Teraz jest 1 paź 2024, 01:45

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 10:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 15:35
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Tak patrze i czytam co tu piszecie i mierzi mnie,
Najważniejsza rzecz to fakt że EA i DICE są spółkami które muszą zarobić, tak samo jak Microsoft. Jest pewien dogmat, bardzo prawdziwy zresztą, „produkt gorszy wyprze produkt lepszy”. Tu mamy tego przykład. Może i to nie było by specjalnym problemem, bo wszyscy żyjemy nadzieją na QW: ET. Boje się niestety iż możemy się wszyscy zawieść. Producent QW: ET też popełni błędy chcąc szybko wydać grę i zarobić. Potem notoryczne łatanie, kolejne błędy itd. Jak dotąd (a mam już do czynienia z grami 15 lat) spotkałem się z jednym wydawcą który dbał (i dba) o klienta (o nas). Oczywiście popełnia błędy podejmuje trudne decyzje, ale gra się rozwija, zyskuje coś nowego z każdym kolejnym patchem. Sama firma prowadzi dialog z graczami (jak się zwaliło łącze na gwiazdkę, to przepraszali i nawet opisali szczegółowo awarię która dotyczyła jakiegoś rutera u jakiegoś dostawcy. [Uwaga reklama] Mówię o EVE-Online i jej producent CCP. Może po prostu chodzi o to że to są Islandczykami i mają inną „zdrową kulturę tratowania klienta”.
Póki co EA mąci nam w głowach. Pamiętam jak wychodziły stare FIFY. Tam patche nie były potrzebne. A teraz wychodzi gra i już szukasz patcha, bo myślisz że pomylili się i dostałeś płytki z betą.
Reasumując komercjalizacja niszczy wszystko, zmieńmy ustrój, chwyćmy za broń, niechaj się zacznie REWOLUCJA !!!!

Biadoląc nic nie poradzimy, EA i tak nas oleje (po zainstalowaniu patcha poczułem coś ciepłego spływającego mi po twarzy). Jeżeli kupimy jakiś dobry produkt małego producenta, któremu jeszcze zależy, to go EA wykupi.

PS. Najlepszym komentarzem jest „przeglądarka żyje własnym życiem”, czyli robi to co ona chce a nie ja. Stałem się niewolnikiem gry którą kupiłem za własne pieniądze.

PS 2. Wolne logowani myśle że ma coś wspólnego z ogromną ilością nowych oznak, które dostajemy. Może się uspokoji :idea:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 10:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
ojej113 napisał(a):
[Uwaga reklama] Mówię o EVE-Online i jej producent CCP. Może po prostu chodzi o to że to są Islandczykami i mają inną „zdrową kulturę tratowania klienta”.

Raczej nie to jest powodem. Za EVE po prostu placisz co miesiac i w przypadku olania przez producenta rezygnujesz. Takze oni musza sie wiecej starac, zeby zarobic. EA juz nie zarobi za duzo na BF2.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 11:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Crist napisał(a):
Lailonn napisał(a):
W czerwcu prawdopodobnie wyjdzie armed assault. Tyle zmojej strony na dzien dzisiejszy. A teraz ide grac w morrowinda....


Fajna gierka,nawiasem mówiąc.A jeđi idyie o patch...mogło być gorzej :P


Wole Obliviona :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 11:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
zauważam pewien schemat
ciezko jest się dostać do strefy walki (zwłąszcza na wake z bazy połnocnej na lotnisko jest mordęga) i przeważnie w czasie tych wycieczek zaliczam bezowocne śmierci... ale jak już się dostanę na miejsce i uda się złapać oddech to wystarcza rzucić kilka granatów i KDR szybuje w górę

i kolejne spostrzeżenie do map szturm/obrona jak OCS, karkand, wake, shraqui - ciezko jest się przebić, ale jeżeli team atakujący jest na tyle dobry że udaje mu się przebić to bardzo czesto przejmuje flagę po fladze aż do ostatniej i kończy rundę przed czasem (wcześniej na FFA to była rzadkość - dominowała zabawa w chowanego i "bańka wstańka")

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 11:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
oooVigerooo napisał(a):
aNDY^aND napisał(a):
Wole Obliviona :)


OFT: Oblivion tez do dupy, gęby po dwóch dniach grania wk...ją, dialogi tak ubogie, że szkoda gadać, to nie fallout, a dodatkowo ludzie wykombinowali by każdy dialog był mówiony co ograniczyło ich ilość na maxa...


Mody mody! :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 11:15 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
pograłem sobie... i nie jest tak źle! Brak squad jumpingu troche w....nerwia, ale z tymi samochodami jest fajnie, 2 dostępne i szybko się ładują, a że można je wykorzystać do tak niecnych celów... ale jest ok.

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 11:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
oooVigerooo napisał(a):
która bardziej przypomina zręcznościówkę niż klasyczną i bardzo dobrą strategię jak np. w Neverwinter... i masę masę innych rzeczy...


wiele gier się boryka z podobnymi problemami - to jest cena jaką płacisz za duży świat i całkowitą niezależność/bezosobowość bohatera (co akurat mnie najbardziej razi)
we wszystkich innych grach masz rozwiniętą historię postaci i liniowy (w porównaniu) sposób przechodzenia
aby stworzyć taki rozległy, gotowy do eksploracji świat musieli zastosować szereg uniwersalnych zasad które czasami czynią niektóre sytuacje mało logicznymi (aresztowanie hero of cyrodril z fame powyżej 200 za przypadkową kradzież glinianego kubka o wartości 1)

w obku przynajmniej questy są ciekawe i przemyslane - a nie jak w neverwinter "idz i zabij, pójdź tam, zobacz co się stało i się obroń" :wink:

dobrze że bethseda ma inną politykę patchowania niż electronic arts

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 12:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
ojej113 et:qw powstaje już 3 czy 4 lat, więc gra raczej skopana nie będzie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 12:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
tym patchem EA urzeczywistnilo swoja wizje teamplaya - 2 tyraliery naprzeciwko siebie walace w siebie z muszkietow, i tak w kolko. odnosze wrazenie ze na ffa nikomu nie zalezy na zwyciestwie teraz-czyzby wplyw skasowania kryterium win/lose 3:1 dla jednej z baretek? :D zauwazylem ze na duzych mapach po chwili albo jest lock totalny (i lockowanym tak jakby to nie przeszadzalo) albo jest rąbanka o jedna flage w polu. grunt ze fragi leca.
podobno w juesej sa zachwyceni tym patchem n/c.

frag>flag


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 12:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
ojej113 napisał(a):
Może i to nie było by specjalnym problemem, bo wszyscy żyjemy nadzieją na QW: ET. Boje się niestety iż możemy się wszyscy zawieść. Producent QW: ET też popełni błędy chcąc szybko wydać grę i zarobić. Potem notoryczne łatanie, kolejne błędy itd.



tylko, że kolego już na dzień dzisiejszy wiadomo co nastepuje - na podsumowaniu targów E3 Battlefield 2142 nie dostał ŻADNEJ NAGRODY ani WYRÓŻNIENIA! A ET:QW dostał 'aż' pięć...W tym 1wsze miejsce na najlepszą grę sieciową oraz drugie na najlepszą grę PC.

By nie być gołosłownym daję linki
http://pc.ign.com/articles/709/709220p3.html
http://www.gamespy.com/articles/709/709100p15.html
http://www.1up.com/do/feature?cId=3150431&did=1

To chyba o czymś już swiadczy.

Mnie tylko ciekawi jedno, petycja i prośby które sa kierowane w strone EA są niczym grochem o scianę. A zapytam gdzie jest 'nasz' Grzegorz z EA Polska? Gdziekolwiek jest informuje, że jest dla 'nas' jako dla graczy... A mimo tego wszystkiego ostatnia wzmianka była o nim na głównej stronie bf.pl w reklamie klawiatury ZBoard (w końcu jak widać jemu też zalezy na tym by wydoić z 'nas' jak najwięcej kasy)

link http://www.battlefield.pl/komentarze/?id=1493

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 12:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Teraz po prostu trzeba zrobić samobójstwo by oddając SL być znów w teamie i się na nowym spawnować.
Co do grania na Wake to jest akcja życia USMC jak za pierwszym miotem się nie dostaną na wyspe to później jest już typowa zabawa dla pilotów J-10
.
Ogólnie jeszcze parę dni i przestaniemy o tym debatować.
Z każdym patchem tak samo było,już powinniśmy się przyzwyczaić że jak padają słowa nowy patch to oblatuje scence strach :D

Ps.dali by nową mapę gnoje jedne.
to by załagodziło tą gorzką pigułę nowych bugów i "innowacyjnych"rozwiązań

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 12:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2006, 10:28
Posty: 1190
Lokalizacja: Warszawa
Obrazek

_________________
Don't fear the reaper :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 12:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2006, 18:08
Posty: 477
Lokalizacja: Warszawa
w patchu 1.31 wprowadza jeszcze zdobywanie flaga po fladze....jak w PRMM.... :lol:
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 12:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
a wystarczylo dac jako SH opcje serverowa

:lol:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2006, 13:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Ja się totalnie nie odnajduję w nowym patchu. Od wczoraj, w ciągu może 2.5 godziny gry, dostałem 2 bany i 3 kicki za "spawn raping" podczas samotnego przejmowania flag (niech mi ktoś powie jak jeden piechociarz ma przejąć targowisko na karkandzie 16 nie strzelając do tych, którzy się tam spawnują...). Myślę że można teraz przewidywać pojawienie się spawn shielda w kolejnym patchu.

pozdr,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL