Teraz jest 25 lis 2024, 17:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 10:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 20:46
Posty: 705
Lokalizacja: Zielona Góra
Odemnie : Rakiety "fantom" z EryXów, SraW'ów, APC'tek. Przelatywanie eryXów przez pojazdy.

_________________
Tylko Battlefield! www.linkinpark.com & www.fortminor.com
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 11:05 
Offline

Dołączył(a): 1 lut 2004, 20:54
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa - Kabaty
- przywrocenie siły ognia z UH-60 oraz polepszenie siły ognia pozostałych śmigłowców transportowych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 13:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
V-10 to bojowe heli Chin.

http://totalbf2.com/page.php?do=bfvehicles#20

Nie wnikam w to jaka amunicja w realu strzela MI-28. To gra i tego sie trzymajmy. Aktualnie dzialka innych heli sa o kant dupy rozbic a mi-28 dziala jak terminator. Chcoiaz z 2 strony to jaka rekompensata tego, ze samo heli jest do bani ^_^

Jako, ze nic nowego juz sie nie pojawia zaczynam kompilacje postow ;p Finalna wersje wkleje tu a potem wysle do osob, ktore na poczatku podalem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 13:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 01:44
Posty: 111
Lokalizacja: A z nikąd
Bojowy helikopter chin to Z-10

http://www.ea.com/official/battlefield/ ... armies.jsp

Ktoś się tam pomylił...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 14:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
WZ-10 dokladniej :P No nie wazne. Jak zwal tak zwal ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 14:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Dla wybalansowania gry:
- Trafialnosc rakiet AA (odpalanych z samolotow) w J10 powinna zostac zwiekszona, badz jego zwrotnosc mocno ograniczona.
- Trafialnosc rakiet AA (odpalanych z samolotow) w F18 powinna zostac minimalnie zwiekszona.
- Zwrotnosc F15 powinna zostac zwiekszona.
- Skutecznosc dzialek przeciwko innym samolotom powinna zostac zwiekszona.
Dla ulatwienia i uprzyjemnienia gry:
- Startujacy samolot, startujac na lotnisku nie powinen dostawac ujemych punktow za zabijanie stojacych pod nim team mate'ow (tak jak w 1942).

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 15:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
-Można przesiadać się w helikopterze czy samolocie na stanowisko strzelca, co chroni przed namierzaniem przez rakiety przeciwlotnicze. Zmiana miejsca w pojeździe powinna być tylko możliwa podczas pobytu na ziemi. Objęłoby, więc to tylko maszyny latające bez negatywnych skutków dla czołgów etc.

-Komendant może zaznaczać wrogie jednostki nawet bez pomocy Skanera czy UAV. Opcja „spotowania’ powinna być dostępna wyłącznie dla jednostek wykrytych w czasie skanu. Informacje te znikają z mapy komendanta po kilku sekundach. W tym momencie opcja spotownia nie powinna działać.

Akurat te dwa punkty moim zdaniem powinny zostać niezmienione.




Najbardziej denerwują mnie:
- Lagi typu ja widze gościa nieschowanego za murkiem a na jego ekranie jest on już schowany, także wygląda to tak jakbym go zastrzelił przez mur
- Kilkukrotne przeładowywanie się broni
- Blokowanie na krawężnikach czy innych rzeczach dzięki którym nie można wstać z pozycji leżącej czy podskoczyć.
- Przenikanie rakiet AT przez sprzęty
- Stanie przy gościu, załadowanie mu 4 strzałów w dynie a on się odwraca i sprzedaje heada (coś podobnego do pkt 1)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 15:51 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
- Zrzut pojazdu przez komandera powinien być lekko znoszony przez wiatr w losowo wybranym kierunku. :roll:

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Lista gotowa. Raptem 61 pozycji i to bez wdawania sie w szczegoly ;] Pozostaje przetlumaczyc ja na angielski. Ktos chetny do pomocy?

1) Po dołączeniu do gry pojawia się ponownie ekran „dołącz do gry”
2) Gdy dowódca oddziału jest w miejscu gdzie nie zmieści się w pozycji stojącej nie można się na nim pojawić. Mimo to ikona ma wciąż kolor zielony a nie czerwony.
3) Czasami zrzucone przez komendanta zaopatrzenie w ogóle nie pojawia się.
4) Type 85 posiada tylko tryb auto.
5) Zdarza się, że nie można sterować rakietą TV
6) Wciąż zdarza się problem wyświetlania wrogów jako sojuszników i na odwrót.
7) Czasami zamiast wystrzelenia rakiety TV następuje ponowne jej załadowanie.
8 ) Część pocisków „gubi się”. Pomimo potwierdzenia trafienia przeciwnikowi nic się nie dzieje. Dotyczy to również czołgów.
9) Można przesiadać się w helikopterze czy samolocie na stanowisko strzelca, co chroni przed namierzaniem przez rakiety przeciwlotnicze. Zmiana miejsca w pojeździe nie powinna gubić namierzania.
10) Zdarza się, że rzucona apteczka lub paczka z amunicją zapada się pod mapę. Dotyczy to również c4, które dodatkowo zapada się w pojazdy.
11) Czasami rzucamy po dwie paczki/granaty na raz. W chwilę po dotknięciu ziemi jedna znika.
12) Komendant może zaznaczać wrogie jednostki nawet bez pomocy Skanera czy UAV. Opcja „spotowania’ powinna być dostępna wyłącznie dla jednostek wykrytych w czasie skanu. Informacje te znikają z mapy komendanta po kilku sekundach. W tym momencie opcja spotownia nie powinna działać.
13) Zdarza się, że zreanimowany gracz nie posiada wyposażenia.
14) Niekiedy po powrocie w tryb strzelania rakietami TV w helikopterze po czasie, gdy kolejny pocisk powinien być już załadowany proces ładowania rozpoczyna się na nowo.
15) Czasami rakiety przelatują przez pojazdy oraz elementy otoczenia. Dotyczy to wszystkich typów rakiet.
16) Wyświetlane przez grę animacje nie odpowiadają w pełni temu, co robi inny gracz. Na przykład przy bardzo szybkim podnoszeniu się i kładzeniu zza murku będziemy mogli ostrzeliwywać wroga, któremu nie wyświetli się nasze podnoszenie. Będzie to dla niego tak jakby ‘z nikąd” został postrzelony. Tak samo dzieje się w momencie kładzenia. Chociaż animacja trwa kilka sekund to natychmiast po jej rozpoczęciu gra uznaje, że leżymy.
17) Zrzut jeepa powinien działać tak jak zrzut zaopatrzenia to znaczy powinien spaść w pewnym obszarze zaznaczenia a nie dokładnie w dany punkt.
18 ) Samoloty nie powinny móc zwolnić do prędkości helikoptera i tuż nad ziemią dzięki dopalaczom bezpiecznie odlecieć. W czasie zwolnionego lotu bez problemów za pomocą działka niszczą helikoptery, po czym w chwile później lecą z maksymalna prędkością. Tak duże zwolnienie powinno kończyć się rozbiciem.
19) Czasem można przejść obok claymora innym razem wybucha nawet, gdy jesteśmy oddaleni o kilka metrów.
20) Gdy postać leży przy ścianie jej nogi wystają poza nią.
21) Nie powinny być możliwe zrzuty jeepów na budynki oraz lotniska/lotniskowce.
22) AK powinno być mniej celne. Bardzo często na duże dystanse wygrywa pojedynki z M16. Na małe natomiast ma przewagę większych obrażeń i trybu auto. Większość graczy po stronie USMC przy pierwszej okazji podnosi po przeciwniku AK.
23) Rozłączanie gry i powrót do pulpitu.
24) Po zabiciu własnego członka drużyny za pomocą miny/claymora punkty karne powinny trafiać zarówno na konto gracza, który wbiegł jak i tego, który postawił minę.
25) Od wydania patcha 1.3 awarie serwerów zdarzają się dużo częściej.
26) Pojazdy wciąż uszkadzają się przy pokonywaniu nawet małego pagórka.
27) Zbieganie ze schodów zabiera życie.
28 ) Po wbiegnięciu po schodach postać jest bezwładna. Odczuć to można zwłaszcza na Sharqi Peninsula przy fladze na konstrukcji. Wielu graczy zapominając o tej bezwładności spada z budynku po wejściu po schodach.
29) Czasami dopiero po 2-3 użyciach defibrylatora udaje się zreanimować gracza.
30) Zdarza się, że zacina się dźwięk wystrzału i nawet, gdy nie strzelamy inni gracze słyszą strzały. Dotyczy to broni odblokowanych
31) Przeglądarka serwerów nie wyświetla wszystkich informacji.
32) Czasami na mapie pojazdy wyświetlane są ikonami ludzi.
33) Czasem, gdy gracz wejdzie do jeepa z zrzutu nad jego głową pojawia się ikona zrzutu.
34) Zdarza się, że celownik przybliżenia w karabinach snajperskich lub wyrzutniach ppanc. samoczynnie się wyłącza.
35) Mapa spawnów pojawia się raz po raz nawet, gdy ją zamkniemy „x”
36) Zwrotność J10 powinna zostać zmniejszona lub zwiększona trafialność rakiet wystrzelonych w jego kierunku.
37) F15 powinien być bardziej zwrotny.
38 ) Trafialność rakiet w F18 powinna zostać lekko zwiększona.
39) Zwiększyć skuteczność działek w samolotach przeciwko innym samolotom.
40) Samoloty mogą niszczyć stanowiska przeciwlotnicze zanim będą dla nich widoczne. Wiedząc gdzie dokładnie znajdują się wyrzutnie, zza strefy wzroku niszczą je działem pokładowym. Należałoby zmienić balistykę pocisków tak by precyzyjny ostrzał możliwy był tylko w zasięgu wzroku.
41) Zdarza się, że zaznaczony przez komendanta przeciwnik wyświetlany jest kolorem zielonym a nie czerwonym lub wcale nie jest wyświetlany.
42) Zrzucony jeep może zniszczyć artylerię czy też pojazd.
43) Po patchu 1.3 logowanie na konto trwa dłużej. Zwiększył się również czas wgrywania mapy.
44) Czasami gracz zostaje bez powodu rozłączony.
45) Zdarza się, że stinger namierza cel znajdujący się poza strefą zasięgu. Najczęściej zdarza się to na mapie Sharqi Peninsula gdzie stinger znajdujący się w bazie MEC namierza helikopter USMC znajdujący się obok Stacji Telewizyjnej.
46) Postać czasem przenika przez ściany. Można np. wejść do Hotelu na Strike At Karkand.
47) Niekiedy dopiero po kilkukrotnym wystrzeleniu rakiety np. z TOWa faktycznie następuje strzał.
48 ) Nie zawsze po zastopowaniu wrogiego helikoptera jest on wyświetlany na mapie.
49) UAV powinny latać na różnej wysokości, aby nie rozbijały się jeden o drugi.
50) Pociski z M4 przelatują przez obsługę jeepów Chin i MEC nie robiąc im krzywdy.
51) Zmniejszyć zasięg działania defibrylatora tak by konieczne było kucnięcie.
52) Samoloty i helikoptery mogą się rozbić o spadochron.
53) Gdy gracz leży na budynku i patrzy się w dół dla innych wygląda tak jakby patrzył się przed siebie. Rozwiązaniem mogłoby być ograniczenie wymuszające kucanie w takich sytuacjach.
54) Medyk leczy sam siebie będąc w pojeździe.
55) Czasami artyleria wybuchająca bardzo blisko nie zadaje żadnych uszkodzeń.
56) Reanimacja gracza powinna być tylko możliwa, gdy ten woła o pomoc. Jeśli chcemy zrespawnować się w innym miejscu lub tez zmienić wyposażenie nadgorliwy medyk może nam to uniemożliwić. Zdarza się również, że medyk ciągle wskrzesza, gdy tymczasem inny gracz ciągle zabija. Ofiara takiej sytuacji nie może nic zrobić.
57) Claymory powinno móc się niszczyć. W wielu miejscach nie ma możliwości ominięcia ich i jedynym sposobem jest wbiegnięcie, aby inny gracz pokonał drogę.
58 ) Zmiana oddziału w momencie śmierci powinna być możliwa. Zamiast blokady powinien być doliczany czas np. 10s do respawnu.
59) W czasie pauzy powinno być możliwe pisanie przez graczy.
60) Umożliwić działanie alternatywnym przeglądarka jak All Seeing Eye.
61) Ruszający z miejsca pojawienia się pojazd powinien odpychać pozostałych graczy a nie zabijać ich.
62) Podczas pobytu na serwerze w zakładce informacyjnej podawany jest zawsze standardowy port.


Ostatnio edytowano 4 cze 2006, 17:16 przez Lailonn, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2006, 15:34
Posty: 217
Lokalizacja: Łuków
62) Naprawić brak możliwości sprawdzenia IP serwera w czasie gry na nim oraz pokazywanie przez gre zawsze portu standardowego.

_________________
'Cause You Know That I Can!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 17:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Jak zrobia pkt 9 to przestaje grac na 100% :/

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 17:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
Ja moge pomoc przetłumaczyc jesli wykreslimy pkt 9 i 12 :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 17:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Czy to ci sie podoba czy nie to bug. Fajny gdy ratuje ci dupsko ale gdy wrog ucieka bo z niego korzysta fajne juz nie jest. Wole jednak by liczyl sie skill wiec coz ;]

12 to tez bug. Zreszta wiele osob pisalo(w tym ja) ze najwiekszym problemem, ktory sie powieksza po uwaleniu SH jest wszechwiedza Commandera i brak mozliwosci zaksoczenia. gdyby nie ten bug to by wygladalo to inaczej ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 17:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. To samo mozna powiedziec o SJ, dla niektorych to funkcja dla innych to bug...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2006, 17:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Lailonn napisał(a):
Czy to ci sie podoba czy nie to bug. Fajny gdy ratuje ci dupsko ale gdy wrog ucieka bo z niego korzysta fajne juz nie jest. Wole jednak by liczyl sie skill wiec coz ;]

12 to tez bug. Zreszta wiele osob pisalo(w tym ja) ze najwiekszym problemem, ktory sie powieksza po uwaleniu SH jest wszechwiedza Commandera i brak mozliwosci zaksoczenia. gdyby nie ten bug to by wygladalo to inaczej ;]


Powiem tak - zgadzam sie z tym ze heli powinno byc namierzane gdy gracz siedzi jako pilot i na miejscuu gunnera - bo w koncu jest namierzany pojazd a nie miejsce siedzenia. Ale usuniecie zmieniania miejsca podczas lotu to juz przesada :/

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL