Teraz jest 30 wrz 2024, 17:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 17:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2005, 09:46
Posty: 500
Lokalizacja: Olsztyn
RaDe0n napisał(a):
Wojtek_POLAND napisał(a):
właśnie abandon znaczy opuścić :D

Uff.Już myślałem że to koniec samotnego latania heli bo IMO to najlepszy sposób fragowania w heli.Bardzo mnie ciekawi jak będzie teraz wyglądało granie klanówek :?


Nie no..zgodzę się z toba,to jest dobry sposób fragowania...Tyle,że 80% takich klientów zazwyczaj Tkuje,żeby mieć pewność że sam wsiądzie do heli :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 17:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2005, 22:42
Posty: 386
Lokalizacja: Kraków
Jaaa.. to idzie jak krew z nosa. 5 - 10kb/s :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 17:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Chcialbym, zeby wzmocnili dzialko w samolotach i polepszyli trafialnosc rakiet oraz zmienili hitbox J10 w taki sposob, aby trafialnosc rakiet w niego byla taka sama/wieksza jak trafialnosc w F35.

A pewnie obala squad jumping psujac zabawe piechocie (tym sprytniejszym) i popsuja zabawe kolesiom co w heli cos potrafia (wiecej niz przecietny).

Generalnie coraz mniej liczy sie skill i zgranie.

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 17:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
http://www.fileshack.com/file_download_limited.x?fid=8867

incremental 1.22 to 1.3

transfer ~44 KB/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 17:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
mcmt napisał(a):
Chcialbym, zeby wzmocnili dzialko w samolotach


Mcmt, czy ty zartujesz? Jak wzmocnia to znowu odbedzie sie kosztem heli. Juz teraz zdarza mi sie ze nie zdaze zdazycc na pasek energi heli, jak ze zdrowiutkiego, lsniacego heli zamieniam sie we wrak. Srednio zaawansoany pilot potrafi sciagnac helikopter w przeciagu 1-2sekund z dzialka, nie wspominajac o tym ze heli niczego nie jest swiadom bo nie jest namierzany.
Wystarczy ze byle łazik gnoi heli w 9sekund...

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 17:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2005, 09:46
Posty: 500
Lokalizacja: Olsztyn
Piotr3k napisał(a):
http://www.fileshack.com/file_download_limited.x?fid=8867

incremental 1.22 to 1.3

transfer ~44 KB/s


Dzięki!Mi leci 100kb/s

"Hoobal" jak to mówi Lailonn-Faktem jest ze kiedyś latanie w heli to była raczej przyjemność.DAleki zasięg,brak sowistego "przenikania hellfireów"duża możliwość kierowania rakietą.Teraz jednak heli jest jeszcze bardziej osłabione,jeep spokojnie rozwala heli.Więc jeśli by działo zostalo by polepszone to wtedy helikopter byłby w sumie bezużyteczny....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 17:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Crist napisał(a):
Piotr3k napisał(a):
http://www.fileshack.com/file_download_limited.x?fid=8867

incremental 1.22 to 1.3

transfer ~44 KB/s


Dzięki!Mi leci 100kb/s

"Hoobal" jak to mówi Lailonn-Faktem jest ze kiedyś latanie w heli to była raczej przyjemność.DAleki zasięg,brak sowistego "przenikania hellfireów"duża możliwość kierowania rakietą.Teraz jednak heli jest jeszcze bardziej osłabione,jeep spokojnie rozwala heli.Więc jeśli by działo zostalo by polepszone to wtedy helikopter byłby w sumie bezużyteczny....


Tak wiec mowie- niech polepsza ta pieprzaona piechote, niech rozwala heli z 1eryxa, 2granatnikow, abrams 1strzałem no ale bez przesady - j10 zawsze bylo najpoatezniejsze i jeszcze wieksze jest ulepszego byloby calkowicie nie na miejscu.

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 18:34 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Battlefield 2: V1.3
ReadMe File
April 25, 2006
================================================================================

================================================================================
Patch v1.3
================================================================================

NEW FEATURES

- Air dropped vehicles:
Squad members can now send a request up the chain of command for a vehicle to be dropped at their location.

- Co-op:
Co-op Mode allows you to play Single Player levels on the Internet and LAN with both AI controlled bots and human players. Several new options have been created that will allow the server creator to modify how the bots behave in game.

Number of Bots: This setting allows you to determine the total number of bots that will spawn in game.

Bot Ratio: This setting allows you to determine the percentage of total bots that will spawn for each team. For example, setting this value to 25 means that 25% of the total bots will spawn in Team 1, and 75% in Team 2. Team 1 is always the MEC, Chinese, or their allies, while Team 2 is always the USA, EU, and their allies.

Bot Difficulty: This setting determines the skill level of the bots. 10 is easiest, 100 is the most difficult.

- Default Kit Selection:
The kit that you used last is remembered at the beginning of the round and between maps.

BUG FIXES & GAMEPLAY TWEAKS

- Fixed issues with remote console and linux server

- Prevented ban list from being cleared in the event of a server crash.

- Fixed the bug where helicopters abandoned in the air would continue flying.

- Fixed issue with player not properly ranking up on servers where they continuously play.

- If the player joins a squad while dead, the player will not be able to use the squad leader as a spawn point until they have respawned once.

- Flag Capture bar now reacts accurately to players entering the capture radius.

- Fixed bug where friendly vehicles showed as valid targets

- Friendly Vehicle lock: Lock-on weapons do not lock on to friendly vehicles.
The box with an X through it will still appear, but a lock tone will not sound and then if fired, the missile will not track the friendly target.


- Fixed bug that altered mini map functionality

- Adjusted missile count on BF2SF helicopters.

- Fixed bug with Special Forces rank names.

- Fixed repairing HUD for the engineer when in a vehicle

- Adjusted award criteria

- Fixed a client crash after entering 300 characters into the IP address using "connect to IP"

- Fixed a tech hang when creating a single player account from an offline account

- Fixed crash when switching from BF2 to BF2:SF (or vice versa)

- Fixed a crash caused when a player is joining a map and another player logs into the same account

- Fixed a Dragon Valley exploit

- Fixed a bug on Zatar Wetlands where AA missiles would not lock onto oil towers

- Fixed a bug that caused the Eurofighter explosion to appear as a Mig-29 wreckage

- Armor Bar removed from occupied machinegun emplacements

- Fixed a bug on Kubra Dam and Zatar Wetlands that caused enemy AA sites to not display in bombing HUD

- Special Forces - Firing crossbow from open vehicle position causes others to see player weapon firing

- Fixed Repair Hud for the engineer when in a vehicle and repairing a team mate vehicles

- Fixed a bug on Strike at Karkand where players were able to get inside a building by Train Accident when FF is turned off

- Fixed the commander toys on Wake Island 2007 so that the US can no longer disable the Chinese artillery

- Fixed a bug in Zatar Wetlands 32 where commander assets were not being properly dropped to the location specified by the User.



Sporo zmienili :D Ciekawe jak to sie okaze w praniu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 18:39 
Offline

Dołączył(a): 28 sty 2006, 23:56
Posty: 137
Powiem tak: EA niedługo wyda BF 2142 i ma po prostu gdzieś czy te zmiany nam się podobają czy nie, kasę za BF 2 juz mają i nic już z tą grą nie chcą mieć wspólnego, nie obchodzi ich "dobro graczy".Aktualnie nikt już chyba nie kupuje BF 2 bo niemal rok minął od wydania a nawet jeśli to naprawdę są to ilości śladowe.........
A wracając do patcha to jest to po prostu śmieszne.EA w ogóle nie interesuje się opinią graczy, tylko jakiś nadętych bufonów co raptem parenaście godzin spędzili w BF'ie i zmieniają tylko to co im się podoba.Nie patrzą np. w ogóle na klany, i jak te zmiany, niekiedy radykalne, mogą wpłynąć na mecze.O opinii zwyłych nieklanowych graczy nawet nie wspomnę.
PS: Patch 1.2 według EA miał zwiększyć realistyczność.Nie można skakać i strzelać jednocześnie, granatnik odbija się od płaskich przestrzeni.Nasuwa się tu pytanie-dlaczego strzał z czołgu, strzał który niszczy w realu budynki, nie może zniszczyć helikoptera który jest bardzo mało odporny? po strzale z czołgu heli ma 3 kreski życia, po prstu jest to śmieszne, albo sprawa ma się do eryxów\srawów.Tak samo dlaczego m95 które przebija PANCERNE SZKŁO nie może ubić np. mechanika, który nie ma kamizelki kuloodpornej?

_________________
"Wojna jest wspaniała-według tych którzy nigdy jej nie zaznali" Erazm


Ostatnio edytowano 23 maja 2006, 18:50 przez Qbek1, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 18:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
Bez problemu można wystartować heli z jeepkiem stojącym na jego wirniku :) Piękny widok - czekam aż pojawią się filmiki z tym zjawiskiem :)
Prawdziwe nowoczesne pole walki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 18:40 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
Qbek1 napisał(a):
Powiem tak: EA niedługo wyda BF 2142 i ma po prostu gdzieś czy te zmiany nam się podobają czy nie, kasę za BF 2 juz mają i nic już z tą grą nie chcą mieć wspólnego, nie obchodzi ich "dobro graczy".Aktualnie nikt już chyba nie kupuje BF 2 bo niemal rok minął od wydania a nawet jeśli to naprawdę są to ilości śladowe.........
A wracając do patcha to jest to po prostu śmieszne.EA w ogóle nie interesuje się opinią graczy, tylko jakiś nadętych bufonów co raptem parenaście godzin spędzili w BF'ie i zmieniają tylko to co im się podoba.Nie patrzą np. w ogóle na klany, i jak te zmiany, niekiedy radykalne, mogą wpłynąć na mecze.O opinii zwyłych nieklanowych graczy nawet nie wspomnę.


buahahaha!


pzdr
neuro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 18:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2005, 18:55
Posty: 368
Lokalizacja: Chorzów
jak możecie podeślijcie kilka mirrorów ;)

z góry THX :wink:

_________________
Obrazek
DnbRadio.com - Serving heavy doses of pure dark basslines.
http://www.mikosz.info/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 18:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
NO i petycja poszła [cenzura]

Nie da się spawnowac na teamliderze...................

Dobrze że chociaż heli [cenzura]



aha na serwerach masakra - same ptaszki i kwiatuszki oczywiście

przeglądarka zwalona - nie pokazuje kto na serwerze i właśnie wywaliło mnie do windowsa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 18:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
ufffff....dobze ze heli zostawili w spokoju...teraz moge spokojnie zasnac
Mow co zmienili :)

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2004, 20:20
Posty: 609
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
http://nl.files.i3d.nl////Battlefield%2 ... mental.zip

pobralo z predkoscia 50kb/s w niecale pol godziny. Oczywiscie flashgetem z 2 miejscami na download :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL