Teraz jest 4 mar 2025, 23:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2006, 12:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2005, 11:01
Posty: 248
Zaxz napisał(a):
xgty22TWO napisał(a):
LOL ciekawe ile osób próbowało wejść przez okno! :P
W końcu to okno, a nie ściana... :roll:


Tobie się udało? Bo mi nie.

@Pixel
Oj Pixel...Kolejny LOL'as na czasie...
Przeczytaj dokładnie posty, problem w tym, że zanim się zbliżysz do hotelu to już Cię ubiją, a jak jest tam spec, to będzie czekać na Ciebie i Twój magiczny Vodnik - C4.

Pzdr.


Teoretycznie masz racje, ale ... tylko jeep`em mecu da rade zrobic tego tricka, po 2 skoro tylko jeepem mecu to jestes komanderem mecu wiec juz jestes przy hotelu ... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2006, 12:08 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2005, 16:28
Posty: 122
Pixel napisał(a):
Zaxz napisał(a):
xgty22TWO napisał(a):
LOL ciekawe ile osób próbowało wejść przez okno! :P
W końcu to okno, a nie ściana... :roll:


Tobie się udało? Bo mi nie.

@Pixel
Oj Pixel...Kolejny LOL'as na czasie...
Przeczytaj dokładnie posty, problem w tym, że zanim się zbliżysz do hotelu to już Cię ubiją, a jak jest tam spec, to będzie czekać na Ciebie i Twój magiczny Vodnik - C4.

Pzdr.


Teoretycznie masz racje, ale ... tylko jeep`em mecu da rade zrobic tego tricka, po 2 skoro tylko jeepem mecu to jestes komanderem mecu wiec juz jestes przy hotelu ... :D


1. Więc kogo chcesz ubić? Swojaka ? :) Bo będąc w innym teamie, tam nie wejdziesz(teoretycznie).
2. Ad1. teoretycznie tylko MEC może tam wejść...
3. Komendant MEC zrzuca Vodnika, tak czeka człek MEC, ubijasz go i masz Vodnika :) (małe szanse by się zgrać ale zawsze jest)

Pzdr

Ps. To Twój filmik który umieściłem w śmiesznych screenach "Zatar-Pixel"? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2006, 12:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2005, 11:01
Posty: 248
Hmm hodziło mmi o zabijanie swojego za to że tak robi czyli jak voty nie dają rady możesz się do kolesia dostać i go zabić .. A co do filmiku to nie nie moj .. dawno żadnego z BF2 nie robiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2006, 12:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Hynol napisał(a):
marteen napisał(a):
Brawo dla EA że robi ściany "jednostronne" 8)


Wszyscy tak robią - skoro nie można teoretycznie gdzieś wejść, to po co robić kolizje?


To akurat nie jest prawda. W engine Source ściany są dwustronne. W enginie Far Cry również. Detekcja znalezienia się w obszarze niedostępnym była już w czasach Dooma 1, który w miarę dobrze śmigał na 386DX 40Mhz. To jest, zarówno algorytmicznie jak i obliczeniowo, problem trywialny.

Cytuj:
Żeby maszyny dodatkowo obciążyć? Sami ciągle płaczecie nad wydajnością... Od Bf42 da się wślizgnąć w budynek po kolizji innego obiektu - np. czołgu, jeepka itd. Nie usuneli w 42, nie liczcie na to że usuną w BF2.


No tak, to jest argument. Skoro od bf42 się da, to faktycznie nie ma co prosić o naprawienie.

Ognacy

p.s. przy okazji żegnam się z kolegami forumowiczami - przestałem grać w BF2, tak więc koniec mojego spamowania na tym forum. Pozdrawiam!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2006, 12:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
pzdr. Ognacy :wink:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2006, 15:51 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
ognacy napisał(a):
To akurat nie jest prawda. W engine Source ściany są dwustronne. W enginie Far Cry również. Detekcja znalezienia się w obszarze niedostępnym była już w czasach Dooma 1, który w miarę dobrze śmigał na 386DX 40Mhz. To jest, zarówno algorytmicznie jak i obliczeniowo, problem trywialny.


Detekcja, detekcją, ale większość (podałeś wyjątki) enginów nie liczy podwójnych ścian - po pierwsze trzeba liczyć kolizje dla obiektu który nigdy nie jest przestrzelony, po drugie trzeba wykonać dwustronną siatke kolizyjną która też swoje waży. DX nie obsługuje czegoś takiego jak 2 sided material, co jest logiczne, bo takie rzeczy można wymuszać w rendererach typu 3DSMAX, gdzie renderuje się odbite normalne.

Cytuj:
No tak, to jest argument. Skoro od bf42 się da, to faktycznie nie ma co prosić o naprawienie.


Aj. Nie o to chodzi. BF42 był nieźle poprawiany patchami, a mimo to nie poradzili sobie z pewnymi rzeczami i nie sądze aby w momencie gdy sprawa patchy jest olewana zabrali się za to.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL