Teraz jest 30 wrz 2024, 17:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 01:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Ubaw po pachy. Naprawili granatnik - teraz działa praktycznie tak, jak na samym początku. Jeszcze ludzie się nie zorientowali, ale pewnie asfalt wróci do łask. Uwalenie squadów - zgodnie z przewidywaniami nie nastąpiła nagła metamorfoza totalnie zdezorientowanych graczy w grających zespołowo żołnierzy. Squady pozostały tylko po to, żeby nie dać się przerzucić do drugiego teamu. Co do jeepków, to ubaw po pachy, naprawdę, widziałem je w najśmieszniejszych możliwych miejscach. Najlepsze jak do tej pory - ostrzał flagi hotel i obu bliskich spawnów USMC z jednego z najbliższych dachów na karkandzie - tam gdzie można wejść za pomocą innego vodnika. Przejmowanie flag na tyłach tylko z rozumnym składem (czyt. klanowicze).

Trzeba przyznać, że EA ma łeb. Żeby się wszystkim normalnym graczom pacz podobał, obniżyli wymaganai na te wszystkie medale. Jak tylko wszedłem na serwer od razu dostałem dwa wielkie ordery do munduru galowego. Wydrukowałem w kolorze i przypiąłem do garnituru.

pozdr,
Ognacy

p.s. Hint do server browsera - żeby wybrać serwer o najmniejszym pingu i wybranej mapie najpierw należy: wpisać mapę, odświeżyć listę, wybrać sortowanie po pingu a następnie sortowanie po mapie (mimo iż jest tylko jedna na liście). Wtedy można wybierać normalnie - w przeciwnym wypadku - gdy sortujemy po pingu - lista po każdym kliknięciu się reorganizuje (a żeby wejść na serwer trzeba kliknąć dwa razy - Bareja by tego nie wymyślił). GJ EA. Quality Assurance mają na poziomie Leader Price'a.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 01:31 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2006, 17:45
Posty: 27
To dlatych co nękają niskie transfery po kilka kb w ssaniu patcha 1.3


http://www.gamershell.com/download_13981.shtml


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 01:48 
Offline

Dołączył(a): 17 kwi 2006, 12:19
Posty: 82
Dziedzic, USI dziala, ale tylko na spatchowanych do 1.3 serwach, jakas godzine temu tylko 3 byly:/

Co do historii mojego patchowania:

zapodalem 1.3 incremental
odpalam BF2
5 minut czekania...
NIEBIESKI EKRAN WINDY...
reboot
odpalam BF2
5 minut czekania...
zalogowalem sie
wchodze na server
robi mi sie "wypad" do OSa...

Za 3cim razem dopiero pogralem...
Tez tak mieliscie? i dlaczego tyle sie loguje?
Z drugiej strony - z 5 FPS wiecej mam, wreszcie optymalizacja?

Z innych spraw:

polityka: kazdy ma takie beretki jakie chce, bez wysilku, ,w "prezencie" od EA (sam po 3-4 sek gry dostalem 3 medale i baretke jedna)...
I DOBRZE! mniej lam grajacych dla samych statsow...

Znowu tweak broni, podstawka asfalta jakos tak lepsza sie wydaje, za to serie na stojaco chyba mniej celne...


Wielkie LOL dla wszelkich noobkow co nie chcieli squad hoppujacych klanowcow - teraz maja mega ciezkich do wyciecia (ach ci medycy:) pro i gina o wiele czesciej... a tak pro nie bawili sie w wycinanke tylko szli tam gdzie mogli cos zdzialac... a teraz ida na zware...

Scenka z serwa BF2Live dzisiaj w 6 ludzi PL4FC:

odbijamy (jako MEC) Square, chyba ze 4 medykow... dostajemy sie pod ogien (z 30 metrow max) apc i tanka... u nas AT brak, ale od czego revive?? multi defibrylatory, ostra jazda z leczeniem...
i ostatecznie szarzymy i jakies 4 ssek pozniej przejmujemy flage. Co z tego ze kolesie ciulali punkty jak my cel osiagnelismy.

IMO, BF2 to teraz bardziej a'la Quake sie zrobil... Gralem na kilku "lepszejszych" serwach zagranicznych i wszedzie gra totalnie skillowa byla, bez myslenia, kto tylko lepsza myche i podkladke ma...

Nie zrozumcie mnie zle, nic do kwaka nie mam, ani od skillowcow, ale od tej gry oczekiwalem wiecej myslenia, np. gdzie sie pojawic zeby cos ciekawego pokazac, niz pure skillu...

ciekawe kiedy bedzie 1.31 - jak dla mnie to spiepszyli wyszukiwarke serwow totalnie. graczy at all mi nie pokazuje. A noobki juz sie wkurzaly ze gina co 10 sekund - pewnie wroci SJ i bedzie spokoj - jakby od razu nie mogli tego jako option w serwach zrobic, jak z friendly fire min i clayow...


EDIT:

na Gulfie, jeep obok flagi Hotel, na samym szczycie wysokiego budynku (hotelu?) kosi all heli z polowy mapy... a do tej pory sami snajpi tam kampili..

inna rzecz - ARTY wymiata... bardziej... czy mi sie tylko zdaje?

EDIT2
heh, made by commander 90s :)

nie zabiera wiecej niz 25% energii heli, ale i tak fajne:)))

Obrazek

_________________
Mess with the best, die like the rest...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 03:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2005, 22:47
Posty: 49
Te lecące z nieba hummery sa bardzo dobre do rozwalania wrogich APC kommanderam, trzeba czekać tylko jak dochodzi do jakiejś walki i np dwa APC do siebie wzajemnie prażą. Świetnie też by rozdzielić samo naprawiające się squady pancerne wroga :D Na nadszarpnięte pojazdy to bardzo dobra broń :D
A i bardzo miło się snajperów zabija precyzyjnym zrzutem :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 06:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Ktoś już wymyślił dobre zastosowanie dla Cartylerii ?
Podobno zrzut Jeepka na samolot powoduje jego zniszczenie :)
Próbował już ktoś na Holtel zrzucić jeepka ? (na Karkandzie), ablo na ten daszek koło hotelu ?


Nie martwcie się w patchu 1.9 będą grać same boty więc będzie wyrównany poziom, tylko będzie trzeba "hodować" sobie botka xD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 07:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2005, 09:46
Posty: 500
Lokalizacja: Olsztyn
Na mapkach z lotniskowcem każdy będzie sie chał na komendanta,żeby umilić życie kolegom na harrierze :P

http://img337.imageshack.us/my.php?imag ... tuu1au.jpg

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 08:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
Wczoraj rundkę pokomanderowałem - co z ubaw wake usmc-my przejeliśmy 1-sza lewą flage - pojawiły się za mostkiem snajpery - co 15 sekund jeep na łeb - precyzyjna ta cartyrelia - natomiast paczką nie mogłem trafić spada jakby z boku - udało mi się nawet trafić parę razy biegnącego piechura.

Tak na karkandzie można zrzucić jeepka na hotel - i długo się trzyma.

to chyba będzie zwrot kultowy "jeep na łeb" , tylko te składy - człowiek 1-sze co robi po śmierci to szuka komu by tu pomóc[cenzura]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 08:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
... EA gratulujemy swietnych pomyslow. wytlumaczenie takich absurdalnych kierunkow 'rozwoju' bf jest jedno-autorzy nigdy nie grali w to co stworzyli. O sorry, grali z botami i ich pytali co nalezaloby zmienic. Boty poprosily miedzy innymi o tryb cooperative i go dostaly.

...cholera co za glupi zwyczja wydawac gry na gwiazdke.... nie moge sie doczekac ArmAssa i ETQW :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 08:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2005, 22:17
Posty: 46
Lokalizacja: No wlasnie z kad ?
Witam i mam pewne pytanie co do patcha.
Czy patch 1.22-1.3 to o samo co patch 1.3?
Patch 1.22-1.3 to sa wszystkie patche tak razem z nowym ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 08:37 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie przejmujcie się - niedługo wyjdzie patch do patcha :wink: :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 08:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2006, 16:34
Posty: 436
Lokalizacja: Kraków
eJay napisał(a):
- Fixed the commander toys on Wake Island 2007 so that the US can no longer disable the Chinese artillery


To co to znacyz ze taki spec ops nie bedzie mogl rozwalic arty no przeciez to idiotyczne, przynajmniej tak to zrozumialem z tego cytatu co zapodalem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 09:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
artih napisał(a):
Nie przejmujcie się - niedługo wyjdzie patch do patcha :wink: :D

Ta i kazdym starcie gry bedzie robił format c:

To prawda ze Code7, Exit 11 i Team Hot od razu zrezygnowały po wyjsciu patcha?

Moim zdaniem rownież ten patch to porażka, z gry zrobiła sie parodia. Całość właściwie zrobiła się nudna i bez sensowna :( Mecze niestety trzeba będzie grać na 1.3 ale do grania dla siebie na serwerach infantry bede leciał na 1.22 bo nie chce mi sie ciagle z pod flagi pół mapy dymać jak nie mogę się przełączyć do składu.

Teraz na meczach pewnie sie bedzie robić tak że jak sie juz malo energii albo wiadomo ze sie zaraz zginie to sie bedzie wlazic do skladu a nie patrzyc na swoje zycie :lol: Co za debil musial wpasc na tak idiotyczne pomysly.

Z tej strony również chciałbym pozdrowić neuro i jurgensa. Wasze [cenzura] z kazdej strony EA po raz kolejny pokazało ze jest gównianą firmą. Doczekaliście sie, ja gre sprzedaje zapewne niedługo bo w tego shita to po prostu nie ma sensu grać powoli.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 09:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2004, 16:11
Posty: 212
Lokalizacja: Szczecin
<TIGER> napisał(a):
Witam i mam pewne pytanie co do patcha.
Czy patch 1.22-1.3 to o samo co patch 1.3?
Patch 1.22-1.3 to sa wszystkie patche tak razem z nowym ?


1.3 patchuje cala gre od wersji podstawowej o 1.3
1.22 - 1.3 patchuje twojego klienta bf, jesli aktualna wersja jaka posiadasz to 1.22

IMO 1.3 przydaje sie tylko podczas reinstalacji gry, kiedy musisz spatchowac gre od poczaktu a robienie tego za pomoca malych patchy (incremental's) jest nużące

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 09:15 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
Czekam tylko na jakies filmiki z COOP jak gracz nozem rozwala 2 squady botow ustawione na 100% umiejetnosci :twisted:

I taki filmik trzeba pokazac DICE - co oni takiego tworza :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, 09:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
przecież teraz na klanówkach nikt nie będzie chciał grać sharqi,ocs (o ile ktoś to grał) gdyż tych map bez sj nie da się wygrać. jesli na początku nie wyjdzie to lock i tak do końca mapy :). A teraz głupie nooby z ffa mają to co chciały, jak zbierze się kilka osób z klanów to mają locka i do końca mapki tak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL