Teraz jest 23 lis 2024, 16:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 01:04 
Offline

Dołączył(a): 12 lut 2006, 08:46
Posty: 36
Jak ktoś ma adres EA, pod który można im odesłać gierkę z podziękowaniami i napisem "NO MORE EA GAMES" to niech da znać...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 01:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
to chyba pogrzeb jakiś, ten wątek, bo tyle płaczek tu jest, że hej. Lailonn, weź ty sobie jakiś nerwosol albo relanium strzel, bo trochę za bardzo się gotujesz i ludzi obrażasz, którzy ci złego słowa nie powiedzieli. Reszta też nie lepsza - przed oczami mam obraz dzieci, które wróciły z przedszkola i zobaczyły, że rodzice im nowe zabawki kupili a stare wyrzucili i nagle wielki płacz, bo "ja chcę mojego misia"! Dzieci bym zrozumiał, ale dorosłych facetów niestety nie rozumiem, gdy tak płaczą. No, chyba, że tu rzeczywiście dzieci, czy cuś, bo podniecają się terminologią i leet speakiem typu lock, noobtoobing jak pryszczate nastolatki na przerwie w gimnazjum.

ad Vesp3r i ten cytacik o reklamacji - a z EULA się zapoznałeś? chyba nie, bo byś tego nie wyciągał.

ad Crysis - nie wiem czy tylko na Vista, ale na pewno tylko na DX10

ad patch 1.3 - zwalona przeglądrka to rzeczywiście ból i pewnie na dniach będzie 1.31 z poprawką. Jeepki to fajna zabawa, jak ktoś nie umie wyjść z locka to dawniej też nie umiał, więc nic się nie zmieniło. A zmienianie squadów wcale takie straszliwe nie jest - to tylko 15 sekund opóźnienia na spawnie po suicide, o czym już zapewne prawdziwi gracze wiedzą i planują jak to wpleść w taktyki klanowe. Ja pograłem parę godzinek i jakoś nie czuję się zniszczony psychicznie przez EA tym patchem, ale z drugiej strony jestem dorosły i jakąś tam odporność psychiczną tudzież dystans do swoich zabawek posiadam, w odróżnieniu od tych co, no, nie posiadają...

aha, gdyby Lailonn zapragnął nagle porównywać moje statystyki ze swoimi, by przekonać samego siebie chyba, że on jest pro a ja lama i dlatego nie mam prawa się wypowiadać, to uprzejmie służę, choć nie mam pojęcia jakie mam statsy bo pod trzech czy czterech miesięcy do nich nie zaglądałem. Szukać pod ETCS_KeysR proszę.


imho stalo sie to co bylo oczywiste
Patch uderzyl tylko i wylacznie w rozgrywki klanowe, ktore na dzien dzisiejszy sa pozbawione jakilekolwiek dynamiki ( z czasem sie to zapewne zmieni ale to juz nie bedzie ten sam BF)
FFA bedzie dalej wygladalo to amo tylko ze troche wiecej zabawy dodali. Nie ma to jak pozadny baseraping z daszku:)
Usuniecie SH oczywiscie na FFA tez duzo nie zmieni bo kwestia ta miala stosunkowo male znaczenia - np na Wake jak sie mialo same nooby w druzynie to i tak nie dalo rady wyjsc z locka :) nie ma roznicy

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 01:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Keyser nie obchodza mnie opinie ludzi, ktorzy rzucili bfa po krotkim czasie gry na rzecz moda a z tego co wiem cale ECTS tak zrobilo. Wasz biznes. Macie podofrum PRMM. Po co sie wtracac w cos co was nie dotyczy? nvm

Nie grales klanowek to nie znasz znaczenia 15s i ticketow...

aha, sprawdzilem statsy i faktycznie ja pr0 ty noob moge rzec. Tylko, ze ty wymusiles na mnie taka wypowiedz. Prawdziwy nick neuro chcialem znac dla samego faktu a nie statystyk, ktore nie oddaja umiejetnosci. Jesli tego nie rozumiesz to coz. Moze jednak nie taki dorosly jak myslisz?

wypowiadaj sie do woli. Masz prawo. Jednak mnie to obchdozi tyle co zeszloroczny snieg ;] No offence ale taka prawda. Pewnie dziala to i w druga strone...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 01:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
to chyba pogrzeb jakiś, ten wątek, bo tyle płaczek tu jest, że hej. Lailonn, weź ty sobie jakiś nerwosol albo relanium strzel, bo trochę za bardzo się gotujesz i ludzi obrażasz, którzy ci złego słowa nie powiedzieli. Reszta też nie lepsza - przed oczami mam obraz dzieci, które wróciły z przedszkola i zobaczyły, że rodzice im nowe zabawki kupili a stare wyrzucili i nagle wielki płacz, bo "ja chcę mojego misia"! Dzieci bym zrozumiał, ale dorosłych facetów niestety nie rozumiem, gdy tak płaczą. No, chyba, że tu rzeczywiście dzieci, czy cuś, bo podniecają się terminologią i leet speakiem typu lock, noobtoobing jak pryszczate nastolatki na przerwie w gimnazjum.


Keyser, ale Ty też wpadasz w argumenty ad personam i nie bardzo się odnosisz do tych (kilku) argumentów które tu zostały podniesione. Nie jestem już pryszczatym nastolatkiem, nie płaczę też nad bf2 - bo mam co robić wieczorami, ale również z mojego punktu widzenia patch jest skopany. Czy ten pogląd automatycznie klasyfikuje mnie jako dziecko płaczące za starymi zabawkami? Sharqi i Karkand 16 są pozbawione jakiegokolwiek balansu, a na dodatek wszyscy statsiarze ustawiają się co rundę u MECów/USMC, odpowiednio, i dbają o to, żeby stosunek graczy w obu zespołach był mniej więcej 10:6 (dzięki temu że wszyscy siedzą w jednoosobowych składach). Taka jest właśnie praktyka, wcześniej USMC bez problemu przejmowało flagi, teraz wymaga to zgrania - a o zgranie na przypadkowym FFA trudno. Jeśli spędzasz czas pogrywając wyłącznie z kolegami w PR to chyba nie powinieneś tak kategorycznie oceniać opinii graczy, którzy grają sami, w vanillę, w otoczeniu statsiarzy goniących za baretką za rzucanie granatami dymnymi. I tak, jest w tym wina patcha, bo przed nim można było wykorzystać ten głupi SH, żeby komuś pomóc przejąć flagę i wyjść z locka. Teraz samemu jest znacznie trudniej, a gracze friplajowi raczej nie przeistoczą się w mistrzów teamplaya.

pozdr,
Ognacy

p.s. piękny jest ten nowy patch. w ciągu 2 godzin gry zdobyłem nie wiedząc czemu 2 ordery i 1 medal za obsługę KMu. Mam nadzieję, że jutro dostanę ze 2-3 nowe, bo apetyt rośnie w miarę jedzenia ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 01:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Dziś miałem znów akcje z nickami swoich na czerwono.ale nie z jedną osobą tylko aż z trzema.
Oczywiście wszystkich za…..:)) w końcu musiałem być pewien ze się nie podszywają.

Może zostanę zlinczowany ale patch mi się podoba,w końcu zacząłem doceniać swoje życie.
I jak zawsze uważałem że gra staje się coraz bardziej banalna(patrz wywalenie zajączków.brak FF dla cleymorów i min) tak teraz zrobiono coś by ją utrudnić.
Pojecie SL nabierze nowego znaczenia
To będzie osoba w pojeździe albo taka która będzie z boku akcji a nie byle lamka która przeżyła po ataku.
Oczywiście mowie o FFA bo to co się będzie działo na klanówkach to czas pokarze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 02:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2006, 10:28
Posty: 1190
Lokalizacja: Warszawa
tia trzeba szanowac zycie , trzeba walczyc zeby ea wprowadzila jedno zycie na runde , to bedzie szalenstwo :D

_________________
Don't fear the reaper :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 06:55 
Offline

Dołączył(a): 3 sty 2006, 08:49
Posty: 178
LipToN Earl Grey napisał(a):
imho stalo sie to co bylo oczywiste
Patch uderzyl tylko i wylacznie w rozgrywki klanowe, ktore na dzien dzisiejszy sa pozbawione jakilekolwiek dynamiki ( z czasem sie to zapewne zmieni ale to juz nie bedzie ten sam BF)
FFA bedzie dalej wygladalo to amo tylko ze troche wiecej zabawy dodali. Nie ma to jak pozadny baseraping z daszku:)
Usuniecie SH oczywiscie na FFA tez duzo nie zmieni bo kwestia ta miala stosunkowo male znaczenia - np na Wake jak sie mialo same nooby w druzynie to i tak nie dalo rady wyjsc z locka :) nie ma roznicy


Tak? Wczoraj na FFa widziałem jakie były staty. Samoloty big scores, a piechota po 5-6 punkcików. Graliśmy już spara na tym i klanówku będą bardziej skomplikowane, ale da się przeżyc!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 07:53 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Niemogę się doczekać aż skończy się ściąganie :D [15% :( ]
Sporo zmian dobrych, ale debilne też są, np. US nie może zniszczyć Chińskiej artylerii na Wake'u. Poco? idiotyzm!

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 08:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2004, 15:16
Posty: 617
Nie jest taki zły ten patch 1.3 :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 08:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
Nie moga nas olać.

Do tej pory kupowałem wszystkie dodatki - teraz NA PEWNO nie kupię.

Ja sprzedadza 10 booster packów to może się zastanowią że coś jest nie tak.

Wiecie co to wszystko przez to że nie płacimy za grę - gdyby za konto w EA płacić np 5 dol/mc relacje wyglądały by zupełnie inaczej - ankiety liczyli by się z klanami a tak raz sprzedali to teraz kombinują jak inaczej kasę wyciągnąć.

Jeszcze jedno niech ktoś zrobi ankietę bo widze że niektórym nie przeszkadza


Mnie zaspokoiły by 2 zmiany:
SJ jako opcja serwera
Jeepki jako opcja serwera albo nie częściej niż co 1 minutę

PRZECIEŻ TO PROSTE DO ZROBIENIA!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 08:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Najlepsze jest to, ze znowu skopali przegladarke. Nie rozumiem jak mozna w kolko cos psuc. Do tej pory to ona dzialala poprawnie jedynie w wersji 1.22 ;D

Z ta artyleria na wake'u to chyba po to aby chinole mogli do upadlego meczyc essexxa artyleria ;p

Wedlug relacji z BFCON06 mial byc limit max 2 jeepy na mapie na raz. Z tego co widzialem to nie ma takiego limitu. Gdzie sie podzial? W testach uznano go za zbedny??!?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 09:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Lailonn napisał(a):
Wedlug relacji z BFCON06 mial byc limit max 2 jeepy na mapie na raz. Z tego co widzialem to nie ma takiego limitu. Gdzie sie podzial? W testach uznano go za zbedny??!?


To źle widzisz, istnieje limit 2 zrzuconych jeepków na stronę (4 w sumie). Jeśli oba są w użyciu, nie można zrzucić kolejnego. Nieużywany jeep zdropowany wybucha po 60s.

Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 09:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Nie gralem jeszcze commanderem to nie sprawdzalem. Chociaz tyle dobrze. Znaczy, ze screeny sa rezyserowane najwidoczniej. Bogu dzieki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 10:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Solimo napisał(a):
LipToN Earl Grey napisał(a):
imho stalo sie to co bylo oczywiste
Patch uderzyl tylko i wylacznie w rozgrywki klanowe, ktore na dzien dzisiejszy sa pozbawione jakilekolwiek dynamiki ( z czasem sie to zapewne zmieni ale to juz nie bedzie ten sam BF)
FFA bedzie dalej wygladalo to amo tylko ze troche wiecej zabawy dodali. Nie ma to jak pozadny baseraping z daszku:)
Usuniecie SH oczywiscie na FFA tez duzo nie zmieni bo kwestia ta miala stosunkowo male znaczenia - np na Wake jak sie mialo same nooby w druzynie to i tak nie dalo rady wyjsc z locka :) nie ma roznicy


Tak? Wczoraj na FFa widziałem jakie były staty. Samoloty big scores, a piechota po 5-6 punkcików. Graliśmy już spara na tym i klanówku będą bardziej skomplikowane, ale da się przeżyc!


hehe no tak wszystko zalezy od mapy :))

Ja sie wczoraj masakrycznie zanudzilem na klanowce :) na Zatarze rzeczka poplynalem do bazy przeciwnika ale niestety Apetetka mnie zdjela :-|

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 10:51 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
To może i ja dodam swoje trzy grosze. Logowanie wbrew opiniom bez zmian. Szybkość wczytywania chyba tez. Nie wywaliło mnie ani razu do win. Może jakby dłużej trwa uspokojenie kompa po podoczytaniu się mapy, przed patchem w sumie pierwsza minuta gry była trochę spokojniejsza. Przeglądarka serwerów jak dla mnie działa nadal spoko (wyszukuję po mapie, nie po nazwie :P, ale słyszałem na TS, że po nazwie jest niezła kupa ) No i najlepsze... Havoc - czyli heli europejskie - wycina niezły numer gunnerom. Strzelać z działka można normalnie tylko do pierwszego włączenia obrazu z TV. Przy powtórnym przełączeniu na działko nie da się juz wyłączyć obrazu z kabiny i dodatkowo działko cały czas się centruje nie dając się normalnie obrócić. Wystarczy wyjść z heli i wszystko wraca do normy - aż do pierwszego przełączenia obrazu na TV :P Mieliśmy tak we dwóch i tylko w Havocach, heli MEC działało bez zarzutu. Jeepkiem zabiłem dwóch kampiących gości i rozwaliłem startujący samolot - niezła bzdura :P.

_________________
Battlestations Midway - moja nowa pasja :)

Podpis nieczytelny...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL