Teraz jest 27 lis 2024, 20:56

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2006, 06:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2005, 10:22
Posty: 295
Quake Wars zajmuje się Splash Damage, ID jedynie dostarczyło engine.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2006, 10:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
ETQW to nie ściąganie z BFa - bo niby co zerżneli? pojazdy? cała reszta to zupełnie inna bajka, włącznie z trybami gry i pomysłami na rozgrywkę. To właśnie BF2 zerżnął z ET podnoszenie przez meda i częściowo squady (i kto wie czy nie arty). Mogli by jeszcze zerżnąć model XP i rankingów, bo w ET było to rozwiązane 17x bardziej genialnie niż tutaj - tam było o wiele trudniej statsić (no, chyba, że fieldem na pierwszy level - ale to już rutyna, że się skrzynki na spawnie rozrzuca...)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2006, 23:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 01:45
Posty: 304
Lokalizacja: z kraju na Europy skraju
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
ETQW to nie ściąganie z BFa - bo niby co zerżneli?


Rozetkie komunikacyjną, zapewne myszą obsługiwaną :p

_________________
Nikt nie mówi ani słowa, nikt nie dziwi się niczemu. Wszystkie skarby tego świata pod bazyliką w Licheniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2006, 12:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
Rip van Winkle napisał(a):
Rozetkie komunikacyjną, zapewne myszą obsługiwaną :p

i właśnie szkoda że to ściągneli, to co jest w orginalnym et jest znacznie lepsze :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 cze 2006, 23:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Zaiteresowanych ET:QW serdecznie zapraszam na kanał #qwpl @ q-net .

Jest to pierwszy i największy kanał o tej grze.

Oraz link do screenów z gry http://qw.eleet.pl

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2006, 01:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 01:08
Posty: 1842
Lokalizacja: Myslovitz
http://www.quakewars.com.pl ;)


enjoy :)

_________________
my eyes, my evidence


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2006, 03:25 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
OMFG. Już widze jak mój komp to uciągnie.... Ale wygląda atrakcyjniej o wiele od BF2142

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2006, 03:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 01:08
Posty: 1842
Lokalizacja: Myslovitz
na EEE Id Software i Splash Damage powiedzieli ze bedzie smigalo lepiej niz doom3 i q4 dzieki optymalizacjom i jakims takim innym zabiegom :)

_________________
my eyes, my evidence


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2006, 12:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
dokładniej dzięki technologii optymalizacji megaTexture. Czyli textura o rozdzielczości kilkanaście tyś / kilkanaście tyś zajmuje tylko pare mb w pamięci ram oraz grafiki.

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2006, 12:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
http://www.quakewars.com.pl/etqw_vehicle_request.html patch `1.3 !!!! xD

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2006, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
I już jakieś swojskie klimaty :wink:

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2006, 16:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
3-4 miechy po ukazaniu się tego screena pojawił się patch 1.3

jak nie mieli na co wpaść najłatwiej zerżnąć od konkurencji ;)

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2006, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Apos napisał(a):
3-4 miechy po ukazaniu się tego screena pojawił się patch 1.3

jak nie mieli na co wpaść najłatwiej zerżnąć od konkurencji ;)


Ano tak, ale QW jeszcze w sklapach nei było i nie ma więc to EA jest pomysłodawcą ;) (tak to ludzie odbiorą), a w ogóle nie kojazy ci się to z tym Patchem ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 cze 2006, 09:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2005, 21:44
Posty: 1044
Lokalizacja: kraków
skoro juz jestesmy przy sieciowych shooterach,to warto wspomniec o Frontlines: fuel of war
http://www.cdaction.pl/?strona=newsy&st ... ewsid=2817
zapowiada sie bardzo fajnie, zwlaszcza, ze to projekt tworcow naszego desert combata! :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2006, 17:55 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Eee podobno skupiają się na singlu bardziej niż na multi. ET:QW górą :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL