Teraz jest 17 sty 2025, 15:54

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 cze 2006, 11:04 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2005, 00:40
Posty: 16
w nawiazaniu do podobnego tematu o Sniperach proponuje dywagacje o komandosach w grze a w szczególnosci o "mysli świteziańskiej" twórców gry którzy ustawili takie a nie inne parametry bojowo-mobilne dla tej klasy.
Oczywiscie moim zdaniem ta klasa jest obecnie najbardziej kaleka ze wszystkich - wyrobienie dobrego wyniku na servie jest bardzo trudne a wrecz głupio niesprawiedliwe a oto dlaczego:

Giwera - żenujaca skuteczność - kazda to zwykły "pstrykacz" 5 do 7 pociskuw trzeba wpakowac w kolesia aby doprowadzic go do wyboru respawna. Skutek tego Komandos - czyli elitarny zabójca zwłaszacza w sytuacjach w bezposredniej walce przeciw piechocie w BF2 jest praktycznie bezbronny w starciu z klasami dysponujacymi skuteczniejszymi giwerami czyli... medykiem!?!?!?, mechanikiem!?!? ociężałym suportom itp. (przeboleć moge jedynie asfalta jako sensownie trudna sztuke)
owszem na dalekie dystanse karabinek sie sprawdza ale weź wpakuj 5 pocisków w biegajacego kolesia... zazwyczaj sie łapie punkty za asyste bo strzelanie przypomina dawanie kolesiom pstryczkow lub uszczypnięc w dupsko...

Oczywiscie jest mozliwośc zarobienia punktów z broni bonusowej czyli C4. Fajnie jest ale ile mozna wysadzić na mapie piechoty skoro po podminowaniu jakiegoś obiektu trzeba sie czaić w poblizu i czekac jak palant na ofiary... a jak nie przyjda i mapa sie skończy?
No mozna walczyc aktywnie i załatwiać czołgi i inne blaszaki - taaa... tylko weź i podklej taka puszke... trza dobiec niepostrzezenie... ale jak sie komandos zmeczy... bo komandos sie męczty po kilkudziesięciu metrach!!!! komandos!!!! i staje się tak samo powolny jak inni!!!! (to juz nasze czerwone berety maja 10 kilometrowe biegi w pełnym oporzadzeniu jako aperitif dla zaostrzenia smaku przed kolacją).
Komandos biegnie dłuzej niz inni jednak nie zmienia to faktu ze predkośc biegu komandosa jest taka sama jak: bazukanta z dżwigajacego wyrzutnie ppanc z 6-oma wkładami!!! suporta z 20 kg karabinem o medyku z całym szpitalem na plecach czy mechanikiem z magazynem min pod pacha nie wspomne...
W kazdym razie podklejenie C4 do pojazdu to przyznacie trudne zadanie. Na dodatek za rozwalenie czołgu(bez gunera) dostajesz ...2 punkty :roll:

typowa mysl komandosa:
To ja tu taki heroizm - pod ostrzłem - bez kamizelki kuloodpornej, własnym ciałem rzucam się na ziejaca ogniem i miażdżąca gasienicami piekielna maszyne - ryzykujac zycie przylepiam C4 i wywalam w kosmos 30 ton zelastwa dajac przewage całemu zespołowi i dostaje za to 2 punkty!?!?!?!?!?!?!?
czyli tyle samo co medyk za przekazanie 2 apteczek, suport za dwie puszki z ammo albo mechanik za machniecie kluczem na tyłach frontu?!?!?!?! czy to jest sprawiedliwe???? :?

dlatego proponuje zmiane nazwy klasy z Komandosi na Kmiotki - no dobra Bohaterskie Kmiotki :lol: - i pozdrawiam wszystkich komandosów czyli najdzielniejszych zolniezy na frontach BF2 - pozostali którzy graja "łatwiejszymi" klasami - zawsze okazujcie szacuneczek komandosom wszak to bohaterowie.

PS
A wystarczyłoby tylko zwiększenie skuteczności giwery - jej mocy lub szybkostrzelności co dałoby przewage nad pozostałymi klasami w bezposrednim starciu - byłoby to realistyczne i klasa stałaby sie całkowice sensowna 8) ale kto z EA na to wpadnie :?

_________________
...pan pułkownik mówi, ze jest ku**a żołnierzem a nie komediantem... (cytat z killerów 2-ch)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 11:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lip 2005, 17:51
Posty: 122
Ta gra nie ma klimatu, niepotrzebnie się tak rozpisujesz... :(

_________________
01 x 01 = 01

http://enclave.myminicity.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2006, 11:41 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
mglisty napisał(a):
w nawiazaniu do podobnego tematu o Sniperach proponuje dywagacje o komandosach w grze a w szczególnosci o "mysli świteziańskiej" twórców gry którzy ustawili takie a nie inne parametry bojowo-mobilne dla tej klasy.
Oczywiscie moim zdaniem ta klasa jest obecnie najbardziej kaleka ze wszystkich - wyrobienie dobrego wyniku na servie jest bardzo trudne a wrecz głupio niesprawiedliwe a oto dlaczego:

Giwera - żenujaca skuteczność - kazda to zwykły "pstrykacz" 5 do 7 pociskuw trzeba wpakowac w kolesia aby doprowadzic go do wyboru respawna. Skutek tego Komandos - czyli elitarny zabójca zwłaszacza w sytuacjach w bezposredniej walce przeciw piechocie w BF2 jest praktycznie bezbronny w starciu z klasami dysponujacymi skuteczniejszymi giwerami czyli... medykiem!?!?!?, mechanikiem!?!? ociężałym suportom itp. (przeboleć moge jedynie asfalta jako sensownie trudna sztuke)
owszem na dalekie dystanse karabinek sie sprawdza ale weź wpakuj 5 pocisków w biegajacego kolesia... zazwyczaj sie łapie punkty za asyste bo strzelanie przypomina dawanie kolesiom pstryczkow lub uszczypnięc w dupsko...

Oczywiscie jest mozliwośc zarobienia punktów z broni bonusowej czyli C4. Fajnie jest ale ile mozna wysadzić na mapie piechoty skoro po podminowaniu jakiegoś obiektu trzeba sie czaić w poblizu i czekac jak palant na ofiary... a jak nie przyjda i mapa sie skończy?
No mozna walczyc aktywnie i załatwiać czołgi i inne blaszaki - taaa... tylko weź i podklej taka puszke... trza dobiec niepostrzezenie... ale jak sie komandos zmeczy... bo komandos sie męczty po kilkudziesięciu metrach!!!! komandos!!!! i staje się tak samo powolny jak inni!!!! (to juz nasze czerwone berety maja 10 kilometrowe biegi w pełnym oporzadzeniu jako aperitif dla zaostrzenia smaku przed kolacją).
Komandos biegnie dłuzej niz inni jednak nie zmienia to faktu ze predkośc biegu komandosa jest taka sama jak: bazukanta z dżwigajacego wyrzutnie ppanc z 6-oma wkładami!!! suporta z 20 kg karabinem o medyku z całym szpitalem na plecach czy mechanikiem z magazynem min pod pacha nie wspomne...
W kazdym razie podklejenie C4 do pojazdu to przyznacie trudne zadanie. Na dodatek za rozwalenie czołgu(bez gunera) dostajesz ...2 punkty :roll:

typowa mysl komandosa:
To ja tu taki heroizm - pod ostrzłem - bez kamizelki kuloodpornej, własnym ciałem rzucam się na ziejaca ogniem i miażdżąca gasienicami piekielna maszyne - ryzykujac zycie przylepiam C4 i wywalam w kosmos 30 ton zelastwa dajac przewage całemu zespołowi i dostaje za to 2 punkty!?!?!?!?!?!?!?
czyli tyle samo co medyk za przekazanie 2 apteczek, suport za dwie puszki z ammo albo mechanik za machniecie kluczem na tyłach frontu?!?!?!?! czy to jest sprawiedliwe???? :?

dlatego proponuje zmiane nazwy klasy z Komandosi na Kmiotki - no dobra Bohaterskie Kmiotki :lol: - i pozdrawiam wszystkich komandosów czyli najdzielniejszych zolniezy na frontach BF2 - pozostali którzy graja "łatwiejszymi" klasami - zawsze okazujcie szacuneczek komandosom wszak to bohaterowie.

PS
A wystarczyłoby tylko zwiększenie skuteczności giwery - jej mocy lub szybkostrzelności co dałoby przewage nad pozostałymi klasami w bezposrednim starciu - byłoby to realistyczne i klasa stałaby sie całkowice sensowna 8) ale kto z EA na to wpadnie :?


Nieźle sie rozpisałes... no cóż ale taka prawda... Wg. mnie komandos powinien mieć lepszą giwerke (celność, moc), bo taki medyk wyskoczy ci 2 strzały i po tobie, a ta broń co ma komandos, to musisz wystrzelic 6 kulek żeby 1 trafiła. A żeby zabic potrzebujesz 3-4 kulki... no więc 3 * 6 = 18 w najlepszym wypadku, a to jest prawie cały magazynek... A taki medyk ci wyskoczy, strzeli ci raz celnie swoim potrójnym strzałem i już chmurki liczysz...

c4 - na jednej ręce moge policzyć ile razy udało mi sie przyczaić i wysadzić "blaszaka". Jeszzcze przed patchem to były jakieś szanse bo mogłeś rzucić z daleka podskakując i podskakując uciekać, żeby cie nie trafił blaszak, i w powietrzu wysadzić. To wtedy były jakieś szanse. Dobrze że zablokowali tą możliwość, ale jest dużo trudniej coś wysadzić.

Sprint - No ja myśle że komandosi powinni mieć wyjątkową kondycję a tu mają podobną do lekarza, wraz ze szpitalem, do inżyniera co ma cały warsztat w chlebaku. Taki sprint wystarczy tylko żeby podbiec do blaszaka, a jak wrócić? poświęcić się? I co on bedzie z tego miał? jakieś marne 2 punkty? A medykiem grasz, to tylko biegasz od trupa do trupa, i tylko "clear!" i ci lecą punkty jak byś wygrał w totolotku...

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 11:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2005, 18:39
Posty: 198
Lokalizacja: Zielona Góra
xgty22TWO napisał(a):
Ta gra nie ma klimatu, niepotrzebnie się tak rozpisujesz... :(


A po co ty to piszesz :?: :?

Mglisty ma racje co do sprężystości komandosa.
Ja pozatym często używam tej profesji i jestem mocno zadowolony gdy uda mi sie rozwalić jakąś puszeczke. A co do biegania to fakt mogli by go obdarować siedmomilowymi butami, ale no właśnie Spec ops to nie listonosz który roznosi paczki do rąk własnych trzeba czasami gdzieś rozrzucić, przyczaić i buuummm 2 pkt. :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 12:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
a mi tam się dobrze gra komandosem , ostatnio na gromi wyrobiłem sobie odznake za materiały wybuchowe. no ale ta klasa przydaje się najlepiej
gdy chce się wysadzić sprzęt komendanta, lub pobawić się jeepem kamikaze :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 12:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
Killerek_pl napisał(a):
c4 - na jednej ręce moge policzyć ile razy udało mi sie przyczaić i wysadzić "blaszaka". Jeszzcze przed patchem to były jakieś szanse bo mogłeś rzucić z daleka podskakując i podskakując uciekać, żeby cie nie trafił blaszak, i w powietrzu wysadzić. To wtedy były jakieś szanse. Dobrze że zablokowali tą możliwość, ale jest dużo trudniej coś wysadzić.

Nadal mozna rzucac c4, troche trudniej sie to robi, ale leci jak kiedys...

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 12:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Tylko nie zawsze sie udaje ;] Czasami nie leci w ogole a czasem pod nogi upada :D

Celnosc giwer speca jest ok. obrazenia rowniez. Problemem jest jego zbedne c4, ktore nadaje sie tlyko do niszczenia commandera zabawek i jeepow kamikaze. No i "pulapek" na fladze. Tylko, ze te c4 widac jak cholera ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 12:53 
Offline

Dołączył(a): 5 cze 2006, 11:30
Posty: 20
Lokalizacja: K-Koźle
IMHO trafiony tekst, ale dodatkowo dopisze ze komandos najwieksza racje bytu ma w SF - czywiscie dzieki lince zjazdowej. Po dojechaniu do pojazdu wroga jest jeszcze czas na ucieczke sprintem ;)

_________________
Adamson


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 13:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
Komandosem nie gram prawie w ogole, ale faktycznie - cos z tymC4 i pkt-ami za wysadzenie czogu powinii zrobic :)


PS. Przypomniał mi sie teamt "Mechanik - zła proporcja klasy" w ktorym rozpisywał sie ze mechanik jest be i nie realistyzny, ze powinien nosic czesci zapasowe bo kto to widzial zeby naprawiał samochod kluczem nie wymieniaac czesci... :lol:

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2006, 10:28
Posty: 1190
Lokalizacja: Warszawa
wszystkie sa na oko wywazone , nie ma co narzekac, i tak kazda klasa was zabije - nie ma ucieczki przed moimi kulami :D

_________________
Don't fear the reaper :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 13:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
broń speca jest dobra na średnim i dużym dystansie G36C i QBZ-97 przy strzale pojedyńczym na leżaco mają celność w okolicy M24 (obliczenia własne)
zapodanie chociaż jednego head'a w serii jest na wagę złota

pozatym dobry spec rzadko się rozstaje z jeepem :mrgreen:


ale faktem jest że spec jako "najlżejsza" klasa mógłby mieć dłuższy sprint albo szybszy sprint (to drugie przydaniejsze ale skłaniało by graczy do pieszych szarży kamikadze na czołgi - co jest lekko głupie)

a że G36 ze składaną kolbą i skróconą lufą zadaje mniejsze obrażenia ? no cóż... EA postawiło na realistyczność ;)

mi osobiście u specopa najbardziej brakuje... szóstej paczki c4 :mrgreen:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 13:51 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
Widac ze wy wszyscy na unlockach gracie :) M4 jest jedna z celniejszych broni, a co do trafiania biegnacego kolesia, to poroblemu nie ma wystarczy celowac lekko przed niego i trafiasz, a z bliska jest dosc dobra bo celna. A co do c4 to wy biegacie chyba prosto pod lufe czolgu, ja wole poczekac az czolg ta swoja wieza (najczesciej przy przejmowaniu flagi) obraca wokol siebie. Wtedy ma sie czas by podbiec polozyc sie przy gasienicy, podlozyc ladunki i zwiac.. A chinska pukawka tez jest nawet celna ale to nie to samo co m4, a mecowska jest dobra na bliskie odleglosci (wg mnie). A pozatym komandos tak samo jak sniper nie nadaje sie do walki jak asfalt czyli berserk na wroga, najlepiej sie komandosem gra jako squad leader, i ostroznie sie przemieszcza od flagi do flagi, a od pozbywania sie wrogow jest asfalt, a pojazdow AT...

IMHO komandos ma bardzo dobre proporcje (co do wszechstronnosci) zadna klasa nie radzi sobie tak dobrze i z pojazdami i z piechota (mowie o postaciach bez unlockow).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 14:23 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Piotr3k napisał(a):
Killerek_pl napisał(a):
c4 - na jednej ręce moge policzyć ile razy udało mi sie przyczaić i wysadzić "blaszaka". Jeszzcze przed patchem to były jakieś szanse bo mogłeś rzucić z daleka podskakując i podskakując uciekać, żeby cie nie trafił blaszak, i w powietrzu wysadzić. To wtedy były jakieś szanse. Dobrze że zablokowali tą możliwość, ale jest dużo trudniej coś wysadzić.

Nadal mozna rzucac c4, troche trudniej sie to robi, ale leci jak kiedys...


Aha to sorry, ale nie grałem półroku w bf'a a teraz akurat zaczełem (własnie kupiłem EF :P)


Privateghoul napisał(a):
Widac ze wy wszyscy na unlockach gracie Smile M4 jest jedna z celniejszych broni, a co do trafiania biegnacego kolesia, to poroblemu nie ma wystarczy celowac lekko przed niego i trafiasz, a z bliska jest dosc dobra bo celna.


Niezgodził bym sie z tobą, nie gram na unlockach tymbardziej przy Specopsie, i zauwazylem ze medyk ma ciutke silniejsza (chociaz by że ma potrójny strzał - triple semi czy jakoś tak :P) Gram specopsem chce kogos zabić który jest 50m odde mnie to nie ma szans na auto, więc próboje na semi auto, ale to on już mnie zabije... Napisałeś ze trzeba celować lekko przed nim... rozumiem jeżeli masz wysoki ping i biegnie w bok. bo jak biegnie na ciebie lub stoi w miejscu to nic nie da.

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 14:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
Spec-Ops to moja ulubiona klasa więc się wypowiem: w żadnym wypadku nie można tu mówić o 'złej proporcji' - tak jak w każdej innej klasie wymagany tu jest określony sposób gry. Myślący komandos bez problemu dostarczy paczuszki pod czołg i oddali się na bezpieczną odległość, żeby podziwiać fajerwerki. Karabin jest zabójczy na średnie i długie dystanse. W bliskich spotkaniach rzeczywiście ustępuje innym giwerom, ale wystarczy się przestawić na odpowiedni styl gry i problem KDR < 1 znika natychmiast ;) Dla mnie spec-ops jest najlepszy, bo jest wszechstronny - jest to jedyna klasa, która jest skuteczna zarówno przeciwko piechocie, jak i przeciwko sprzętowi ciężkiemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2006, 15:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
http://video.google.com/videoplay?docid ... 40959&q=c4 :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL