Teraz jest 25 lis 2024, 18:32

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 10:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2005, 18:39
Posty: 198
Lokalizacja: Zielona Góra
Nie znam się tak na Angielskim, więc się spytam czy jest coś o granacie dymnym? Jest on do tej pory żenujący, powinni go zmocnić 6 krotnie. Skończyło by się kampienie APC i czołgów blisko respawnów.
Jeszcze nie widziałem aby go ktoś używał. Powinien być efektywny jak w AAO i CoD2.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 5 cze 2006, 16:47 przez Dziedzic-PL1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 11:32 
Offline

Dołączył(a): 5 cze 2006, 11:30
Posty: 20
Lokalizacja: K-Koźle
Witam wszystkich,

ze swojej strony moge dopisac sporadyczne logowanie na serwer jako szeregowiec (brak unlockow).

_________________
Adamson


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 12:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Dodalem 3 punkty. Zaraz zrobie eng wersje ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 12:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2004, 22:37
Posty: 976
Lokalizacja: śląsk
a było już o tym że system głosowań jest nieskuteczny?

_________________
This user possesses the following skills:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 12:53 
Offline

Dołączył(a): 5 cze 2006, 12:31
Posty: 1
:arrow: WSIADANIE I WYSIADANIE Z POJAZDOW A TAKZE ZMIANA MIEJSC W JEDNYM POJEZDZIE POWINNO TRWAC TROCHE CZASU.

:arrow: POSTAC WSIADAJACA DO POJAZDU NIE POWINNA POPROSTU ZNIKAC, POWINIEN BYC WIDOCZNA ODPOWIEDNIA ANIMACJA ADEKWATNA DO WYKONYWANEJ CZYNNOSCI

:arrow: POSTAC WYSIADAJACA Z POJAZDU NIE POWINNA POJAWIAC SIE NAGLE OBOK POJAZDU, POWINIEN BYC WIDOCZNA ODPOWIEDNIA ANIMACJA ADEKWATNA DO WYKONYWANEJ CZYNNOSCI

:arrow: WSIADANIE DO POJAZDU POWINNO BYC MOZLIWE TYLKO WTEDY KIEDY POSTAC STOI PRZY WEJSCIU DO POJAZDU

:arrow: POWINNO BYC MOZLIWE WRZUCENIE GRANATU PRZEZ OTWARTA KLAPE NA WIEZYCCE CZOLGU

:arrow: POWINNO BYC MOZLIWE TRANSPORTOWANIE OKOLO 4 OSOB SIEDZACYCH NA PANCERZU CZOLGU, OSOBY TE POWINNY BYC ZRZUCANE PRZEZ OBRACAJACA SIE WIEZYCZKE CZOLGU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 13:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Z tymi animacjami to nie bardzo mozliwe.

Cytuj:
WSIADANIE DO POJAZDU POWINNO BYC MOZLIWE TYLKO WTEDY KIEDY POSTAC STOI PRZY WEJSCIU DO POJAZDU


To juz tak dziala.

Cytuj:
POWINNO BYC MOZLIWE WRZUCENIE GRANATU PRZEZ OTWARTA KLAPE NA WIEZYCCE CZOLGU


Hehe to nei symulator ;p Gracz w czolgu traktowany jest jako czolg dlatego nawet wrzucenie tam granatu nie zabije go.

Cytuj:
POWINNO BYC MOZLIWE TRANSPORTOWANIE OKOLO 4 OSOB SIEDZACYCH NA PANCERZU CZOLGU, OSOBY TE POWINNY BYC ZRZUCANE PRZEZ OBRACAJACA SIE WIEZYCZKE CZOLGU


Mozna jechac na czolgu. Wiele klanow tak robi usadzajac dodatkowego mechanika z tylu czolgu ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 13:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Ortalion gry pomyliłeś chyba. Chcesz takiego "realizmu" idz pograc w OFP :)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 14:00 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
Mogli by sprawic ze np. jak heli oberwie z czolgu w ogon to powinien odleciec :)

Powinni zwiekszyc predkosc TOW'a Eryxow itp. bo sa zdecydowanie za wolne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 14:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Juz teraz eryxy dzialaja jak snajperki, bez przesady. balans to balans ;]

Do glowy przyszedl mi jesczze 1 punkt. Dodam go do listy ^_^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 15:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
Ode mnie:
:arrow: RPK powinno mieć jakikolwiek rozrzut przy strzelaniu przez muszkę
:arrow: Naprawic ładowanie broni DAO-12
:arrow: Apteczki i torby z amunicją powinno sie móc wyrzucać w podskoku
:arrow: Granat dymny powinien być o wiele większy i gęstrzy (najlepiej taki jak z CoD2)
:arrow: Znikający granatnik
:arrow: W broni AK-101 przy 3 załadowaniu powinien gracz wyrzucic te podwójne magazynki i wziąść nastepne 2x
:arrow: Kiedy zaczynamy ładować broń i szybko kliniemy 2 a potem znowu 3 to widzimy jak nasza postac dalej laduje ta bron, ale w tym momencie możemy strzelac
:arrow: Weryfikacja powinna być o wiele krótsza...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 21:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Finalna wersje listy z 66 pozycjami wyslalem juz do Grzegorza z EA Polska. W tym momencie wysylam ja do pracownikow EA/DICE :wink: Mam nadzieje, ze nie zostane "olany" :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 22:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
Lailonn napisał(a):
Finalna wersje listy z 66 pozycjami wyslalem juz do Grzegorza z EA Polska. W tym momencie wysylam ja do pracownikow EA/DICE :wink: Mam nadzieje, ze nie zostane "olany" :P
Jak bysmy chcieli to i z 200 propozycji sie znajdzie :lol: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 22:07 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
Lailonn napisał(a):
Finalna wersje listy z 66 pozycjami wyslalem juz do Grzegorza z EA Polska. W tym momencie wysylam ja do pracownikow EA/DICE :wink: Mam nadzieje, ze nie zostane "olany" :P



Gdyby chociaz 50% z tych wszystkich punktow naprawili to bym pielgrzymke na piechote do dice zlozy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 22:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2004, 15:16
Posty: 617
lepiej wysłać pod ten adres Santa Claus' Office FIN-96930 Napapiiri Rovaniemi Finland :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2006, 12:40 
Offline

Dołączył(a): 27 kwi 2006, 11:20
Posty: 163
Lokalizacja: koło Oświęcimia
I jeszcze jeden punk najważniejszy. Jak wypuszczą tę poprawke to niech już zaprzestaną prac nad kolejnymi patchami :lol:

_________________
Pipka :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL