Teraz jest 25 lis 2024, 16:51

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 18:31 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2006, 12:07
Posty: 165
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Nom ciekawi mnie czy jak sie tutaj ''wypiszemy'' to wezmą to pod uwagę..
Przecież wprowadzając patcha nie liczyli się z petycją ( o ile sie nie myle )
To co myslicie ze poprawią wszystko bo ktos na forum pisze?
Moim zdaniem Ea poprawi bugi i powstaną nowe ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
To nie jest topic do dyskusji. Wypisujcie znane wam bledy i propozycje poprawy gry. Nie robcie kilku topicow tylko edytujcie dotychczasowy. na prawde to bardzo pomoze a was nie boli, nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 19:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2006, 15:34
Posty: 217
Lokalizacja: Łuków
Zmienic w M16A2 z bursta na auto i zmniejszyc szybkostrzelność lub ewentualnie dac inna broń tylko z trybem auto.

_________________
'Cause You Know That I Can!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 19:11 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 13:02
Posty: 184
Lokalizacja: Kraków
Do wielu od dawna znanych i "lubianych" błędów które napisaliście dołożę jeszcze:


:arrow: Zdarzającie się (dosyć często) "wyrzucanie" z celowania alternatywnego do podstawowego (snajperki + SRAW, Eryx) gdy obracamy myszką aby namierzyć cel.
(cholernie irytujące i dekoncentrujące).

:arrow: Reanimacja przez medyka powinna być możliwa tylko na wyraźną prośbę gracza. Jeśli gracz nie chce być reanimowany, medyk nie powinien mieć takiej możliwości.
Gracz który chce zostać zreanimowany przez medyka mógłby np: przyciska lewy klawisz myszki i wtedy zaczyna wzywać medyka, a nad nim pojawia się informacja o tym, że może zostać zreanimowany. Jeśli nie kliknie lewym myszki, leży sobie cicho i spokojnie, aż do respawnu.
Jest wiele sytuacji w których gracz woli odrodzić się na fladze lub dowódcy dróżyny ( brak amunicji, potrzeba zmiany klasy), nie mówiąc już o bezmózgich medykach, którzy reanimują nas przed, np. nadjeżdżającym czołgiem, :? który tylko czeka na reanimację, aby dostać dwa fragi.

:arrow: Gdy gracz po śmierci jest w widoku wyboru klasy, respawn powinien być dokonywany TYLKO w momencie gdy klikniemy ENTER.
Chyba każdy miał irytującą sytuację, gdy zastanawiał się na jakiej fladze się odrodzić, lub też kim zagrać, a tu "czas, pras" i automatyczny respawn, na drugim końcu mapy :?

:arrow: Powinna być możliwość niszczenia claymorów, np. przy pomocy granatów.
Są flagi które nie sposób przejąć, bez pomocy medyka, gdy rozłożone są claymory.

Na razie tyle, jak sobie coś przypomne, to dopisze.
pozdro.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 19:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Pisze na szybkiego więc sora za powtarzane się rzeczy.
1. Zakaz zrzutu jeepków w pewnych obszarach (altyleria budynki helipady).
2.Przywrócenie SJ (musiałem napisać;p)
3. Poprawa modeli pojazów, łacznie z hitpointami.
4. Poprawa eryxów srawów i towów - czasem rakieta nie wylatuje
5. Poprawa Hit Pointów w modelach postaci. Co jak co ale jak w gościa wpakuje 3 serie a on mi 1 heada to jesdnak to nie wina skilla.
6. Poprawa grawitacji - obrywanie od schodów przy zchodzeniu, jak i czasem gdy czymś najedziemy na kamyczek.
7. Przydatną rzeczą dla klanowiczów było by robienie 20 sekundowej pałzy gry z możliwością pisania przez wszystkich w momęcie wywalenia gracza z drużyny.
8. Gdy commander spotuje, czasem przeciwnik jest zielony, a czasem go w ogóle nei widać.
9. Może to dziwne ale działo na lotniskowcu ma karabinek o dziwnej paraboli lotu pociskó. Ten Gattling ma albo pociski z tytanu albo z papieru. Zaszybko opadają w dół (dziwna parabola lotu jak na tak potężne działko).
10. Poprawienei błędów na mapie pozwalających wchodzenie w budynki- najlepiej zrobnuić zę budynek to nei 4 ściany a wypełniona bryła.
11. Optymalizacja programu by tak częśto nie wywaliał
12. Ubicie samożyjącej przeglądarki.
13. GŁOS GOŚCIA PROSZĄCEGO O ZRZUT JEEPKÓW
14. Przelatujące rakiety.
15. Medyk i jego defibrylator - przeciez to czasem nie podnosi :/

aspekty raczej przydatne niż błędy:

Zmiana możliwości strzelania każdą bronią (próćz sg) w trubach auto burst one-fire

Możliwość niszczenia, podnoszenia, dezaktywowania, zaznac zania wrogich c4 i claymorów oraz min.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 22:48 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Jedi[Bucympa.PL] napisał(a):
:arrow: Podczas strzelania z M4 nie można zabić załogi Chinskiego/MECowego jeepka
:arrow: Podnoszenie C4, o którym tyle trąbili :roll:
:arrow: Powinna byc mozliwość namierzenia UAV przez Stingera itp. tak, i byłby niszczony średnio po 3 sekundach od puszczenia, super
:arrow: UAV po zakończeniu lotu (jak mu się czas skończy) nie powinien wybuchać
:arrow: Po rzuceniu C4, przełączeniu na detonator i ponownym kliknięciu postać rzuca następne C4
:arrow: Postać jeszcze nie leży, a już strzela (i to w bok :roll: )
:arrow: Jeśli postać leży i strzela w dół (np. z dachu budynku) karabin nadal jest skierowany na wprost (można by tu dać ograniczenie patrzenia w dół podczas leżenia)
:arrow: J10 nie powinien być uber alles
:arrow: Przydała by się lepsza celność rakiet TV w bombowcach (nie trafiają nawet po namierzeniu, mimo, że cel jest na wprost samolotu)
:arrow: Zmniejszyć zasięg zabijania defibrylatora przecież jest absolutnie minimalny?
:arrow: Zwiększyć odrzut w "maszynowych snajperkach" (SVD, Type88)
:arrow: Polepszyć działko samolotów, by było lepsze przeciw innym samolotom
:arrow: Wyrzucanie do windowsa :evil: Mogłoby się chociaż pokazywać okienko z powodem błędu :evil: :roll:
:arrow: Dać krowie i wannie (Mi-17 i Z-8) jakieś działka 20mm zamiast tych śmiesznyck kaemów...
:arrow: Powykrzywiane ręce, gdy zreanimujesz kolesia, a obok nie ma żadnego kita...
:arrow: Postać po śmierci zazwyczaj zakłada nogę na nogę :lol:
:arrow: Jak oberwiesz z działa APC to upadasz W MIEJSCU.
:arrow: Dlaczego nie można rzucić C4 w skoku? To samo się tyczy apteczek czy ammo
:arrow: Podczas leżenia nie powinno się rzucać granatów :roll:
:arrow: Pistolet jest do niczego o.m.g Do niczego? Jest ekstra! Poćwicz trochę na serwerach pistol only to się przekonasz o tym ;)
:arrow: SPADOCHRON NIE POWINIEN ZABIJAĆ, A JUŻ NA PEWNO SAMOLOT NIE POWINIEN SIĘ O NIEGO ROZBIJAĆ :evil:
:arrow: 2x C4 na czołg, 2x C4 na arty = 2x Eryx na czołg, 40x na arty? :?
:arrow: boty zabijają z shotguna ze 200m jednym strzałem :roll:
:arrow: BattleRecorder - nie można cofnąć replaya o 5 sekund, tylko trzeba całego oglądać od nowa :x
:arrow: BattleRecorder - Nie można wyłączyć tych nicków, albo napisów kto kogo zabił? Ależ ułatwienie dla reżyserów :?
:arrow: UAV nadal się zderzają - jaki to k**** problem, żeby latały na różnych wysokościach :?:
:arrow: Przydała by się samobieżna artyleria...

Lailonn napisał(a):
-Komendant może zaznaczać wrogie jednostki nawet bez pomocy Skanera czy UAV. Opcja „spotowania’ powinna być dostępna wyłącznie dla jednostek wykrytych w czasie skanu. Informacje te znikają z mapy komendanta po kilku sekundach. W tym momencie opcja spotownia nie powinna działać.

:arrow: Nie zgadzam się, commander ma przecież widok z satelity szpiegowskiego


A ode mnie tylko jeden bug:

Czasem gdy puszcza się komendantem zaopatrzenie od razu po tym kiedy zrobiło się dostępne, nie spada wcale ale pasek załadowania zeruje się :(

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 23:03 
Offline

Dołączył(a): 28 cze 2005, 11:24
Posty: 39
system wiadomości od EA :arrow: precz(jeśli nie cały to chociaż informacja o wyjściu nowego patcha powinna znikać PO INSTALACJI TEGOŻ PATCHA[często miałem tak żę na sciągnąłem patch z strony filecloud.com i spatchowałem BF'a poczym właziłem do gry żeby dowiedzieć się że wyszedł nowy patch jee :? )-cały ten system wiadomości powoduje że niemożna skorzystać Gamespy i pozostaje ta debilna wyszukiwarka
często zdażało się że jak wcisne Esc podczas intra (żeby wejść troche szybciej) to podczas logowa się na klienta musiałem powtórzyć logowanie (mam ustawione żę hasło jest zapamiętane i najwyrażnie po wciśnieciu ESC pojawia się/znika jeden znak i musze próbować jeszcze raz logować przyczym wtedy hasło się zgadza)
no i co najważniejsze wszystko wymienione wcześniej
no i może jeszcze jakoś zbalansować mapy i dodać nowe tryby


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 00:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 01:44
Posty: 111
Lokalizacja: A z nikąd
DeadWizard cztery razy napisał(a):
"system wiadomości od EA (...) i dodać nowe tryby"

Ale statsiarz :?

_Dominiko_PL napisał(a):
Powinna byc mozliwość namierzenia UAV przez Stingera itp. tak, i byłby niszczony średnio po 3 sekundach od puszczenia, super

To chyba dobrze, bo przy obecnym stanie rzeczy to szkoda na nie amunicji, a zresztą i tak zaraz zniknie (właściwie to ot tak sobie wybuchnie)

Ubi napisał(a):
wtedy karabin podczas lezenia bedzie w ziemi

UMIESZ CZYTAĆ?
Jedi[Bucympa.PL] napisał(a):
(można by tu dać ograniczenie patrzenia w dół podczas leżenia)

To znaczy, że aby strzelać w doł trza by było kucać...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 cze 2006, 11:24 przez Jedi[Bucympa.PL], łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 00:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 gru 2002, 19:14
Posty: 496
Lokalizacja: Z Frontu
Nad lotniskami,czerwona strefa dla zrzutow pojazdow wprowadzonych z patch'em 1.3.

_________________
Life Is A Bullet
War Is Hell


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 00:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Wiedze że już wszystko wymieniono
Ale prócz błędów mają być propozycje
Więc jedna moja.
Niech tylko żywy gracz może zostać skład liderem gdy poprzedni oddaje dowodzenie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 00:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2003, 16:56
Posty: 622
Lokalizacja: Ożarów
-> ASE nie działa. Poprawić.
-> PKM-y przywrócić jak w wersji 1.2
-> Karkland -> można wleść do hotelu i strzelać przez ściany będąc 1000% bezpiecznym.

Ktoś pisał, że C4 działa tylko jak się przyklei do arty. Takie właśnie powinno być dziłanie tych materiałów wybuchowych. To nie trotyl ani dynamit.

_________________
FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH FH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 02:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2005, 04:52
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
-MI-28 powinien mieć zmniejszone obrażenia przy działku strzelca tak by były zbliżone do tych z AH-1Z czy V-10.


Joke? Mi-28 strzela pociskami 40mm ,to tak jakby walić z GP-30 ,albo M203 ogniem maszynowym. Bardzo dobra rzecz. Niestety amunicji jest zdecydowanie mniej niż w AH-1Z.

Naprawić wchodzenie w budynki KONIECZNIE.

Ograniczyć wybór unlocków np:
-Amerykański support z ruskim PKM. Albo M249SAW lub MG36 dla USMC ,RPK-74 albo PKM dla MEC.

Chiński J-10 jest trochę bardzo przesadzony.

Dołożyć po nowej mapce dla Chin i Arabów
:wink:

_________________
Obrazek
Ground forces core


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 03:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 01:44
Posty: 111
Lokalizacja: A z nikąd
Mplay napisał(a):
Dołożyć po nowej mapce dla Chin i Arabów


Najlepiej El Alamein :roll:

Mplay napisał(a):
Ograniczyć wybór unlocków np:
-Amerykański support z ruskim PKM. Albo M249SAW lub MG36 dla USMC ,RPK-74 albo PKM dla MEC.


Nawet do bry pomysł, ale jak podzielisz G36C i SCAR-L? A wogóle to jest niestety z góry ustalona kolejność odblokowań dla danej klasy. Najpierw PKM, potem MG36, najpierw G3, potem F2000 itd.

Natomiast ja bym wprowadził samobieżną artylerię, jak było we wcześniejszych BFach

Lailonn napisał(a):
...czy V-10.

A co to? :P

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 cze 2006, 11:27 przez Jedi[Bucympa.PL], łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 09:09 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
Dodam cos od siebie, czego nie znalazłem.

Zablokować zoom minimapy na wybranym przez użytkownika. Na razie jest tak, że jeśli mamy np maksymalny i wleziemy po drabinie, to zmienia się na minimalny.

Poprawić Tiger HAPa by nie wywracał się przy starcie przy ostrzejszym manewrze.

I piszcie o tym co trzeba naprawić, a nie o tym co zmienić, vide działko w BH, czy moc albo działanie tego czy innego karabinu.

_________________
Battlestations Midway - moja nowa pasja :)

Podpis nieczytelny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 09:43 
Offline

Dołączył(a): 11 cze 2005, 10:08
Posty: 135
Lokalizacja: Grudziądz
mozliwośc strzelania podczas skakania, 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL