzie ganialo.

Cytuj:
a co do zamknięcia w bazach. W 0.3 jest jedna bardzo fajna rzecz, o której wszyscy zapomnają. NIE MA FLAG NIEPRZEJMOWALNYCH! Więc jak został wrogowi lotniskowiec to zostaw skład w obronie, a drugi wyślij żeby przejął ten lotniskowiec. :twisted:


zajebiście będzie desantowac sie z krowy na lotniskowiec na omanie albo dailanie :) Keys będzie musiał potrenować parachuting :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 16:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Niestety efekt jest taki, że zdobywanie lotniskowca nie jest żadną przyjemnością, gdyż po prostu gracze drużyny przeciwnej wylogowują się i zdobywa się pustą planszę.

To taka mniej więcej radocha jak gra z gościem, który przewraca szachownicę jak widzi że przegrywa. Niby się wygrało, ale jest nieduża radocha, szczególnie że na następnej planszy już zaczyna brakować graczy.

Moim zdaniem mapy powinny być tak ustawiane aby takich rzeczy nie można było robić.

Poza tym brakuje porządnie zorganizowanych punktów obrony, tak by można było się np. bronić na fladze.

Te wszystkie elementy są po prostu do dopracowania.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 17:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
to wszystko jest narazie wersja 0.3 i wszystko to narazie jest mini-mod.

jak patrzę na inne mody to moj mini-mod jest 10 razy lepiej dopracowany jak na wersję 0.3

Jasne, sa rozne gusta, komus sie nie podoba, niech nie gra, nikt go nie zmusza.

Jednak naprawdę rzeszy ludzi z Polski się ten mod baaaaaardzo podoba o czym miedzy innymi swiadczy ich obecnosc na serwerach i baaaardzo liczna ekipa w turnieju PR.

Powiem tyle: Wszystkim gorąco polecam ten mod, ściągnijcie, zagrajcie, a jak sie nie spodoba to szkoda - nikt wam tego nie obiecywal. :wink:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 18:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
@ jurgens - Obrone to maja gracze tworzyc, a nie wykorzystywac gotowa.Patrzysz na moda pod katem totalnego FFA, a ten mod nie jest dla czystego FFA. jesli masz takie nastawienie i polowa druzyny, to jasne ze przegrywacie. Jesli sie nie wykazuje cienia wpsolpracy to sie upada. Ten mod nie jest dla "fragowiczow", fragi tutaj to tlyko0 polowa zabawy.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 19:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
Powiem tak - są mapki fajne i są niefajne. Bardzo podoba mi się mapka z dżunglą.

Moim zdaniem twórcy musza popracować nad grywalnością, bo jest kilka miejsc które są pod tym względem niedopracowane.

Zdobywanie flag na mapce infantry, kiedy flaga jest na środku osiedla między blokami graniczy z cudem. W sumie flaga powinna być w jakimś strategicznym miejscu i coś powinno to oznaczać. Bo nikt przecież w rzeczywistości nie włazi na środek placu z wrogimi snajperami na dachach...

Ustaiwenie kolejności flag w stylu A1 H7 B3 F9 A3 powoduje, że utrata jednej flagi kończy się generalnie całkowitą porażką drużyny, bo trzeba być w jednym klania aby coś zorganizować.

Jeśli jest lotniskowiec i amerykańce mają zdobyć konkretną flagę na lądzie, to jest to po prostu niewykonalne, chyba że w jednej drużnie sa klanowicze a w drugiej ślepi i głusi. Głupio wygląda jak drużyna broniąca namawia się, że trzeba się wycofać na poprzednią flagę aby sobie tamci zdobyli i znowu gra się zaczęła.

To jest tak, że jak się usuwa tagi, jak sie usuwa możliwość jeżdzenia wrogim sprzętem, to trzeba trochę popracować nad samymi mapkami, bo to całkowicie zmienia logikę walki. A niestety grając trzeba liczyć tylko na FFA, którzy po prostu wchodzą na serwer i próbują zrobić to co potrafią - tak jak w BF2. Jak gra nie będzie wymuszała pewnych zachowań, to ... sorki ale pograć można będzie jak się kilka osób zmówi na zahasłowanym serwie.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 19:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ano racja co pisalem w recenzji moda. Pogralem w 0.30 przez ponad godzine i opsucil moj dysk. Z tego prawe godzina to byla walka o jedna zakichana flage. Spawn time byl ustawiony na minute wiec moja druzyna(ktora atakowala) ogladala wiecej "You died" niz gre.

Cytuj:
jak patrzę na inne mody to moj mini-mod jest 10 razy lepiej dopracowany jak na wersję 0.3


Nie ma jescze zadnych pelnoprawnych modow. OPK ma v0.1D, USI 0.1.

Cytuj:
duze serwerow duzo pelnych, ale co z tego jak nikt nie wie o co chodzi? jak nikt nie rpzeczytal listy zmian. co z tego jak wszystkie te serwery sa zle ustawione?

myslalem ze sie wsciekne, PR przechodzi istny potop idiotow z TotalBF2.com ktorzy klikaja na link instaluja i graja nie wiedzac o co chodzi.


O tym tez w recenzji pisalem. MOD musi byc tak zrobiony by byl grywalny nie tylko na klanowce ale i na FFA. Nie potrafie powiedziec czy ekipa PRMM ma szanse tego dokonac bo to cholernie trudne zadanie. Zycze im powodzenia ale na wiele nie licze.

ps. to nie zaczatek dyskusji. Stwierdzam swoje stanowisko i sobie ide do USI :}


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 20:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
Spawn time byl ustawiony na minute
nie byl, tylko nie przeczytac listy zmian, a konkretnie tego, ze za zmiane skladu podczas smierci dostaje sie kare - 30 sekund. To nie jest mod dla squad jumerow. :D

Lailonn napisał(a):
Nie ma jescze zadnych pelnoprawnych modow. OPK ma v0.1D, USI 0.1.
pelnoprawnych? niewazne chodzilo mi o to, że pomimo tego, ze OPK i USIT sa w wersjach 0.1, a PRMM jest w AZ 0.3,
ale to nie zmienia faktu ze OPK i USI sa to MODY w wersji 0.1 a PRMM jest MINI-modem w wersji 0.3

Lailonn napisał(a):
MOD musi byc tak zrobiony by byl grywalny nie tylko na klanowce ale i na FFA.
Znowu wyplywa sprawa upodoban. Dla mnie i wielu innych PRMM jest o wiele bardziej grywalny, przede wszystkim wlasnie na codziennym ffa niz vBF2, opk i usi (w obecnym stanie) - nie dlatego ze JEST grywalny, tylko dlatego, ze my akurat lubimy taki a nie inny gameplay. Dla ciebie nie jest - nie dlatego, ze mod NIE JEST grywalny, tylko dlatego ze ty wolisz co innego.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL