Teraz jest 24 lut 2025, 01:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: BF2: Sandbox
PostNapisane: 30 cze 2006, 11:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Ukazala sie bardzo ciekawa modyfikacja do BF2:

BF2: Sandbox 0.1

Ci co kojarza Gary's Mod dla HL2 powinni wiedziec o co chodzi :)
Sandbox dla BF2 niestety jest narazie jeszcze ubozszy ale i tak mozna
sie niezle pobawic :)

W przyszlosci zostanie takze dodany tryb multiplayer - wtedy sie zacznie
REAL FUN (ach, juz sobie wyobrazam te labirynty i areny walk :D )

Strona oficjalna:
http://sandbox.elxx.net/

Battlefield Files:
http://battlefield2.filefront.com/file/BF2Sandbox;65292

PS.
Ci co nie kojarza o co chodzi - to nie jest zaden programik do
edycji map... Wszelakie modyfikacje, dodawanie i edytowanie objectow
wykonuje sie za posrednictwem menu podrecznego w SAMEJ GRZE !!


Kilka screenow:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2006, 13:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Fajnie ale wtf? Jakis dziwny mod/program, ktory nie pozwoli ci zbudowac mapy tak czy siak. Nie bez powodu sa edytory a nie takie "cuda". Jesli natomiast miala by byc mozliwosc gry i na bierzaco budowania to ja dziekuje, wysiadam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2006, 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Takie sandboxy w innych produkcjach sie sprawdzaly bardzo dobrze...

Stworzone "kreacje" mozna sobie zapisac, a w przyszlosci zostanie
dodany tryb multiplayer pozwalajacy grac na stworzonych przez siebie
planszach (bedzie prawdopodbnie mozliwosc ustalenia czy bedzie mozna
online edytowac objecty - aktualnie tylko Squad Leader moze to robic,
wiec po dopracowaniu bedzie mozna uzyskac ciekawe tryby rozgrywki)

Edytory sa i niech beda.. Do tworzenia modow i mapek... Ale sandbox
moze sie sprawdzic jakos szybki edytor dla wsyztskich. Nikt nie
bedzie msuoial specjalnie sciagac mapek, by moc pograc, kazdy bedzie mogl
zaproponowac nowa "misje" (np dla reozluznienia strzelanko w labirynice
:) ) i naprawde wiele, wiele innych mozliwosci...

Nie baz powodu odpowiednik tego Sandboxa - Gary's Mod dla HL2 dostal
nagrode Mod of the Year - takie cos sprawdzilo sie w Multiplayerze
znakomicie - co runda to inne podejcie do gry :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 cze 2006, 17:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Hmm ale obiektow jest mnoostwo w roznych wersjach wiec chyba ten sandbox nie ma mozliwosci obslugi wszystkiego? Dla mnie to jakas taka wariacja na temat edytora :P Moze jak ktos cos ciekawego tym zrobi to sie przkeonam ale poki co to nie bardzo :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2006, 00:58 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2005, 11:34
Posty: 743
Lokalizacja: mińsk maz
a czy taki 'normalny' komp to uciągnie? silnik HL2 mimo wsyzstko jest lepiej zoptymalizowany niz ten w BF2...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2006, 12:57 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Raczej by cie do windy wywaliło znając zabugowanego BF2. :lol: A tak poza tym zmniejsz sobie sygnaturke bo sie forum rozrasta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2006, 18:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Pojawila sie wersja 0.2 BF2: Sandbox'a !!

Mniej wiecje changelog przedstawia sie tak:
Cytuj:
* Changed object grabbing source from weapon to soldierCamera. This means that idle animations will not cause grabbed objects to fly around.
* Converted objects to be compatible with multiplayer.
* Added "Freeze" function.
* Fixed a small bug with loading.
* Fixed bug where object grabbing would stop working after death/vehicle entry.
* Fixed crashing on "Clearing" map.
* Added Mashtuur City and FuShe Pass.
* Made tracer less opaque.
* Pallets are now destructible (with C4).
* Limited saving/loading/clearing to authorized users in MP.


A wiec mamy mnostwo poprawerk i juz jako tako dzialajcy tryb MULTIPLAYER :twisted:

Aha, link :)
http://battlefield2.filefront.com/file/BF2Sandbox;65597

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL