Teraz jest 1 paź 2024, 09:26

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2006, 20:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Możecie mnie obśmiać, ale powiedzcie: Czemu nie można zbojkotować patcha? Tzn. grać na starym?

Ja wiem, że ligi narzuciły patcha 1.3 ale skoro nie poskutkowała petycja do EA to może do organizatorów clanbase poskutkuje?

Pozdr.
Yamsza

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 00:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Raczej sie tak scena BF nie zgra :) Chodzi o adminów serwów :)

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 01:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2004, 12:47
Posty: 551
fragles napisał(a):
zafundowali rozrywke z filtrami ASE, czy ktos moze mi podac jak dokladnie wyglada wers serva po tzw pathu 1.3.

do tej pory to bylo 1.1.2720-552.0, a teraz .............?


to nie przez filtry tylko wprowadzili nowy protokuł służący do odczytywania informacji z serwerów, ....
widocznie nie tylko ASE ale i sam BF2 ma problem z tym protokołem :lol: ... mieli to wczoraj naprawiac i po restarcie serwerów powinno być OK :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 01:42 
Offline

Dołączył(a): 21 lip 2005, 19:17
Posty: 70
he he juz wim :)
polecam altwernatywny program dla ASE czyli http://www.qtracker.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 01:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Zwłaszcza że ASE od pewnego czasu nie jest udpejtowane w wersji trialowej i filtry trzeba sobie samemu modyfikować :) (chyba ze to tylko u mnie:P)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 02:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Po dzisiejszym dniu jestem juz w 80% pewien, ze grzebali rowniez w samolotach z tym, ze znowu nie w tych co powinni;

- Trafialnosc rakiet F35 w Miga bez flar byla prawie 100% przed patchem. Aktualnie trafialnosc w Miga zostala ZNACZNIE obnizona co przy jego zwrotnosci w walce z F35 powoduje, ze F35 to jeszcze wieksze gowno niz przed patchem (przed patchem bylo najgorsze z mysliwcow jednomiejscowych).

Pozostaje nam sie cieszyc, ze nie jest tak zwrotny jak J10 bo chyba tylko tyle brakuje EA do zepsucia mi zabawy.

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Ostatnio edytowano 27 maja 2006, 02:39 przez mcmt, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 02:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
robal napisał(a):
EA SUX Robal: FC mi sie nie chce,

FC - Fleet Command? Nie mozliwe :P, grasz w to?

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 02:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
FarCry ;)

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 03:40 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
:mrgreen:

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 08:21 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Lol :P

Cytuj:
Po dzisiejszym dniu jestem juz w 80% pewien, ze grzebali rowniez w samolotach z tym, ze znowu nie w tych co powinni

Mi tam odwrotnie, mi jakoś łatwiej sciagać j10. Obojetnie od mapy i samolotu, nawet F35-b sie dawało na dalianie. A MiG'a to teraz z działka mozna sciagnac, sporadycznie rakieta jakas trafi w niego, a tak to ciezko. Ogólnie działkami tylko sie straca samoloty bo jakos latwiej. :wink:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 09:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Chcialbym to widziec; w jaki sposob sciagniesz dobrego pilota gdy ten jest w Migu lub J10 a ty lecisz w F35...
Za duzo z lamami grasz :roll:

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 09:44 
Offline

Dołączył(a): 6 sie 2005, 18:39
Posty: 74
Lokalizacja: Gdańsk
Wie ktoś jak uruchomić nowy tryb? Wogóle jest coś takiego czy tylko napisali, że jest?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 09:46 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 07:15
Posty: 9
ja ta calego tekstu nie bede czytal, ale co do squad jumpingu popieram.
Teraz wymusza to lepsza gre zespolowa i troche myslenia w grze, osobiscie uwazam, iz przeszkadza to tylko osoba malo elastycznym i malo inteligentnym, dowodca drozyny jest w koncu tym kim ma bac:
Wydaje polecenia zalatwia zaopatrzenie, UAV, czy po prostu rozglada sie do okola, a druzyna musi go oslaniac bo to jest spawn point. Wiaze to do lepszej gry zespolowej i stosowania jakis taktyk a takze elimnuje jakis burackich statsiarzy.

Co do zrzutow pojazdow uwazam ze jest z jednej strony ok z drugiej nie koniecznie.

Mozna to rozwiazac w bardzo prosty sposob, mianowicie aby pojazdy mozna bylo zrzucac tylko w okreslonym promieniu od falgi powiedzy 20/30m, eliminowalo by to takie chore sytuacje aby zalatwiac przeciwnika lotnictwo zrzutem samochodu :)

Dodaje to do gry odrobiny realizmu i tyle.

Ciekawe co byscie powiedzieli jak by zrobili patch gdzie po 1/2 kulach trafie sie do worka ??:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 09:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
no0n3 napisał(a):
Ciekawe co byscie powiedzieli jak by zrobili patch gdzie po 1/2 kulach trafie sie do worka ??


Nie po to kupowałem grę żeby mięc drugie OF. Jak chcesz mieć tak jak napisałeś to ściąghnij sobie Project Reality.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2006, 09:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
Teraz wymusza to lepsza gre zespolowa i troche myslenia w grze, osobiscie uwazam, iz przeszkadza to tylko osoba malo elastycznym i malo inteligentnym, dowodca drozyny jest w koncu tym kim ma bac:
Wydaje polecenia zalatwia zaopatrzenie, UAV, czy po prostu rozglada sie do okola, a druzyna musi go oslaniac bo to jest spawn point. Wiaze to do lepszej gry zespolowej i stosowania jakis taktyk a takze elimnuje jakis burackich statsiarzy.

Co do zrzutow pojazdow uwazam ze jest z jednej strony ok z drugiej nie koniecznie.

Dodaje to do gry odrobiny realizmu i tyle.


Jak wydano patcha 1.2 i byly ostre dyskusje o sensownosci jego wydania to rowniez pojawilo sie wielu ludzi pewnych swojego zdania. Czasto zweryfikowal bo dalej klanowcy(ponoc oni udupieni) wyciskali na ffa ile chcieli. teraz jest podobnie ale jeszcze nei wszyscy zauwazyli.

Realizmu? Zrzucanie jeepow jest bardzo realistyczne! Wszystko widzace uav tez jest bardzo realistyczne! Mozliwosc spotowania wrogow na slepo tez jest bardzo realistyczna! Skakanie z eryxami tez jest bardzo realistyczne. Albo z sawem!

Zalozenia cudowne z ta gra druzynowa jednak nie sprawdzja sie w praktyce przez wszechwiedzacego commandera. Klanowki staly sie nudne i statyczne. Kto zajmie wiekszosc flag na poczatku rundy ten wygrywa. Z locka nie da sie prawie wyjsc.

Wszelkie ligi robia ankiety czy grac na 1.22 czy 1.3. Aktualnie miazdzaca przewaga 60-90% wygrywa patch 1.22. Prawdopodobnie wiec dojdzie do rozlamu sceny.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL