Teraz jest 27 lis 2024, 22:48

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2006, 09:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sty 2004, 18:06
Posty: 166
Lokalizacja: Wejherowo
Co do wymagań naprawde niebedzie co sie bać, ET będzie działać na nieco zmodyfikowanym silniku Dooma, a czy doom ma jakieś super wymagania???
Ja grałem na GE2MX400 na low ustawienicha miałem 40FPS.
na radku 9550 doom śmigał jak burza.
Wiadomo dodadzą jakieś nowe efekty itp to wymagania wzrosną napewno nie więcej niż o 10%.
A ustawić se bedzie można wszystko, tak jak np w NFS MW i FEAR.
Choć w FEAR jest więcej opcji.
Będzie dobże :D

_________________
BF1942, BF V, BF2, BF2142, BF BC2, BF3- TeamC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2006, 20:53 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Hyper texture to jest jedna wielka texturka podłoża , a nie podzielone bitmapy. Ja to widze tak że podłoże jest maxymalnie uszczegółowione na różne odległości ( za fogiem juz nie ).Imo przez to działanie gry będzie ciut wolniejsze niz normalnie ( ale jakie widoki :D ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2006, 21:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 19:31
Posty: 260
Lokalizacja: Warszawa
Meewosh47 napisał(a):
Hyper texture to jest jedna wielka texturka podłoża , a nie podzielone bitmapy. Ja to widze tak że podłoże jest maxymalnie uszczegółowione na różne odległości ( za fogiem juz nie ).Imo przez to działanie gry będzie ciut wolniejsze niz normalnie ( ale jakie widoki :D ).


Ja słyszałem, że dzięki temu gra działa szybciej :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2006, 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
What is the MegaTexture™ rendering technology?

New tech that avoids tiling or repeating thanks to the ability to create one big texture (32000 x 32000 pixels) to cover the whole map. A developer can create a 6GB texture that uses only 8MB of video memory. This texture has also information on what type of ground there is at some place on the map. This results in different behavior of vehicles and players, different sounds or traction on certain parts on the map. All those details are stored in this one huge texture.

wg mnie bedzie dzialac szybciej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2006, 23:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
6GB texture that uses only 8MB of video memory


Video...jednak bedzie musiala zostac załadowana przez system. Okaze sie w praniu czy szybciej czy nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2006, 23:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
pewnie isę bedzie ładować jak BF2 przez to :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2006, 10:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2004, 11:21
Posty: 167
Lokalizacja: Zabrze
ale nie bedzie weryfikacji 2 minuty^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2006, 10:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2005, 21:44
Posty: 1044
Lokalizacja: kraków
taka giga tekstura bedzie zajmowac tylko kilka mb pamieci zdaje sie...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2006, 11:24 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Meewosh47 napisał(a):
Hyper texture to jest jedna wielka texturka podłoża , a nie podzielone bitmapy. Ja to widze tak że podłoże jest maxymalnie uszczegółowione na różne odległości ( za fogiem juz nie ).Imo przez to działanie gry będzie ciut wolniejsze niz normalnie ( ale jakie widoki :D ).


Generalnie jest tak że im mniej tekstur tym gra działa szybciej, ale optymalną wielkością było do niedawna 1024x1024. Karty, o ile dobrze pamiętam działające pod DX9 miały możliwość ładowania maksymalnie 4096x4096x32bity. Więc nie wiem jak oni to zrealizują ale zapewne jakimś mykiem. Myki są zwykle mocno obciążające.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2006, 14:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Już po samej dyskusji widać, że gierka wzbudza nie lada emocje. Ja osobiście mam zamiar ją kupić z kilku względów, także paru takich, które innych zniechęcają (np. obcy - rewelacja, wreszcie urozmaicenie, a nie tylko ciągle ludzie inaczej poprzebierani; akcja w przyszłości - to mnie także zawsze kręciło; silnik Doom 3 - nie narzekałem zaś gra mi się bardzo podobała).
Prawdopodbnie nie odejdę także od BF2, przynajmniej nie od razu gdyż zbyt wiele ta gra mnie kosztowała (pieniędzy, czasu, wysiłku, nerwów etc.)
Tym zaś , którzy mówią że BF jest najs a ETQW to szit, mówię otwarcie - gadacie głupoty :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2006, 15:08 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Kolejny który przejrzał na oczy :D Mam nadzieje że z tymi texturkami to będzie szybciej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2006, 15:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
kupić i tak kupie, ale czy grać bede....
Nie ma się co podniecać tą grą tak jak 2142 dopuki nei wyjzdie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2006, 15:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
zaniedług pewnie na tym forum będzie Ogólne (ET:QW) 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2006, 16:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 20:46
Posty: 705
Lokalizacja: Zielona Góra
Exil napisał(a):
zaniedług pewnie na tym forum będzie Ogólne (ET:QW) 8)


Oby niE!

_________________
Tylko Battlefield! www.linkinpark.com & www.fortminor.com
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2006, 17:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2006, 11:04
Posty: 126
Lokalizacja: Omaha beach, Midway, Wake, itd...
teRRoR napisał(a):
Exil napisał(a):
zaniedług pewnie na tym forum będzie Ogólne (ET:QW) 8)


Oby niE!

:lol: :lol: :lol:

_________________
http://www.yka.fora.pl
http://www.funner.gut.pl/index.php?opti ... tail&id=11


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL